να παραπέμψω κ στο μουνί με ρύζι;
:Δ
με τη διαφορά, βεβαίως, ότι εκεί δεν το πιστεύεις. άσε που μπορεί να το πει κ μη καπνιστής σε ακραίες περιπτώσεις.
συναφές κ το «θα σου στείλω μήνυμα να βγούμε για κάνα καφέ» που έπαιζε όταν είχαν πρωτοσκάσει τα κινητά κ το έλεγες σε όποιον ήθελες να ξεφορτωθείς, το ίδιο κ κείνος, κ συνεννοούσασταν σε δεύτερο γκεστάαλτ. το χρησιμοποιούσα κ γω όταν ακόμα δεν είχα κινητό.
το ξωμάτοχα είναι χωριάτικο λευκαδίτικο για το επίτηδες, απλά ήθελα να το χώσω. απαντά κ ως ξωματόχου
επίσης, κάτω τα χέρια από το ένα ποτό. το αποφάσισα. ακούς ντέρτι;;
ή μήπως συμβολαιογράφος σε λογιστήριο;
3ον, καλάαααααααααααααα
1ον, σε προκαλώ να γίνεις πιο βλάσφημος από Εμένα. δεν μπορώ να θυμηθώ την ακραία ατάκα που είχα πει σε μια δόση με την κοινωνία ρε γμτ...
2ον, ε, χώσε την ανεκδοτιά ρε θείο κ βαριέμαι να αυτοσχεδιάζω...
1oν, οι χειρότερες καταστροφές γίνονται όταν βγαίνεις για ένα ποτό, σε βαθμό που νομίζω πρέπει να λημματογραφηθεί.
2ον, το ανέκδοτο πώς συντάσσεται;
(για να ευλογήσω κ λίγο τα γένια μου, για το αποτυχημένο καμάκι κοίτα κ εδώ)
πρέπει να είχα πολλά νεύρα εκείνη τη μέρα:Ρ
@ άλλος:
είχα βρεθεί μεθυσμένος σε μιαν επισερί ενός αιγύπτιου για να αγοράσω μπύρες μαζί με έναν σουρεαλιστή φίλο μου κ όταν είδα μια φωτό του νάσσερ αρχίσαμε αντ νώζηαμ τον εξής διάλογο:
- Nasseur; Ta soeur!
- Ma soeur; Na soeur!
- Ma soeur; Ta soeur! etc
τώρα να το ανεβάσω, ή να το αφήσω να επιληφθεί ο ντέρτυ γιατί βαριέμαι κ όλας;;:ΡΡ
ανήκει στο είδος σχολίων που αποφεύγω να γράψω, κ ο λόγος που τελικά το έγραψα είναι το σχόλιο του άλλου στο λήμμα Ίφκινθος όπου ο τύπος έχει απόλυτο δίκιο. οπότε είμαστε 3 κ το πιάνεις το υπονοούμενο;)
αυτό το σημεταδε ως λεξιπλασία δεν κατάλαβα ακόμα από πού προκύπτει κ γιατί χρήζει καταχωρίσεως
εγώ πάντως το χρησιμοποιώ με θετικότατη έννοια κ χωρίς το ρήμα. δεν το έβαζα επίτηδες γιατί νόμιζα ότι δεν παίζει γενικότερα. πχ
- πήγα χτες στην όπερα κ είδα τόσκα. ξύλο, φίλε, τρελλή ερμηνεία η γκόμενα.
μάλλον εξαντλήθηκε η ευφυΐα μου στο τζιβιτζιλίκι για σήμερα κ τας επομένας εμφανίσεις κ δεν τό' χω...
προτείνω να το αφήσουμε έτσι, είναι μουσειακό είδος μαλακίας.
νταν
(στο 2, παρακαλώ, το άγιο πνεύμα δεν τρώει ζάχαρες)
τώρα αν ρωτήσω τι πα να πει μπίατσμι θα φάω κράξιμο, ε;
έφτασε επιτέλους η στιγμή να χωρίσουν οι αμνοί από τα e-ρίφια σε αυτό το σάιτ. αυτοί που ξέρουν ότι, καίτοι γαρμπεί ο βασιλικός δρόμος για τα τσάτρουμ, ο αντίστοιχος για το μπαρόκ ζυγίζει ένα κουάρτο, από αυτούς που πίνουν τζώνυ κόκκινο και απαιτούν τη γνώση στο πιάτο.
εισηγούμαι στο ρουμάνο να αλλάξει σε οριζόντια την κατάταξη εδώ για να φανεί επιτέλους ποιοι είναι εκ δεξιών κ ποιοι εξ αριστερών μου.
ζήρο τόλερανς.
Πιστά δικός σας,
Διογένης Παλλάς.
δε φάγαμε τα νιάτα μας στα ωδεία για να εξηγάμε περί μπαρόκ σε κάτι τυπάκια τύπου ατσεγκέ που κάνουν επίκληση στους ατσεντετσέ. εγώ κατάλαβα, κ η ατάκα γκοντάρ με καλύπτει πλήρως. αμέ.
θα σου έλεγα πού τον έχω τον παπά, αλλά θα χαλάσει το παιχνίδι
τις εντολές σου εκεί που σε παίρνει. άιντε.
κ με σημείωση από μοντς για την ορθογραφία.
φτου, γαμώτο, μας κατάλαβε. να τα αφήσουμε κ τα δύο στο λήμμα κ στα παραδείγματα που είναι από το διαδίκτυο ως έχουν, αλλά τα δικά σου τα αλλάζουμε. σε ψένει;
ψήσου.
κατά το γαμωσταυρίδης κ ο γαμώχριστος, αν κ δεν θά 'πρεπε να τα λέω εγώ αυτά.
να το αλλάξουμε, γκατζ;
αχ αυτό το χιούμορ σου
μετά από την απόφασή μου να μην γράφω για τα εξόφθαλμα ό,τι νά 'ναι στις βαθμολογίες, που παραβίασα μόνο σε αδικίες λημμάτων άλλων χρηστών, κ μετά από αυτά που εισέπραξε αυτό το λήμμα (83 κ 63% από τους 6 πρώτους, νά 'ναι καλά κ ο βράστα), τα οποία αδυνατώ να κατανοήσω, κ μετά από αυτά που έσκασαν για τον πάτση, βλέπε εδώ, απλά θα κλείσω από μέρους μου ό,τι έχει να κάνει με βαθμολογία λέγοντας ότι σταματάω να βαθμολογώ γιατί δεν βλέπω κανένα νόημα, κ ότι θα απέχω από κάθε σχετική συζήτηση.