#1
HODJAS

in έπιπλο

Επειδής κι είμαι βραχνιασμένος, δε μπορώ τώρανες να τραγουδήξω πατρινές κλίμακες (ρε μινάρα), να παίξω μυα λά;

#2
HODJAS

in ό,τι βλέπετε

Ο σκουρογιάννης ανοίγει δρόμους στον κώλο της τυποποίησης, με οικοδομικό υλικό που προμηθεύεται απ' τον μπετατζή. Γουστάρω και σέβομαι.

#3
HODJAS

in ζήτα

Εισ' ωραίος και γαμείς! Ανέβασέ τα να τα κατεβάσουμε!

#4
HODJAS

in ζήτα

Βλ. και ερμηνεία 2. για «έπιπλο» απο το πονηρόσκυλο

#5
HODJAS

in ζήτα

@Μπούμπη: Επιμένω στο Ε-2 γιατί η εν λόγω μάλλον δεν πολυ-συμμετείχε στην συνουσία...

#6
HODJAS

in μακρυχέρης

Άλα Mes-άτη κουστουμιά ο σακάτης!

#7
HODJAS

in μουνί

Moon river, wider than a mile...

#8
HODJAS

in αδειάζω καραμπίνες

@φώτης: Αυτόν που έμοιαζε με μια παλιά ελαιογραφία του Γκόγια;

#9
HODJAS

in τρελοκομείο

Ερμηνεία για διδακτορικό...

#10
HODJAS

in ό,τι βλέπετε

Συμφωνώ εν μέρει με βράστα (60%) κι εν μέρει με τζόνι (40%).
Ο άνθρωπος είναι όντως ζώο και όχι μηχανή και δεν υπάρχει περίπτωση να μην αντιληφθεί (έστω ο έμπειρος παρατηρητής) το υπόστρωμα μιας συμπεριφοράς.
Ιδίως προκειμένου λ.χ. για χαμόγελο, χρησιμοποιούμε επί τούτου το επίθετο «ζεστό», δεδομένου οτι είναι φαινόμενο δεκτικό όχι μόνο της οράσεως αλλά και άλλων αισθήσεων (και ορμονών) ή ενστίκτων.
Παρ' όλα αυτά όντως υπάρχει τάση προς ανθρωπο-μήχανση και ξυπνοπνευματ-ύπνωση (Άσιμος), προκειμένου όχι μόνο έξωθεν για να ελεγχθεί το πηγαίον (διότι μπορεί να έχει και αρνητικό δηλ. μη επιθυμητό περιεχόμενο), αλλά και διότι είναι πιο βολική κοινωνική απάντηση και για τον ίδιο τον συμπεριφερόμενο, ως ξεκούραστος και απενοχοποιημένα ουδέτερος τυφλοσούρτης.
Οι άνθρωποι αποφεύγουν το ρίσκο να βλέπουν όνειρα, διότι ελλοχεύουν και εφιάλτες, προτιμώντας την σιγουριά της (μεσομακροπρόθεσμα) ακίνδυνης νάρκωσης...

#11
HODJAS

in ζήτα

Ε βέβαια, αφού περνάει και στο Ε-2 (δαπάνες αναψυχής κλπ)!

#12
HODJAS

in περπατώ στο δάσος...

Περπατώ στο δάσος, με πλήρη φόρτο-το Μ/71 μου γεμάτο χόρτο...

#13
HODJAS

in ζήτα

Βλ. και θολές αποδείξεις, που ότι και να 'χεις παραγγείλει γράφει «εντράδες»...
(εκ του ισπανοπρεπούς: «εντράδες ψημένες σε σχάρα τοστιέρας»)!

#14
HODJAS

in καυτή

Συμφωνώ κι επαυξάνω με βράστα:
Dada is as extinct as a dodo...

#15
HODJAS

in κωλοφαρδία

Υπάρχει πανομοιότυπη έκφραση, στους μερακλήδες (φίλους του κώλου), Ιταλούς: Π.χ. Έχεις μια κωλάρα να! / Σου άνοιξε ο κώλος / κωλαράς / μου' γινε η σούφρα τάληρο κλπ.

(Παλιές διαφημίσεις σε επαρχιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς): Κάλτσεςςςςςςς ανδρικέςςςςςςςςςς-εφηβικέςςςςςςςς απο χίλιες πεντακόσιες-πεντακόσιες-πεντακόσιες-πεντακόσιεςςςςςςςς (έκο)

(Αληθινή εκφώνηση απο μικρόφωνο σε πανηγύρι στα Γιάννενα):
Κάποια μάνα έχασε το παιδί τςτςτςτςτςτςτςτςτς!
Ας έρθει να το συμμάσσσσσσσσσσσσ...

#17
HODJAS

in καυτή

Ως γνωστόν ο Μπόγκαρτ είχε μόνιμα ένα τσιγάρο κολλημένο στα χείλη.
Υφίσταται και γνωστό busker άσμα που τραγουδιέται απο την διεθνή των χασικλήδων «don't Bogart the joint my friend, pass it over to me» (δηλ. το γονάτισες το ρημάδι, άσε να φουμάρει και κανας άλλος)!

#18
HODJAS

in θερμοκήπιο

Ου γαρ έρχεται μόνον...
Λένε οτι η ηλικία ενός άντρα είναι αντιστρόφως ανάλογη προς το μέγεθος της μπάλας που ασχολείται:
Στα 10-20 μπάσκετ, 20-30 ποδόσφαιρο, 30-40 (ψευτο-)βόλεϊ, στα 40-50 τέννις και 50-φεύγα γκόλφ...

#19
HODJAS

in θερμοκήπιο

Μια κι είσαι καρντάσι, άκου κι ένα παοκτσήδικο (ελπίζω να μην είσαι σκώληξ):

Γιατί δε μπορεί ο Αθανασιάδης να πουλήσει το Χαριλάου;

Γιατί δεν έχει τίτλους...

#20
HODJAS

in ζήτα

Φχαριστώ μπόιλερ!

#21
HODJAS

in θερμοκήπιο

Τα θυμάμαι!
Ναι ρε γαμώτο, μια φορά βάλανε κάτι φουσκωτούς στις πόρτες (το '96;), την πέσανε σ' ενα φτωχαδάκι που πήγε να φάει στη ζούλα και το πετάξανε έξω κλωτσηδόν...

#22
HODJAS

in θερμοκήπιο

Μάνα Σαλονίκη! Τσαμπέ φαΐ για όλους (φοιτητές και μη) στη φοιτητική λέσχη!

#23
HODJAS

in ό,τι βλέπετε

Και στο Μίσιο υπάρχει και λέγεται!
Θα μπεί!
Γαλα-τσίου!

Ξύπνησαν κι οι κοκα-κόλες και ρεύονται...

#25
HODJAS

in καψούλι

Προσκλήσεις σε παιδικά πάρτυ με χρονικό περιθώριο 6-9 μ.μ. στην πρόσκληση...

#26
HODJAS

in ό,τι βλέπετε

Στός ο Βράστα:
Ο Thackeray ήξερε καλά όλες τις κοινωνικές διαστρωματώσεις της εγκλέζικης κοινωνίας της εποχής του, ώστε αποβαίνει και διεθνής και διαχρονικός.
Άλλωστε η λέξη snob είναι σύντμηση της λατινικής sine nobilitatis (χωρίς νομπλέτσα), δηλαδή σιμουλασιόν ευγενής.

Δεν έχει μόνον η άρχουσα τάξη ή οι προηγμένες κοινωνίες όμως, το προνόμιο της ευγενείας, όπως είναι φυσικό.
Ο Ραφαηλίδης λέει σωστά, αν ευγένεια σημαίνει μόρφωση, αγενείς θα ήσαν μόνον οι αγράμματοι.

Η ευγένεια δεν διδάσκεται. Είναι άπιαστο πουλί.
Έγκειται σ' ενα χαμόγελο, στη γενναιοδωρία της στιγμής, στην ελευθεροφροσύνη, στο σεβασμό για τον συνάνθρωπο και πού δεν τη βρίσκεις.
Η υπόθεση αν η αρετή είναι διδακτή ή όχι, βασάνισε το Σωκράτη, αλλά μάλλον είναι σαν το μουνί της χήρας: Μπροστά το' χω για πίσω;

Η υποτιθέμενη ευγένεια των δυτικών, ερείδεται σε standard operational procedure, που μαθαίνουν εξ απαλών ονύχων, δίκην πειθαρχίας, ώστε να απαντά περισσότερο στον ορισμό «αποστασιοποίηση».

Οι νεοέλληνες, δεν διαθέτουν εγχώριο κώδικα σαβουάρ-βίβρ και δανείζονται στάσεις ζωής απ' οτι ακούσουν δώθε-κείθε, αφού καθετί ντόπιο = παρακατιανό.
Γιατί έτσι το θέλανε οι Βαυαροί. Γιατί έτσι το θέλανε οι Εγκλέζοι. Γιατί έτσι το θέλανε οι Αμερικάνοι.
Γιατί έτσι το συνεχίζει ο Κωστόπουλος κι ο Ζαμπούνης...

Κι όμως ο Ζαμπέτας, έβαζε σ’ όλους τα γυαλιά (!)

@Μές: (Αληθινό περιστατικό): Σε ηλιθιωδώς δηκτική ερώτηση πωλητρίας κωλονακιώτικου καταστήματος, έναντι πελάτισσας περί της καταγωγής της, η τελευταία με ψυχραιμία απήντησε οτι θα απαντούσε, μόλις καλούνταν η προϊσταμένη της.
Δεν είναι γνωστό, αν η πωλήτρια έμαθε τί θα πεί ευγένεια ή αν έχασε τη δουλειά της, είναι όμως βέβαιο οτι στο μέλλον θα είναι (τουλάχιστον) προσεκτικότερη...

#27
HODJAS

in τσούχτρα

Έχει κι αχινέους (απ' την Αχίνα)...

Είσ' ωραίοςςςςςςςςςςς!

#29
HODJAS

in ό,τι βλέπετε

@Τζόνι & Πάτσμαν:

Για τη διαφορά μεταξύ ελληνικού γκαρσονιού και εγκλέζικου waiter, δείτε ενδιαφέρον κεφάλαιο του βιβλίου «Learn Greek in 25 years» του χρόνια εγκατεστημένου στην Ελλάδα, Εγκλέζου δημοσιογράφου Brian Church (έγραφε και στην Athens news).

Εν Αλβιόνι, οι τυπικοί, περιχαρακωμένοι και ομοιόμορφοι Βρετανοί, αντιμετωπίζουν τον πελάτη με το μόττο «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», το οποίο μπορεί και να αποβεί δουλικό, όπως σωστά λέει ο τζόνι, έναντι αγενών πελατών (το πολύ-πολύ να φέρουν το μάνατζερ, που έτσι και ο λάτης είναι ταλαριούχος, θα του τα κλάσει), δεδομένου οτι ο σερβιτόρος-πωλητής-υπάλληλος κλπ εν Αγγλία δεν πληρώνεται για να σκέφτεται (αυτό το κάνουν άλλοι υψηλότερα ιστάμενοι στην ιεραρχία) αλλά για να εκτελεί εντολές.

Στο απείθαρχο Ελλάντα, όλοι έχουν άποψη-γνώμη και εκτιμούν τις καταστάσεις κατά το δοκούν, ανεξαρτήτως ιεραρχίας ή κοινωνικής τάξεως. Σωστό; Λάθος;

Τούτο λειτουργεί και αντίστροφα:
Μπορεί φερ' ειπείν, ο υπάλληλος να φερθεί απρεπώς στον πελάτη κι ας μην φταίει σε τίποτα ο χριστιανός...

Πάντως, όπως λέει κι ο συγγραφέας, σε ορισμένες περιπτώσεις, εν Ελλάδι ο πελάτης can get stuffed (!)

κλίμαξ μετρήματος βημάτων «ση-μαι-α» και όχι Ηράκλειοι πόδες...