Ξάδελφος του πριονού, αλλά πιο άγριος και προσανατολισμένος. Το πριόνι φτιάχνεται όμως, ενώ το καθαρό γεννιέται.

Καθαρό είναι ένα μηχανάκι ψηλό, Motocross ή Motard, άντε και Enduro, σπάνια πάνω απο 450 κυβικά, που είναι κατασκευασμένο για χρήση μόνο σε πίστα και όχι για τον δρόμο. Είναι σκληρό, άνετο όσο δέκα παλούκια στον κώλο, και δεν χρησιμεύει σε τίποτα. Ένα καθαρό μηχανάκι χρησιμοποιείται για αγώνες ή για διασκέδαση, για την καύλα.

Καθαρό, από το καθαρόαιμο, σαν τα άλογα για τις ιπποδρομίες, τα σκυλιά για ειδικούς σκοπούς, αυτό που είναι μεγαλωμένο, σχεδιασμένο, αφοσιωμένο σε ένα και μόνο σκοπό και που τίποτα άλλο δεν μπορεί να κάνει.

Δεν έχει πινακίδα, ούτε φώτα πολλές φορές, ούτε ήσυχη εξάτμιση γιατί από τη μάνα του δεν έχει σχεδιαστεί να έχει. Κάτοχοί του είναι ως επί το πλείστον 20χρονοι κάγκουρες και αλητάμπουρες, γνωστοί και ως αληκάγκουρες.

Αυτό ήταν ο ορισμός. Τέλος. Ό,τι ήταν να μάθετε το μάθατε. Όποιος έχει όρεξη τώρα ας συνεχίσει.


Τα καθαρόαιμα πάντα ενέπνεαν σεβασμό και γοητεία στα απανταχού δέκα+ είκοσι+ χρονών παιδιά, αλλά και σε μεγαλύτερα, εξαιτίας της αγριάδας τους, μα πάνω απ' όλα για το μύθο και το όνειρο που συνοδεύει τα άκουσμα του ονόματός του.

Husqvarna (Παναγιά μου!), YZF και WR τα Yamaha , WR τα Χάσκυ λέω, οι Bergoι, τα CRF 450, SMR το 510, κάθε γράμμα και δέκα ιστορίες για κάποιον που την είχε και τον έφαγε, που την είχε και τη πούλησε γιατί δεν άντεχε και άλλα...

Ψηλά και περήφανα, λιτά και απέριττα, όμορφα με την γύμνια και την απλότητά τους, σέλα για έναν έχουμε, γκάζι έχουμε, φρένα έχουμε, στήσιμο περισσεύει, και τίποτα άλλο δεν θέλουμε.

Πολλοί εζήλεψαν, αλλά τα λεφτά για την συντήρηση καθαρόαιμου είναι πολλά. Κάθε τόσες ώρες λάδια και κάθε άλλες λύσιμο, είναι πολύ, ευτυχώς που υπάρχουν και τα ημίαιμα.

Τα οποία είναι ενδιάμεση κατάσταση, όπως φανερώνει και το όνομά τους. Στήσιμο, γκάζι άμεσο και απότομο, φρενάρες, παντιλίκια, σούζες, όλα. Όχι τόσο αποτελειωτικά, τόσο απόλυτα όσο τα καθαρά, τούτα εδώ δείχνουν έλεος και συγχωρούν το λάθος. Σιχαίνονται και αυτά τις ευθείες και τρελαίνονται για στροφιλίκι και γυαλισμένη άσφαλτο. Μα χωρίς την αίγλη του παράνομου. Και όσοι τα 'χουνε τους πετούνε τις πινακίδες και τα ρέστα για να μοιάσουν λίγο ακόμα παραπάνω στα αδέρφια τους.
Τα πριόνια που λέγαμε δηλαδή.

Ωσεκτουτού, όταν κάποιος αποφασίσει να βγάλει ένα από δαύτα με 17άρες στον δρόμο, μέσα στην πόλη, θα έχετε παρατηρήσει όλοι σας, ότι αυτοί που τα οδηγούν αυτά, δεεε πάνε σαν τους άλλους.

Πάνε πραγματικά ανόητα, ανώφελα επικίνδυνα, με παντιλίκια και καγκουριές κάθε είδους, θέτοντας σε ρίσκο την υγεία εαυτών και αλλήλων. Μερικοί γιατί είναι καυλοτίμονοι όπως πολύ σωστά ορίζεται, άλλοι όμως το κάνουν σε άδειους δρόμους, μόνοι τους, για την αδρεναλίνη και την ψυχική κάθαρση που προσφέρει.

Από φανάρι σε φανάρι 1η-2η-3η σκασμένη, φασαρία, ο κώλος, ωωω ο κώλος έφυγε πολύ, δεν το περίμενε ούτε αυτός, αλλά το 'σωσε. Και ξανά μανά στο επόμενο.

Ο λόγος είναι απλός.

Δεν οδηγούνται αλλιώς. Τα καθαρόαιμα τα ψηλά, αλλά και μερικά ημίαιμα, δεν οδηγούνται αλλιώς. Αν τα πας αργά σε κουράζουν.
Αν αράξεις πάνω τους, χωρίς να μετακινείς το σώμα στη σέλα, χωρίς να αλλάζεις συνεχώς γωνίες στα χέρια και στα πόδια, σε 25 λεπτά το πολύ σε έχει εξοντώσει. Με αργή οδήγηση είναι σα να σε δέρνουν 10 νίντζα.

Θέλει συνεχή κίνηση και ζωντάνια, κάτι αρχίδια ναααα και πολύ βλακεία, ροή και αγωνία και τότε μπαίνει το μηχανάκι στο στοιχείο του και τραγουδάει. Μην τους παρεξηγάτε αυτούς που τρέχουνε έτσι στους σκατόδρομους της πόλης με τα καθαρά και ημί-. Ειδικά αν φοράνε και κρανάκι και μπουφανάκι και δεν φαίνονται τελειωμένοι κάγκουρες. Οχι πως δεν είναι όλοι λίγο, αλλά το παιχνίδι με αυτά είναι τόσο εθιστικό και ερεθιστικό που δεν μπορείς να σταματήσεις.

Όταν σου μιλάει ένα μηχανάκι καθαρό, σου λέει:
«Άκου να δεις αγόρι μου, εγώ δεν είμαι για ήρεμες βόλτες, σουλάτσο το καλοκαιράκι με τη Λίλιαν πάνω (Την ποια; Να την βάλω πού;)
Δεν κάνω για αραλίκι και καθημερινή διαδρομή.
Δεν είμαι για χορούς και χάδια, αυτές είναι άλλες, (Βλ. Moto-Guzzi)
εγώ είμαι ατσούμπαλη και τα χέρια μου είναι τραχιά.
Θα σε πατήσω και θα σε γδάρω, θα σε κουράσω και θα σε πονέσω.
Τέτοια γούτσου-γούτσου μη μου ζητήσεις. Θέλω σεξ και βία! »

Για να δαμάσεις οτιδήποτε είναι τόσο εξωφρενικά καύλα και είσαι τόσο πωρωμένος μαζί του είναι πολύ δύσκολο. Θέλει υπομονή, επιμονή και αυτοσυγκράτηση. Αλλά είναι γιατρικά τα γαμημένα.

Επίσης, για τους φίλους μας τους Paul Moore είναι εξαιρετικό μέσο επίδειξης σε πιτσιρίκους άγνωστους, φιλαράκια και σελογκομενάκια στις καφετέριες, στα φανάρια, στις στάσεις ελαιοφορείων, παντού.

Το «φίλε καθαρό είναι αυτό, ε;» καθώς ζαχαρώνουν CRF, είναι προσφιλής έκφραση στα καγκούρια κάθε ηλικίας (δηλαδή μικρής) καθώς και σε αυτούς που θα ήθελαν να είναι λίγο καγκούρια.

Ααατάαα!


Το ξέρω ότι δεν είναι σλανγκ και ότι είχε κάμποσες οθονιές. Σκασίλα μου. Βαθμολογήστε με 0, πείτε μου την και σε σχόλιο και αφήστε το ήσυχο.
Εγώ μόνο να το γράψω ήθελα, γιατί δεν θα κοιμόμουν αν δεν τό 'κανα.
Και καυλώς σας βρήκα!

Ακούγεται από το βάθος το μονοκύλινδρο να έρχεται σκασμένο
(Μπαααμ, μποοοααααα, μπααα, μπαραμπακαμπουμ!)

-(Μάκης): Πωωω, το ακούς; Δες, δες πως έρχεται!
-(Λάκης): Τι λες να 'ναι, κάτσε κάτσε πλησιάζει...

Μπααααααααα..... (και φεύγει όπως ήρθε, κομμάτια)

-(Λάκης): SX-F; SX-F δεν ήτανε; Καθαρό!
-(Μάκης): Δεν ξέρω, σφύριζε όμορφα, αλλά με αυτά τα πλαστικά που είχε τα όλα μαύρα δεν ξέρω, παίζει και φτιαγμένο ημίαιμο, και δεν πρόλαβα να δω καλά ρε πστ μου! -(Τάκης): Καθαρό ήταν παιδιά, ΚΤΜ SX-F 450 τούμπανο, από αγώνες, τον ξέρω αυτό που το 'χει
-(Όλοι μαζί): Γαμάτοοοοο!

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
patsis

Γιατί να μην είναι σλανγκ;

Πού και πού τα βλέπω πάνω σε ειδικά ρυμουλκούμενα για να τα μετακινούν στο δρόμο χωρίς να τα οδηγούν, γιατί αυτό είναι παράνομο (όπως μου είπαν όταν ρώτησα), αφού δεν έχουν πινακίδες. Ίσως δεν έχουν και άδειες κυκλοφορίας για δρόμους αλλά μόνο για πίστες, εσύ ξέρεις καλύτερα.

#2
jesus

#3
Επισκέπτης

Σύμφωνοι, δεν είναι σλανγκ. Είναι καρασλάνγκ. Ο ορισμός της σλανγκ κτγμ. Και μείον 1 στο πρόχειρό μου γαμώ το θεό σας :)

Ορισμός πληρέστατος, με γνώση και ζήλο. Απ' τους ελάχιστους εδώ μέσα που θα ήθελα να 'χα γράψει εγώ. Δέκαστρο λοιπόν απ' τα μπετά όπως λέει κι ο Χότζας.

Μια μικρή ένσταση, που σχετίζεται και με τον ορισμό του πριονιού: Πριόνι κατ' εμέ είναι κυρίως το μεγάλο μονοκύλινδρο (μεγαλύτερο ever μονοκύλινδρο ήταν το περίφημο Suzuki DR 800) που δεν είναι κι ότι καλύτερο να πας ταξίδι για θα σου βγάλει την παναγία με τους κραδασμούς (εξού και πριόνι / πριονοκορδέλα / αλυσοπρίονο, ενώ οι δικύλινδροι και 4κύλινδροι κινητήρες είναι πιο smooth, γεννήθηκαν για να καταπίνουν χιλιόμετρα). Το πριόνι δεν είναι απαραίτητα φτιαγμένο και μοντιφαριστό. Ένα καθαρό είναι πάντα ΚΑΙ πριόνι, ένα πριόνι όμως δεν είναι απαραίτητα και καθαρό (ψιλο-πριονάκι είναι π.χ. και το ωλ τάιμ κλάσικ XT (το παλιό το αερόψυκτο), που μόνο καθαρό δεν το λες). Το πριόνι είναι ευρύτερη έννοια. Πριόνια υφίστανται και ως μαμίσια. Πριόνι στην τελική - κατά έναν διεσταλμένο ορισμό - είναι το μηχανάκι που δεν έχει ανέσεις, σε ταλαιπωρεί, δεν ενδείκνυται για πορεία. Πολεμικό μηχανάκι (διότι ο πόλεμος και τα προορισμένα δι' αυτόν οχήματα δεν έχουν ανέσεις). Μηχανάκι για πόλεμο. Τον καθημερινό ακήρυκτο πόλεμο της ασφάλτου (ψώρυ για το κλισέ αλλά κολλάει).

Το καθαρό είναι όπως τα λέει ο φίλος στις 3 πρώτες παράγραφοι.

Πολύ σωστά τα όσα λες περί του αδύνατου της αργής και «πολιτισμένης» οδήγησης ενός καθαρού. Το ίδιο το μηχανάκι σε ζμπρώχνει να γίνεις κάγκουρας, να ξεπεράσεις τα όριά σου, να βγεις απ' τα συμβατικά όρια της «ασφαλούς» οδηγικής συμπεριφοράς. Έπαιρνα παλιά ένα ΚΤΜ 620 ενός φίλου (τα κατέμια όπως τα λέγαμε, ή γκαντέμια αν ποτέ έτρωγες καμιά άσχημη σαβούρα μ' αυτά). Σε χαμηλές στροφές το μηχανάκι σκορτσάρει, το μοτέρ δεν έχει δηλ. γραμμική λειτουργία. Στα σκάει απότομα στις ψηλές. Για το φαινόμενο αυτό υπάρχει η έκφρασις μοτέρ πάνω στο μοτέρ, ή «ένα δεύτερο μοτέρ πάνω στο πρώτο». Το μηχανάκι στα χέρια ενός έμπειρου χερά μεταμορφώνεται. Πολεμικό μηχανάκι, μόνο για ινδιάνους και άλλους θερμόαιμους και καυλωμένους. Κλασική η έκφραση «το μηχανάκι αυτό είναι Πόλεμος».

Ωραία πράγματα, μπορείς να τα συζητάς ώρες.

#4
ο αυτοκτονημενος

ωραία και καλά τεκμηριωμένα φίλε έχω ένα ερώτημα μιας και γνωρίζεις το άθλημα πρόσφατα αγόρασα μια aprillia tuareg 600 20 ετιας μοντέλο υπάρχουν τίποτε ανταλλακτικάκια ;;; και που να τηλεφ φίλε ;;

#5
ο αυτοκτονημενος

στην 5η φοτο γιατί έχει πλερώσει ΤΕΛΗ κυκλοφορίας εφ όσον δεν κυκλοφορεί

#6
xeskist

@ johnblack: Οτι πείς για το πριόνι, μαζί σου. Είναι μια λέξη που ελάχιστα έχω ακούσει εγώ και προφανώς δεν είχα λάβει πλήρως και σωστά το νόημά της. Και δεν έχω προλάβει να ζήσω και πολλά απο αυτά, πήγαινα δημοτικό ακόμα και δεν ήξερα!

Οσο για αυτό το «δεν μπορείς να πας αργά» το ρημάδι ένα πράμα, το ακούς, σαν να στροφάρει σου φαίνεται και δεν θες να το ζορίσεις, να δουλεύει ψηλά για ώρα, λες «όπα να αλλάξω» και βάζεις μία πάνω και ψοφάει. Τότε θυμάσαι για την καταραμένη τρύπα στις χαμηλομεσαίες και κατεβάζεις μια και σπας τον καρπό και γεια σας....

Άθλος το ταξίδι μαζί του.
Και αυτό μ' αρέσει γιατί κάθε χιλιόμετρο είναι ζόρικο και το νιώθεις στο πετσί σου γερά, όχι σαν street πόσο μάλλον on-off, πόσο μάλλον αμάξι, που καταπίνουν χιλιόμετρα.

Αν θες απλά να φτάσεις κάπου μακριά είναι ψυχοφθόρο, κουνήματα, λαλήματα, διπλώματα του τιμονιού κ να σου ο φόβος.

Αν θες όμως να χαρείς, να ξεχάσεις, να μην σκέφτεσαι, να μην έχεις προορισμό, 1 ωρίτσα μαζί με ενα καθαρό (ή πριόνι) ή γμτκρτμ οποιαδήποτε μοτοσυκλετα γουστάρει και αγαπάει ο καθένας είναι φάρμακο. Το επόμενο πράγμα που σε «φτιάχνει» τόσο πολύ και δεν είναι άνθρωπος, που σε κάνει να ξεχνάς τελικά έστω για λίγο αυτόν τον άνθρωπο, είναι στην κατηγορία Ουσίες και δεν θα αναφερθούμε τώρα σε αυτά.

Αν φτάσεις σπίτι μετά την βόλτα, θα θες άλλη 1 ώρα να ηρεμήσεις. Το «Αν» αυτό είναι το πρόβλημα.

Αλλά κι αυτό έχει τα καλά του.

@ patsis: Ναι κανονικά πρέπει να φορτώνεις σε τρέιλερ. Ένας απο τους λόγους είναι και η αποπάνω παράγραφος.

Α, και ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

#7
xeskist

@ αυτοκτονημένος:
Μερικές φορές μπορεί και να σου βγάλουν πινακίδα, εδώ πέρα όλα γίνονται. Και καλά για τα μάτια του μπάτσου.
Το CRF που εμφανίζεται, εκ κατασκευής του δεν έχει βάση στήριξης πινακίδας, γιατί δεν προορίζεται να έχει. Τώρα με πατέντες του βάζεις και φώτα!
Οπως έχει αναφερθεί και στο παράδειγμα του πριονιού η HM μια θυγατρική της Honda στην Ιταλία έπαιρνε έτοιμα CRF και τα μεταποιούσε σε street legal, ίσα ίσα να καλύπτουν τις προδιαγραφές για κυκλοφορία στο δρόμο.

Τέλος, οταν το Tuareg σου πρωτοκύλησε τις ρόδες του στην άσφαλτο, εγώ μάθαινα τις πρώτες μου λεξούλες βαβά, πιπί, μαμά και έβλεπα στρουμφάκια.
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου δώσω γενικά τηλέφωνα απο καταστήματα που έχουν ανταλλακτικά, τηλέφωνα που μπορείς να τα βρεις και μόνος σου απο ενα περιοδικό ή το με τον Γουγλη. Είναι και περίεργο το μηχανάκι σου. Σπάνιο. Ωραίο. Dakar κι έτσι.

#8
Khan

Πολλά μπράβο σύντροφε, πέρα από την τελειότητα του ορισμού μένω στο γεγονός ότι έχεις βάλει 30 λίνκια, άρα έχεις εντρυφήσει στο σάιτ.

Το κατέμι αξίζει να το βάλουμε στο Δ.Π. ή είναι υπερβολικά εξειδικευμένο;

#9
Vrastaman

Sex kits, το αναγραμμαντείο σε καυλωσορίζει στο σλανγκρρρ! Σπεκ!

#10
betatzis

πολύ πολύ καλό και τσαμπουκαλεμένο, εύγε.

#11
AN21

Απλά έδωσες πόνο φίλε...καλωσήρθες!

#12
johnblack

@ khan: για το κατέμι μάλλον όχι ρε φίλε, προς το παρόν τουλάστιχον. Αν βέβαια στην πορεία αρχίσουμε και μαζευόμαστε κι άλλοι καυλόγκαζοι δαμέσα - όπως ο ξεσκίστ - τότε το πράμα αλλάζει.

Ο πόλεμος όμως και το πολεμικό ετοιμάζονται και προορίζονται να αποτελέσουν το επόμενο slangum opus μου. Θα παίξουν και αναφορές σε Ηράκλειτο, Hegel και λοιπά καυλωτικά.

#13
electron

ήδη μου σηκώθηκε.... :-)

#14
HODJAS

Κάτσε να πάρω προμήθεια καφέ και ζάχαρης (να' χω)...

#15
Επισκέπτης

Kι εγώ θα βάλω τα κουλούρια!

#16
MXΣ

Καθαρό, στην γλώσσα της πιάτσας, είναι και το όπλο το οποίο δεν υπάρχει περίπτωση να συνδεθεί με κάποια εγκληματική πράξη. Δηλαδή δεν έχουν πυροβολήσει με αυτό, άρα δεν υπάρχουν στην Σήμανση κάλυκες ή βλήματα τα οποία μπορούν να το συγκρίνουν με άλλες ενέργειες. Περιζήτητο.

#17
MXΣ

Να συμπληρώσω ότι το αντίθετο δεν είναι συνήθως βρώμικο αλλά λερωμένο / σκονισμένο. Το δεύτερο έχει να κάνει με την σκόνη που χρησιμοποιεί η Σήμανση για να «διαβάσει» τα αποτυπώματα.

#18
xeskist

johnblack, περιμένω με αγωνία!

ΜΧΣ, πως αλλιώς το λένε το όπλο, αυτό... αμίλητο νομίζω, αλάλητο, κάπως έτσι. Δεν μου 'ρχεται τώρα ρε πστ μου, αλλά σημαίνει αυτό που δεν έχει μιλήσει, δεν έχει 'ξηγηθεί...

#19
MXΣ

Πιθανό μου ακούγεται κι αυτό ξεσκίστ!

#20
xeskist

Να το βάλω ΔΠ; Κι άμα δεν το αναλάβει κανείς για καιρό, γουανταφάκ θα το πάρω εγώ.

#21
Επισκέπτης

Nαι είναι καλό, τσίμπα το.

#22
xeskist

Αν το κατέχεις εσύ καλύτερα, πάρτο, ή ΔΠ για κάποιον άλλον που ξέρει. Αν το αναλάβω εγώ θα πρέπει να ψαχτώ πρώτα...

#23
xeskist

Αν και τι να λέμε τώρα, το λήμμα έχει ορισθεί επαρκώς στα παραπάνω σχόλια του ΜΧΣ. Οπότε ένα σουλούπωμα και είναι έτοιμο. Το παίρνω εγώ.

#24
Επισκέπτης

Φίλε ξεσκίστ, με ένα γρήγορο ψάξιμο στο ιντερνετ, υπάρχουν αναφορές για «καθαρά» όπλα αλλά όχι για αμίλητα ή αλάλητα.

Αν έχεις άκρες με την νύχτα ή με μπάτσους (ή οποιοσδήποτε άλλος σύνσλαγκος) τσέκαρε το μαζί τους για να είσαι αλάικ με τον ορισμό σου. Εγώ δεν τα πήγα ποτέ καλά με τους δεύτερους και χρωστά πολλά στους πρώτους, οπότε απορία ψάλτου vix.

#25
xeskist

Αυτό περίπου είχα σκοπό να κάνω.
Την έκφραση «δεν έχει λαλήσει» την έχω ακούσει σίγουρα, για το «αλάλητο» όπλο όμως έχω ιδιαίτερες επιφυλάξεις.
Σκεφτόμουνα συν τις άλλοις και μια βολτούλα απο σκοπευτήριο, είχα κάνει μια επίσκεψη μια φορά να δω με τί ασχολούνται εκεί πέρα και είχα ακούσει κανα δυο πραματάκια, οπότε τι διάλο, κάτι θα ξέρουνε κι αυτοί... Θα μου πάρει χρόνο (που να τρέχεις τώρα), αλλά θα το ψάξω πριν ...λαλήσω.
Οφ κουρς, αν κάποιος σύσνλανγκος το 'χει ήδη, ας ενημερώσει και να το γράψει.
Στην χειρότερη ανεβάζουμε το «δεν έχει λαλήσει», το ίδιο πράγμα είναι.

#26
electron

λαλήσατε ομαδικώς!

#27
ο αυτοκτονημενος

@MXΣ
δεν είναι λάλησε το όπλο είναι κελαιδησε (όλα λαλούν αλά τα όπλα κελαηδούν ιδιαίτερος δε τα πολυβόλα , οπλοπολυβόλα κ μυδράλια)
και για πες πως γίνετε ταυτοποίηση από κάλυκα ;; αν έχεις ρεβόλβερ ;

#28
xeskist

Αυτοκτονημένε, είσαι σίγουρος για αυτό; Δεν το έχω ακούσει ποτέ και δεν μ' άρεσε κ ιδιαίτερα.

Το κελάιδησε ακούγεται λες και αναφέρεται σε κατι το ωραίο, το ευχάριστο, και σίγουρα η ήχος οποιουδήποτε όπλου δεν μπορεί να είναι ευχάριστος, να προκαλέσει οποιοδήποτε θετικό συναίσθημα. Πέρα απο μία macho βαρβατίλα για ανώμαλους.

Το λάλησε δεν αναφέρεται σε ήχο, αλλά σε πράξη. Δλδ στο ότι το όπλο μίλησε και ξεκαθάρισε ο λογαριασμός. Νομίζω. Θα το τσεκάρω είπαμε, εν καιρώ, αν κάποιος γνωρίζει σίγουρα ας πει.

ΥΓ: Αν συνεχίζουμε να γράφουμε όλον τον ορισμό στα σχόλια εδώ, δεν θα υπάρχει λόγος για λήμμα στο τέλος!!!

#29
ο αυτοκτονημενος

@xeskist χωρίς να θέλω να σε προσβάλω νομίζω ότι είναι λίγο ακραία η θέση σου (macho βαρβατίλα για ανώμαλους.)
ότι δεν αρέσει η αρέσει σε εσένα είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ και δεν καταδικάζουμε τους άλλους λέγοντας τους ανώμαλους
αυτά για το σχόλιο σου περί εύηχοι ήχου
όσο για το κελάηδησε είμαι πολύ σίγουρος να είσαι απόλυτα πεπεισμένος ότι στα αυτιά αυτού που ΒΑΛΗ με το όπλο και καθαρίζει ανθρωπάκια είναι κελάηδισμα μέχρι να την φάει και αυτός

#30
xeskist

Ωπ, ναι, για το «στα αυτιά αυτού που ΒΑΛΗ με το όπλο και καθαρίζει ανθρωπάκια είναι κελάηδισμα» δεν το είχα σκεφτεί και ναι, μπορώ να φανταστώ οτι υπάρχει, αν αυτός που βαράει το κάνει απο μίσος και «λυτρώνεται» με το θάνατο του άλλου.

Τώρα για τον ήχο, δεν ξέρω ρε φίλε, μιλάμε για κάτι που σκοτώνει, πως να σ' αρέσει κάτι τέτοιο. Γενικά έχω πρόβλημα με αυτούς που ασχολούνται με τα όπλα (εκτός ίσως τους αθλητές σκοποβόλους) γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως βρίσκουν ελκυστικό κάτι που είναι φτιαγμένο για θάνατο.

Τα όπλα τα έχω σε χειρότερη θέση απο τα ναρκωτικά, στην λίστα μου με τα κάκα του κόσμου. Για αυτό μίλησα έτσι πριν.

#31
xeskist

  • φτου, κακά

Και με τους κυνηγούς έχω επίσης «πρόβλημα», δεν εννοώ μίσος η κάτι τέτοιο, θα 'μουν χειρότερος τους έτσι.

Αλλά να, αν γνωρίσω έναν άνθρωπο και απ' τα πρώτα πράγματα που θα μάθω για αυτόν είναι οτι πηγαίνει για κυνήγι, κατευθείαν είμαι αρνητικά προκαταλλημένος για αυτόν, δε πα να βγει καλό παιδί μετά, σε άλλους τομείς.
Θα με πιέζει ο εαυτός μου να του επιτίθομαι συνεχώς, να του την λέω κλπ, όχι να τον βαρέσω ή τίποτα...
Δεν μπορώ να καταλάβω επίσης (και ελπίζω να μην καταλάβω ποτέ) πως μπορεί να αρέσει σε κάποιον να σκοτώνει ζώα. Μπεκάτσες, λαγούς οτιδήποτε.

Και μη γυρίσει κανείς και μου πει «το κρεατάκι σου το τρως όμως» εγώ μιλάω για την ευχαρίστηση του να σκοτώνεις. Και αυτό το θεωρώ εντελώς μα εντελώς ανώμαλο.
Η επεκτείνοντας το πεδίο, ακόμα και να ασχολήσαι με τα εργαλεία που το κάνουν.

Να, μου βγήκε. Ελπίζω να είναι και κατανοητό και να μην πρέπει να εξηγούμαι πάλι....

#32
Επισκέπτης

επειδή το νόμισμα έχει δύο όψεις, ας αναφέρω τα εξής.

α) δεν έχω πάει ποτέ στη ζωή μου για κυνήγι ή ψαροτούφεκο, παρότι βέρι αντβέντσουρ τύπος. β) μπορώ να ζήσω μόνο με ψάρια και κυνήγι (κοκκινιστό πιλάφι με τσίχλες, ορτύκια, λαγό στιφάδο κλπ). Όλος ο περίγυρος μου ή ασχολείται με το κυνήγι ή με το ψαροτούφεκο, από τους οποίους προμηθεύομαι.

Το λοιπόν, αν εξαιρέσεις μια τραγική μειοψηφία -ψαροτουφεκάδων που πάνε με μπουκάλες ή βραδυνό, ή ψαράδων που χρησιμοποιούσαν δυναμίτη
-κυνηγών που βάζουν «μηχανάκι» για ορτύκια, και σκοτώνουν υπερδεκαπλάσια ορτύκια από όσα θα φάνε ποτέ στη ζωή τους, από το δείγμα κυνηγών και ψαροτουφεκάδων που γνωρίζω, όλοι είναι γενικά αρκετά καλά στα μυαλά τους.

Και ιδιαιτέρως οι κυνηγοί, είναι και κατά έναν περίεργο τρόπο οικολόγοι. Είναι αυτοί που ξέρουν κάθε γωνιά του νησιού, κάθε όμορφο μονοπάτι. Και πάνω από όλα είναι αυτοί που πρώτοι σπεύδουν να σβήνουν τις φωτιές, και αυτοί που πρώτοι καταλαβαίνουν τι σημαίνει ένα καμένο δάσος. Το ίδιο ισχύει και για τους ερασιτέχνες ψαράδες. Και αυτοί είναι οι πρώτοι που παρατήρησαν και εναντιώθηκαν στις μηχανότρατες που ΔΙΑΛΥΟΥΝ τον βυθό.

Που θέλω να καταλήξω; Η ιδέα του κυνηγιού, κατ' εμέ δεν έχει τίποτα το μεμπτό. Μην ξεχνάμε ότι τα ένστικτα του θηρευτή είναι μέσα μας, και είμαστε το ανώτερο είδος στην αλυσίδα, αναπτύσσοντας αυτό το ένστικτο στο έπακρο.
Και αυτά τα ένστικτα δεν θα φύγουν ποτέ. Και η ύπαρξη μίας μητρόπολης από δημιουργίας της έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο στα ζωντανά από 50 εκατομμύρια λυσσασμένους κυνηγούς.

Προσωπικά με ενοχλεί πολύ παραπάνω κάποιος που εκχερσώνει εκτάσεις, οικοπεδοποιεί, από κάποιον που γυρνάει στο βουνό (τις περισσότερες φορές για να αποφύγει τη γυναίκα του) και σκοτώνει ένα ζωντανό.

Με ενοχλεί πολύ πιο πολύ, όταν κάποιος αγοράζει μια μαιζονέτα στον Υμηττό, από κάποιον που σκοτώνει 15 πέρδικες (τις οποίες οφείλει να ανακυκλώσει, βαριέμαι να το εξηγώ).

Είναι όλα θέμα παιδείας. Και αυτό που πρεπει να αναγνωρίσουμε, είναι ότι τουλάχιστον οι κυνηγοί και οι ψαροτουφεκάδες έχουν κάνει φοβερά βήματα σε αυτόν τον τομέα.
Τώρα θα είχε κάποιο νόημα (η παρατήρηση) αν ήταν μόνο η ευχαρίστηση να σκοτώνεις. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Είναι η ευχαρίστηση να ξυπνάς πρωί, να βλέπεις την ανατολή, να περπατάς στο βουνό, να φας ένα πρωινό σε μια ταβέρνα στην άκρη του πουθενά, να κυνηγήσεις το θήραμα σε συνδυασμό με το σκύλο, και δευτερευόντως η δολοφονία του θηράματος.

Μεγάλο θέμα......

#33
HODJAS

@Έλεκτρον: Σπεκ για την προσφορά των επιχειρημάτων. Η αλήθεια είναι οτι δεν πολυψήνομαι με τους κυνηγούς-ψαράδες αλλά είναι η πρώτη φορά που ακούω συγκεκριμένη θέση υπέρ αυτών.