Κατασκευή που χρησιμοποιείται στην υπαίθρια διαφήμιση. Αποτελείται από έναν λεπτό στύλο, ύψους συνήθως λίγο μεγαλύτερου από το ανθρώπινο, πάνω στον οποίο στηρίζεται ένα επίμηκες πλαίσιο με δύο όψεις και την μεγάλη του διάσταση κάθετη στο έδαφος (τυπική διάσταση 1,30x2,00m). Μέσα στο πλαίσιο αναρτάται ο χάρτινος φορέας της διαφήμισης, προστατευόμενος από διάφανο plexiglass.

Προφανώς μοιάζει με ρακέτα (γαλλ. requette <ιταλ. racchetta <αραβ. rahat, βλ. ραχάτι, αδιευκρίνιστη η σχέση). Η λέξη είναι στάνταρ όρος του κλάδου.

Ρακέτες συνήθως μπαίνουν στα διαχωριστικά διαζώματα των οδών, (φυσικά παράνομα) και συνήθως πολλές-πολλές, η μία μετά την άλλη για το εφέ της επανάληψης. Βρήκα και μια αναφορά ότι ρακέτες τοποθετούνται επί του εδάφους και όχι σε στύλο, κάτι που μάλλον αφορά «καταχρηστική» χρήση του όρου.

  1. Από εδώ:

Ορισμένοι δόλιοι λένε ότι αυτή η διαφημιστική ρακέτα που εικονίζει η παρακάτω φωτογραφία να έχει καταλάβει όλο το πλάτος του πεζοδρομίου στο Ν.Ηράκλειο Αττικής είναι νόμιμη! Πρόκειται περί παγίδας θανάτου. Πάνω σε τέτοια “ρακέτα” [...]

  1. Από εδώ:

Τα υπόλοιπα που υπάρχουν σήμερα τύπου piza, είτε πλαίσια, είτε μπαριέρες, είτε ρακέτες, είναι σε χώρους σύμφωνα με τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου και έχουν υπογραφεί οι σχετικές συμβάσεις με τις διαφημιστικές εταιρείες. Μάλιστα έχουμε υποχρεώσει τις εταιρείες αυτές [...]

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
ΝΤΙΝΟΣ

Ποια η σχέση με τον επ'αυτού διεθνή όρο outdoor;

#2
patsis

Outdoor advertising = υπαίθρια διαφήμιση.