Είμαι πολύ τυχερός, έχω μέγα προνόμιο, έχω τον θεό μπάρμπα.
Τώρα γιατί, μη ρωτάτε. Τιραμισουρεαλισμός. Μάλλον επειδή αν είχαμε τον κώλο μπροστά δεν θα ήταν ανάγκη να φυλάμε τα νώτα μας.
Η έκφραση λέγεται σπάνια. Δεν έχει να κάνει με το «έχει τον κώλο πίσω;».
5 comments
gaidouragathos
Να επισημάνω, το σωστό ειναι νάχει κάποιο μοναδικό χαρακτηριστικό, ο απολαμβάνων ιδιαίτερης μεταχειρήσεως η προνομίων...κι αυτό βεβαίως δεν είναι να έχει τον κώλο πίσω. Όλοι εκεί τον έχουμε, η μήπως κάτι μου ξέφυγε;
Βρε μοδίστρες τι σας πληρώνουμε; ;)
Khan
(Έλεορ με τα μηδενικά στην βαθμολογία).
Μια ερμηνευτική απόπειρα, οπωσδήποτε υποκειμενική:
Καταρχήν θεωρούμε ως δεδομένη την σύνδεση ότι όποιος του έχει ανοίξει ο κώλος λόγω πρωκτικής συνουσίας είναι πιο τυχερός, κωλόφαρδος, ευρύπρωκτος κ.τ.ό.
Από εκεί και πέρα, αυτός που έχει τον κώλο μπροστά είναι αυτός που τον τρώει επίσημα και δημόσια «κανονικά και με τον νόμο», δεν ντρέπεται για αυτό, αλλά αντιθέτως προσκαλεί τους άλλους να του τον δώσουν. Αδιαφορεί για τις ηθικές νόρμες που επιβάλλουν ντροπή και ευθύς εξαρχής διεκδικεί ανερυθρίαστα την κωλοφαρδία του. Είναι ο αδίστακτος τυχερός.
Ενώ αντιθέτως αυτός που είναι κωλόφαρδος, αλλά έχοντας τον κώλο πίσω, είναι αυτός που ακολουθεί τις νόρμες της ντροπής. Τον τρώει μεν, αλλά τον τρώει στα σκοτεινά, στα κρυφά, ή ίσως και εξαπίνης (τουλάχιστον στην αρχή), επειδή δεν πρόσεξε τα νώτα του. Οπότε ακόμη κι αν γίνεται εντέλει κωλόφαρδος, ντρέπεται που είναι τυχερός, δεν είναι ο χωρίς ντροπή και δισταγμό «έχω τον κώλο μπροστά» τυχερός.
Υπονοείται ίσως το ότι το από πίσω σεχ είναι το αισχυντηλό, γι' αυτό και ο κώλος είναι από πίσω, ενώ το από μπροστά, ο ιεραπόστολος είναι το πιο καθώς πρέπει. Αυτό μας το «διδάσκει» τρόπον τινά και η φύση που έβαλε τον κώλο πίσω και έτσι τον υποτίμησε. Όμως αυτός που έχει τον κώλο μπροστά αντιστρέφει την φυσική τάξη και διεκδικεί μια παρά φύσιν και παρά νόμον ηδονή, κωλοφαρδία και εντέλει τύχη.
iron
θξ παίδες για την ανάλυση του κώλου, όσο για τα μηδενικά ε τα μάθαμε πλιά, θα μας λείψουν μεθαύριο.
Khan
Κυριολεκτικά βέβαια συμβαίνει με τα φολκσβάγκεν.
gaidouragathos
@Khan, έχω να πω, ότι πας την ανάλυση ένα βήμα παραπέρα...τέλος.
Και στο ίδιο στύλ να σχολιάσω ότι η ερώτηση «γιατί; εγώ έχω τον κώλο μπροστά;» μου κάνει λίγο σαν το μάνα με γέννησε και μένα, η το σε πηγάδι κατούρησα;
Δλδ, απευθυνόμενη σ ένα ανώτερο , αόρατο ον, που όμως κατέχει την εξουσία νομής προνομίων κ ταυτόχρονα είναι δίκαιο κ απροκατάληπτο, η ερώτηση υποννοεί, ότι παρόλο που έχω τον κώλο μπροστά, πράγμα ασυνήθιστο κ ίσως αποκρουστικό, αφού το ιεραποστολικό πρωκτικό δεν είναι κ καθημερινή πρακτική, εκτός από παρά φύση κ νόμο ηδονή, διεκδικώ κ γω τα προνόμια που απολαμβάνουν κ οι άλλοι, που κανείς δεν τους ρώτησε που βρίσκεται ο κώλος τους, αφού η ερώτηση παραβιάζει το Νόμο περί προσωπικών δεδομένων...
Κ στην τελική, ο κώλος δεν ήταν πάντα πίσω, υποτιμημένος κ περιδεής, ήταν ένθεν κ ένθεν, σ εκείνο το υπέροχο, ομφαλοδεμένο, ερμαφρόδιτο, απίστευτα ευτυχισμένο πλάσμα, με τα δύο κεφάλια...το μυθικό Ανδρόγυνο...
Άντε γιατί μέρες που 'ναι κληρώνjjjει! :)