γιάννη μου λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να αφήσω κανέναν να λυντσάρει και να διασύρει δημοσίως άλλον εδώ μέσα. δεν συμμερίζομαι το θέαμα της κρεμάλας, δεν ζω στον μεσαίωνα πια.
ούτε μπορώ να κάνω διακρίσεις και να μην διαγράψω σχόλιο κάποιου επειδή είναι συμμόντ, εφόσον παρεκτρέπεται. έπρεπε πολλά σχόλια σου να φύγουν, αλλά προτιμήθηκε αρχικά η υπομονή.
ούτε μπορείς να πεις ότι δεν σε παρότρυνα πρώτα να πάρεις τη γόμα εσύ ο ίδιος.
στο εξής θα σε παρακαλούσα τις επιθέσεις σου να τις μην τις κάνεις δημοσίως. υπάρχουν και τα πιμί.
από κει και πέρα, ο πάτσης με κάλυψε απόλυτα και χαίρομαι που επιτέλους κάποιος άλλος εκτός από μένα έθιξε την συμπεριφορά σου. κι ελπίζω να ακολουθήσουν κι άλλοι.
ρε παίδες, άσχετο αλλά κάπου έπρεπε να το βάλω: πέραν των προχείρων μας που έχουν πολλά και διάφορα, έχουμε πολλά ωραία λημματάκια στο ΔΠ. κάποιοι έχουν καπαρώσει μερικά αλλά υπάρχουν πολλά ορφανά και καλό θα ήταν να ασχοληθούμε λίγο με τη γλώσσα που την ξεχάσαμε με τόνα και με τάλλο, για κάντε καμιά βουτιά λοιπόν στο ΔΠ όσοι δεν έχετε ξέχειλο το πρόχειρό σας, άιντα, μην ξεχνιόμαστε!
@ περκέτιι -και όσοι δεν το ξέρουν το κεφάλαιο αυτό, το οποίο ο ντοστογέφκσι θεωρεί την καλύτερη στιγμή της πένας του και όχι αδίκως:
«Μήπως ξέχασες ότι ο άνθρωπος προτιμά την ησυχία, ακόμα και τον θάνατο, παρά την ελεύθερη εκλογή εν γνώσει του καλού και του κακού; Δεν υπάρχει τίποτα πιο ελκυστικό για τον άνθρωπο από την ελευθερία της συνείδησής του, μα δεν υπάρχει τίποτα πιο βασανιστικό.
...
Τι φταίει η αδύναμη ψυχή που δεν μπορεί να χωρέσει μέσα της τα τρομερά δώρα;
...
Μα είναι δυνατό να ήρθες μονάχα στους εκλεκτούς;»
κάνινγκ, μιλάς πάλι, και δημοσίως αυτή τη φορά, με βαρείς χαρακτηρισμούς και κατηγορείς ευθέως. Κάτω από τις συνθήκες αυτές, δεν νομίζω να αξίζει να συνεχιστεί η παρούσα συζήτηση. Εγώ πάντως δεν μπορώ να την ανεχθώ και αποχωρώ από το πάνελ γιατί ακόμα έχουμε δημοκρατία και μπορώ να το κάνω.
δεινέ, εν συντομία γιατί και γω είχα πιεί τα κρασά μου και μετά ξεράθηκα στον ύπνο και τώρα τρέχω:
- εγώ δεν συμμερίζομαι το «προτιμώ να έχω άδικο και να είμαι αριστερά παρά δίκιο και να είμαι δεξιά», μου φαίνεται, όσο σκληρό και να ακούγεται, πολύ συντηρητικό και μέγα ταμπού και ανήκει στα τρωτά της αριστερής νοοτροπίας. το θεωρώ διχαστικό και πιστεύω ότι θέλει μεγάλη προσοχή αυτή η ρήση / άποψη επειδή, στο όνομα της ηθικής, μπορεί, στα χέρια κάποιου ανήθικου να χρησιμεύσει ως απόλυτο άλλοθι (όσο και όλες οι αξίες) πάλι για εγκλήματα. Δεν μπορώ να αγνοώ έστω κι ένα ψήγμα δίκιου ακόμα και στον αντίπαλο (εκτός αν μιλάμε για απροκάλυπτα σχήματα τ. ναζί πχ). Και θεωρώ ότι όλες οι απόψεις έχουν κάποια πράγματα να δώσουν για να συμπληρωθεί ένα δια-ιδεολογικό παζλ, αυτό ακριβώς που λείπει.
β. τα εγκλήματα της Δύσης είναι η μία της όψη, η άλλη είναι τα επιτεύγματά της στην σκέψη, τέχνη, επιστήμη κλπ. δεν μπορώ να τα ισοπεδώσω όλα, πχ να μην ακούω βάγκνερ επειδή τον άκουγε ο χίτλερ. Μέγιστη προσπάθεια στο θέμα αυτό, οι ίδιοι οι εβραίοι, οι οποίοι σπάσανε το ταμπού τους και ο βάγκνερ μπήκε, μέσω Μπάρενμπόιμ στο Ισραήλ.
εξάλλου τι είναι η Δύση, είναι η επιτομή του ανθρώπινου γένους με όλες του τις αντιφάσεις κλπκλπ
γ. το ότι οι κάποιος (για τους αγρότες που λες) κατασπαταλά τα δανεικά λεφτά σημαίνει οτι φταίει ο δανειστής του και όχι η ανθρώπινη απληστία και ανισορροπία;;; αχ αχ αχχχχχ!
δ. ότι υπάρχουν θέματα και στις άλλες χώρες φυσικά και υπάρχουν, και διαφθορά και τόνα και το άλλο, όμως παράγεται ΚΑΙ έργο! η ζωή πάει ΚΑΙ μπροστά! Το κοινωνικό κράτος υπάρχει, δεν είναι μια καρέκλα με διακοσμητικό τον άνθρωπο επάνω! Δεν μπορούμε να δούμε τα καλά τους; μας αρκεί η σκατίλα; μα η σκατίλα δεν πρόκειται ποτέ να εξαλειφθεί από την ανθρώπινη συνθήκη! το θέμα είναι να μην έχουμε Μόνο αυτήν...
στα λοιπά καμία αντίρρηση.
τα σέβη μου και γειαχαραντάν προς το παρόν!
είμαι αγνωστικίστρια, μη φοβού!
(ρε λες να με δείτε καραφλή με πορτοκαλί μανδύα; ε τότε γιάννη σε σεξουσιοδοτώ να βαρέσεις την αφυπνιστική σφαλιάρα πρώτος, χαλαρουίτα!).
τεσπα, αυτό που με απασχολεί πάντα με τον γραπτό λόγο είναι να μην παρεξηγηθώ ως θυμωμένη. γκρινιάρα ναι, οκ, πάσο! θυμωμένη, τσου! :Ρ
παπαριές - ξεπαπαριές, εγώ δεν δέχομαι το εθνικό νόμισμα (=πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι) στην παρούσα φάση, με ΟΠΟΙΟ επιχείρημα.
πέραν αυτών, όταν βγαίνει μια λαγκάρντ και λαϊκίζει βάζοντας στο στόμα της την Αφρική, την καταγαμημένη και κατακαημένη Αφρική, το τρισμέγιστο έγκλημα της Δύσης, φυσικά και με κάνει έξαλλη, με κάνει ακόμα πιο έξαλλη η ηθικολογία της, με κάνει έξαλλη το ότι μας κατηγορεί με τον τρόπο που μας κατηγορεί, με κάνει έξαλλη το ότι δίνει αβάντα στην εσωτερική μας διχόνοια κι εμείς σαν ζώα θα τσιμπήσουμε ακόμα περισσότερο, όμως αυτή η καργιόλα δεν με κάνει να υποτιμήσω την Ευρώπη, ούτε θα μου δώσει επιχείρημα υπέρ της Ελλάδας ώστε να θεοποιήσω < θυματοποιήσω μια Ελλάδα που «επαναστατεί» (ναι, σε εισαγωγικά) με τον εξωτερικό Κακό αντί να ρυθμίσει επιτέλους, με ΟΠΟΙΟ τίμημα, με ΟΠΟΙΟ πολιτικό κόστος δηλαδή, το τεράστιο εσωτερικό της πρόβλημα, που δεν είναι καν το οικονομικό (το οικονομικό έρχεται πάντα στο τέλος, αυτό είναι το πρόβλημα, το Τέλος) αλλά είναι η παντελής έλλειψη κοινωνικού ιστού και η παντελής έλλειψη αυτοκριτικής και η παντελής έλλειψη συμφωνίας (10.000.000 γνώμες) και η παντελής απαγόρευση της διαφωνίας (διαφωνείς άρα είσαι εχθρός μου, με πρόδωσες) και η παντελής έλλειψη αλληλοσεβασμού σε καιρούς δύσκολους και η παντελής έλλειψη καλής προσπάθειας για το κοινό καλό.
να τον ακούσεις τον τύπο δεινόσαυρε, να κάτσεις να φας στη μάπα και συ τα 35 λεπτά ομιλίας του όπως τάφαγα και γω, και να ακούσεις με τα αυτάκια του ότι ΚΑΙ αυτός μιλάει για ανθελληνική συνωμοσία και να δεις επίσης όλο το σάη αυτό, να δεις από τι εθνικιστικό σάιτ προέρχεται με τις σημαίες και τα λάβαρα και τα εικονίσματα, και να δεις πώς αυτός ο τόσο σπουδαίος οικονομολόγος κατάφερε στη ζωή του να γίνει νομάρχης ρεθύμνης και τελεία.
και τέλος πάντων εγώ κρούω τον κώδωνα του κινδύνου όταν μου έρχονται αριστεροί να με πείσουν παραπέμποντάς με σε ακροδεξιά εθνικιστικά θρησκευτικά σάιτ. σημαίνει ότι κάποιοι από αυτούς έχουν χάσει τον μπούσουλα, οι δε υπόλοιποι απλώς δεν έχουν τ' αρχίδια να πουν ότι είναι φασίστες. και για να μην κατηγορηθώ ότι λέω τον γιάννη φασίστα, ξεκαθαρίζω ότι τον εντάσσω στην κατηγορία που έχει χάσει τον μπούσουλα.
και τέλος. δεν ασχολούμαι άλλο με το θέμα, είναι τραγικό, αλλά αφού κανέναν δεν νοιάζει εκτός από τον πρετεντέρη και μένα, δεν αξίζει να παλεύω.
προσευχή για την ελλάδα και την κύπρο, η σημαία της ελλάδας στα μπαλκόνια μας, ρε συνέλθετε ρεεεεεεεεεεεεεεεεε!
ιστολόγιο οίμος, όνομα Αθηναίος, «η ελλαδίτσα μας», νομάρχης ρεθύμνου... άσε μας ρε γιάννη!
τεσπα, για όποια δραχμή και να μιλάμε (νταξ, ο τύπος βλέπει οράματα, σε λίγο θα βρει και γκόμενους για τις ξεμειναμένες μιλφ μου), τελικά μιλάμε για έξοδο από το ευρώ, καθαρά, έτσι; αυτή είναι η ουσιαστική πρόταση, νο;
παίδες πείτε με μαλάκα, όμως δεν αντέχω άλλο και δεν δέχομαι το ναρκισσιστικό - εθνικιστικό επιχείρημα ότι όλη η Ευρώπη και όλος ο δυτικός κόσμος είναι εναντίον της χώρας μας. ποιοι είμαστε τέλος πάντων για έχει καταστρωθεί εναντίον μας τέτοιο παγκόσμιο σχέδιο εξόντωσής μας; αμάν πια με το θέμα αυτό!
συμπέρασμα: φταίει το ευρώ, φταίει η ευρώπη, φταίει η Δύση, φταίει η νουδού, φταίει το πασοκ, λιγάκι φταίνε και τα λοιπά κόμματα, ο έλληνας δεν φταίει ποτέ! τα επόμενα πογκρόμ θα γίνονται εναντίον μας!
α ξέχασα: για τον κάθε έλληνα φταίνε και οι υπόλοιποι 9.999.999 έλληνες.
ε ρε φωτιά που θα μας κάψει!
τι κρίμα...
τώρα πια και επισήμως δοκιμασμένη η έκφραση...
αν θυμάμαι καλά η κανέλλη ή η παπαρηγίς είχε προτείνει την Μνα...
εγώ λέω να κόψει ο καθένας το δικό του νόμισμα και να το βαφτίσει όπως νομίζει.
ήσυχα... δικό μας παιδί είναι...
μην τους ακούτε, πρόκειται περί συνωμοσίας ομοφυλοφίλων εβραίων κατά των συμφερόντων της χώρας μας που δίδαξε την δημοκρατία και έδωσε το φως στον κόσμο όλο.
μάλλον πρέπει να μπει και λήμμα απονΕΥΡΩση απ΄ό,τι φαίνεται πια καθαρά.
αγοράζοντας τις γκράδες μας όμως, κάνουμε ακόμα πιο ζάπλουτη μια πολύ συγκεκριμένη μισητή μειοψηφία, άρα το ίδιο το σύστημα και μάστα στην απόλυτη βάση του...
και γιατί να χεστείτε στο τάλαρο; κατά της πλουτοκρατίας δεν είναι η επανάστα; (πάρτα τώρα, χιχιχι).
λοιπόν, κορίτσια, γκαλά και σαλίνα δηλαδή, γιατί άλλες δεν βλέπω, στην επόμενη συνάντα θα χαρίσουμε τα σώβρακά μας, δεν χρειάζεται να έρθουν να τα πάρουν
εγώ θέλω να κάνω μάτι στον φετιχιστή εντάξει; αλλιώς δεν το δίνω, από το φτώμα μου θα περάσετε, χα!
μερικά περί της έκφρασης αυτής θα διαβάσετε στο τέλος του άρθρου του σάραντ εδώ.
αν σας λείπει τώρα, εγώ τό 'βγαλα μαζί με άλλα.
θξ αμόρε μίο!