Εδώ είμαστε: τρολ/ troll, το.
Έχουνε τρελή πλάκα αυτοί οι τύποι που περνάνε κλιμακτήριο και ψάχνουν στο ίντερνετ αφορμή για καβγά! Προτείνω ο διάλογος να αναρτηθεί σε best of ή σε κάτι τέτοιο!!
Jesus τα έσπασες! Μα πώς θα γίνει να είσαι ΔΑΠίτης, αφού η Δεξιά είναι του Κυρίου και ο Κύριος είσαι εσύ;;
ή μήπως
«σκέφτηκα, του πούστη, άμα ανάψω τσιγάρο, θαρθεί το λεωφορείο»
ο νόμος του μέρφυ για το πλύσιμο του αυτοκινήτου λέει:
μόλις πλύνεις το αυτοκίνητό σου, θα βρέξει. υποσημείωση: μην νομίζεις ότι πλένοντας το αυτοκίνητό σου θα προκαλέσεις βροχή.
το φαινόμενο είναι γενικότερο και έχει να κάνει με το ότι δεν μπορείς να εκβιάζεις το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα μανιπουλάροντας τον μέρφυ, γιατί αυτός είναι ένα βήμα μπροστά από σένα. μόνη διέξοδος στην προαιώνια μάχη του καλού με το κακό, του μέρφυ με τον πούστη, του γάβρου με τον βάζελο, είναι ο πούστης κ όχι οι παντώς είδους πουστιές.
πώς δεν παίζεις με τη βαρύτητα, αλλά την αποδέχεσαι;; α, γεια σου!
Σουστός! Εντάξει Σικάγο γίναμε...Το θέμα είναι να μη γίνουμε και Συκα...γο
Κι αν έχει ξαστεριά και πανσέληνο, την κάτσαμε, έτσι;
Κατάσταση κι αυτή στη βορειοανατολική πινέζα του χάρτη.Στρατιωτικό «σωφρονιστήριο», είχε καταντήσει.
ε το μπούστη το Μέρφυ (jesus, δεν παίζεσαι jesus)
θξ για τα σχόλια:)
την κάτσαμε ολόγιομα
Δηλαδή, δεν είναι σωστός ο ορισμός; Αν ορίζεται αλλιώς, ευπρόσδεκτη η πρόταση.
ο ορισμός κομπλέ είναι.
αλλά να μπαίνει λήμμα στο σλανγκ με παράδειγμα απόσπασμα από τις δηλώσεις του τζερώνυμο, είναι μάλλον άκυρο κατά τη γνώμη μου. (δεν έχωσα εγώ τα ζερό)
Στην Κρήτη «τάπα τση μεθιάς», μεθιά = βαρέλι
Ναι, βασικά το «κύμβαλο αλαλάζον» είναι λίγο παλιό... Από την επιστολή του Αποστόλου Παύλου προς Κορινθίους, στο μέρος που λέγεται άτυπα «Ύμνος της αγάπης»...
Καλός ο ορισμός, αλλά πώς λέγεται το σάιτ είπαμε;
«ελεήμων πέουλας» = σαβουρογάμης
γενικά έχει ξεφύγει το θέμα με το τι μπαίνει κ τι όχι, αλλά το έχουμε συζητήσει αυτό.
το ζήτημα είναι (κ γι αυτό θεωρώ τον ορισμό στην ουσία του λάθος) ότι πρόκειται για μια έκφραση της επίσημης γλώσσας, όπως κ πολλές άλλες στο σάιτ, αλλά τουλάστιχον θα μπορούσε το παράδειγμα να είναι από την καθομιλουμένη. όταν καί το παράδειγμα είναι από την επίσημη γλώσσα, γιατί ο ιερώνυμος κατά τεκμήριο δεν μιλάει αργκό, το λήμμα δεν έχει λόγω ύπαρξης.
είπα κ αλάλαξα:Ρ
Και είναι επί τούτου απεόφοβος και όχι αθεόφοβος, n'est-ce pas; Χριστό φοβάται, πέος δεν φοβάται ...
η πεοφοβία είναι η αγαπημένη μου λεξιπλασία, ακριβώς γιατί σου δίνει το δικαίωμα στη λέξη απεόφοβος.
όχι απλά δεν το φοβάται...
Ο Δήμος Μούτσης τραγουδάει με τη Μούσχουρη και χρησιμοποιεί την εν λόγω έκφραση. Όπως και οι εφημερίδες, που τη χρησιμοποιούν συχνά. Εν πάσει περιπτώση, οτιδήποτε είναι κωδικοποιημένο, φρονώ, μπορεί να θεωρηθεί αργκώ. Το θέμα είναι να είναι κομμάτι της ζωντανής γλώσσας. Όσον αφορά το θέμα ποιος αναφέρεται στο παράδειγμα, νομίζω ότι είναι εντελώς ασήμαντο, αφού σκοπός του είναι να επεξηγήσει τη λέξη - έκφραση. Νομίζω ότι είναι πολύ μονόπλευρο και συντηρητικό να θεωρήσουμε ότι παράδειγμα του Ιερώνυμου είναι άκυρο, επειδή ο Ιερώνυμος είναι Αρχιεπίσκοπος και εκφράζει εξουσία.
Εκτός και αν η ιστοσελίδα κινείται στα βήματα της Πολιτιστικής Επανάστασης του Μεγάλου Τιμονιέρη,οπότε παλιές ή δήθεν ψαγμένες εκφράσεις διώκονται με εξορία...
μάλλον παρανοήθηκα, δεν έχω χρήσει τον εαυτό μου μπάτσο του σάιτ.
αυτό που ήθελα να περάσω είναι:
σε ένα λεξικό αργκό, το παράδειγμα πρέπει να αντικατοπτρίζει την αργκοτική χρήση της έκφρασης κ όχι απλά την έννοιά της. κ αυτό που έβαλες δεν το κάνει αυτό για κανέναν λόγο.
παλιές και ψαγμένες εκφράσεις υπάρχουν ήδη στο σάιτ, με αναλογίες κ τρόπους καταχώρισης που γενικά δεν με βρίσκουν σύμφωνο, κυρίως γιατί ο ορισμός ή το παράδειγμα δεν δίνει έμφαση στο ότι αυτή η καταγεγραμμένη έκφραση είναι κομμάτι της καθομιλουμένης.
όταν κάποιος καταχωρίζει μια στάνταρ έκφραση σε ένα τέτοιο λεξικό πρέπει με τον τρόπο που το κάνει να δικαιολογεί την ύπαρξη του λήμματος με κάποιον τρόπο, κ αυτός είναι να δείξει ότι όντως χρησιμοποιείται στην αργκό (η την καθομιλουμένη).
μπαίνει μέσα ο ληστής και με λέει Ληστεία!
και τον λέω, πλλλλάκα με κάνεις;
πολύ με αρεσει!!!χαχαχα
Από το κύμβαλο αλαλλάζον ως το ΤΕΙ Ζαμπονοκοπτικής υπάρχει μια διαφορά, όσο και να πεις...
Δε νομίζω, στη γλώσσα όλες εκφράσεις είναι ισότιμες. Ούτε σε θεώρησα μπάτσο Ιησού, απλώς συζητάμε και ανταλάσσουμε απόψεις. Αργκό εγώ θεωρώ, όπως ήδη ανέφερα, ό,τι είναι κωδικοποιημένο. Το «τινάζει την αχλαδιά», όπως και το«αλαλάζον κύμβαλο» είναι κωδικοί και λειτουργούν με έννοιες άλλες από αυτές που διαβάζονται στη λέξη.
το μπάτσος το έβαλα ως υπερβολή.
δεν τίθεται θέμα ισοτιμίας των φράσεων, αλλά κατάταξής τους με κάποια κριτήρια στην αργκό ή όχι, κ συνεπώς χρησιμότητάς τους κ θέσης τους στο σάιτ, πρώτα ως φράσεων κ μετά ως λημμάτων.
μπορείς να εξηγήσεις το «οτιδήποτε είναι κωδικοποιημένο, φρονώ, μπορεί να θεωρηθεί αργκώ.» που έγραψες πιο πριν;
Κρεπς, μια συμβουλή (που μου έκαναν και εμένα όταν ήμουν νιούμπης (πριν από 1-2 βδομάδες δηλαδή) -- όταν ανεβάζεις φωτογραφίες, καλό είναι να τις σχολιάζεις στην λεζάντα, αλλιώς μπορεί να μη κατανοηθούν πλήρως από το σλανγκεπώνυμο πλήθος.
Σωστόοος!
Ζαγωραίος, Χεσούς!!!
Σύντεχνε, συνέχισε έστι!
Το ωραίο είναι ότι στα φινλανδικά ο βουβός είναι mykkä, ενώ όταν σού ζαλίζει τα αρχίδια η γυναίκα σου και δεν τής δίνεις σημασία, η έκφραση είναι ότι παίζεις mykkäkoulu, δηλ. το βουβοσχολείο. Είναι λες συνώνυμο του μούτου ο μούκας;