Από σχετικά πρόσφατη διαφήμιση (μπεσαμέλ Γιώτης, αν θυμάμαι καλά. Αν επίσης θυμάμαι καλά, στη διαφήμιση ήταν η πρώτη εκδοχή: δεν έτυχε, πέτυχε. Δηλ. ήταν σίγουρο το αποτέλεσμα, τόσο νόστιμο είναι το προϊόν).
Το λέμε για να ξεκαθαρίσουμε ότι το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας ήταν / δεν ήταν τυχαίο άρα δεν ήταν / ήταν εγγυημένο.
βλ.
Εκδοχή αυτοπεποίθησης:
- Πώς τα κατάφερες ρε συ και την έπεισες να έρθει;
- Α, όλα κι όλα, δεν έτυχε, πέτυχε!Εκδοχή έκπληξης:
- Ρε συ, πώς τό' κανες αυτό;!
- Ξέρω και γω;... Έτυχε, δεν πέτυχε!