Φίλε zaxir / ixar θα πρότεινα να αφιερώσεις λίγο χρόνο να διαβάσεις και να αφουγκραστείς την δομή και το πνεύμα των λημμάτων και ορισμών στο σάιτ. Θα σε βοηθήσει στην καλύτερη διατύπωση των λημμάτων σου και στην πιο ενθουσιώδη αποδοχή τους από του συσλαγκιστές σου.
Παίδες ο ρατσισμός υπήρχε και θα υπάρχει, δυσκολεύομαι να καταλάβω τη λογική του να κρατήσουμε το σάιτ αγνό κι αμόλυντο απο δαύτον. Η ρατσιστική και εθνικιστική σλανγκ - όσο κι αν ενοχλεί αυτό - είναι ενδιαφέρουσα και πρέπει να καταγραφεί, γι' αυτό υπάρχει και η αντίστοιχη κατηγορία ρατσιστικά άλλωστε. Ναι, οκ, οι περισσότεροι χρήστες κινούμαστε στον ίδιο ιδεολογικό παρονομαστή, αλλά για όνομα, αν θέλουμε να λέμε οτι κάνουμε και κάτι 1% σοβαρό εδώ χάμω, πρέπει να πάρουμε τις αποστάσεις μας απ' τα πράγματα, να έχουμε μια πιο ψυχρή κι αμερόληπτη ματιά.
Και στην τελική, know your enemy..
Ναι βρε John, άλλο όμως να παραθέτεις ψυχρά και ασχολίαστα ένα ρατσιστικό λήμμα και άλλο να χρησιμοποιείς στο παράδειγμα του λήμματος αυτοβούλως ένα ρατσιστικό επίθετο (π.χ εδώ το «ημίαιμος») που να φανερώνει ενδεχομένως και προσωπικές ακραίες απόψεις. Το ξαναλέω πάντως (όντας εκ φύσεως καλοπροαίρετος): θέλω να πιστεύω ότι ειπώθηκε εκ παραδρομής.
δε θέλω να ανοίξω κουβέντα, αλλά αυτό το «...και θα υπάρχει» από κατάφαση στο μη αναγώγιμο του ρατσισμού εύκολα εκπίπτει σε κατάφαση στο μοιραίο του ρατσισμού, χωρίς να υπονοώ κάτι για εσέ τζονμπλακ.... γενικά μιλώντας.
συμφωνώ με μαυρόγιαννο για το ότι δεν μπορούμε κ δεν πρέπει να αποκλειστούν οι φασίστες κ οι ρατσιστές από το σάιτ, γιατί κ αυτοί ελληνικά μιλάνε. ελπίζω βέβαια να μην τα μιλάνε για πολύ ακόμα, όπως κ ο χαλικού, κ νομίζω ότι ο μαυρόγιαννος δεν ήθελε να πει αυτό που διατύπωσε.
παρ' όλ' αυτά διατηρώ το δικαίωμα να απαντώ σε ρατσιστικούς ορισμούς (τα λήμματα καταγράφουν πραγματικότητα, είναι αντικειμενικά) στο βαθμό που δεν θα κάνει μπουρδέλο το σάιτ.
ζήρο τόλερανς, γιατί στην ιταλία ξαναξυπνήσανε τα γουρούνια...
Ναι, τό 'χουμε πει πολλές φορές, ΑΛΛΟ τα ρατσιστικά λήμματα, που καταχωρίζονται, (τουλάχιστον αν πρόκειται για καταγραφή κι όχι για εφεύρεση της στιγμής), κι ΑΛΛΟ οι ρατσιστικοί ορισμοί, που έχουμε δικαίωμα να τους κράζουμε, και οι μοντς κττμγ και να τους διαγράφουν χωρίς να κατηγορούνται αυτοί για φασισμό. Αατα.
Με φαίνεται πως τα γραφόμενά μου παρεξηγήθηκαν και δόθηκαν σ' αυτά προεκτάσεις που δεν μου είχαν καν περάσει απ' το νου. Να σας πω οτι δεν λυπήθηκα, ψέματα θα πω. Όπως οι περισσότεροι εδώ, έχω καταθέσει πιστεύω τα δημοκρατικά μου διαπιστευτήρια σε αρκετούς ορισμούς, δεν ήθελα όμως ποτέ να φτάσω να το επικαλεστώ και να απολογηθώ - όπως κάνω τώρα.
Απλά πιστεύω πως το διαφορετικό απο μας, όσο απεχθές και αποκρουστικό κι αν είναι, εφόσον υπάρχει, δεν μπορούμε να το αγνοούμε και να κάνουμε τη στρουθοκάμηλο. Έχω επαναλάβει κι άλλες φορές πως αν δε σπάσεις αυγά ομελέτα δεν κάνεις. Κράζουμε τους ομοφυλόφιλους, τις γκόμενες, τους κάγκουρες, τους φλώρους, ένα σωρό κόσμο. Πάντα από διάθεση καταγραφής - τουλάχιστον για τη συντριπτική πλειοψηφία ημών.
Φρονώ επίσης, πως το φαινόμενο της εταιρείας αυτοθαυμασμού (να λιβανίζει δλδ ο ένας τα γένια του άλλου), που παρατηρείται σε όλες τις κοινότητες παντός σχεδόν τύπου, που δημιουργούν ιδίους κώδικες επικοινωνίας, είναι αναπόφευκτο. Χρειάζεται εντούτοις μια συνεχής προσπάθεια υπέρβασής του, η οποία - άσχετο αν δεν πρόκειται ποτέ να στεφθεί από απόλυτη επιτυχία - θα αποκλείει τουλάχιστον τον εκπεσμό σε μια κατάσταση απόλυτης αυτοαναφορικότητας και ιδιωτείας.
δεν είμαι σίγουρος ότι σε κατάλαβα, ρε γιάννη, στο τελευταίο.
ένιγουέι, επιστρέφω την ερώτηση στον/στην ζαχιρ ρωτώντας αν είναι μη ρατσιστικό το να χαρακτηρίσεις κάποιον «ημίαιμο» όταν η πολιτικώς ορθή χρήση της λέξης αναφέρεται στα σκυλιά. όλ' αυτά με μη πολεμική διάθεση κ διευκρινίζοντας ότι η ενδιάμεση συζήτηση έχει να κάνει με γενικότερο προβληματισμό του σάιτ ο οποίος έχει εκφραστεί πολλές φορές στο παρελθόν.
..νομίζω πως ο φίλος zaxir δεν είχε κακή πρόθεση εν τέλει , απλά δεν έκανε τη σωστή επιλογή λέξης τη δεδομένη στιγμή, ίσως από μη πλήρη κατανόηση του νοήματός της από τη μεριά του. Όπως και να χει όμως, θα πρέπει να προσέχουμε όταν χειριζόμαστε το γραπτό λόγο, ιδίως όταν αναφερόμαστε σε κοινωνικές ομάδες, μέλη των οποίων θα μπορούσε να γράφουν ακόμα και εδώ μέσα. Σεβασμός στον συνσλαγκιστή και στο συνάνθρωπο γενικότερα, μόνο αυτό.
@ τζίζα: με δυο λόγια ήθελα να πω αυτό που είχε διατυπωθεί και παλιότερα στη μεγάλη συζήτηση της στύσης του Νίκα, οτι δεν θέλουμε να γίνουμε απλά μια παρέα 10 ατόμων που θα κάνουν χαβαλέ μτξ τους, ευλογώντας αλλήλους. Θέλουμε και την αντίθετη άποψη, την ακραία, για να έχουμε τη δυνατότητα να την αντικρούσουμε, να την καταρρίψουμε με επιχειρήματα (όπως είπες κ συ για τους ρατσιστικούς ορισμούς)
Γενικότερα. Ο ρατσιστικός λόγος (discourse), τα ρατσιστικά στερεότυπα έχουν εισχωρήσει πολύ βαθιά στην καθημερινή συναναστροφή, χρησιμοποιούνται από ανθρώπους απολιτίκ, που δεν συνειδητοποιούν τη βαρύτητα των λεγομένων τους. Αυτή ακριβώς η «αποχρωματισμένη» πολιτικά εκδοχή τους πρέπει κυρίως να καταγραφεί, ώστε να στιγματισθεί και να ανασκευασθεί μεθοδικά, όχι με φωνασκίες και αφορισμούς.
@ Καρατζών δεν υπάρχει λόγος εσύ να απολογείσαι για κάτι που έγραψε ο zaxir.
Πάντως έχω πάθει πλάκα μου με το πόσο laissez-faire είναι τα πράματα εδώ. Να φανταστείς, ένα από τα ελάχιστα λήμματα που διαγράφτηκαν έγραφε επί λέξει:
Σκύλος: Σκύλους ονομάζουμε την μαύρη απομίμηση του λευκού ανθρωπίνου γένους , κοινώς τους Μαυρους ή Αράπιδες (sic)
Το να πετάς τέτοια εφιαλτικά παραληρηματα στο trashcan δεν σε καθιστούν κττμγ πρωκτικάντζα του «πολιτικά ορθού» ούτε μετατρέπουν το σάιτ σε αυτοαναφορικό ζωολογικό κήπο!
@ zaxir: Το σλανγκέηνταρ μου λεει ότι είσαι ο ίδιος χρήστης με τον ixar. Μέσα, ή να του αλλάζω μπαταρία;
Πραγματικά άθλιο, και από άποψη περιεχομένου, αλλά κυρίως λόγω ακυροσύνης (πρέπει να ήταν στιγμιαία εγκεφαλοκλανιά ή ο τύπος να άκουγε Ζαμπέτα, «ο μαύρος ο σκύλος ο ταμ ταμ ταμ») και ανορθογραφίας.
Δε θα μπορούσα όμως να πω το ίδιο για εκείνον απο μας που θα τολμούσε να διαβεί τον Ρουβίκωνα και να μας αναλύσει με ψυχρή ιστοριογραφική και κοινωνιολογική ματιά, εμπεριστατωμένα και αποστασιοποιημένα, πως φτάσαμε π.χ. στο σαπούνι = εβραίος, στο οποίο αναφέρθηκε ξώφαλτσα η ιρονίκ εδώ.
Το παράδειγμα καθαρά ενδεικτικό, εγώ ας πούμε δεν το έχω ακούσει ποτέ να το λέει κάποιος, άρα δεν ξέρω αν υπάρχει ως αυτοτελής ναζιάρικη σλανγκιά ή πρόκειται απλά για κανιβαλισμό.
είμαστε σίγουροι ότι είναι ρατσιστικό ή απλώς ήθελε ο ποιητής να πει κάτι άλλο και του βγήκε έτσι; γιατί ο τσιγγάνος μόνο ημίαιμος δεν είναι! είναι βέρα ράτσα, αν το πάμε έτσι, νο;
vrastaman όχι δεν είμαι ο ίδιος χρήστης με την ζαχίρ.Δεν μπορώ όμως να καταλαβω τι έχουν τα λήμματα που έβαλα και γιατί είναι εκτός πνεύματος ή οτιδήποτε άλλο.Με χαρά ανακάλυψα το site και ειλικρινά σε αν κάτι κάνω λάθος εγώ πείτε μου.Είμαι καινούριος ναι αλλά μη με ταυτίζετε με την ζαχίρ γιατί όπως προείπα είμαστε διαφορετικά πρόσωπα.
@ Ixar - Σόρρυ, θα το πάω πίσω το σλανκγέηνταρ για αντικατάσταση. Στα λήμματα σου υπάρχουν και διαμάντια - το οπαλάκιαςκουτουτουμουγού είναι απλά κορυφαίο! Όσο για μαργαριτάρια, όλοι μας έχουμε και από δαύτα.
Ανεκδοτάκι για το τζίψι τ αντί για θ. (δες και το τζιζοσχόλιο).
Έρχεται η ώρα να παντρευτεί ο γιος του περήφανου τσιγγάνου μας. Χαρά ο πατέρας μαζεύει την πρώτη νύχτα του ολόκληρη κομπανία κάτω από το σπίτι του νιόπαντρου ζευγαριού να γιορτάσουν το "χαρμόσυνο" γεγονός.
- Κοιτάξτε, λέει στην κομπανία ο περιχαρής πατέρας, τώρα που θα βγει ο γιος μου με το ματωμένο σεντόνι, σημάδι της επιτυχίας του, θέλω ένα τραγούδι με αίματα, να ταιριάζει με την περίσταση. Καλά;
- Οκ αφεντικό εσύ πληρώνεις.
Τελειώνει ο γιος του βγαίνει με περηφάνια κρατώντας το ματωμένο σεντόνι, δίνει το σύνθημα ο πατέρας και η κομπανία αρχίζει
26 comments
jesus
ξαναγράψ' το με κάνα τόνο, θείο, γιατί δε βγαίνω μάνα μου...
είσαι τεά προφέρεται, κ οι τόνοι γενικά χρειάζονται.
jesus
για να μην πω για το ακατανόητο «ημίαιμος αθίγγανος» δλδ κ ανάψουνε τα αίματα (πως είσαι μάγκας)
Jonas
...αυτό το τελευταίο θέλω να πιστεύω πως του ξέφυγε και δε πρόκειται για καμιά αγκύλωση ή τίποτα τέτοιο...
Vrastaman
Φίλε zaxir / ixar θα πρότεινα να αφιερώσεις λίγο χρόνο να διαβάσεις και να αφουγκραστείς την δομή και το πνεύμα των λημμάτων και ορισμών στο σάιτ. Θα σε βοηθήσει στην καλύτερη διατύπωση των λημμάτων σου και στην πιο ενθουσιώδη αποδοχή τους από του συσλαγκιστές σου.
johnblack
Παίδες ο ρατσισμός υπήρχε και θα υπάρχει, δυσκολεύομαι να καταλάβω τη λογική του να κρατήσουμε το σάιτ αγνό κι αμόλυντο απο δαύτον. Η ρατσιστική και εθνικιστική σλανγκ - όσο κι αν ενοχλεί αυτό - είναι ενδιαφέρουσα και πρέπει να καταγραφεί, γι' αυτό υπάρχει και η αντίστοιχη κατηγορία ρατσιστικά άλλωστε. Ναι, οκ, οι περισσότεροι χρήστες κινούμαστε στον ίδιο ιδεολογικό παρονομαστή, αλλά για όνομα, αν θέλουμε να λέμε οτι κάνουμε και κάτι 1% σοβαρό εδώ χάμω, πρέπει να πάρουμε τις αποστάσεις μας απ' τα πράγματα, να έχουμε μια πιο ψυχρή κι αμερόληπτη ματιά. Και στην τελική, know your enemy..
Jonas
Ναι βρε John, άλλο όμως να παραθέτεις ψυχρά και ασχολίαστα ένα ρατσιστικό λήμμα και άλλο να χρησιμοποιείς στο παράδειγμα του λήμματος αυτοβούλως ένα ρατσιστικό επίθετο (π.χ εδώ το «ημίαιμος») που να φανερώνει ενδεχομένως και προσωπικές ακραίες απόψεις. Το ξαναλέω πάντως (όντας εκ φύσεως καλοπροαίρετος): θέλω να πιστεύω ότι ειπώθηκε εκ παραδρομής.
xalikoutis
δε θέλω να ανοίξω κουβέντα, αλλά αυτό το «...και θα υπάρχει» από κατάφαση στο μη αναγώγιμο του ρατσισμού εύκολα εκπίπτει σε κατάφαση στο μοιραίο του ρατσισμού, χωρίς να υπονοώ κάτι για εσέ τζονμπλακ.... γενικά μιλώντας.
jesus
συμφωνώ με μαυρόγιαννο για το ότι δεν μπορούμε κ δεν πρέπει να αποκλειστούν οι φασίστες κ οι ρατσιστές από το σάιτ, γιατί κ αυτοί ελληνικά μιλάνε. ελπίζω βέβαια να μην τα μιλάνε για πολύ ακόμα, όπως κ ο χαλικού, κ νομίζω ότι ο μαυρόγιαννος δεν ήθελε να πει αυτό που διατύπωσε.
παρ' όλ' αυτά διατηρώ το δικαίωμα να απαντώ σε ρατσιστικούς ορισμούς (τα λήμματα καταγράφουν πραγματικότητα, είναι αντικειμενικά) στο βαθμό που δεν θα κάνει μπουρδέλο το σάιτ.
ζήρο τόλερανς, γιατί στην ιταλία ξαναξυπνήσανε τα γουρούνια...
Hank
Ναι, τό 'χουμε πει πολλές φορές, ΑΛΛΟ τα ρατσιστικά λήμματα, που καταχωρίζονται, (τουλάχιστον αν πρόκειται για καταγραφή κι όχι για εφεύρεση της στιγμής), κι ΑΛΛΟ οι ρατσιστικοί ορισμοί, που έχουμε δικαίωμα να τους κράζουμε, και οι μοντς κττμγ και να τους διαγράφουν χωρίς να κατηγορούνται αυτοί για φασισμό. Αατα.
Vrastaman
Και για όποιο δεν το κατάλαβε, άλλο Τουπαμάρος κι άλλο το μουνί της Μάρως!
zaxir
το ημίαιμος από πότε δηλώνει ρατσισμό για να ξέρω δηλαδή ειναι απίθανο ας πούμε να υποδουλώνει καταγωγή;
johnblack
Με φαίνεται πως τα γραφόμενά μου παρεξηγήθηκαν και δόθηκαν σ' αυτά προεκτάσεις που δεν μου είχαν καν περάσει απ' το νου. Να σας πω οτι δεν λυπήθηκα, ψέματα θα πω. Όπως οι περισσότεροι εδώ, έχω καταθέσει πιστεύω τα δημοκρατικά μου διαπιστευτήρια σε αρκετούς ορισμούς, δεν ήθελα όμως ποτέ να φτάσω να το επικαλεστώ και να απολογηθώ - όπως κάνω τώρα.
Απλά πιστεύω πως το διαφορετικό απο μας, όσο απεχθές και αποκρουστικό κι αν είναι, εφόσον υπάρχει, δεν μπορούμε να το αγνοούμε και να κάνουμε τη στρουθοκάμηλο. Έχω επαναλάβει κι άλλες φορές πως αν δε σπάσεις αυγά ομελέτα δεν κάνεις. Κράζουμε τους ομοφυλόφιλους, τις γκόμενες, τους κάγκουρες, τους φλώρους, ένα σωρό κόσμο. Πάντα από διάθεση καταγραφής - τουλάχιστον για τη συντριπτική πλειοψηφία ημών.
Φρονώ επίσης, πως το φαινόμενο της εταιρείας αυτοθαυμασμού (να λιβανίζει δλδ ο ένας τα γένια του άλλου), που παρατηρείται σε όλες τις κοινότητες παντός σχεδόν τύπου, που δημιουργούν ιδίους κώδικες επικοινωνίας, είναι αναπόφευκτο. Χρειάζεται εντούτοις μια συνεχής προσπάθεια υπέρβασής του, η οποία - άσχετο αν δεν πρόκειται ποτέ να στεφθεί από απόλυτη επιτυχία - θα αποκλείει τουλάχιστον τον εκπεσμό σε μια κατάσταση απόλυτης αυτοαναφορικότητας και ιδιωτείας.
Αυτά σαν απλές σκέψεις.
Jonas
Από τη στιγμή που χρησιμοποιείται απ' όσο ξέρω για σκυλιά και μουλάρια και όχι για ανθρώπους, ναι είναι απίθανο.
jesus
δεν είμαι σίγουρος ότι σε κατάλαβα, ρε γιάννη, στο τελευταίο.
ένιγουέι, επιστρέφω την ερώτηση στον/στην ζαχιρ ρωτώντας αν είναι μη ρατσιστικό το να χαρακτηρίσεις κάποιον «ημίαιμο» όταν η πολιτικώς ορθή χρήση της λέξης αναφέρεται στα σκυλιά. όλ' αυτά με μη πολεμική διάθεση κ διευκρινίζοντας ότι η ενδιάμεση συζήτηση έχει να κάνει με γενικότερο προβληματισμό του σάιτ ο οποίος έχει εκφραστεί πολλές φορές στο παρελθόν.
jesus
(γράφαμε μαζί)
Jonas
(το κατάλαβα, Χεσούς)
..νομίζω πως ο φίλος zaxir δεν είχε κακή πρόθεση εν τέλει , απλά δεν έκανε τη σωστή επιλογή λέξης τη δεδομένη στιγμή, ίσως από μη πλήρη κατανόηση του νοήματός της από τη μεριά του. Όπως και να χει όμως, θα πρέπει να προσέχουμε όταν χειριζόμαστε το γραπτό λόγο, ιδίως όταν αναφερόμαστε σε κοινωνικές ομάδες, μέλη των οποίων θα μπορούσε να γράφουν ακόμα και εδώ μέσα. Σεβασμός στον συνσλαγκιστή και στο συνάνθρωπο γενικότερα, μόνο αυτό.
baznr
Φρόκαλα δεν εχει και ρόπαλα λικνίζει. Τι είναι;
Η κλώσσα (με το χρυσό αυγό).
johnblack
@ τζίζα: με δυο λόγια ήθελα να πω αυτό που είχε διατυπωθεί και παλιότερα στη μεγάλη συζήτηση της στύσης του Νίκα, οτι δεν θέλουμε να γίνουμε απλά μια παρέα 10 ατόμων που θα κάνουν χαβαλέ μτξ τους, ευλογώντας αλλήλους. Θέλουμε και την αντίθετη άποψη, την ακραία, για να έχουμε τη δυνατότητα να την αντικρούσουμε, να την καταρρίψουμε με επιχειρήματα (όπως είπες κ συ για τους ρατσιστικούς ορισμούς)
Γενικότερα. Ο ρατσιστικός λόγος (discourse), τα ρατσιστικά στερεότυπα έχουν εισχωρήσει πολύ βαθιά στην καθημερινή συναναστροφή, χρησιμοποιούνται από ανθρώπους απολιτίκ, που δεν συνειδητοποιούν τη βαρύτητα των λεγομένων τους. Αυτή ακριβώς η «αποχρωματισμένη» πολιτικά εκδοχή τους πρέπει κυρίως να καταγραφεί, ώστε να στιγματισθεί και να ανασκευασθεί μεθοδικά, όχι με φωνασκίες και αφορισμούς.
Vrastaman
@ Καρατζών δεν υπάρχει λόγος εσύ να απολογείσαι για κάτι που έγραψε ο zaxir.
Πάντως έχω πάθει πλάκα μου με το πόσο laissez-faire είναι τα πράματα εδώ. Να φανταστείς, ένα από τα ελάχιστα λήμματα που διαγράφτηκαν έγραφε επί λέξει:
@ zaxir: Το σλανγκέηνταρ μου λεει ότι είσαι ο ίδιος χρήστης με τον ixar. Μέσα, ή να του αλλάζω μπαταρία;
johnblack
Πραγματικά άθλιο, και από άποψη περιεχομένου, αλλά κυρίως λόγω ακυροσύνης (πρέπει να ήταν στιγμιαία εγκεφαλοκλανιά ή ο τύπος να άκουγε Ζαμπέτα, «ο μαύρος ο σκύλος ο ταμ ταμ ταμ») και ανορθογραφίας.
Δε θα μπορούσα όμως να πω το ίδιο για εκείνον απο μας που θα τολμούσε να διαβεί τον Ρουβίκωνα και να μας αναλύσει με ψυχρή ιστοριογραφική και κοινωνιολογική ματιά, εμπεριστατωμένα και αποστασιοποιημένα, πως φτάσαμε π.χ. στο σαπούνι = εβραίος, στο οποίο αναφέρθηκε ξώφαλτσα η ιρονίκ εδώ.
Το παράδειγμα καθαρά ενδεικτικό, εγώ ας πούμε δεν το έχω ακούσει ποτέ να το λέει κάποιος, άρα δεν ξέρω αν υπάρχει ως αυτοτελής ναζιάρικη σλανγκιά ή πρόκειται απλά για κανιβαλισμό.
iron
είμαστε σίγουροι ότι είναι ρατσιστικό ή απλώς ήθελε ο ποιητής να πει κάτι άλλο και του βγήκε έτσι; γιατί ο τσιγγάνος μόνο ημίαιμος δεν είναι! είναι βέρα ράτσα, αν το πάμε έτσι, νο;
GATZMAN
Μάλλον έχεις δίκιο. Μάλλον χρησιμοποίησε κατά λάθος τη λέξη ημίαιμος.
lxar
vrastaman όχι δεν είμαι ο ίδιος χρήστης με την ζαχίρ.Δεν μπορώ όμως να καταλαβω τι έχουν τα λήμματα που έβαλα και γιατί είναι εκτός πνεύματος ή οτιδήποτε άλλο.Με χαρά ανακάλυψα το site και ειλικρινά σε αν κάτι κάνω λάθος εγώ πείτε μου.Είμαι καινούριος ναι αλλά μη με ταυτίζετε με την ζαχίρ γιατί όπως προείπα είμαστε διαφορετικά πρόσωπα.
Vrastaman
@ Ixar - Σόρρυ, θα το πάω πίσω το σλανκγέηνταρ για αντικατάσταση. Στα λήμματα σου υπάρχουν και διαμάντια - το οπαλάκιας κουτουτουμουγού είναι απλά κορυφαίο! Όσο για μαργαριτάρια, όλοι μας έχουμε και από δαύτα.
Hank
Αν πάντως εξαιρέσουμε το ρατσιστικό, το λήμμα συνεχίζει την ένδοξη παράδοση του γκαυλόισες.
soulto
Ανεκδοτάκι για το τζίψι τ αντί για θ. (δες και το τζιζοσχόλιο).