Τα πάσης φύσεως αυτοκίνητα με την χαρακτηριστική γαλανόλευκη έλικα στο καπώ.
Είναι η κατάλληλη βάση για κάθε είδους μοντίφες-βελτιώσεις, με απώτερο σκοπό την αύξηση της ονομαστικής εργοστασιακής ιπποδύναμης.
Επειδή δε η εμφάνιση παίζει τρομακτικό ρόλο στην άσφαλτο, οι βελτιώσεις δεν περιορίζονται μόνο στα μηχανικά μέρη, αλλά και στα εξωτερικά καταλήγοντας στο απόλυτο μπεμπόνι.
-Το ποιο σημαντικό ερώτημα που τέθηκε μεγάλε στον κόσμο, ξέρεις ποιο είναι;
-Ποιο ρε τρισμέγιστε;
-Μπεμπόνι ή χρεπόνι; Ιδού η απορία...
-Τι είπε ο μεγάλος... Έγραψες!
7 comments
northwind
Επίσης Μπέμπα,Μπε-Μπε,Μπου-Μπού-κι
allivegp
Αξίζει να σημειωθεί ότι το γαλανόλευκο χρώμα της έλικας του εμβλήματος της Βαυαρικής αυτοκινητοβιομηχανίας (BMW), αποτελεί το χρωματισμό της σημαίας του κρατιδίου της Βαυαρίας και πέρασε και στη σημαία του νέου Ελ κράτους, από τον Βαυαρό βασιλιά Όθωνα (και τους συν αυτώ Βαυαρούς).
Khan
Ορισμός πολύ σλανγκικώς ορθός. Πολύ ενδιαφέρον και το σχόλιο του αλλίβε. Βλ. και μπέμπα.
poniroskylo
Τα χρώματα της Ελληνικής σημαίας καθορίσθηκαν στην εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου το 1822, αρκετά χρόνια πριν εμφανισθούν εδώ οι Βαυαροί.
Galadriel
Μωρέ αγίβε μου, χάρντλυ έλικα...
dryhammer
Έλικα είναι (κι ας μή μοιάζει πολύ) γιατί πριν κι από τις μοτό και πολύ πριν τα αυτοκίνητα έφτιαχναν αεροπλάνα. Το διπλό οβάλ στο ψυγείο είναι, λένε, από τα νεφρά (;;;) όπως στις Alfa είναι από την καρδιά.
PUNKELISD
Έτσι επίσης λέγεται το πεπόνι άμαν είσαι κρυωμένος.