Αυτη που δε(ν) γαμεις ούτε με ξένο πούτσο δλδ;)
καλα ειπα λοιπον οτι εχω μεινει στην εποχη του Phoenix. Αυτο δε θα το σκεφτομουν, με το θνητο μυαλο μου.
κ βασικά τώρα κατάλαβα την απορία σου κ έχεις εν μέρει δίκιο. εννοεί προφανώς απάντηση σε τέτοιου είδους διαλόγους κ η διατύπωση δεν είναι καλή. απλά έτυχε κ τον κατάλαβα με τη μία κ μου φάνηκε σαφές. (στο προηγούμενο, όπου γκήμ βάλε γκέημ, προφ)
σωστό το σχόλιο σου poniroskilo. Το παράδειγμα όμως αναφέρεται σε αυτό που λες... α ρε ξύλο που σας χρειάζεται...
Σχετικό είναι και αυτό εδώ: το ρετιρέ ξενοίκιαστο
Υπάρχει και το περιεκτικό δίστιχο:
'Είναι γάτα κι αλεπού
κι ας τον παίρνει που και που'
Βασικα ερχεται απο εποχη τουρκοκρατιας. Ενας αρματωλός μπορούσε να πιαστεί στην πιο ευαίσθητη στιγμή του από τους τούρκους. Οπότε η τακτική ηταν να διαλεγεισ ενα μερος με ορατοτητα : 'χεζε ψηλα κι αγνάντευε' ...
Επίσης: το γαμήσαμε και ψόφησε, ή το πιο βουκολικό: το γάμ'σαμε και ψόφ'σε της κουμπάρας το πιδί
Ποιό; Το λήμμα ή το δίστιχο;
το λήμμα ντε. δεν καταλαβαίνω γιατί να ανεβαίνουν στάνταρ εκφράσεις με άχρωμους ορισμούς.
στην ερώτηση «Που θα πας για διακοπές?» εμεις οι μπραχαμιώτες (συνήθως άφραγκοι) απαντάμε:
«Στις Μπραχάμες!» (από Μπαχάμες)
εγώ το ξέρω ουδετέρου γένους κ ως τζερτζελέ επίσης.
σπεεεκ
έχεις καμιά καρφιτσούλα να σπρώξουμε κουμπάρε;
Πάρε τον Φοίβο, και την Αθηνά καβάλα σε ένα μακρύ σκούρο ματζαφλάρι...
Κοινώς αρμονική... Μπορεί να γίνεται σε ανοιχτή χορδή, οπότε απλώς ακουμπάμε ελαφρά με το αριστερό χέρι στο σίδερο του τάστου προς τα κάτω (natural harmonics), ή μπορεί να γίνεται με τον αντίχειρα ή με την παλάμη στην ηλεκτρική, και στην κλασική όπως τα λες (pinch/artificial harmonics).
Αλλά κάπως αλλιώς το ξέρω, όχι τσιριχτή... Δεν θυμάμαι ρε γαμώτο...
καρακαλόοοο... το λέμε και ιτς, όπως η Ζουμπουλία στο «Παρά Πέντε».
Πρόκειται όντως για αρμονικές. Ειδικότερα όμως, είναι αρμονικές πολύ ψηλών συχνοτήτων, αυτές που παράγονται πάνω απ'τα πρώτα τρία-τέσσερα τάστα, ή, ισοδύναμα, πέρ'απ'την ταστιέρα (πάνω απ'τους μαγνήτες).
Στην τελευταία περίπτωση η τεχνική με τον αντίχειρα βολεύει οπωσδήποτε πολύ ---δέν μπορώ να φανταστώ πιό εύχρηστη τεχνική για να παίζεις αρμονικές (τσιριχτές) εκεί ψηλά.
«Τσιριχτές» μου τις έμαθε ένας παλιός ροκάς (γειά σου ρε Πάτρικ!), και άλλο όνομα δέν έχω ακούσει... Θυμήσου το και ρίχ'το (πάρε ενανάγκει παλιούς μαλωμένους συμπαίκτες να σ'το πούνε).
Κι αλλουνού η μανούλα δεν έκλαψε ποτέ.
SWPA MWRI VLAXA
Ορισμένοι από μας λένε χρόνια τώρα μόνο «αρχίδια καπαμά». Τον καπλαμά πρώτη φορά εδώ τον είδα.
Κοίτα ανηψιέ, όπως «όταν τρώμε δέ μιλάμε» κατα τη μαμά, έτσι κι'«όταν γελάμε δέ σχολιάζουμε».
μη μου πνιγείς θείο, και ποιος θα μου δίνει πεντακοσάρικα για να πηγαίνω στα φλιμπεράκια
υφίστανται κ οι 2 εκδοχές απ'όσο ξέρω, τις οποίες κ χρησιμοποιώ αδιακρίτως
OK, υπάρχει. Αλλά έχω ιδέα ότι κάποιος κάποτε παράκουσε τα αρχίδια καπαμά και τάκανε καπλαμά. Που έχει κι αυτό την πλάκα του, δε λέω, αλλά κοίτα να δεις ... για τον μεν καπαμά, λίγο πολύ ξέρουμε πώς γίνεται ... κρεμμύδι τσιγαρισμένο, λίγο σκόρδο, ντοματούλα σίγουρα ... κάποιοι βάζουν και κανέλα και λίγη ζάχαρη ... κι έτσι. Αλλά πώς, ρε πστ, τα κάνεις τ' αρχίδια καπλαμά; ... αυτό να μου το εξηγήσει κάποιος να του πω μπράβο ... Θενκ γιου.
ως αντίδοτο στην ταμτοποίηση, μπορεί να δοθεί το άσμα vromero από αυτό το σάιτ προσφορά στους λάτρεις του masturbation metal. αλήθεια, μήπως πρέπει να προστεθεί κατηγορία στο σχετικό λήμμα;