Εννοούσα: δε νομίζω ότι μπορεί να λέει ο καθένας ό,τι θέλει, θριαμβολογώντας κι όλας, σε σάιτ που ενδεχόμενες νομικές ευθύνες τις έχει άλλος. Εκτός αν γράφουμε τον άλλο στα @@ μας, κάνουμε επανάσταση στο σπίτι του και όταν έρθουν τα περιπολικά χαιρετάμε και φεύγουμε για άλλο πάρτυ, το οποίο είναι βολικό και η παραδοχή αυτού του γεγονότος θρασύτατη.
Πραγματικά, αν και νομίζω ότι το να ασχολείται κανείς με το αν τον παίρνει ο τάδε που βγήκε στην τιβί είναι εντελώς μάταιο και κατινίστικο, η δημοκρατία του νετ δίνει δικαίωμα στην κατινιά! Σο, ο καθείς μπορεί να ανοίξει μπλογκ όπου να τα χώνει σε τιβιπερσόνες αδιάκριτα, να τους λέει ατάλαντους και πούστηδες και δεν ξέρω τι άλλο και να δηλώνει και ποιος είναι - μαγκιάαα, αυτή ναι, είναι επανάσταση και σε αυτόν που θα αφήσει την αγκαλίτσα του μπαμπά σαιτάρχη και θα απλώσει τα φτερά του με τόλμη, θα βγάλω το καπέλο μου (και μετά θα το φάω που έλεγε κι ο Γκαστόνε).
Θα την χρησιμοποιεί πότε; Από τώρα και μπρος; Μόλις του πούμε ότι έτσι πρέπει να το λέει; Γτφ;
Α ρε τρακόσια χρόνια μετά ακόμα την ίδια κουβέντα.
Αυτό το κοριτσάκι στην φωτό ποιο είναι;
Στάνταρ το 2; Γιατί είχα την εντύπωση ότι το δεύτερο παράδειγμα σήμαινε «πιάσανε δυο πορτοφολάδες που έκαναν ότι δεν ήξεραν τίποτα για το έγκλημα».
Κατ ραχούλα; Αχαχαχα μου θύμισες
Συναντάει στο δρόμο ο βλαχογκόμενος ένα θεόμουνο:
- Άι μανάρι μ' πώς σι λεν;
Η άλλη νάζι και γλύκα
-Λία
-Ώιντα γούστα μανάρι μ' κι τουν πατέραμ 'λία τουν λένι.
αααχαχαχ
Για να ρωτάμε και για να είμαστε ζωντανές να γράφουμε εδώ μέσα, δεν μπορούμε να απαντήσουμε. Που πα να πει, το χει ψάξει κανείς από σας τους άντρες που ως γνωστόν γράφετε την ιστορία; Πέθανε καμια πάνω στο χύσιμο;
Έχει αναφερθεί ιστορικά γεγονός όπου η γυναίκα πέθανε πάνω στη φάση;
Ε, ρε σκάλωμα...
Ναι, γιατί όχι;
Σας διαβάζω με μεγάλη προσοχή και αν κατάλαβα καλά το πρόβλημά μας είναι μερικοί άνθρωποι που τους αρέσει να τον παίρνουν, αλλά εμάς δεν μας αφορούν γιατί εμάς ούτε μας αρέσει να τον παίρνουμε ούτε να τον δίνουμε, παρόλα αυτά έχουμε άποψη ότι αυτοί δεν είναι σωστοί και κακώς φαίνεται ότι μερικοί γουστάρουν να τον παίρνουν ή κάτι; Ή έχουμε θέμα ειδικά αν τον παίρνουν συγκεκριμένοι άνθρωποι που ούτε καν τους γνωρίζουμε και όποιος τους γνωρίζει σταρχίδια του κιόλας δηλαδή, αλλά τους δείχνει η τηλεόραση και σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Ευαγγελάτο;
Ρέντα, ρέντα.
Αυτό τώρα γιατί να χαθεί στα σχόλια και να μην ανέβει ως συμπληρωματικός ορισμός;...
-Με τι γαμάει ο αστακός;
-Με μακαρόνια.
χαχαχαχαχαααα φακ πάω για ύπνο αχαχ
Στην παραλία ένας σφίχτερμαν πλησιάζει μία κοπέλα.
-Σούπω, σ' αρέσει το σώμα μου;
-ΟΧΙ.
-Ούτε εμένα, πολύ μαλάκας ο Σφακιανάκης.
αααααααχααχα νταξ έχω καεί, νιώστε αααχαχαχ
Γμτ να γιατί βαριόταν η Χιονάτη τη ζωή της πριν σκάσει μύτη το βασιλόπουλο... Τι να λέει, μαμ κακά και νάνοι σε φάση. (Χα. Χαχα. Χα χα χα - αααχαχαχαα)
Γκατζ δώσε πίσω στον βράσταμαν το νικνέιμ του.
Μη βρίζεις ρε βράστα, κράτα επίπεδο.
...αλλά εγώ το είχα για περιγραφή εξοντωτικής κούρασης «όλη μέρα έκανα δουλειές στο σπίτι, γαμήθηκα, είμαι εντελώς ρετάλι, πάω νάνι» σε φάση...
Μμμ αυτά τα περιθωριακά μωρά με τα κομμένα μάτια και το βλέμα της παραίτησης, να τον πιάσεις να τον κάνεις άνθρωπο, να τον πλύνεις, να τον στεγνώσεις και μετά να τον κοιτάξεις και να τον αφήσεις γιατί δεν είναι πια αυτός που σε γοήτευσε.
Όχι μόνο το είχαμε αλλά το είχαμε σχολιάσει κιόλας. Πρόχειρο βάλε βγάλε. (Νταξ υπάρχουν και χειρότερα)
Α δηλαδή έτσι οι άντρες, την κλανιά στο τσεπάκι σας, σου βάζουν ένα ταψί και πρ λακκουβίτσα; Μάστα.
Χρόνια πια σε αυτό το site και, αλήθεια, ακόμα δεν έχω καταλάβει την πραγματική διαφορά αυτών των χαρακτηρισμών (εκτός από αυτό το κλισέ με το πάρτι κλπ)...
Ε, αφεντικό, για ρίξε μια ματιά στο pc μου, νόμιζα ότι κάποιος έσβησε σχόλια και χάρηκα και μετά νάτα πάλι μπρος μου, ουφ.
ΥΓ η διαγραφή ή όχι δεν είναι το θέμα μου χαν, αυτά τα αποφασίζει άλλος, αλλά φαντάζομαι όποιος έχει πραγματικό πρόβλημα μπορεί να το πει και σε αυτή την περίπτωση βλέπουμε στην τελική, αμάν με αυτό το πράμα τις αυτοδιαγραφικής μαστίγωσης :D