Mes πολύ κατατοπιστικό το σχόλιό σου για μας τους νέοπες που αγνοούμε πολλά απ' όσα ανατριχιαστικά (μπρρ..) έχουν συμβεί δωπέρα.
Κατά την εντελώς ταπεινή μου γνώμη ωστόσο, ο πανούλης πρέπει να υπάρχει, διότι προσθέτει ένα άλλο χρώμα, έναν διαφορετικό τόνο, σ' ένα σάιτ όπου - κακά τα ψέματα - όλοι μέσες άκρες κινούμαστε, απ' όσο έχω μπορέσει να κρίνω, σε ένα κοινό πολιτισμικο-κοινωνικο-ιδεολογικό παρονομαστή. Βέβαια θα με πεις και με το δίκιο σου, πως γι' αυτό ακριβώς του δώσατε τόσες και τόσες ευκαιρίες...
Μπορώ να φανταστώ τι περίπου λήμματα ρατσιστικού περιεχομένου θα ανέβαιναν, π.χ. εβραίοι γουρούνια θα γίνετε σαπούνια κλπ και κατανοώ πολύ καλά οτι ειδικά με αυτούς δεν είναι να μπλέκεις με καμία παναγία. Έχω πει όμως και αλλού πως αν δε σπάσεις αυγά δεν κάνεις ομελέτα και πως η πλάκα γίνεται αναγκαστικά πάντα στην καμπούρα κάποιου άλλου...
Δε σου κρύβω τέλος πως σκέφτηκα πολλές φορές να μη στείλω το παρόν σχόλιο, ας πάει στο διάλο, μη πας να μπλέξεις, όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρων οι κότες κλπ. Δεν παριστάνω σε καμία περίπτωση το δικηγόρο κανενός αλλά είναι μερικές φορές που αν δεν πω κάτι που θέλω νιώθω θα σκάσω, το χεις καταλάβει. Απλά φορ δε ρέκορντ όλα αυτά. Ούτε είναι ανάγκη να γράψεις κανά σεντόνι για να μου απαντήσεις, ειλικρινά, κατανοώ πως δε μπορείς να κάνεις αυτή τη δουλειά συνέχεια. Απλή γνώμη.
Τι να σε κάνω που με τίμησες με το τσιτάρισμα. Πάρε τα δέοντα.
Για τα μερσεντικά τα Ες Ελ Κα τι άποψη έχεις αδερφέ;
Σωστό. Μήπως εμπεριείχε κάποιου είδους ρατσιστικό σχόλιο για τους κουτσούς, γενικά τα ΑΜΕΑ; Λέω τώρα.
Εννοείται γάμησε, να πω μόνο πως το φαινόμενο αυτό λέγεται ευφημισμός, να λες δηλαδή κάτι συγκαλυμμένα, πιο διακριτικά, πιο σεμνά.
Tώρα τον θάψατε τον άνθρωπο, πριν μερικές μέρες όμως που η Stroumfita καταχώρισε λήμμα που υπήρχε ακριβώς το ίδιο, της είπατε και μπράβο..
Ευφυές. Τεσσαράκι εύκολα. Όχι όμως και τρία - ποιος το έθαψε βρε άτιμοι το κορίτσι;
Γαμάουα! Πάω ΤΩΡΑ να το νοικιάσω σε διβιδί!!!
Τι μου θύμισες τώρα... ένα παλικαράκι πριν χρόνια που είχε μείνει παράλυτος στο ένα χέρι και όλη του η ζωή έγινε το μπιλιάρδο. Στην αρχή τον αφήναμε να κερδίζει, μετά όμως πήρε φόρα και άρχισε να μας ρίχνει. Έβγαζε ακόμη και φάλτσα μ' ένα χέρι.. Γάμησέ τα κι άφησέ τα
Φίλοι. Αν και εξακολουθώ να πιστεύω οτι επί της ουσίας δεν διαφωνούμε σε κάτι, τη στιγμή μάλιστα που όπως ξεκαθαρίζω στο τέλος του ορισμού, ανασυστήνω σκοπίμως ένα εν μέρει εξιδανικευμένο παρελθόν, από διάθεση νοσταλγίας. Έτσι είναι με την αχλύ του χρόνου...
Δεν αισθάνομαι βέβαια και ιδιαίτερες τύψεις για την «παραποίηση» αυτή του παρελθόντος, κι αυτό όχι επειδή είμαι ο γαμιάς της παρέας, αλλά επειδή πιστεύω πως το παρελθόν, η ιστορία, δεν έχουν μια αυθυπόστατη ύπαρξη, αλλά μόνο όση ύπαρξη τους παραχωρούμε εμείς στο παρόν. Κάθε γενιά ξαναδιαβάζει το παρελθόν μέσα απ' τα δικά της μάτια, το θεωρεί μέσα απ' τους δικούς της παραμορφωτικούς καθρέφτες. Όπως έχω γράψει και αλλού, κάθε καταγραφή είναι Δημιουργία, ο ερευνητής δεν διαθέτει κανένα αρχιμήδειο σημείο να πιαστεί και να εξετάσει το παρελθόν πλήρως αμερόληπτα, υπόκειται πάντα στις δικές του προγνώσεις, προκαταλήψεις, περιορισμούς της δικής του εποχής. Στον Αιώνα της Πληροφορίας, η Γνώση δεν είναι πια αυτή που ήτανε, έχει ριζικά μετασχηματιστεί. Κανείς δεν κατέχει το αλάθητο για τίποτα, καμιά υπεράνω όλων αυθεντία δεν υπάρχει για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Γι' αυτό και ποτέ μου δεν κατάλαβα όπως είπα τις συνεχείς επιθέσεις κατά της Βίκυς... Τεσπά, οι φιλόσοφες τση παρέας μπορούν να συμπληρώσουν τα υπόλοιπα (χανκ ακούς;)
Γι' αυτό που λες για το φόβο: αν σου πω οτι σκεφτόμουν να το προσθέσω (μαζί με το σέβας και το δέος) αλλά μετά σκέφτηκα ότι είναι too much;
Κι αυτά για τα αδιέξοδα που αναφέρεις, το καλύπτω κττμγ με το να πω πως οι άνθρωπες αυτοί είχαν τεθεί παρά... Απλά εγώ βλέπω περισσότερο τη ρομαντική πλευρά και το αξιολογώ τρόπον τινά ως «θετικό», ενώ εσύ βλέπεις τα πράγματα πιο ψυχρά και ρεαλιστικά.
Τα λέμε λεπόν στο συνέδριο! Που προτείνω βέβαια να γίνει τουλάστιχον στα 15 χιλ. διότι παίζει να έχουμε ξαναπλακωθεί μέχρι τα 20! (λέμε και καμιά μαλακία να περνά η ώρα)
@ τζίζα: μάλλον διαφωνούμε, εγώ πιστεύω πως αν βγαίναμε όλοι και τα κάναμε ρημαδιό δε θα χρειαζόταν να κρυβόμαστε. Αυτό πρέπει να γίνει, ενώ η κουκούλα θα παραμείνει πάντα αναγκαστικά μειοψηφία.. Τεσπά δε θέλω να ανοίξω νέο μέτωπο, είδα κι έπαθα να κλείσω το παλιό!!! Φιλάκια σε όλους και όπως είπαμε το συνέδριο στα 15χιλ.!
αν έχω φάει δε λες τίποτα... αγαπάω μαστοράντζα όμως κάργα διότι ξεσηκώνω σλανγκ αρίστης ποιότητος
φίλε χανκ η Αγία Βασιλική μας έχει ξελασπώσει σε πολλές φάσεις στη ζωή μας, και δεν εννοώ το σλανγκ.γκρ. Ειλικρινά ποτέ δεν κατάλαβα αυτόν τον ανηλεή πόλεμο τον οποίο υφίσταται..
Ο προβληματισμός μου εστιάζεται κυρίως σε σλανγκολήμματα τα οποία μπορεί να βρει κανείς και σ' ένα Μπαμπινιώτη, π.χ. πουρτζόβλαχος. Σ' αυτές τις περιπτώσεις εννοείται πως η διαπραγμάτευση πρέπει να γαμεί και να δέρνει, αλλιώς ποιός ο λόγος της επανάληψης.
χωρίς να τον κόβω κιόλας, ξέρω πως το τρελόχαρτο τα μόνα που αποκλείει είναι τα Σώματα Ασφαλείας και το Υπουργείο Άμυνας. Π.χ. για εκπαιδευτικός μέσω ΑΣΕΠ μπορείς να πας κανονικά, ξέρω τέτοια περίπτωση. Πάντως το θέμα είναι όντως πολύ ενδιαφέρον και καλό θα ήταν όποιος ξέρει κάτι να το σφυρίξει.
Επειδή όμως η έκφραση εδημιουργήθη εν Ελλάδι (ή μήπως ξέρει κανείς κάτι άλλο;) αναφερόμεθα στο μέσο ελλαδικόν πέος, που όπως μας έχουν διδάξει παλαιόθεν τα διάφορα λαϊφσταλάδικα κωστοπουλοειδή μαγκαζίνια, παίζει γύρω στα 15 εκ (μν πω 14)!
Έλειπε κι αυτό; Για όνομα...!
Τεσπά, σωστόστ, αν και φρονώ οτι είναι πιο εύηχο ως χώρια τα καλοκαίρια.
Λάθος μου που σου έκανα τη χάρη και ασχολήθηκα με τους εξυπνακισμούς και τις ασυναρτησίες σου, απλά έριξα νερό στο μύλο σου. Πάντως, αντί να σεργιανάς σα την άδικη κατάρα στο σάιτ ψάχνοντας το κατάλληλο λινκ για να με ταπώσεις και να χαρείς, θα ήταν καλύτερα να συνεισφέρεις στην περαιτέρω διαπραγμάτευση των ζητημάτων που τέθηκαν μέσω του ορισμού μου, εφόσον όπως λες έζησες μεγάλος την εποχή αυτή και την γνωρίζεις καλά..
Εκτός αν είσαι της λογικής «αρχίζει ο διάλογος, πάρτε πέτρες», οπότε πάω πάσο.
Θέλω τέλος να διαβεβαιώσω τους ιθύνοντες πως παρόμοια σκηνικά δεν θα επαναληφθούν, εκ μέρους μου τουλάστιχον, για κανένα λόγο.
Πρώτον, δεν ισχυρίστηκα ποτέ αυτό το πράγμα.
Δεύτερον, οι δύο τελευταίες παράγραφοι γενικεύουν και δεν αναφέρονται στενά μόνο σε όσους είχαν μοϊκάνικο κούρεμα. Πολλά λήμματα χρησιμεύουν ως αφόρμηση για πιο γενικευτικούς συλλογισμούς.
Τρίτον, εστιάζω στην πιο «καθαρή» στάση τους, άσχετα με το αν ήταν πολιτικοποιημένοι και σε ποιο βαθμό. Δεν κρύβονταν, κι αυτό κτγμ είναι μέγιστο. Όπως άλλωστε δεν κρυβόταν και κανείς μουσουλμάνος στα θέματα που είχαμε πριν μερικές μέρες. Αντιθέτως, η φέρελπις νέα γενιά επιμένει να παίζει σε διπλό ταμπλό, να θέλει να έχει και το σκύλο ολόκληρο και την πίτα χορτάτη.
Το οτι έχουμε τρελό γέλιο είναι το μόνο σίγουρο. Θα ήθελα όμως, πέρα απ' αυτό, το λήμμα να κριθεί καθαυτό και όχι με βάση την επακολουθήσασα λαζοπουλοσυζήτηση και τις απόψεις του καθενός για το ποιόν του αθρώπου αυτού.
Θα μπορούσα πολύ απλά να σε πω πως ο δικός μου ρόλος περιορίζεται στην ψυχρή καταγραφή και πως δεν φέρω καμιά ευθύνη για το τι μπινελίκια, τι προσωπικές επιθέσεις και τι χτυπήματα κάτω απ΄ τη ζώνη, παίζουν σε διάφορα άλλα σάιτ αμφιβόλου ηθικής υποστάσεως. Όχι όμως. Δεν στο λέω. Ο καθένας από μας έχει μια ιστορία, δεν ξεφύτρωσε ξαφνικά απ' τη γη όπως οι άνθρωποι του Δευκαλίωνα. Ούτε πρόκειται να κάνω τον κινέζο και να σου πω πως δεν απηχούν προσωπικές μου απόψεις και πως πάσα ομοιότητα με πρόσωπα ή πράγματα οφείλεται καθαρά σε σύμπτωση.
Ούτε συμπτώσεις υπάρχουν, ούτε καμιά καταγραφή ήταν, είναι και θα είναι ποτέ τελείως ψυχρή. Η καταγραφή είναι Δημιουργία. Μορφή και Περιεχόμενο, Ουσία και Επιφαινόμενα, δεν διαφέρουν και τόσο πολύ όσο θέλει να πιστεύει η Δυτική σκέψη απ' τον καιρό του Πλάτωνα. Το κείμενο είναι το μόνο που υπάρχει. Κανείς δεν ξέρει αν ο Λαζό έπαιρνε πράγματι ντραγκς στο κότερο του Λυμπέρη, κανείς δεν ξέρει στην τελική αν υπάρχει ο ίδιος ο Λαζό, ο Λυμπέ, ή το κότερο. Το μόνο που υπάρχει, επαναλαμβάνω, είναι το κείμενο (text).
Kι αν ακούγονται κάπως διανοουμενίστικα όλα αυτά, κι επειδή σε καμιά απολύτως περίπτωση δεν θέλω να ανοίξω την κλασική συζήτηση-αντιπαράθεση λαζοπουλικών και αντιλαζοπουλικών (υπάρχουν άλλοι χώροι γι' αυτό), θα περιοριστώ σε δύο-τρία μόνο σημεία που σχετίζονται άμεσα με το χαρακτήρα του σλανγκ.γκρ:
α) Με το σλανγκ.γκρ γελάμε πολύ (εγώ προσωπικά πολλές φορές έχω κλάσει στο γέλιο μόνος μου, σαν παρανοϊκός). Με τον Λαζόπουλα, όσες φορές κι αν έκανα την παλικαριά να τον παρακολουθήσω για λίγο, ποτέ δεν κατάφερα έστω να σκάσει λίγο το χειλάκι μου.
β) Το ουάν μαν σόου του Λαζό, ο οποίος από καθέδρας ελέγχει τους πάντες και τα πάντα ως αρχικήνσορας της ηθικής, είναι το ακριβώς αντίθετο με αυτό που κάνουμε εδώ, όπου επικρατούν αξίες όπως συλλογικότητα, ελευθεριακότητα, αυτοδιαχείρηση.
γ) Κάθε φορά που πατάμε το χ πάνω δεξά για να κλείσουμε το παρόν σάιτ και να κάνουμε και τπτ άλλο, το κάνουμε έχοντας μάθει πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα, που μας χρησιμεύουν (για μένα τουλάστιχον έτσι είναι) σε διάφορα επίπεδα της κοινωνικής μας παρουσίας. Αντιθέτως, κάθε φορά που βλέπω Λαζό, βλέπω το παραλήρημα ενός εγωμανούς και ναρκισσιστή, που αποτελεί σάρκαν εκ της σαρκός του συστήματος εξουσίας, που ανακυκλώνει χιλιομασημένα σκουπίδια, που προκαλεί εμετό με την αφ' υψηλού ξερολίαση και την όλη γλοιώδικη παρουσία του.
Αυτά και συγγνώμη αν κούρασα.
Πονηρέ, οι αρχικές σου επιφυλάξεις δεν ήταν καθόλου αδικαιολόγητες. Η συγκεκριμένη λέξη ακούγεται σπανιότατα έως καθόλου στον προφορικό λόγο, είναι βασικά κατασκεύασμα κάποιων κιτρινιάρικων (αθηναϊκών όπως είπε κι ο πάτσις) μήντια, παιδί του σωλήνα με δυο λόγια, που παρασάγγας απέχει από την έννοια της αυθεντικής σλανγκ.
κάιρο δεν είναι όποιος κι όποιος καμένος, είναι ο πραγματικά κατεστραμμένος, συνήθως από ντραγκς
Για λέγε ποιες είναι αυτές οι δυσάρεστες συνέπειες στην εργασιακή του καριέρα γιατί εγώ τα ξέρω αλλιώς πλέον...
υπάρχει επίσης και το τράβηγμα της φανέλας, το τράβηγμα του σχοινιού, το τράβηγμα κάρτας, το τραβηγμένο απ' μαλλιά και το τραβάω τα βυζιά μου να κάνω μπράτσα
Αυτός που έβαλε τρία απλά έχει μαύρα μεσάνυχτα από οτιδήποτε έχει να κάνει με σλανγκ.