το πρόβλημα, κατά κύριο λόγο, με τις αρνητικές βαθμολογίες, έγκειται στο ότι κατακρίνονται ορισμοί που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης ως κακοί. κατάκρινε την χρησιμότητα του λήμματος στο σάιτ, την κακόηχη λεξιπλασία κ δεν θα πει κανείς τπτ, τουλάχιστον αν είναι στοιχειωδώς λογικός. αλλά το να πεις ότι, πχ, ο συγκεκριμένος ορισμός είναι για το πέος, ε, έχεις άδικο.
στην τελική θάψε το λήμμα κ μην βαθμολογήσεις τον ορισμό, αλλά όχι να τον θάψεις. κ αν τον θάψεις γράψε γιατί είναι λάθος κ γιατί η φράση δεν σημαίνει αυτό, για να μάθουμε κ μεις...νομίζω αυτό το ρόλο βαράει κ η διαφορετική βαθμολόγηση στο λήμμα κ τον ορισμό.
κ γω, όπως κ συ λες, όταν διαφωνώ με κάτι, αποφεύγω να το βαθμολογήσω, ή βάζω έναν ουδέτερο βαθμό στον ορισμό αν είναι σωστός.
αυτό ακριβώς, τπτ άλλο:)
κάποιες λέξεις δεν χρειάζονται ορισμό, αλλά λίγη μουλτιμηντιακή υποστήριξη νομίζω χρειαζότανε...
γγειά στη λευκάδα στα χωριά λέγονται τα πιάτα κ τα ρέστα, πχ πλένω τα γγειά.
για την αγγλική 'μετάφραση' δες κ εδώ;)
- έδερνε το πασόκ συνταξιούχους;;;
- χέζουν οι αρκούδες στο δάσος;;;;
τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται θείο...νόμιζα ότι ανήκει στην ιδιόλεκτό μου, αλλά φευ!
σωραίος
κομπλέ το κασάτο, θείο, αλλά με πείραξε λίγο κ την έκανα φουριόζος για τα ιδιαίτερα:)
υπάρχει στο γκρήκμούβις, αν δεν έχει κατέβει. βουρ στον πατσά!
подумаю
δέ μου αρέσει ο μπαχ. πούλο.
το ωραίο στα επτάνησα είναι η κοινοκτημοσύνη στους αγίους. τους γαμάμε όλους παντού κ τελείωνει.
στη λευκάδα, με πολιούχο την παναγία την φανερωμένη (άουρ χελπ), υπάρχει η εξής επίκληση στα θεία, συνοδευόμενη από σταυροκόπημα:
'μά την παναγία, γαμώ την φανερωμένη μου'.
ε, μετά απ'αυτό (το οποίο το χρησιμοποιούν κ θρησκευόμενοι), είναι δυναμόν να μην τον πιστέψεις;;
δεν ήξερα ότι το γαμώ τον άη μου είναι επτανησιακό...το θεωρούσα δεδομένο. όπως κ το άντε γαμήσου παραπέρα, που είναι εντελώς λευκαδίτικο.
αυτά:)
δε σ'την είπα...για την συλλογή που έψαχνε ο σύντροφος το είπα. άλλωστε η Κ.Ε. του σλανγκ έχει αποφανθεί για την καταχωρισιμότητα.
επέλεξα να μη δώσω συνέχεια, κ ήλπιζα κάποιοι να το σεβαστούν κ να πράξουν το ίδιο. φευ, όμως...
κατά το τσουκάτο, λοιπόν. σειρά σου.
όποιος έθαψε τον ορισμό, ας μπει με άλλο ούζερνέημ να μου πει γιατί δεν είναι καλός, μπάς κ βελτιωθώ. το λήμμα δε σ'αρέσει, οκ θάψ'το κ δε λέμε τπτ. ο ορισμός πού πάσχει ακριβώς;;
α, ρακάδικο...πάσο
δεν το ήξερα, γι αυτό...δαπίτες γαμιόσαντο σε ροκάδικο; εκπλήσσομαι.
Πλάτανος;;;
κάτσε ρε, γιατί να μυρίζει αρχιδίλα το σάιτ; άλλο να λέμε την πίπα μας κ να γελάμε, κ άλλο να αποκλείουμε εκφάνσεις της γλώσσας από την αργκό.
ο πετρόπουλος, πχ, μέγιστος μαλάκας κατά τη γνώμη μου, αυτό που εμείς αποκαλούμε αργκό κ σλανγκ το αποκαλούσε 'φλωράδικα' επειδή κατ'αυτόν εμείς όλοι είμαστε φλώροι.
αν θυμάμαι καλά πλήρη κατάλογο δίνει κ ο πετρόπουλος στο εγχειρίδιο του καλού κλέφτη.
δεν αναφέρει, όμως, κ πάλι αν θυμάμαι καλά, την silent but violent που είναι η φονικότερη όλων. χημικός πόλεμος σκέτος σε λέω...
εμένα καλό μου ακούγεται πάντως.
όπως κ νά'χει, συμβαίνει κ στις καλύτερες οικογένειες.
ε, βάλε κ την παπαρήγα την καλή σε καμιά φωτό;)
κάνα ωραίο όμως...
κ τότε γιατί λέμε αρχίδια μύδια κ όχι μουνί μύδι;;
εμένα τα μύδια δε μ'αρέσουν, πάντως, μόνο στο μυδοπίλαφο.
μουνί με ρύζι σας λέει κάτι;
το 1789 ντε...έλεος...μη βαράς...
ωωωωωωωωωωχ ναι...το είχα ξεχάσει...πωπωωω
είχα την εντύπωση ότι προέρχεται πιο απλά, από το γούμαν.