Τζίζας, ούτε ιταλικά ξέρω, αυτά που έβαλα ρώτησα και μου τα είπανε, οπότε βάζεις ό,τι θες αλλά το εξηγείς κιόλας, προ πάντων όλων η επιστήμη.

Μεταξύ μας η ανάλυση είναι ελλιπής, γιατί δεν περιλαμβάνει τον παράγοντα της διττής φύσης του θεανθρώπου στην Ορθοδοξία, (οπότε οι υβριστές είναι οι μόνοι πραγματικά που το έχουν καταλάβει), αλλά θα το ξεφτίλιζα με το σεντόνι.
Αγαπητή Μες, ακολουθώ αυστηρά ποσόστωση, 3 στα 11 λήμματα σεντόνια νομίζω είναι καλά, δεν μπορώ, θα ανεβάζω που και που κάνα σεντόνι να ξεχαρμανιάζω

#3
Επισκέπτης

in αριθμάχαλο

παιδια μιλαμε για ενα αληθινο διαμαντι του σαιτ εδω τοσα και τοσα εχουν μο 4,5 αστερακια γιατι το θαψατε αυτο;;κλαιν μαιν η βαθμολογια αλλα ειναι παλιο και καλο κριμα οποτε

#4
Επισκέπτης

in μαλαγανιά

Συμφωνώ απολύτως , με μια μικρή προσθήκη:

Khan, πάντα η δικαιοσύνη και τα δικαστήρια ήταν των ισχυρών, γιατί πάντα αυτοί νομοθετούν και δικάζουν. Σ’ αυτό το πλαίσιο όμως υπάρχουν άνθρωπες που είναι διπλά αδικημένες: απ’ το δίκαιο του ισχυρού(όπως και οι άνδρες) αφενός κι αφεδύο από την ωμή εξουσία του ανδρός. Θέλω να πω ότι οι βιασμοί σε περίοδο πολέμου είναι φαινόμενο σύμφυτο με τη δομή του σύγχρονου ανδροκρατούμενου κόσμου.
Δηλαδής, από τον καιρό του Έγκελς(που τον κατέχεις καλά, όπως έχω δει σε διάφορα λήμματα) γνωρίζουμε τη συνάφεια της πατριαρχικής οικογενειακής δομής και της ιδιοκτησίας.(Το λάθος του Ένγκελς είναι ότι υπέθεσε τη μητριαρχία αντίστοιχη της πατριαρχίας ,σαν κυριαρχία των γυναικών δηλαδή. )Έτσι ιδωμένη η γη ,φαντάζει σα γήπεδο άγριων συγκρούσεων των ανδρών ,στο οποίο οι γυναίκες θεωρούνται εξάρτημα του άντρα. Δύση κι Ανατολή,Αμερική κι Ευρώπη, τα δυνατότερα μυαλά της ανθρωπότητας ,έχουν θανάσιμες διαφορές, αλλά μια κοινή παραδοχή: οι γυναίκες είναι ενοχλητικές ,όταν προσπαθούν να ανακατανείμουν την εξουσία στην οικογένεια. Κι αυτό το υπερασπίζονται οι άνδρες όλου του κόσμου, αποτελεσματικά και ιδιωτικά, στο πλαίσιο της οικογένειας. Ένα εξαιρετικό βιβλίο είναι της Ριάν Άισλερ «Η κύλιξ και το ξίφος». Φυσικά και υπάρχουν άνδρες που ονειρεύονται και διεκδικούν έναν πιο δίκαιο κόσμο. Ευτυχώς. Και είναι οι πιο ωραίοι τύποι!

Τέσπα, μεγάααλη κουβέντα. Εξάλλου και η ιστορία γραμμένη από άνδρες είναι, που να τρέχουν να βρουν μαρτυρίες βιασμών, χώρια που είναι το μόνο έγκλημα για το οποίο το θύμα αυτοενοχοποιείται έχοντας εσωτερικεύσει τα κοινωνικά στερεότυπα και δεν καταθέτει μαρτυρία.

Σχετικά με τους κλεφταρματολούς υπάρχουν μαρτυρίες, ήδη αξιολογημένες από την ιστορική έρευνα, για το χαρακτήρα των ομάδων αυτών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από την επανάσταση του ‘ 21.Θα βρεις υλικό και άφθονη βιβλιογραφία στο Βασανιστήρια κι εξουσία του Κ.Σιμόπουλου, στου Γ.Κολιόπουλου «Προεπαναστατική Ελλάδα»(Ή κάπως έτσι, δεν το ‘χω πια το βιβλίο)...
Φυσικά, ζητώ συγγνώμη για την κατάχρηση της φιλοξενίας κι ελπίζω να φανούν οι σλανγκιστές μεγαλόψυχοι.

Επίσης: Πως τα λέει έτσι ο πούστης -How he says them like that, the faggot!

#6
Επισκέπτης

in βυσματώνω

Μία μικρή ένσταση με το δοθέν συνώνυμο καβάτζωμα. Στο δικό μου λεξιλόγιο το καβάτζωμα αντίκειται πλήρως στο χώσιμο. Καβατζώνω σημαίνει βοηθάω κάποιον εις το σνέηκινγκ κοινώς στο φίδιασμα στην λούφα στο μεξικανιλίκι στην σιχέστα κτλ κτλ. Πάντως σε καμία περίπτωση καβατζώνω σημαίνει χώνω κάποιον τυχόντα αγγαρειομάχο σε μια επονείδιστη παρεκούμβιση με κακή τύχη και τσίμπημα για ακούσια και βαρετή δουλειά.

#7
Επισκέπτης

in ντέκα

Aξίζει μία αναφορά το μπαρ Ντεκαντάνς, το οποίο και αυτό το λέγαμε Ντέκα.

#8
Επισκέπτης

in βυσματώνω

..το κόλπο με τους ακροδέκτες του μαγνητικού γνωστό..και αρκετά χοντρό..ανάλογα με τις στροφές που τού έδινες...

#9
Επισκέπτης

in βυσματώνω

@GATZ
..κάτι έχει αρπάξει ο κώλος μας...

#10
Επισκέπτης

in βυσματώνω

....ναι χειρίζονταν την κονσόλα..αλλά οποία χαρά να απλώνεις τα καλώδια σε όλα τα κορφοβούνια με το μασούρι στην καμπούρα και μετα να μην δουλεύουν τα μαγνητικά τηλέφωνα!....

#11
Επισκέπτης

in περιστεράς

για να βαλω τα πραγματα στην θεση τους , γιατι διαβαζω διαφορα πραγματα για τους περιστεραδες και μου σηκωθηκε η τριχα.
πρωτα ντροπη !!! για τον Φωτη η οπως τον λενε.
ειναι τοσο ασχετος με το ζητημα οσο ειμαι και εγω με αστροναυτικη.
καλο θα ειναι κυριε Φωτη πριν γραφετε να μαθαινετε πρωτα μερικα πραγματα και οχι οτι σας ειπε η γιαγια σας, ( Ας με συγχωρει η γιαγια που την ανακατεψα).
πηρες Φωτακο κατι που ακουσες η σου ειπαν και το εγραψες στο ιντερνετ γιατι φυσικα κρυβεσαι απο την ανωνυμια και αυτο ειναι οτι χειροτερο για σενα.
Εγω ειμαι 50 χρονων και ασχολουμε με τα περιστερια 40 χρονια και δεν μπορω να ακουω χαζομαρες και να με συγχωρεις.
αααα !!! για ναδης την αχετοσυνη σου δεν υπαρχη κλεφτης οπως γραφεις, αλλο πραγμα συμβαινει αλλα δεν τογνωριζεις , μου αρεσει που δινεις και συμβουλες τρομαρα σου.
θα επανελθω

#12
Επισκέπτης

in χαμουτζής

χαμουτζηδες λεγονται ολοι οι νοτιοι διοτι εχουν βρει μια λεξη ᾽᾽χαμω᾽᾽ που φυσικα δεν υπαρχει πουθενα , επισης λεγονται και καλαμακοφαγοι

#13
Επισκέπτης

in λαγός

O LAGOS EINAI KOKKINOS............
KOTES+KLEFTES+ROUFIANOI+ZWA GAYROI!!!!!!
NTROPH TWN OPADWN!!!!!
GATE13

αν δεν απατομαι επειδη το ειδα live η σωστη εκφραση ειναι «ταρχιδια μου τραβα»

ps. keep up the good work λυνομαστε στα γελια!!!

#15
Επισκέπτης

in ψησταριά

Φαρφίζα

#16
Επισκέπτης

in βυσματώνω

γιατί εμείς δεν σου κάνουμε, να μας πεις δηλαδή;

#17
Επισκέπτης

in βυσματώνω

α, όλα κι όλα! Εμένανε μην με ανακατέβετε με την βαθμολογιά!

#18
Επισκέπτης

in 3 κωλαράκια

θα μπορουσαμε και να πουμε 3 δυβιζα τελεια ...

αλλιως πουστδις καραγκιοζδις αντρδις κλπ

κι αμμα φοραει σαγιοναρα;

#21
Επισκέπτης

in κουκουβάγια

Βέβαια, και κοροϊδεύω και τον Σαρτζετάκη, (ήταν λίγο γεροντοκόρος μάλλον γι΄αυτό, πρώτος τον κοροϊδεψε γι΄αυτό το λόγο ο Χάρυ Κλυν), δούλεψε καλά η ψυχανάλυση. Εννοείται μετά απ΄όλα αυτά ότι το λήμμα μου είπε πολλά.

#22
Επισκέπτης

in κουκουβάγια

Νταξ μωρέ, το καημό μου έβγαζα, είχα τραβήξει ουκ ολίγα, (το χειρότερο ήταν η επίσκεψη του πατέρα μου στο σχολείο για να συνετίσει την γαλαρία, μιλάμε με κατέστρεψε εντελώς), οκ, το ξεπέρασα χρόνια αργότερα με ψυχανάλυση, έχεις ένα σημείο που το κατέβασες.

#23
Επισκέπτης

in κουκουβάγια

Και όπως γνωρίζει και το πετσί μου, ως πατομπούκαλος εξ απαλών ονύχων.

#24
Επισκέπτης

in κουκουβάγια

Χαλικού, πρέπει να είναι σκλόπα, όχι σκλόκα και όχι μόνο Χανιά. (Επιστημονική ονομασία otus scops)

Γνωστή σκλόπα ήταν και ο Σαρτζετάκης.

Αν θυμάται καλά ο καταστραμμένος μου εγκέφαλος, όταν ανέβηκε το λήμμα ήταν και στην κατηγορία ρατσιστικά, και μετά κατέβηκε. Κατά την γνώμη μου είναι και ρατσιστικό, όπως επισημαίνει ο τζόνι για τους γαμαωδέρνουλες κλπ.

#25
Επισκέπτης

in μαλαγανιά

Πάω να ξαναδιαβάσω τα σχόλια στο[w=petaei o gaidaros-3] πετάει ο γάιδαρος[/w] να στρώσω.

#26
Επισκέπτης

in μαλαγανιά

Άσχετο,αλλά μου τη βάρεσε το Αντίβαρο

Σε συρράξεις σε όλο τον κόσμο, οι αρχές απλώς δεν ενδιαφέρονται για το ότι χιλιάδες γυναίκες βιάζονται και για το ότι οι δράστες μένουν ατιμώρητοι.
Ο βιασμός των κοριτσιών στις ένοπλες συρράξεις είναι ακριβώς αυτού του είδους ζήτημα - ένα τραύμα σήμερα και μια τραγωδία που σκιάζει το αύριο.
Ο βιασμός είναι βεβαίως τόσο παλιός όσο και ο ίδιος ο πόλεμος. Έχει καταστεί μια τακτική πολέμου, ένας τρόπος ταπείνωσης. Όταν μια εθνική ομάδα αντιμάχεται μια άλλη εθνική ομάδα, για παράδειγμα, ο βιασμός χρησιμοποιείται για να εξευτελίζει ολόκληρη την κοινότητα. Όμως, ο βιασμός κατά την περίοδο πολέμου δε θα πρέπει να είναι αναπόφευκτος. Ο συστηματικός βιασμός κατά τη διάρκεια συρράξεων είναι στην ουσία ένα έγκλημα πολέμου για το οποίο οι δράστες πρέπει να έρχονται ενώπιον της δικαιοσύνης.(Γιούνισεφ 1998)

Το 2001, Δικαστήριο του ΟΗΕ για Εγκλήματα Πολέμου επέβαλε την πρώτη καταδικαστική απόφασή του για το βιασμό ως έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, ενώ το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο έχει πλέον δικαιοδοσία σε ένα ευρύ φάσμα αδικημάτων που σχετίζονται με το φύλο, από τη σεξουαλική δουλεία μέχρι την αναγκαστική πορνεία.(υπάρχουν στο διαδίκτυο-για όποιον ενδιαφέρεται-,δεν ξέρω να βάζω λινκς.Και για τους κλεφταρματολούς πολλά και διαφωτιστικά,αλλ' όχι χαρούμενα).

Απ' το σεντονάκι καταλαβαίνω ότι πολύ μου την εβάρεσε το Αντίβαρο.Κhan,σόρυ που σου γάμησα το λήμμα και μάλιστα τόσο άκομψα, αλλά η μυθοποίηση των καπεταναίων στη συγκεκριμένη σελίδα είναι χειρότερη κι απ’ των σχολικών βιβλίων(η απολογία μου είναι αυτή).

#27
Επισκέπτης

in μπάφος

paidia dn kserw gia sas alla egw thelw ena mbafo twra kai dn ksenerono pote

#28
Επισκέπτης

in εντεψίζης

Έχω ρίζες από Ρωμυλία(περιοχή Βάρνας) και η λέξη χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα με τη σημασία του αθυρόστομου.Μόνο που ακούγεται ντεψίζης(ντιψίηζ, για την ακρίβεια)Όπου ζουν Θρακιώτες πρόσφυγες η λέξη μάλλον θα εξαφανιστεί μαζί με τους σημερινούς 70άρηδες.Οι νεότεροι δεν την πέρασαν(όπως κι άααλλες)
στα παιδιά τους.Και ντιψήζαβο(υ)ς, η άλλη της μορφή.Άλλο συνηθισμένο μπινελίκι είναι το αχμάκ(η)ς=αργόστροφος.

#29
Επισκέπτης

in αρχιδόκαμπος

to «chili» stin ksanthi einai kai gamo kai min akouw kouventa
!!!!!!!

--> nai re plaka kaneis kai gamw akoma kai stous toixous fytrwnoun palamaria ekei mesa!!!

#30
Επισκέπτης

in άλφα-ταφ

«Δεν έχει νούμερο για να φοριέται από όλους ανεξαρτήτως πάχους »

ανακριβές.
είχα έναν «ανθύπα» (χρειάζεται ορισμο) που ένωνε δύο για να χωρέσει μέσα