Τελικά είναι μια φωτοσουπιά κι η Δέσποινα!...
Mάστα...
Αριστούργημα! Αυτές είναι και επιρρεπείς στο γαμήσι του ελέους.
φτου! Έτσι γράφεται η ποστίλα λογοτεχνία! Μήπως οι μεταμοντέρνοι συγγραφείς πάσχουν από τσιρλίντινγκ; Είναι καλή συγγραφική μέθοδος! Τρως ό,τι χειρότερο και γράφεις όσο πιο γρήγορα μπορείς, όσο προλάβεις πριν πας στο μπάνιο! Έτσι σου βγαίνει το υποσυνείδητο στην γραφή σου!
Έτσι γράφεται η
Ενδιαφέρον! Μου κάνει εντύπωση πάντως, γιατί την φράση την έλεγαν οι γονείς μου για μένα και τους φίλους μου, όταν ήμουν μικρός. Μήπως είχαν πέσει θύματα παραπληροφόρησης; Ή υπονοούσαν κάτι;
ΥΓ. Είχα απορία για ετυμολογία και δεν φαντάστηκα ότι ήταν απ' το ζήτω.
Εν παρόδω, λένε ότι και το καπέλο «τραγιάσκα» προέρχεται από το ρουμανικό traiasca, που σημαίνει «ζήτω», επειδή Ρουμάνοι εκδρομείς στην Ελλάδα πέταγαν ψηλά τα καπέλα τους λέγοντας «ζήτω» και οι ημέτεροι Βλάχοι το παρεξήγησαν ότι αναφέρεται στα καπέλα. Μοιάζει πολύ με παρετυμολογία, αλλά το αναφέρει κι ο Μπαμπινιώτης. Ένας Ρουμάνος φίλος μου έλεγε ότι η λέξη ανάγεται στον αυτοκράτορα Τραϊανό. Κι αυτό μοιάζει παρετυμολογία, αλλά είναι γοητευτικό, δεδομένου ότι ο Τραϊανός ήταν ο κατακτητής της Δακίας (σήμερα Ρουμανία). Πονηρόσκυλο, οσμίζεσαι τίποτα σχετικά;
Μου θυμίζεις κάποιες συμμαθήτριές μου παλιά στο σχολείο που τις θαύμαζα για την επιμέλεια και άψογη δουλειά τους!
Ευφυές!
...Και ίσως είναι αντιδάνειο μέσω τουρκικών και ιταλικών από το ελληνικό «παλάμη». Οπότε τότε «παλαμάρι» είναι το πέος του ενδοπαλαμικού παλινδρομούντος;
Αυτό το τελευταίο είπε κι ο Πέρι στην Λίλιαν κι έτσι είχαμε ντράβαλα με τον Βάγγελα...
«Παλαμάρι» κυριολεκτικά είναι το χοντρό σχοινί για την πρόσδεση του πλοίου στην προβλήτα.
Όχι! Είναι από το ιταλικό/λατινικό catena που σημαίνει «σπονδυλική στήλη» και σημαίνει πολύ κυριολεκτικά σπάω την σπονδυλική στήλη κάποιου. Μετά παρετυμολογήθηκε από το «Κατίνα», διατηρώντας όμως και την αρχική του σημασία. Έτσι το λέμε και ότι διαλύω κάποιον και ότι τον κουτσομπολεύω.
Ίσως η πιο ακραία φράση, που έχω διαβάσει στο σάιτ!!! Απίστευτη!
Ύστερα από το μύδι του Χαλικού στο λήμμα αυτή; αυτή μόνο μια δουλειά δεν κάνει, όντως το έχουμε ξεπεράσει!
O Μπαμπινιώτης δίνει: καρμοίρης< καρίμοιρος= τιποτένιος, μισθοφόρος< Καρ & μοίρα, επειδή οι Έλληνες περιφρονούσαν τους Κάρες και τους χρησιμοποιούσαν ως δούλους.
Έχεις συγγραφικό χάρισμα! Δεν μ' αρέσουν όλα τα λήμματά σου, αλλά μερικά παραδείγματα που βάζεις όπως εδώ, συν η περιγραφική δεινότης είναι για να τα διαβάζεις πολλές φορές!
Η πρωινή μαλακία ποτέ δεν μου άρεσε. Μαλακία μόνο πριν τον βραδινό ύπνο έχει αναζωογονητικά αποτελέσματα.
Περιγραφική δεινότης! Και «παραγοντιλίκι». Στην Μεσσηνία μ' αρέσει πολύ που το προφέρουν «μεσσηνjιακό παραγοντιλjίκι».
To καλύτερο είναι που αυτολογοκρίθηκε και δεν έγραψε το «μαλάκας»! Τι παλληκάρι!
Μορφωθήκαμε πάλι! Απ' τον Μακρυγιάννη στους Ενδοπαλαμικούς έχει συνέχεια η Ρωμιοσύνη!
Τώρα είδα τα μύδια, τρελά, είσαι Αρχιμήδεια, ιδίως το 2ο. Κατάφερε το φωτομάγαζο να κάνει τον Σημίτη όμορφο!! Αυτό θα πει! Έκανε το φωτομάγαζο τέτοια συγκομιδή ελιών, που είναι για λιοτριβyo!
Mes-τό πληροφοριών λήμμα! Ο ζήλος και η εργατικότητά σου πρέπει να ανταμειφθούν. 1. Το «γλυψ» θυμίζει Μικυμάου, λυγμ, μούμπλε μούμπλε, γούγλε γούγλε κ.ο.κ. Θα καθιερωθεί! 2. Υπάρχει και «μπαγαποντόχαδο» στο κεφάλι και καλά με κατωφερή φορά. Σύνηθες φαινόμενο!
Μήπως το έχουμε λίγο γάμησει και ψόφησε;
Επιμορφωτικό!
Υπάρχει κάτι περίεργο σ' αυτό;
Εγώ αντιλαμβανόμαι την βυζολαγνεία, κατά την ποδολαγνεία, δηλαδή με συγκεκριμένη έννοια.