@ Iron - κακός πούστης αυτός ο Παντελής...
@ patsoulis - απαράδεκτος :Ρ
Σστέφανε - ορισμένες πόλεις της Γερμανία (ειδικά της τ. ανατολική) έχουν ήδη εκδώσει δικά τους γκέουρα, τα οποία όμως ισχύουν μόνο στα όρια των πόλεων.
Α, να διευκρινίσω ότι το ρατσιστικό σχόλιο ότι μπορεί η Ελλάδα να γίνει «Ζιμπάμπουε» είναι του Μάγιερ όχι δικό μου.
Είμαστε οι πρώτοι που ταυτόχρονα θα βγούμε και απ' την Ευρωζώνη και απ' τη ντουλάπα.
Μόλις άκουσα κι εγω την Λαγκάρντ να λαικίζει. Έλεος.
γκαλ, αυτό είναι τρομοκρατία.
@Βράστα η κριτική και στο ακροδεξιό κείμενο και στο δεξιό που μου έστειλες (αριστερό δεν υπάρχει) είναι παιδαριώδης και δεν έχει ούτε ένα επιχείρημα που να ακυρώνει το βιβλίο της Ναόμι Κλάιν. Αλλά δεν θα μπω στη διαδικασία εδώ να αναλύσω όλα τα επιχειρήματα.
@Ηρώ
Νομίζω από την τελευταία σου απάντηση ότι δεν ξέρεις τι λες, δεν ξέρεις και τι θέλεις. Το μόνο που ξέρεις είναι να γκρινιάζεις και να ακολουθείς την προπαγάνδα των ΜΜΕ και αυτό το κάνεις πολύ καλά! Γενικά είσαι στο προηγούμενο βήμα από το να ασπαστείς μια νέα θρησκεία μου φαίνεται. Χάρε Κρίσνα!
Έτσι όπως το λες Γκαλά πρέπει να είναι. (Ο καγιανάς στην Ηλjεία και Μάνη). Αρκαδικό, που τα βρίσκεις;
Το κοκοφίκος το είδα από το κάτω λήμμα, αν πρόσεξες, τα άλλα ονόματα μου ήρθαν στο μυαλό εκείνη την ώρα, νομίζω ότι πρέπει για το παράδειγμα, και κάπως αστεία.
είμαι αγνωστικίστρια, μη φοβού!
(ρε λες να με δείτε καραφλή με πορτοκαλί μανδύα; ε τότε γιάννη σε σεξουσιοδοτώ να βαρέσεις την αφυπνιστική σφαλιάρα πρώτος, χαλαρουίτα!).
τεσπα, αυτό που με απασχολεί πάντα με τον γραπτό λόγο είναι να μην παρεξηγηθώ ως θυμωμένη. γκρινιάρα ναι, οκ, πάσο! θυμωμένη, τσου! :Ρ
@ Βράστα, ψυχανεμίζομαι οτι δεν υπάρχει ούτε μία αριστερόστροφη ανάλυση της κατάστασης που να σού κάνει. No offence, αλλά, για να παραφράσω και κάποιον που δεν θυμάμαι ποιός είναι, προτιμώ να έχω άδικο και να είμαι αριστερά, παρά δίκιο και να είμαι δεξιά. Και γιά λόγους Λογικής, και για λόγους Ηθικής, 50-50. Και θα τη βρω την άκρη...Στο φινάλε, εδώ μας έφεραν δεξιές πολιτικές.
Ηρώ, στην παρούσα φάση ούτε εγώ προτιμώ το εθνικό νόμισμα. Καλύτερα να το διαλύσουμε όλοι μαζί παρά να σηκώσουμε πρώτοι το βάρος. Αμφιβάλλεις ότι έτσι κι αλλιώς θα μας παίξουν απίστευτα σκληρά για να γίνουμε παράδειγμα ; Από την άλλη, η καργιόλα κάνει τη δουλειά της. Κατάλαβέ το, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ. Αλλά η Δύση που φαίνεται να εκτιμάς είναι αυτή που διέπραξε το μέγα έγκλημα της Αφρικής όπως σωστά λες. Και αποικιοκρατία έχει στην πλάτη της, και θρησκευτικούς πολέμους απίστευτης αγριότητας, και 2 παγκόσμιους ανείπωτης κτηνωδίας, βδγ δες σχόλιό μου εδώ.Μεταξύ άλλων, αυτή είναι η δουλειά του καπιταλισμού. Ή μήπως νομίζεις ότι η Γαλλία και η Γερμανία (ως σύνολα, ηγεσία + λαός) κόπτονται για καμιά ενωμένη Ευρώπη και παπαριές ; Πάνω απ' όλα βάζουν το δικό τους συμφέρον και τίποτα άλλο. Σαφώς η Ελλάδα έχει εσωτερικό πρόβλημα ηθικής τάξης και συνοχής, απλά να σου θυμίσω ότι πχ τα εύκολα φράγκα με τα οποία εκμαυλίστηκαν οι αγρότες και διαλύθηκε η παραγωγή (και όχι μόνο στην Ελλάδα), ήρθαν από την Ευρώπη. Βάσει σχεδίου εννοείται, το οποίο δεν στρεφόταν ειδικά εναντίον της Ελλάδας. Αν θέλουμε να πάμε πιό πίσω, την αρχή της κατάρρευσης του κοιν. ιστού θα την αναζητήσουμε μάλλον στα μεταπολεμικά χρόνια, με την αμερικάνικη πολιτισμική εισβολή στην Ευρώπη, αλλά εδώ ξεφεύγει το πράμα. Τεσπα, το ήθος των Κλικοκωστοπουλαίων εδώ πληρώνεται... ΟΚ, τη διχόνοιά μας τη φυλάμε σαν κόρη οφθαλμού από τα Ομηρικά χρόνια κιόλας, είναι σαν τη μαγκιά της φυλής, και τα μάτια μας ξέρουμε μιά χαρά να τα βγάζουμε μόνοι μας. Και σε ένα λαό με κομματιασμένο από καιρό συλλογικό υποσυνείδητο, κάνει παιχνίδι όποιος θέλει, αν τον ευνοούν οι συσχετισμοί.
Πάντως άρχισε να βράζει πάλι το καζάνι, κι αυτό είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέρον. Σαφέστατα στάθηκα κριτικά απέναντι πχ στους αγανάκτες, αλλά και μόνο το ότι κατέβηκε κάποιος κόσμος επιτέλους ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, κάτι λέει...όχι τίποτα άλλο αλλά είχα βαρεθεί να είμαστε όλο οι ίδιοι και οι ίδιοι μαλάκες στις διαδηλώσεις :-)
Συγγνώμη για τις ασυναρτησίες, έχω πιεί και κάτι μεσημεριάτικα κρασά...
@deino - H δική σου ν'ν' κακή :Ρ
....στώωωω!!!!!
ΥΓ άμα θέλεις κι άλλου τέτοιου είδους αναλύσεις και μου πληρώσεις τη μεταμόσχευση ήπατος, υπόσχομαι να πίνω πιό συχνά :-)
@ Cunning τζίμπα κι άλλη μια ακροδεξιά.
Δύο συνθήματα δικής μου εμπνεύσεως, τα οποία λανσάρω πάντα στις πορείες, με χαρακτηριστική αποτυχία ως προς την αποδοχή τους από τους υπόλοιπους συνοδοιπόρους :
1) Ούτε με δραχμές, ούτε με ευρά
μία είναι η λύση, κλωτσές στ΄ αφεντικά (για άγριους προλετάριους)
2) Ούτε με δραχμές, ούτε με ευρά,
μία είναι η λύση, πατάτες με αυγά (για αυτόνομους αγρότες και κτηνοτρόφους παραγωγούς, εκτός καπιταλισμού).
Πάντως εκείνοι που υποστήριζαν φανατικά το σύστημα που μας έφτασε εδώ, ειρωνευόμενοι κάθε αντίθετη πρόταση, το παίζουν τώρα τιμητές και σοβαροί, και αυτό είναι εξοργιστικό, όπως και να το δει κανείς. Η THINA ψόφησε. Ο καπιταλισμός, όπως τον ξέραμε, καταρρέει από τις ενδογενείς αντιφάσεις του, δεν σώζεται με τίποτα (και φυσικά το θέμα δεν είναι μόνο ελληνικό, αλλιώς δεν θα χεζότανε όλη η οικουμένη επειδή έκλασε ο τσίπρας). Το ζητούμενο είναι με τι θα αντικατασταθεί. Αποδείχτηκε επίσης ότι ο καπιταλισμός είναι ασυμβίβαστος με τη δημοκρατία και τα δικαιώματα, όταν γυρίζει ο τροχός και φτάνουμε στις περίφημες «κρίσεις» του, δηλαδή κάθε 50 - 60 ξέρω γω χρόνια (τούτη δω μάλιστα νομίζω πως άργησε). Γι΄ αυτό και τώρα καλούνται επειγόντως από τα μετόπισθεν οι μαύρες εφεδρείες. Στο τέλος αυτού του κεφαλαίου (γιατί οριστικό τέλος στο βιβλίο δεν υπάρχει ποτέ), θα έχουμε φασισμό ή/και πόλεμο (προκειμένου να πάρει νέες στροφές ο καπιταλισμός από την «ανοικοδόμηση» και την «ανάπτυξη», μετά την κτηνωδία) ή κάτι άλλο που παλεύει εδώ και χρόνια να γεννηθεί. Αργά ή γρήγορα όμως, όλοι πρέπει να πάρουν θέση ανάμεσα σε αυτές τις επιλογές, ακόμα και οι ειλικρινείς και ανιδιοτελείς φιλελεύθεροι, όπως εσύ Βράσταμαν. Και όταν λέμε να παίρνει κανείς θέση, δεν εννοούμε να λέει εφηβικά αστειάκια κλεμμένα από θέμο, ούτε συνεχώς να κοροϊδεύει τον πολλές φορές άξιο κοροϊδίας σύριζα. Αυτό είναι μπανάλ και εύκολο.
Σε ό,τι αφορά την πάρτη μου, χαίρομαι που μου ΄λαχε να ζήσω και όσο μπορώ να δράσω σε ενδιαφέροντες καιρούς. Με τα παιδιά μας όμως τί γίνεται;; Και δεν το εννοώ κτητικά, μόνο τα δικά μας, όσοι έχουμε από δαύτα, αλλά όλα τα παιδιά του κόσμου και τι διάολο τα περιμένει. Συμφωνώ με Ντίνο, μαζί και στο δρόμο, δεν έχουμε άλλη λύση.
Και στην τελική, τα λεφτά κάτι χρωματιστά χαρτάκια είναι, που αντιπροσωπεύουν άλλα πράγματα. Αυτά που αντιπροσωπεύονται από τα χαρτάκια έχουν σημασία, όχι τα χαρτάκια καθεαυτά. Καλά να ΄μαστε, να ΄μαστε στα πόδια μας, να παλεύουμε, να συνεννοούμαστε, να συμφωνούμε και να διαφωνούμε, να παράγουμε ό,τι μπορεί ο κάθε ένας και να το διαθέτουμε με τον καλύτερο για τους πολλούς τρόπο, να ΄χουμε αλληλεγγύη, γιατί τόσα χρόνια μας κάνανε να ξεχάσουμε ότι ή όλοι μαζί θα σωθούμε ή όλοι μαζί θα καταστραφούμε, όπως μας κάνανε να ξεχάσουμε και ότι δεν έχει νόημα να σωθεί ένας μας, όταν όλοι οι υπόλοιποι βουλιάξουν στην εξαθλίωση. Και θα τη βρούμε την άκρη, σε πείσμα όλων (το κλείσιμο είναι έκθεση ιδεών, το ξέρω, αλλά ήθελα κάτι αιδειόδοξο).
Αιδοιόδοξο γράφεται σύντροφε Μπέτα, αιδοιόδοξο.
Να κι ένα δικό μου που λανσάρω στις πορείες:
Εμπρός λαγέ, μη σκύβεις το κεφάλι /χύσε το στιφάδο και σπάσε το τσουκάλι
δεινέ, εν συντομία γιατί και γω είχα πιεί τα κρασά μου και μετά ξεράθηκα στον ύπνο και τώρα τρέχω:
- εγώ δεν συμμερίζομαι το «προτιμώ να έχω άδικο και να είμαι αριστερά παρά δίκιο και να είμαι δεξιά», μου φαίνεται, όσο σκληρό και να ακούγεται, πολύ συντηρητικό και μέγα ταμπού και ανήκει στα τρωτά της αριστερής νοοτροπίας. το θεωρώ διχαστικό και πιστεύω ότι θέλει μεγάλη προσοχή αυτή η ρήση / άποψη επειδή, στο όνομα της ηθικής, μπορεί, στα χέρια κάποιου ανήθικου να χρησιμεύσει ως απόλυτο άλλοθι (όσο και όλες οι αξίες) πάλι για εγκλήματα. Δεν μπορώ να αγνοώ έστω κι ένα ψήγμα δίκιου ακόμα και στον αντίπαλο (εκτός αν μιλάμε για απροκάλυπτα σχήματα τ. ναζί πχ). Και θεωρώ ότι όλες οι απόψεις έχουν κάποια πράγματα να δώσουν για να συμπληρωθεί ένα δια-ιδεολογικό παζλ, αυτό ακριβώς που λείπει.
β. τα εγκλήματα της Δύσης είναι η μία της όψη, η άλλη είναι τα επιτεύγματά της στην σκέψη, τέχνη, επιστήμη κλπ. δεν μπορώ να τα ισοπεδώσω όλα, πχ να μην ακούω βάγκνερ επειδή τον άκουγε ο χίτλερ. Μέγιστη προσπάθεια στο θέμα αυτό, οι ίδιοι οι εβραίοι, οι οποίοι σπάσανε το ταμπού τους και ο βάγκνερ μπήκε, μέσω Μπάρενμπόιμ στο Ισραήλ.
εξάλλου τι είναι η Δύση, είναι η επιτομή του ανθρώπινου γένους με όλες του τις αντιφάσεις κλπκλπ
γ. το ότι οι κάποιος (για τους αγρότες που λες) κατασπαταλά τα δανεικά λεφτά σημαίνει οτι φταίει ο δανειστής του και όχι η ανθρώπινη απληστία και ανισορροπία;;; αχ αχ αχχχχχ!
δ. ότι υπάρχουν θέματα και στις άλλες χώρες φυσικά και υπάρχουν, και διαφθορά και τόνα και το άλλο, όμως παράγεται ΚΑΙ έργο! η ζωή πάει ΚΑΙ μπροστά! Το κοινωνικό κράτος υπάρχει, δεν είναι μια καρέκλα με διακοσμητικό τον άνθρωπο επάνω! Δεν μπορούμε να δούμε τα καλά τους; μας αρκεί η σκατίλα; μα η σκατίλα δεν πρόκειται ποτέ να εξαλειφθεί από την ανθρώπινη συνθήκη! το θέμα είναι να μην έχουμε Μόνο αυτήν...
στα λοιπά καμία αντίρρηση.
τα σέβη μου και γειαχαραντάν προς το παρόν!
Πω πω μ' έφτιαξες τώρα αλλά δεν προλαβαίνω. Επανέρχομαι αύριο.
Το ποίημα που δημοσίευσε ο Γκρας για την περίπτωσή μας, αφιερωμένο στην ουμανίστρια (δεν αρκεί όμως) Ιρονίκ.
Μπετατζή, σταμάτα να μιλάς και φίλα με!
Βράστα, πάλι μου στέλνεις μια ανάλυση ενός τύπου ντόπιου αριστερού που εν πολλοίς συμφωνεί με το προηγούμενο βιβλίο της Κλάιν, αλλά χωρίς να έχει διαβάσει το δόγμα του σοκ αραδιάζει ένα σεντόνι Μαρξ και μετά αναλύει γιατί ίσως διαφωνεί με αυτό που ίσως λέει το βιβλίο! Παίζεις σαν παιδάκι κι εσύ, αλλά σύνελθε λιγάκι σε παρακαλώ!
Ηρώ διαβάζω αυτά που γράφεις και διαφωνώ κάθετα με αυτή τη λογική της συλλογικής ενοχής, του μαζί τα φάγαμε, του προπατορικού αμαρτήματος εν γένει. Με λίγα λόγια εγώ λέω να αφήσεις τις περικοκλάδες και να πεις αν πιστεύεις ότι πρέπει να αποπληρώσουμε για πολλοστή φορά τοκογλυφικά χρέη σε κεφαλαιούχους εξαθλιώνοντας τον πληθυσμό και ξεπουλώντας την δημόσια περιουσία ή όχι.
Πάρε και αυτό να δεις τι άλλη ωραία εφεύρεση έκανε ο δυτικός πολιτισμός και εσύ την υπερασπίζεσαι ανιδιοτελώς! --> The Money Masters
Παρεμπιπτόντως έχω κι εγώ ένα σύνθημα για τους απολογητές του (νεο)φιλελευθερισμού σε περίπτωση που σφίξουν οι κώλοι και αναγκαστούν να κατέβουν στους δρόμους να διεκδικήσουν τα πατροπαράδοτα προνόμιά τους! :Ρ
Αν χρειαστείι να φαω στη μάπα 100 καμαρωτές κορώνες βαρύγδουπου λαϊκισμόυ για να διαβάσω άλλο ένα ουμανιστικό σχόλιο σαν το τελευτάιο της Iron, χαλάλι.
Μεταξύ λαϊκισμού και φιλελευθερισμού Cunning ανεπιφύλακτα επιλέγω για τον εαυτό μου το δεύτερο.
@ Μπέτα: Θένκια που δεν αμφιβάλεις για την ειλικρίνεια των προθέσεων μου, εννοείται ότι το αυτό πιστεύω και δι' υμάς.
Από την άλλη ρε φίλε με μέμφεσαι ex cathedra ότι επιχειρηματολογώ με «εφηβικά αστειάκια» (και το Κάννιγκας μου γράφει «παίζεις σαν παιδάκι» όπως και ο ζανουάρ παλαιότερα) αλλά ταυτόχρονα ρίχνεις χαριτωμένες χαριτωμενιές τ. «Ούτε με δραχμές, ούτε με ευρά μία είναι η λύση, κλωτσές στ΄ αφεντικά» και πετάς διόλου αυταπόδεικτους πολιτικούς πλατειασμούς περί κατάρρευσης του καπιταλισμού λόγω αντιθέσεων, ασυμβίβαστου καπιταλισμού και δημοκρατίας κι έτσ. Γιατρέμ' ο καπιταλισμός μπορεί να συμβιβαστεί μα ο,τιδήποτε. Καπιταλισμό έχει η Λαϊκή Δημοκρατία Κίνας, και μάλιστα ραγδαία αναπτυσσόμενο επί πτωμάτων, καπιταλισμό και η Σουηδία. Μεταξύ των δύο προσωπικά θα προτιμούσα να μεγαλώσω τα παιδιά μου στην δεύτερη, αν και η πρώτη έχει καλύτερη κουζίνα και περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες. Μέχρι σήμερα όμως, δεν έχω δει τον μαρξισμό οπουδήποτε στην πλανήτη να συνυπάρχει με δημοκρατία. Και για να μιλάμε την ίδια γλώσσα, με δημοκρατία εννοώ πολιτική ελευθερία όπως αυτή αναπτύχτηκε στην «ουμανιατική δύση». Δεν αναφέρομαι σε καθεστώτα τ. Λ.Δ.Κίνας, Β. Κορέας ή Τσάβεζ.
Τώρα που γυρίζει, τόσο εσύ όσο και ο Cunning τα παίρνετε στην κράνα όταν κάποιος ειρωνεύεται «όσους προτείνουν λύσεις» . Γιατρέ μου όσο κάποιος μου δίνει αφορμή να τον διακωμωδώ για τις λύσεις που προτείνει θα το κάνω, είτε λέγεται Τσίπρας, Μιχαλολιάκος, Τζήμερος, ουατέβα, τα εγέρθουτου δεν επιβάλλονται, όποιος θέλει να λατρεύει ιερές αγελάδες ας τραβήξει στην Ινδία.
Τέλος με χαλάει αφάνταστα το παιχνίδι «πάρτε θέση για το τάδε και το δείνα», που για να χρησιμοποιήσω μια εμετική έκφραση, θυμίζει άλλες εποχές. Αλλά αν θέλετε όμως να το παίξουμε, εδώ είμαστε, ευχαρίστως να καταθέσω κι εγώ ένα ερωτηματολόγιο με πολύ συγκεκριμένα θέματα για την σημερινή κατάντια!
Λίγο αργότερα όπως γιατί έχει ωραία μέρα!
Τα Λαγόνια του Καρχαρία.
Εδώλέει: Πρόσφατα έμαθα ότι η λέξη kaygana σημαίνει στα τούρκικα «ομελέτα με κάτι» –αυτό το κάτι μπορεί να είναι οτιδήποτε γλυκό ή αλμυρό, στα μέρη μου πάντως το ότι πολλά «αυγοειδή» παρασκευάσματα τα λέμε γενικά καγιανάδες ίσως και να συνδέεται με την επί μακρόν παρουσία των Τούρκων στις περιοχές της Πελοποννήσου.
Η στραπατσάδα είναι αυγά με τομάτα. Ο καγιανάς στην Ηλjεία και Μάνη συχνά έχει επιπλέον παστό (που είναι άλλη μια φαγητοσλάνγκ λέξη, σημαίνει χοιρινό φυλασσόμενο εντός του λίπους του και δεν έχει σχέση με τον αλίπαστο μπακαλιάρο που κάνει τρεις μέρες να ξαλμυρίσει την 25η Μαρτίου).