Πριόνι λέγεται η μηχανή κάποιου κυβισμού (όχι παπάκι δηλαδή, από 450 και πάνω), το οποίο ακόμα και σταματημένο, έχει πάνω του όλες τις παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. Σε περίπτωση που πάρει μπρος, και στα χέρια ενός «τεχνίτη» περνάει και σε παραβάσεις αστικού και ποινικού κώδικα.

Πριόνι ονομάστηκε:

  • διότι κάνει πιο πολύ θόρυβο από αλυσοπρίονο
  • είναι ανεξέλεγκτο στα χέρια κάποιου που δεν το έχει το σπορ, όπως το αλυσοπρίονο
  • αν δεν προσέξεις σε σκοτώνει, όπως το πριόνι
  • κόβει στα δύο ό,τι άλλο μηχανοκίνητο βρει μπροστά του, σαν κορμό, όπως το αλυσοπρίονο
  • όπως και το αλυσοπρίονο, έχει μόνο τα βασικά, δηλαδή έναν κινητήρα νευρώδη και καλά φρένα (για endo και burnout βέβαια, όχι για φρενάρισμα).

    Πράγματα που δεν πρέπει να έχει ένα πριόνι:

  • φλας (τι είναι αυτό που αναβοσβήνει στα άλλα μηχανάκια;)

  • εργοστασιακή εξάτμιση (απορώ με τα εργοστάσια!)
  • καθρέφτες (για κούρεμα πας και θέλεις και καθρέφτες;)
  • κοντέρ (αν ξεκίναγαν τα κοντέρ από τα 100, θα είχα βάλει ένα)
  • πινακίδα (λεπτομέρειες...)

- Γεια σας, ωραίο το ΚΤΜ, πόσο πάει;
- 7200, και είναι «καθαρό».
- Άλλο όμως μπήκα να ρωτήσω. Το crf to 450, πόσο πάει;
- Καινούριο το 450 του 2009, από 8970, βγαίνει σε προσφορά 7980. Καθαρόαιμο βέβαια.
- Σε μοτάρ έχεις τίποτα άλλο;
- Ένα ΧΤ660, ένα ΤΤ600 και το ΚΤΜ στην είσοδο. Αλλά το crf, δεν βγαίνει πια μοτάρ.
- Μπα, αυτά δεν λένε τίποτα. Βέβαια το ΚΤΜ κάνει την δουλειά μου, αλλά πολλά για μεταχειρισμένο. Το crf σκεφτόμουν.
- Δυστυχώς, δεν βγαίνει πια. Αυτά ήταν τα κρος τα τεσσεραμισάρια, που τα πείραζαν στην Ιταλία, αλλά διεκόπη η συνεργασία. Τώρα αν θες, παίζει κάτι από Κομοτηνή μεριά, κάτι παλουκάρια τα πειράζουν, σου κάνουν ρυθμίσεις, κομπλέ. Αλλά πάλι θα τα στάξεις. Και αν στάξεις κι αρκετά σου βγάζουν και πινακίδες ακόμα....
- Τι να τις κάνω τις πινακίδες; Για πριόνι ψάχνω...

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified