#1
HODJAS

in κούρβα

«Η κούρβα το γιβέντισμα για πανηγύρι το' χει»

(γιβέντισμα/γεβέντισμα/γεβέντι = διαπόμπευση)

#2
HODJAS

in πουτσαρομπούλουκο

Σωστός!
(Αλλά πού σκατά το βρήκα εγώ γραμμένο έτσι; Ούτε που θυμάμαι)...

#3
HODJAS

in σλανγκ

Στεφ:

-Όριο λέξεων: Σ' ευχαριστώ για όσα λές, αλλά έχω ιδίαν αντίληψη, οτι ο αριθμητικός περιορισμός λέξεων, στην πραγματικότητα βοηθά στην κατάστρωση του κειμένου και αποδίδει πιο μεστό το γραπτό (ιδίως κάποιον που έχει να πεί πολλά). Μερικοί παρασύρονται και σεντονιάζουν ονειροδρομώντας (call me Ishmael)...
-Για την βαθμολογία (αν τελικώς δεν καταργηθεί όπως λέγεται), η πρόταση έγινε δεδομένου οτι έχει παρατηρηθεί one too many πισώπλατη κατωποντοδοσία στα μουγκά, με κριτήρια εκτός του πνεύματος του σάη. Ίσως να είναι ένας τρόπος για να δίνεται βήμα σε επιχειρηματολογία υπέρ ή κατά ενός ορισμού-λήμματος. Δεν ισχυρίζομαι οτι είναι πανάκεια (π.χ. αυτό που λέει η Μες για πιθανή κατάχρηση σχολίων βλ. παύλα-τελεία-κλπ οτικαικαλά σχόλιο και μετά κουλούρι, το σκέφτηκα οτι μπορεί να γίνει αλλά δεν μου' ρχεται κάτι άλλο).

Φιλούθκια.

#4
HODJAS

in σλανγκ

Όταν με το καλό, καλέσουν την κλάση του, θα πάμε όλοι μαζί να τον καμαρώσουμε
:-Ρ

Υπάρχει και συνέχεια: [...] και την Παναγία αεροσυνοδό.

#6
HODJAS

in σλανγκ

Μπααα... Είμαι κρυουλιάρης
:-Ρ

#7
HODJAS

in σλανγκ

Α! Η λήψη του χρίσματος του δόκιμου μόντουλα, θα πρέπει να ακολουθεί κάποιο τελετουργικό (π.χ. κουκούλωμα με κουβέρτα και φατούρο, αδυσώπητο μπεκρούλιασμα μέχρι καφεΐνη, καμιά κωλομπαρδία, χειμερινή βουτιά στην Ελευσίνα κλπ-κλπ).
:-)

#8
HODJAS

in σλανγκ

Χάη παίδες!

Δεν πολυ-παρακολούθησα τις αντεγκλήσεις, ούτε και ξέρω (και ούτε και θέλω να γνωρίζω) τί έχει προηγηθεί.

Ομολογώ, οτι το' χα πάρει λίγο στην πλάκα στην αρχή, ε, λέω κι αυτό θα περάσει, άσε που οι επανειλημμένες συζητήσεις επί συζητήσεων για το πόσο πάει το απίδι και πόσο το φιρίκι, είναι λίγο κούρασελ για τα γούστα μου.

Δεν συμμετείχα μέχρι τώρα στην συζήτηση, όχι απο αδιαφορία, αλλά διότι κάθε φορά που πήγαινα να γράψω κάτι, κάποιος άλλος απο πάνω είχε κάνει και απο μια επίθεση...

Τί τώρα; Είναι να τραβιόμαστε σαν τα σιντεγκλέρια;

Έχω ξανα-μανα-τοποθετηθεί επί του θέματος: Κανείς δεν δικαιούται να την πέφτει σε κανέναν για την ποιότητα και ακρίβεια των λημμάτων-ορισμών κλπ.
Ούτε thought police, ούτε what were you thinking και τα τοιαύτα.

Άμα δε γουστάρεις, χώσε Χίος βρε αδερφέ. Και τί έγινε;

Επίσης, κανείς-μα-κανείς δεν είναι δωμέσα ο χοντρέμπορας της αργκό ή ο αγαπητικός της σλανγκοπούλας.

Αν η κόντρα μεταξύ του Χάνκοντα και του Πονηρού, είναι επί προσωπικού, δεν αφορά το σάη.

Αν ο Χάνκοντας θέλησε και ζήτησε να γίνει μόντουλας και δεν έγινε δεκτό το αίτημά του, υπάρχει πρόβλημα.

Καίτοι, όλα τα κατωτέρω εφαρμόζονται ατύπως, χάριν καλής θελήσεως μόντων/χρηστών ως επί το πλείστον, ας εφαρμοσθούν επί τέλους και τυπικά, αν θέλουμε να σοβαρέψει το σάη και να μην εναπόκειται η εύρυθμη λειτουργία του, στην καβλάντα του καθενού.

Π.χ. (σου λέει τώρα ο Χαμουραμπής):

Κανονισμός εκδημοκρατισμού του σάιτοστ, επιτάχυνση της απονομής σλανγκοσύνης και άλλες διατάξεις:

-Προσωπικές έριδες ή ύβρεις ή προσβλητικές συμπεριφορές είτε ευθέως είτε εκ πλαγίου, που υποπίπτουν στην αντίληψη των μόντς, θα πρέπει να διαγράφονται χωρίς άλλη κουβέντα.

-Αυτός που απαντά σε τέτοια συμπεριφορά καθ’ οιονδήποτε τρόπο, συνεχίζων το γαϊτανάκι (προ της διαγραφής των σχολίων) και πρήζων τ’ αρχίδια των υπολοίπων, να τιμωρείται με την ίδια ποινή όπως και ο υβριστής.

-Ο παραβάτης θα πρέπει να πληροφορείται για ποιόν λόγο διεγράφη το κείμενό του και να προειδοποιείται για την βαθμιαία τιμώρησή του (π.χ. κίτρινη-πορτοκαλί-κόκκινη ένδειξη – three strikes and you’ re out), διατηρώντας το δικαίωμα να προσφύγει εν πρώτοις στην ολομέλεια των μόντουλων και μια φορά στο σύνολο των χρηστών, ώστε να διαγραφεί η ποινή.

-Σε περίπτωση υποτροπής, εκτός της απαγόρευσης εισόδου με τον λογαριασμό του, φραγή στο IP του (ειδεμή ας τρέχει στα internet café, να περιμένει ν’ αδειάσει θέση μέχρι να ξεκαβλώσουν οι έφηβοι)...

-Αν κάποιος (μόντ-ξεμόντ), την πέσει σε κάποιον άλλο για την ακρίβεια και την ποιότητα του ορισμού-λήμματος-σχολίου του, ο τελευταίος δικαιούται να ζητήσει εξηγήσεις και να τοποθετηθούν οι χρήστες επ’ αυτού. Οι μόντες θα αποφασίσουν.

-Θέσπιση ορίου λέξεων στο περιεχόμενο των ορισμών και των σχολίων (κοίτα ποιός μιλάει)!

-Ψήφος για λήμμα-ορισμό, να επιτρέπεται μόνον σε όποιον έχει προηγουμένως σχολιάσει.

-Δικαίωμα χρήστη να ζητεί να τροποποιηθεί ή διαγραφεί ορισμός-λήμμα του, που δεν του αρέσει (στα μέτρα του δυνατού και του ευλόγου – μην πρήζει των μόντζ τον πάπαρο κάθε τρείς και λίγο). Σχόλιο να διαγράφεται κατ’ αίτηση του συγγράψαντος χρήστη, μόνον εφ’ όσον δεν συμπαρασύρει τον ειρμό των υπολοίπων σχολίων σε ακατα(μακατα-σουκουτου-μπε)νοησία.

-Σοβαρά και δομικά θέματα του σάη, να προτείνονται απο τους χρήστες και να αποφασίζονται απο τους μόντους με σύμφωνη γνώμη του dik. Επείγοντα ζητήματα, επιλύονται και αποφασίζονται απο τους μόντες (και τέλος).

-Το φόρουμ των μοντουλέων, δεν είναι απαραίτητο να είναι δημόσιο.

-Αν κάποιος χρήστης, που συγκεντρώνει κάποια δημοσίως ανηρτημένα προσόντα, ζητήσει επίσης δημοσίως να γίνει μόντ, το μοντουλέικο θα πρέπει ν’ απαντήσει αιτιολογημένα.

-Οι πρωτοσαϊτάριοι, θα πρέπει με κάποιον τρόπο να εκλέγονται (υποψηφιότητα αν θέλουν, ψηφοφορία απο χρήστες και σύμφωνη γνώμη του dik) και να εναλλάσσονται συμπληρώνοντας κάποιο χρονικό όριο θητείας (αλλιώς είναι φυσικό οτι they go native).

-Να υπάρχει δυνατότητα, να εκπέσει κάποιος μόντος απο την ιδιότητά του (είτε διά παντός-είτε πρόσκαιρα), αν διαπιστωθεί συγκεκριμένο παράπτωμα (αναλόγως).

-Αν συντρέχει ανάγκη αναζήτησης νέων μόντς, θα πρέπει να δημοσιεύεται, μαζί με συγκεκριμένα απαιτούμενα προσόντα, αλλά και δικαιώματα και υποχρεώσεις, που αυτό συνεπάγεται. Σαφώς και μεταξύ των προσόντων, θα πρέπει ο δόκιμος μόντουλας να έχει διακριθεί για το ήθος του, διαφορετικά μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τόσο το σάη, όσο και τους συντονιστές.

-Αν κάποιος δεν γουστάρει τους κανόνες του σάη (όταν τηρούνται), μπορεί να την κάνει.

Π.Σ. Σ’ αυτό που είπε ο -τα πάντα παρατηρών- Halley-q, περί του όρου μοντουλέος-αίος/-έικο κλπ έχει δίκιο. Όμως εδώ δεν τίθεται ζήτημα εντοπιότητας του suffix.

Εννοιολογικά η κατάληξη αυτή υποδηλώνει φάρα-φατρία (π.χ. οι Χαλικουτέοι, οι Χοτζέοι κλπ), δηλ. κάτι κλειστό αφ’ εαυτού, ενώ –έικο/έικα (π.χ. Βραχνέικα, Τσουκαλέικα και δεσυμμαζεύεται) αποδίδεται ως τσιφλίκι του –έου/-αίου και συνεπώς προδιαθέτει για καμαρίλα ακόμα κι αν δεν είναι έτσι τα πράγματα.

Υπ’ αυτήν την έννοια είναι άστοχος όρος...

#9
HODJAS

in λιάδα

Λέγεται α-λιάδα = σκορδαλιά σε ολόκληρη την Δ. Ελλάδα (Επτάνησα & Αχαιοηλίδα).

Εκ του ιταλιώτικου aglio = σκόρδο / agliata (μσν. garlic sauce = σκορδαλέα), ισπαν. ajada (< ajo = σκόρδο), το αυτό έδεσμα, ιδιαίτερα προσφιλές στους σεφαρδίτες εντός και εκτός Ισπανίας.

Προσφέρεται ακόμα στην Καταλωνία ως dip για μεζέδες σε πιατάκι, με την ονομασία allioli (σκορδαλιά στο λάδι).

Αλοιφές στην Β. Ελλάδα λένε όλα τα dip για μεζέδες (π.χ. χτυπητή - στη Ν. Ελλάδα τυροκαυτερή, μελιτζανοσαλάτα, ρώσικη κλπ).

#10
HODJAS

in χεστικό

Carpet box strikes again!

#12
HODJAS

in σλανγκ

Οι άξεστοι δεν μπορούν να διακρίνουν τον γελωτοποιό απο τον ηθοποιό: Ο γελωτοποιός, μπορεί να σε κάνει μόνο να γελάσεις...

#13
HODJAS

in σλανγκ

[...]
Τη μάνητα, Ηρώ, τραγουδά μας του γαύρου Χανκιλλέα,
ανάθεμα τη, πίκρες που ’δωκε στους Μόντουλες περίσσιες
και πλήθος λήμματα έστειλε να παν’ στον Κάδη κάτω
και ορισμών τρανών, στους Σκύλους ρίχνοντας να φάνε τα κουφάρια
και στα όρνια ολούθε —έτσι το θέλησε να γίνει τότε ο Βράστα—
απ᾿ τη στιγμή που πρωτοπιάστηκαν και χώρισαν οι δυο τους,
της Νύφης του Θερμαϊκού ο γιος κι ο μέγας Χανκιλλέας.
Ποιος τάχα απ᾿ τους Συντονιστές τους έσπρωξε να μπούνε σ᾿ έτοια αμάχη;
[...]

Edited by MT :
αναμορφοποίηση σε markdown
#14
HODJAS

in σλανγκ

Μήνις Χανκιλλέως = Τρώλλων αντεπίθεσις.

#15
HODJAS

in λαϊκόστ

Σούπερ!

#16
HODJAS

in λακές

Είναι που λέει:
[I][...]Ζαμπάν-αγά σ' ένα τακέ, ψάχνεις του κόσμου το λακέ, για να τον καθαρίσεις [...][/I]

#17
HODJAS

in λακές

In a general sense, lacquer is a clear or coloured varnish that dries by solvent evaporation and often a curing process as well that produces a hard, durable finish, in any sheen level from ultra matte to high gloss and that can be further polished as required.

The term lacquer originates from the Portuguese word for lac, a type of resin excreted from certain insects.[1] Regardless, in modern usage, lac-based varnishes are referred to as shellac, while lacquer refers to other polymers dissolved in volatile organic compounds (VOCs), such as nitrocellulose, and later acrylic compounds dissolved in lacquer thinner, a mixture of several solvents typically containing butyl acetate and xylene or toluene.

The French word lacre «a kind of sealing wax», from Portuguese lacre, unexplained variant of lacca «resinous substance», from Arabic lakk, from Persian lak, the verb lac meaning «to cover or coat with laqueur».

The root of the word is the Sanskrit word laksha (लक्ष) meaning «one hundred thousand», which was used for both the Lac insect (because of their enormous number) and the scarlet resinous secretion it produces that was used as lacquer in ancient India and neighboring areas. Lac resin was once imported in sizable quantity into Europe from India along with Eastern woods.The modern Hindi-Urdu word lakh (लाख, لاکھ), meaning «hundred thousand,» is also derived from the same Sanskrit root-word.

Περαιτέρω:

Αγγλ. lackey ή lacquey < (Medieval French) laquais = πεζικάριος, ιπποκόμος, υπηρέτης < τουρκ. ulak = αγγελιαφόρος.

και:

Butler όχι bat(t)ler < (Middle English) boteler< (Old French) bouteleur = ποτηρο/μπουκαλο-κουβαλητής < bouteille < (Middle Latin) butticula.

But me no buts about it...

(Susanna Centlivre «The Busybody» 1709)

#18
HODJAS

in αρχιδόκαμπος

Εγώ συμφωνώ με τον Βίκαρ, που ανακίνησε το θέμα.
Έτσι κι αλλιώς, στις οδηγίες χρήσης του σάιτος, θα' πρεπε να λέει ανακινήστε καλά πριν τη χρήση...
:-Ρ

#19
HODJAS

in έχει τύπο

Αν κάθε πούστης ήταν καλλιτέχνης, κάθε χοντρή θα τραγουδούσε όπερα.

#20
HODJAS

in πομπίνο-φραπέ

έχω βάλει σκούπα

#21
HODJAS

in πομπίνο-φραπέ

Φάε τη σκόνη μου!
:-Ρ

#22
HODJAS

in τουκανισμός

ωραίο!

#23
HODJAS

in πομπίνο-φραπέ

ιταλ. αυτούσιο pompa (αγγλ. pump τρόμπα και μτφ. τσιμπούκι) / pompino (τσιμπουκάκι).

#24
HODJAS

in τσαμπουκάδες

Btw η σήμανση τα παλιά τα χρόνια, γίνονταν με στιγματισμό του δέρματος, απο δήμιο.

#25
HODJAS

in μαρμαρομούνα

Ξυπνά μέσα μου ο Ικτίνος!

Some prefer Bourbon, some would rather have J & B on ice...

Μου άρεσε πολύ αυτό με τον Βίτγκενσταϊν, αλλά με απογοήτευσε το punchline.
Άλλος φιλόσοφας θα μπορούσε να πεί:

Q: Γιατί μέχρι τον Κοπέρνικο πίστευαν ότι ο ήλιος γυρνούσε γύρω από την γη;
A: Γιατί μέχρι τον Κοπέρνικο, μπορεί και να γύριζε...

Ένα λουκούμι στο παιδί!

#29
HODJAS

in ξεβάφω, αφήνω μπογιά

White boy:

When you' re sad, you' re blue. I'm black.
When you' re shy, you' re red. I'm black.
When you' re scared, you' re yellow. I'm black.
When you' re jealous, you' re green. I'm black.

What the hell are you doing calling me coloured then;

#30
HODJAS

in για Χ πήγε και Χ έγινε

Κωλοείπε!
(5Χ2)