όποιος έθαψε τον ορισμό, ας μπει με άλλο ούζερνέημ να μου πει γιατί δεν είναι καλός, μπάς κ βελτιωθώ. το λήμμα δε σ'αρέσει, οκ θάψ'το κ δε λέμε τπτ. ο ορισμός πού πάσχει ακριβώς;;

#2
xalikoutis

in σουπερμαρκετίσιος

δεν επείσθην

#3
acg

in σώτα

Απο που βγαινει αρχηγε;

Ασε ρε Θεανθρωπε... ου γαρ οιδασι κλπ κλπ κλπ... Πολυ περιεργα βαθμολογει το σλανγκεπωνυμο πληθος τελευταια.

#5
acg

in κομπολογάτη

Ο αγγλικος ορος ειναι SBD (Silent But Deadly). Ενα δραμα...

Μια που υπαρχει αυτη η ωραιοτατη κλανοκουβεντα (πορδοσυζητηση στην γλωσσα των λογιων), να αναφερω και το γνωστο ρητο «ο πρωτοκλαστης ειναι και πρωτομυριστης».

#6
iron

in σβερκάκιας

μπα. δεν τό 'πα γι' αυτό, απλώς τους έχω άχτι και βρήκα ευκαιρία, αυτό είν' όλο,

#7
acg

in μουνάτο

κατα το σπαγγατο ισως;

#8
jesus

in μουνάτο

επέλεξα να μη δώσω συνέχεια, κ ήλπιζα κάποιοι να το σεβαστούν κ να πράξουν το ίδιο. φευ, όμως...
κατά το τσουκάτο, λοιπόν. σειρά σου.

#9
iron

in κομπολογάτη

μμμ... Δεν είχα προσέξει ότι το έχει ο πετρόπουλος. Αλλά απ ' ό,τι είδα δεν πειράζει που το έβαλα και δω. Άλλη βολά θα προσέχω περισσότερο!

#10
jesus

in κομπολογάτη

δε σ'την είπα...για την συλλογή που έψαχνε ο σύντροφος το είπα. άλλωστε η Κ.Ε. του σλανγκ έχει αποφανθεί για την καταχωρισιμότητα.

#11
nick

in ποδίατρος

Παίδες λάθος.Το μίντια από γιου τιούμπ προοριζόταν για το λήμα πυροκλανίδι.Παρακαλώ τους αντμίνς να το σβήσουν.
Σόρρυ!

#12
nick

in α να σε γαμήσω...

Ήντα μπρε μου κουβεδιάζεις.

#13
beth

in βερμουδιάρης

δεν το πα να μυριζει αρχιδιλα αλλα οχι να υποκυπτουμε στις επιταγες της μοδας του στυλ να βαζουν οι αντρες μποντυ λοσιον , και αν δεν ξυριζουμε τα ποδια μας να θεωρειται αντικανονικο και αντιαισθητικο.ενταξει ισως ειναι δικια μου αποψη και να μην χωραει εδω αλλα νταξει,τι να κανουμε ανθρωποι ειμαστε

#14
beth

in βερμουδιάρης

αα και σχετικα με την θεωρεια οτι θα εξαφανιστουν οι αντρες..δεν θα αντικρουσω με αλλη επιστημονικη μελετη αυτο που λες απλα θα δωσω ενα αντιπαραδειγμα.Καπου στο 1930 οι επιστημονες ειπαν οτι λογω της φυσης του γονιδιου οι ξανθιες θα εκλειψουν σε 50 χρονια περιπου απο τοτε.ετσι αρχισε να γινεται της μοδας το ξανθο και οι φυσικες ξανθιες παραμενουν και δεν εξαφανιστηκαν.οποτε ασ μην πιστευουμε εξαρχης τετοιες θεωρειες οτι θα εξαφανισοτυν οι ταδε στο ταδε χρ.διαστημα γιατι στο κατω κατω ξερεις πως λειτουργουν οι ερευνες, την χρονικη ισχυ τους μεχρι να αποδειχθουν σωστες η λαθος και το ποσο ανεξαρτητες ειναι απο σκοπιμοτητες

#15
iron

in ποδίατρος

ε μα είπα και γω!

#16
xaxac

in ταβανόσκουπα

κάπου, κάποτε, είχε ακουστεί για τον Κανελλόπουλο και ο χαρακτηρισμός «υπόθετο»... προφανώς για το ασύγκρητο μπόι και παράστημά του.

επίσης για τον Κ. Τσάτσο (άλλο μπόι κι αυτός) κυκλοφορούσε ανέκδοτο ότι όταν είχε αϋπνίες, έκοβε βόλτες κάτω απ' το κρεβάτι του.

λιώσαμε στο γέλιο με τα βίδεα... βάλαμε τα κλάματα σε λέω!!
πως μας ξέφυγε αυτή η ταινία ρε γμτ, θα επανορθώσουμε πάραυτα!

υπάρχει και παροιμία που γίνεται το αντίστροφο, δλδ τα σκατά λιβάνι: γίναν οι γλάστρες θυμιατά και τα σκατά λιβάνι

και σε παραλλαγές:
- τ' αγγειά γενήκαν θυμιατά κι οι κοπριές λιβάνι
- τ' αγγειά γινήκαν θυμιατά και οι κοπριές λιβάνι, των μασκαράδων τα παιδιά γενήκαν καπετάνιοι
- τ' αγγειά γινήκαν θυμιατά και τα σκατά λιβάνι, οι βλάχοι 'γιναν δήμαρχοι κι οι γύφτοι καπετάνιοι
(όπου τα «αγγειά» τα αγγεία, δλδ πάλι οι γλάστρες)

#19
poniroskylo

in ψωλοδίαιτος

Σχετικό λήμμα και ο πουτσοδότης

#20
poniroskylo

in ούγκανος

Έχω ιδέα ότι και οι δυο ορισμοί και το παράδειγμα αναφέρονται σε καταστάσεις βγαλμένες ντιρέκτ απ' τη ζωή. Εύγε.

Με το ουγκ δεν έχει καμμία σχέση;

#21
xaxac

in μουνάτο

κι εγώ έβαλα τα δυνατά μου ν' αντισταθώ αλλά ας πάει και το παλιάμπελο
κατά το καρεκλάτο μήπως;

#22
poniroskylo

in Ουργία

Στη Χιώτικη διάλεκτο, ούργιος είναι ο χαζός. Η λεξη απαντάται και στη Βαβυλωνία του Δ. Βυζάντιου.

και κανά δυο κρητικά γαμωσταυρίδια έτσι να ναι εύκαιρα μέρες που ναι΄(δεν ξέρω αν πρέπει να μπουν εδώ, τεσπα)

γαμώ τα κερολίβανα
γαμώ το αίμα των αγίω(ν)

μετά πια πιάνεις συγκεκριμένες μονές και εκκλησίες
πχ δημοφιλή στο ν.χανίων είναι τα:
γαμώ τη Παναγία τη Βλαχερωνίτισσα , γαμώ τη Μυρτιδιώτισσα (αυτή η τελευταία είναι στα κήθυρα, αλλά έχει εμβέλεια, είναι επίσης και σαπιοκάραβο, όποτε μ'ένα μπινελίκι 2 τρυγόνια).

Φαντάζομαι, για τους Επτανήσιους που έχουν ιδιαίτερη σχέση με τους αγίους τους, δεν τίθεται θέμα προτεραιότητας, αν κρίνω και από το φοβερό γαμώ τον Άι μου - ενας είναι ο άις, ε;

#24
xalikoutis

in μπλακεντέκε

κατά βάση είναι το τρυπάνι

#25
jesus

in ποδίατρος

δεν είναι κ πολύ καλό να καρφώνεσαι ότι είσαι μοντ. κρύβε λόγιαααα;)

το ωραίο στα επτάνησα είναι η κοινοκτημοσύνη στους αγίους. τους γαμάμε όλους παντού κ τελείωνει.
στη λευκάδα, με πολιούχο την παναγία την φανερωμένη (άουρ χελπ), υπάρχει η εξής επίκληση στα θεία, συνοδευόμενη από σταυροκόπημα:
'μά την παναγία, γαμώ την φανερωμένη μου'.
ε, μετά απ'αυτό (το οποίο το χρησιμοποιούν κ θρησκευόμενοι), είναι δυναμόν να μην τον πιστέψεις;;
δεν ήξερα ότι το γαμώ τον άη μου είναι επτανησιακό...το θεωρούσα δεδομένο. όπως κ το άντε γαμήσου παραπέρα, που είναι εντελώς λευκαδίτικο.
αυτά:)

#27
iron

in κομπολογάτη

ναι, ναι, το ξέρω, απλά έκανα μια διαπίστωση και μετά λίγο πλάκα. Είδες ο γραπτός λόγος τί παγίδες κρύβει, παρά τα σημεία στίξης! Τεσπα, τουλάχιστον έτσι βεβαιώθηκα ότι τη θεσούλα εκείνη στον παράδεισο, κάτω από τις σκιερές ιτιές και δίπλα στο ρυάκι (bach) την έχω ακόμα, ουφ!

#28
iron

in μπλακεντέκε

όπως λέμε μικιμάου, κοακόλα, δεκατεσάρ', ζάπι, κττ.

#29
iron

in μουνάτο

όχι, όχι, κατά το γαμάτο...

#30
xaxac

in ταβανόσκουπα

ασύγκριτο βέβαια