Βρισιά με όλη τη σημασία της λέξης. Η πιο μειωτική βρισιά που μπορεί να ακούσει κανείς μετά τις θεολογικές και μητροβριστικές. Εκτός των άλλων, η εικόνα κάποιου να χτυπάει τα οπίσθια του σε μια κολώνα και να πέφτουν καπότες είναι τόσο γελοία και αδύνατη, πράγμα το οποίο κάνει τη φράση ακόμα πιο ακραία. Διαδόθηκε μέσω μιας σειράς φαρσών από το τηλέφωνο οι οποίες αποτελούν σλανγκικό πλούτο λόγω της καινοτομίας και δημιουργικότητας των πρωταγωνιστών. Απόσπασμα από τις συγκεκριμένες φάρσες όπου σκιαγραφείται η χρήση της εν λόγω βρισιάς συμπεριλαμβάνεται στα ανεβασμένα πολυμέσα του λήμματος.

Η αποτελεσματικότητα της βρισιάς αυτής οφείλεται στα τρία (3) κεντρικά μηνύματα της:

α) Υπονοείται ότι ο δέκτης της βρισιάς αυτής την τρίζει την όπισθεν, πράγμα το οποίο είναι πολύ προσβλητικό για κάποιον που στην πραγματικότητα δεν το κάνει.

β) Υπονοείται ότι ο δέκτης έχει ήδη ξεφλουδίσει τη μπανάνα του χρήστη της βρισιάς αυτής, πράγμα πολύ μειωτικό και ταπεινωτικό.

γ) Από τη χρήση των προφυλακτικών, εννοείται ότι ο δέκτης είναι τόσο βρωμύλος που απαιτείται η χρήση τους.

Επίσης, το φαλλικά συνυφασμένο αντικείμενο της κολώνας συνιστά μια περαιτέρω πινελιά στον σεξουαλικό εξευτελισμό του δέκτη της βρισιάς.

Παιδαγωγική χρήση της έκφρασης στο επικολλημένο πολυμέσο.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
DT Jesus

Σόρυ μάγκες, έβαλα html tags αντί για τα BBCode tags του σάιτ (στην προεπισκόπηση δουλεύουν όμως και μπερδεύτηκα). Η βοήθεια ενός μοντ θα ήταν καλοδεχούμενη.

#2
jesus

υπάρχει κ παλέτα για τα μπολντ κ τις ιστορίε ρε κτήνος, για λίγο να προσέχουμε πώς γράφουμε:)
(αν θίχτηκες, τσίμπα έν'αρχίδι)

#3
DT Jesus

Ρε Χεσούς, δεν μας χέσεις...Το ιστορίε που γράφεις είναι όπως λέμε και κομμουνισταί;

#4
vikar

Ο αποθησαυρισμός και σχολιασμός των βρισιών του Λέντη θ' άξιζε ολόκληρο δικό του σάιτ εδώ που τα λέμε...

(Όσο για τους 'Ησούδες, μου φέρνει λίγο σε καλό και κακό Σούπερμαν η φάση... Γιά συνεχίστε-γιά συνεχίστε...)

#5
jesus

αν ήταν γρήγορος, θα ήταν με μικρά. ντάουν-τάουν είναι, κ άκου με που σου λέω

#6
vikar

Ε γιατί τον δίνεις έτσι τον άνθρωπο τώρα... Τσκ τσκ τσκ. Είναι μην βάλεις κάποιον στο μάτι εσύ.

#7
jesus

ουδέν Κρύπτον

#8
DT Jesus

Μην ακούτε τον jesus ρε...Αυτός θέλει απλά να γίνει Χεσούς στη θέση του Χεσούς...Προσοχή στις απομιμήσεις!

#9
jesus

α να χαθείτε, ληστοσυμμορίται

#10
poniroskylo

َΑν μου επιτρέπεται, να αποπειραθώ μια κάπως διαφορετική ερμηνεία που πιστεύω ότι κάνει τα πράγματα πιο σαφή και συγκεκριμένα. Νομίζω, λοιπόν, ότι εν προκειμένω κολόνα είναι η πούτσα επί της οποίας ο ομιλών παροτρύνει τον άλλον νάρθει και να χτυπήσει τον κώλο του. Και, με το χτύπημα, το τράνταγμα, θα πέσουν από τον κώλο του τελειωμένου οι καπότες (χρησιμοποιημένες και έμπλεες σπέρματος, εννοείται) που έχουν μείνει μέσα στον κώλο της αδέρφως από τις προηγούμενες φάσεις που τον είχε φάει. Ευχαριστώ.

#11
DT Jesus

Αγαπητέ wittydog επέτρεψε μου να διαφωνήσω με την ερμηνεία σου. Η κολόνα σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεται να ερμηνευτεί ως η πούτσα του ομιλών όπως λες. Εγώ το βλέπω απλά ως ένα ουδέτερο αντικείμενο. Αυτό το βασίζω στο γεγονός ότι έχω ακούσει την έκφραση αυτή και ως «χτύπα τον κώλο σου στο τοίχο να πέσουν οι καπότες μου». Και επειδή η έκφραση αυτή πρέπει να έχει την ίδια έννοια και στις δύο περιπτώσεις (και στη δεύτερη δεν μπορείς να ταυτίσεις τον τοίχο με την πούτσα), πιστεύω ότι η κολόνα είναι απλώς ένα διακοσμητικό στοιχείο που συμβάλλει στην σκληρότητα του λήμματος.

#12
poniroskylo

Δεν επιμένω. Συμφωνούμε τουλάχιστον ότι οι καπότες πέφτουν μέσα από τον κώλο του έτσι;

#13
DT Jesus

Βεβαίως!

#14
acg

Σ' αυτο το ρημαδι το σαιτ ή με τριχες θ' ασχολουμαστε ή με κωλους. Ενιοτε δε και με τριχωτους κωλους. Τι να πω ο αμοιρος (ευθυνων);

#15
mariahomorfi

τι λε ρε παιδι μου....

#16
patsis

Και η ρητορική ερώτηση από εδώ: «κάνει ο κώλος σου ποντίκια (Ελπίζω να κατάλαβα καλά και να μην εννοεί ο ποιητής άλλα)