Τρίβια: Ο Ιωσήφ πέθανε με περιουσία ένα παλτό όλο κι όλο και αφήνοντας στα παιδιά του το τρίτο το μακρύτερο.
Υπάρχει και στα αγγλικά ως turd polishing, βλ.λημ. blamestorming (κ.α. corporate slang)
Απ' όλα τα πετούμενα
απ' όλα τα πετούμενα
απ' όλα τα πετούμενα
ο γάιδαρος μ΄αρέσει
γιατί έχει φωνή αηδονιού
και δαχτυλίδι μέση
βατσιτσέρο βατσιτσό
τζίζα, με γνωρίζεις και από αλλού; από το συσιφώνιο μήπως όπου κάνω καρίερα με το ίδιο νικ;
Καλό λήμμα, μόνο που θα μπορούσε να υπάρχει μια μεγαλύτερη επεξήγηση για το ρόλο του οκτώ καρώ στο προκείμενο χαρτοπαίγνιο.
Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα και το Barry Lyndon (1975) του μεγάλου Stanley Kubrick με Ryan O' Neil και Marisa Berenson. Η ηθογραφία ενός τυχοδιώκτη που ανεβαίνει στις μεγαλύτερες αυλές της Ευρώπης του 18ου αι. για να συγκρουστεί με τον εαυτό του και να τα χάσει όλα. Κορυφαίο από κάθε άποψη: σενάριο (βασισμένο σε μυθιστόρημα του W. Thackeray), μουσική, φωτογραφία, σκηνοθεσία, όλα αριστουργηματικά. Δείτε το και θα με θυμηθείτε.
Σεβαστό.
Να συμπληρώσω τότε και την ανάλογη παράκληση μου για μια πιο ενσυναίσθητη μηδική προσέγγιση για τα λήμματα που έχουν σχέση με το μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα του αλκοολισμού, όπως αλκοόλα, μπέκρα κ.λπ. Όχι ότι έχουμε ξεφύγει, απλά η παράκληση είναι disclaimer μιας λίγο πιο μεγάλης ευαισθησίας που έχει ο καθένας για κάποιο θέμα. Τέσπα.
Έχω την αίσθηση ότι η βαθμολόγηση των λημμάτων χειραγωγείται σημαντικά από τον πρώτο βαθμολογητή. Μου έχει τύχει να με προκαταλάβει η οπτική εικόνα της βαθμολογίας πριν κάν αναγνώσω ένα λήμμα και να επηρεάσει τη βαθμολογία μου.
Μια ιδέα για να ξεπεραστεί αυτός ο ύφαλος, θα ήταν η βαθμολογία ενός λήμματος να γίνεται ορατή στον χρήστη μόνον αφότου έχει ψηφίσει.
βλ. λημ. «γαμάμε περίεργους»
Ακόμη:
- Τί ώρα είναι;
- Η χθεσινή.
Ίσως δεν ήμουν αρκετά διευκρινιστικός στον ορισμό, γράφτηκε πρωί πρωί και ενώ βιαζόμουν να πάω στη δουλειά.
Η τυχαία σειρά γραμμάτων που δημιουργεί εξαρχής μια αρνητική-εχθρική οπτική εντύπωση, έρχεται σαν απάντηση στις σούπερ κωδικοποιήσεις, αυθαίρετες συντομογραφίες, ad hoc συμβολισμούς κ.τ.ο. που αφθονούν στα τσατ ρουμς. Εν ολίγοις, αντί να μπούμε στον κόπο να σκεφτούμε τί θέλει να πει ο κάθε βαριεστημένος σπάστης που αντί να γράψει «The party 's for you, be there», γράφει «da partiez 4 u, b there», του κοζάρουμε ένα σδγεξρ, περνιόμαστε για ειδήμονες του τσατικού λόγου και τον αφήνουμε να ψάχνεται για το τί θέλουμε να πούμε εμείς.
Τέσπα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, κέντρο έχω να καταβώ κάτι αιώνες, μόνο από το δισκοπωλείο patsis -λολ- πάω που και που.
Α, να καλέσουμε και την πειρατίνα Jenny, τον Άθενς και τον Bill-7 να είναι παρόντες στο duell. Έπαθλο μια κοακόλα .
Και τώρα μπορούμε να κάνουμε pace.
Η Ελλάδα είναι μια αγελάδα που έχει το κεφάλι της (βόσκει) στη Μακεδονία και τα βυζιά της (την αρμέγουν) στην Αθήνα. Άντε μη με πιάσουν τα σωβινιστικά μου. Θρύλος ολέ! λολ
Σόρυ, πού να το φανταστώ για μια ταινία που γυρίστηκε το '78... Πάντως, δεν χάνεται με τίποτε, αριστούργημα λέμετε. Από τις αγαπημένες μου που βάζω να παίζουν για ν φορές...
Κι όμως, πήρε ψηλότερη βαθμολογία από το lol theory, παρόλο που έπεται παρασλάνγκας!
Αν δε παραμένει υπό αίρεση για το αν αποτελεί σλάνγκ, παρακαλώ να εξετασθεί η περίπτωσή του ομού με την μπλέ περίοδο του Πικάσσο, τη «ροκ εν ρολ περίοδο του Τζον Λένον», τις «οπερατικές συνθετικές απόπειρες του Πητ Τάουνσεντ (των Χου)» και τις «μπαλλάντες των Σκόρπιονς».
Τον τύπο τον είδα φευγαλέα σε ένα μπλογκ, δεν θυμάμαι ακριβώς που μ΄αυτό το Έμενταλ...
Kαρντάσι, όντως είναι μια τυχαία σειρά γραμμάτων, αλλά αυτή ακριβώς είναι η ιδέα και δεν βλέπω πώς αλλιώς θα μπορούσε να αναπαρασταθεί μια τυχαία σειρά γραμμάτων, εκτός από με μια τυχαία σειρά γραμμάτων. Σ΄τα εξηγώ ωραία; (βλ. λήμμα «σ' τα εξηγώ ωραία;», <δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ ν' ανεβάσω το λίνκι, lol>)
Ναι, αλλά βαθμολογικά πήρε τα @1@ του, λολ.
άουτς με τον άσο! lol
και για σοβαρά ή μόνο για ξεπέτα;
Τον είχα πετύχει σε ένα μπλογκ όπου παραπονιόταν ότι δεν βρίσκει γυναίκα.
Ευχαριστώ, ω άγνωστε βαθμολογητή.