ο μεγαλυτερος μαγκας ειναι ο GATZMAN γιατι ειναι πολυ cool και δεν παιρνει θεση

respect στον GATZMAN

#2
Επισκέπτης

in φχερώ / φκερώ

Άλλο το «Δε φκαιρώ» που προέρχεται από το «ευκαιρώ» άρα «δεν έχω καιρό». Το λήμμα προφανώς αφορά στο «φκαιραίνω ή φκαιρώ» (αν το γράφω καλά, διότι μόνο το έχω ακούσει) που σημαίνει «αδειάζω». Ελπίζω να βοήθησα. (Νομίζω ήρθε η ώρα να γίνω χρήστης!)

Στην Κρήτη η σβάρνα είναι γνωστή ως βολόσυρος. Μπορείτε να φανταστείτε τι γίνεται αν στη θέση του «β» μπει ένα «κ»...!

#4
Επισκέπτης

in Emporio d' Armani

Το LathrEmporio Armani πιάνεται;;; :)

κολ μι κότερο!!! αχαχαχαχα!!! θησαυρός!

#6
Επισκέπτης

in γιούτσος

δεν ητανε παναχαίκη ρε rigo αεκτζη, ητανε ολυμπιακος-πανσερραϊκος 2-1 το 1965-66, ίδια αγωνιστικη εχασε ο βαζελος απο τον πανιωνιος και πηγε η κουπα πειραια

ο μακης εχει dvd με τον αβραμοπουλο να καπνιζει

knaso ήμερα θα παίξω πάνω από 10 φορές την αποστολή, μετά θα σου στείλω comment

mes μη με λες νουμπα γιατι δε γίνςται να μην υπάρχει το <δεν είναι αυτό που νομίζεις> ή το <να σου εξηγήσω μωρό μου> ενώ υπάρχουνε άλλα κι άλλα

knaso σε σέβομαι γιατί είσαι νούμερο 2 στο ranking, και μάλλον δεν το περνάω επειδή παίζω μόνο μια φορά τη μέρα, θα αρχίσω να πωρώνομαι

το άλλο το comment ήταν για τον dirty, όχι για τη mes

#10
Επισκέπτης

in big smoke

Πολύ GTA San Andreas παίζεις γκρινγκο....

Ο Μάκης έχει σε βίντεο την κατασκευή της πρώτης βιντεοκάμερας.

#12
Επισκέπτης

in σκάνγκ / σκάνκ

Κοίτα, ας μη το κάνουμε προσωπικό.Δεν είναι ο ρόλος μου να παραθέσω πηγές.Εσύ δίνεις ορισμό,εσύ φέρεις την ευθύνη της απόδειξης.Ένα πολύ καλό ντοκυμαντερ που είδα πρόσφατα είναι το BBC Horizon - Cannabis the evil weed το οποίο αναφέρεται κυρίως στο skunk.

#13
Επισκέπτης

in τρίτο νούμερο

τρίτο νούμερο θαλαμοντόγκ, με 50 αρβύλες να βρωμάνε γύρω σου, και να πρέπει και να μην κοιμηθείς μετά...

καλα κι εσυ ρε dirty, κι εσυ απο το μαρτη εισαι στο σλανγκ

και βασικά, όλοι νουμπάδες είμαστε

κι εγώ όταν άρχιζα να παίζω grand theft auto san andreas νουμπάς ήμουνα

α, μια και το 'φερε η συζήτησις, θα με βοηθήσει κανένας με αυτό το end of the line, δεν μπορω να τον φτασω αυτον τον πουστη τον tenpenny(Α, αν δεν παίζετε san andreas, δε σας λεω νουμπάδες, δείχ\νω ευγένεια

Αλλιώς και ταβανοσκόπηση...

#16
Επισκέπτης

in βερμουδιάρης

Ston strato pantws pou imoun oi perissoteroi fantaroi ksurizan ta podia tous! Ekei kollisa kai egw to kako sunitheio

#17
Επισκέπτης

in κοζάρω

m t xe pei kapoios k emina kagelo..dn h3era t htn!!!

pragmatika polu asteios orismos..xaxaxa

#19
Επισκέπτης

in φρικιό

Εξυπακούεται πως στην εποχή τους κανείς δεν χαρακτήριζε τους πεχλιβάνηδες ή τους τρελούς του χωριού ως φρικιά. Υπήρχαν άλλοι πολλοί, πιο παραδοσιακοί χαρακτηρισμοί γι' αυτούς. Πλέον όμως, η νέα γενιά, με το μπλαζέ υφάκι της, την παγωμένη αποστασιοποίηση και την δηλητηριώδη ειρωνία της, τους τσουβαλιάζει όλους μέσα σ' αυτόν τον λίαν απαξιωτικό και ρατσιστικό όρο.

#20
Επισκέπτης

in φρικιό

Kαι πρόταση προς Κάβουρα: να λεξικογραφηθεί επειγόντα το slang freak, δλδ όλοι εμείς δω χάμου που είμαστε εθισμένοι κανονικά όμως... Ει δυνατόν με επιμέρους περιγραφές των κολλημάτων που τρώει ο καθένας μας και της μαλακίας που τον δέρνει.

[I]- Πότε ο Μάκης έκανε λάθος;
- Μόνο όταν ν ό μ ι ζ ε πως είχε κάνει λάθος. [/I]

Προτείνω σοβαρά να οργανωθεί ψηφοφορία για την ανάδειξη των τριών καλύτερων Makis facts. Ακούει κανείς ιθύνουας;

#22
Επισκέπτης

in φρικιό

Xα, προφ γράφαμε όλοι μαζί πριν και μπερδέψαμε τα μπούτια μας.

  1. Δεν νομίζω οτι τίθεται κάποιο ζήτημα διάκρισης ανάμεσα στο γουστάρω τα φρικιά / δε γουστάρω τα φρικιά. Όλοι μας τα γουστάρουμε (αλλιώς δε θα καθόμασταν να ασχολούμαστε) ενώ, κι όταν ακόμη κάτι το σιχαινόμαστε, πάλι ασχολούμαστε για την απόλαυση του κραξίματος, βλ. θείτσα. Είναι το γνωστό love to hate you. Όσο κι αν τα πάμε με χίλια και τα υποστηρίζουμε, τα φρικιά κάνουν και μαλακίες που μας σπαν τον πούτσο, π.χ. ο Άσιμος που εμφανιζόταν απ' το πουθενά και διέλυε παρτάκια με τα κουλά του.

  2. Η πρώτη κατηγορία, η «μητρική», χαρακτηρίζεται από μια τυποποίηση, τουλάστιχον στη συνείδηση του «μέσου ανθρωπάκου». Όταν αυτός δλδ πετύχει μια παρέα από 15 emo στην πλατεία Συντάγματος, θα πει «δες τα φρικιά, όλα ίδια είναι, λες και βγήκαν απ' το ίδιο καλούπι». Το ίδιο για τις ομάδες των μπαχαλάκηδων, των γκοθάδων κλπ. Τα φρικιά όμως της τρίτης κατηγορίας φέρουν κατά κανόνα έντονο το στοιχείο της γραφικότητας, άρα και της μοναδικότητας. Π.χ. Κουταλιανός που μασούσε σίδερα, Σαμψών και Τρομάρας που γύρναγαν στα πανηγύρια και έσπαγαν πέτρες με το κεφάλι τους, αλλά και διάφορα φρούτα της σύγχρονης trash tv, όπως Ανδρέας Ευαγγελόπουλος (Εθνικός Σταρ), Ελένη Λουκά κλπ. Καθένα από αυτά τα σούργελα - που εννοείται αγαπάμε - είναι μοναδικό και ανεπανάληπτο. Η γραφικότητα ενυπάρχει και στη μητρική κατηγορία, δεν είναι όμως το κύριο χαρακτηριστικό της.

#23
Επισκέπτης

in μέταλ

Καλόοοοοοοοοοοοοοο....Ειδικά με τον speedά πέθανα στα γέλια.
Αν και νομίζω ότι ο Doomάς μάλλον θα βρήκε την ψυχή της πριγκίπισσας στον άλλο κόσμο και εκεί επιτέλους ο θάνατος θα τους δικαίωσε και θα κατάφεραν να γίνουν ένα...

#24
Επισκέπτης

in όρσε

υπάρχει και γαμάτο βιντεάκι στο youtube με dario fernandez και θεϊκή μού(ν)τζα στο διαιτητή σε ματς με ολυμπιακό

#25
Επισκέπτης

in φρικιό

Eννοείται πως η παρέμβαση του Χαλικ χαρακτηρίζεται από θετικότητα και είναι εποικοδομητική. Οι φόβοι μου περί απεραντολογίας αναφέρονταν - ξαναλέω - στη δική σου φωτογράφιση του γενικά αντισυμβατικού ατόμου. Η οποία αντισυμβατικότης είναι, ειρήσθω εν παρόδω, ένα ακόμη lifestyle μέσα στα τόσα άλλα που σέρνονται (mainstream, fashion, athletic κλπ).

Αυτά που λες στο β, για το θετικό / αρνητικό πρόσημο: αστεράτη παρατήρηση, νομίζω καλύπτει κατά μέγα μέρος τον προβληματισμό μου σχετικά με τον πολιτισμικό αυτοκαθορισμό των φρικιών, την εικόνα που διατηρούν για τον εαυτό τους. Και να προσθέσω στους οπαδούς που ανέφερες, τους ομοφυλόφιλους, οι οποίοι κατέληξαν να αγαπήσουν και να υιοθετήσουν ορισμένες από τις χιλιάδες απαξιωτικές ταμπέλες που τους κολλήσαμε και να τις κάνουν αναπόσπαστο μέρος της συλλογικής ταυτότητάς τους.

Όσον αφορά την προθετικότητα, μέσω αυτής είχα κυρίως την πρόθεση να αντιδιαστείλω την κύρια, τη «μητρική» κατηγορία φρικιών, από τις παράγωγες, «θυγατρικές». Ο Άσιμος π.χ. είχε ενσυνείδητα επιλέξει να είναι φρικιό (ενέπιπτε μάλιστα και στην κατηγορία 3), ενώ ένα αυτιστικό ή ένα μόγγολο ουδέποτε επέλεξαν την κατάστασή τους. Ακόμη και ο καραγκιόζης γραφικός της κατηγορίας 3 ή ο «κολλημένος με την μπάλα» κλπ της κατηγορίας 4, «υφίστανται», «βιώνουν» αυτήν την εμπειρία τους μ' έναν λίγο πολύ παθητικό τρόπο.

Και πάλι χαίρομαι για τον πολιτισμό αυτής της συζήτησης.

#26
Επισκέπτης

in φρικιό

To point σου έγινε πιστεύω απόλυτα κατανοητό. Οκ, θεωρία της σχετικότητας, εγώ αγαπάω σχετικοκρατία. Πρέπει πάντα να εξετάζουμε ποιος λέει κάτι και σε ποιον το λέει. Θεωρία Επικοινωνίας, πομπός - μέσο - μύνημα - δέκτης κλπ.

Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως, πρέπει να θέτουμε, εντελώς συμβατικά, ένα σημείο εκκίνησης. Για λόγους μεθοδολογικούς, για να μην πελαγοδρομούμε. Κι αυτή η κατά συνθήκην βάση συζήτησης, είναι η αντίληψη για το φρικιό που έχει ο περίφημος «μέσος ανθρωπάκος». Μια αντίληψη κατά το μάλλον ή ήττον στατική και όχι δυναμική. Αντιλαμβάνομαι βέβαια τα άτοπα στα οποία απολήγει η χρήση νεφελωδών μορφωμάτων όπως «μέσος άνθρωπος» (με τον οποίο παρεμπίπταμπλυ, ουδέποτε έχω πιει καφέ). Αλλά από κάπου πρέπει να πιαστούμε. Κι αυτό ακριβώς το θεωρούμενο «μέσον» καταγράφεται στα λεξικά, τα οποία και παρέθεσα (Μπάμπης, Βικούλα).

Διότι και μεις ένα λεξικό είμαστε πρωτίστως, όχι η αιώνια παρακαταθήκη για κάθε γνώση της ανθρωπότητας. Πάτησα λοιπόν στους ώμους γιγάντων, προσθέτοντας και γω το λιθαράκι μου (αντιπαραβολή, επισήμανση προθετικότητας, συμπληρωματικές αγγλόφερτες σημασίες).

Και ελλείψεις σ' έναν ορισμό τέτοιου είδους, δεν είναι καθόλου δύσκολο να εντοπίσει κανείς. Όπως εσύ έθεσες επί τάπητος την παράμετρο της σχετικοποίησης της αντισυμβατικότητας (και άριστα έπραξες) άλλος θα μπορούσε να δώσει περισσότερη έμφαση στην ψυχολογία του φρικιού, ή τον πολιτισμικό αυτοκαθορισμό του φρικιού (πως δηλαδή το ίδιο το υποκείμενο βλέπει τον εαυτό του, σύμφωνα με τα όσα διδάσκουν οι cultural studies), ή τη γενεαλογία των φρικιών και τις πρόδρομες μορφές τους (ποια ήταν τα φρικιά του 16ου αιώνα π.χ.) κλπ κλπ. Χαίρε βάθος αμέτρητο με δυο λόγια.

Και το δυαράκι στον ορισμό δε νομίζω οτι μου άξιζε, τη στιγμή άλλωστε που αυτό το «2 = ελλιπής ορισμός» δεν θα έπρεπε να λαμβάνεται κατά γράμμα (και μάλλον πρέπει να αλλάξει, έχει ξανατεθεί νομίζω το ζήτημα). Το δικαιολόγησες ωστόσο κι εμένα αυτό με καλύπτει. Και πάλι θξ για την κουβέντα.

#27
Επισκέπτης

in φρικιό

Kαταρχήν δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω στο οτι τα γραφόμενά μου δεν αποτελούν παρά μια πρώτη προσέγγιση ενός χαοτικού θέματος. Το οτι βέβαια κάτι δεν είναι ολοκληρωμένο, αυτό δεν είναι λόγος για να μην τοποθετηθείς και να μην βαθμολογήσεις. Όπως θα έλεγε κι η Kristeva, είμαστε υποκείμενα διαρκώς «εν κρίσει», «εν τω γίγνεσθαι», «εν εκκρεμότητι». Τελοσπάντων χέστηκα για τη μαρκίζα, εγώ χαίρομαι την κουβέντα μας και τέλος.

Και συνεχίζω.

  1. Οι έννοιες 2-4 υπάρχουν 200% και στο Ελλάδα. Τις έχω ακούσει εκατοντάδες φορές. Μάλιστα τη 2η την έχει καταγράψει κι ο Μπάμπης. Οτι έχουν αγγλική προέλευση δεκτόν, πλέον όμως έχουν μεταφυτευθεί για τα καλά σε εγχώριο έδαφος.

  2. Η έννοια 1, ως η βασική, θα μπορούσε ίσως να αποτελέσει αντικείμενο χωριστής διαπραγμάτευσης. Βέβαια, όσο έγραφα, τόσο συνειδητοποιούσα το χαώδες του πράγματος. Τω όντι, για τη βασική έννοια θα μπορούσε να γραφτεί διδακτορική διατριβή, εύκολα. Όπως όμως είδες, δε στάθηκα μόνο στην εμφάνιση, απομόνωσα ως σημαίνον χαρακτηριστικό της κύριας φρικοκατηγορίας, την προθετικότητα, με κίνδυνο πάλι να μεταμοντερνιάσω και να βελτσίσω.

Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις. Πολύ σωστά σου είπε ο Χαν οτι δεν περιγράφεις το φρικιό, αλλά τον ιδανικό άνθρωπο. Ή, για να το θέσω διαφορετικά, φωτογραφίζεις τον ανθρωπότυπο του λεγόμενου «εναλλακτικού», τον αλτέρνα, τον αλτερνιάρη, την αλτερνατίβα. Το φρικιό είναι σαφώς στενότερη έννοια.

Τέλος, ας έχουμε υπόψη πως όταν κάτι το παραφουσκώνεις, το διαστέλλεις μέχρι εκεί που δεν πάει, είναι λογικό κι επόμενο κάποια στιγμή να σκάσει σα φούσκα. Όταν κάτι είναι τα πάντα, τότε πολύ απλά δεν είναι τίποτα. Επιστρέφουμε στο σημείο εκκίνησης. Διότι κάθε ορισμός ενός πράγματος, είναι κατ' ανάγκην περι-ορισμός. Αλίμονο αν δεν ήταν.

σΑσ ΑκΟυΣα

#29
Επισκέπτης

in Πάνθραξ

ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

γεια σου ρε κατερινα σαλονικια