#1
jesus

in τεστ κοπώσεως

με κίνδυνο να αρχίσω να φαίνομαι εμπαθής ή μονομερής, θα συμφωνήσω με το σκύλο ως προς τη μη χρησιμότητα του ορισμού. ίσως να φταίει η ενασχόλησή μου με τα μαθηματικά που να με έχει συνηθίσει στην αυτοσυγκράτηση κ στην οικονομία ορισμών, κ στην προσεκτική κ πάλι οικονομική χρήση εννοιών (κάτι που δεν βλέπω να συμμερίζεται ο γκατζ γενικότερα, βλ πχ το 1ο του σχόλιο εδώ)

τελευταίο κ ετεροχρονισμένο σχόλιο, που νομίζω το έχω γράψει πολλάκις κ σε άλλες μορφές σκόρπια στο σάιτ είναι ότι δεν μου αρέσει η βαθμολογία ως μέσο αρνητικής κριτικής στη δουλειά οποιουδήποτε, εφ'όσον έχει αφιερώσει χρόνο σε αυτό που έκανε, ασχέτως αν μου αρέσει ή όχι.
καλό είναι λοιπόν σε δικαιολογήσεις της πρακτικής «καταγράφω-ορίζω ό,τι κινείται» μέσω της καλής βαθμολογίας να λαμβάνεται υπ'όψιν κ αυτή η οπτική.

#2
jesus

in χου

έχει παίξει η αντίστοιχη μαλακιούλα στο σκάυπ με φίλο που γράφει γκρήκλις μαζί με τα ευκόλως συνεπαγόμενα who is χου κτλ, αλλά δε νομίζω.
επειδή το άκουσα πρώτη φορά από λιωμένο μπαφάκια, μάλλον από τέτοια φάση θα ξεκίνησε κ αν είναι όντως έτσι, λογικά θα είναι «ονοματοποιεία», που λένε κ τα γαλλάκια.

#3
jesus

in ψίλος

1ον, μηδένα προ του μονταρίσματος σλαγκαρχίδιζε
2ον υπάρχει κ το η ώρα του staff του σιδηρόπουλου;)

#4
jesus

in χου

δεν έχω ιδέα, αλλά παίζει πολύ στην πάτρα στάνταρ. κ χουίτης αυτός που είναι χου, κ γενικότερα αυτός που κάνει μαλακιούλες.
το θάψιμο στη βαθμολογία, κλασσικά απαράδεκτο.

#5
jesus

in -ιά

κ χουϊτιά, από το χου, αν κ δε νομίζω να λέγεται κ πολύ.

#7
jesus

in χεσμένος

θξ για τη διαφώτιση-επιβεβαίωση!

#8
jesus

in καραμπογιά

σ'τόοοοος

#9
jesus

in χρέπι

στο κομμάτι «την προσπάθειά του, την ταπεινή του συνεισφορά» με πιάνεις κ αυτό εννοούσα.
ούτε κ γω συμφωνώ με το «εν ονόματι του χιούμορ, να ρίχνουμε το επίπεδο» (για να το ανεβάσω, σου περισσεύει κ ένα κόμμα εκεί:) ), αλλά δεν μου αρέσει η βαθμολογία ως εργαλείο, προτιμώ τα σχόλια.

#10
jesus

in ουναμουχαθείς

στη δοτική πληθυντικού θέλω να σε δω:Ρ

#11
jesus

in dt, ντετέ

η διαφορά σημειώνεται με δ ελληνικό κ η απειροστή διαφορά με d. για να πω το μαθηματικό μου, ο σύχρονος ορισμός το αντιμετωπίζει διαφορετικά, αλλά δεν έχει να λέει.

#12
jesus

in σάλτα και γαμήσου

προσωπικό αγαπημένο κ το σάλτσα κ γαμήσου. δεν είναι χαριτωμένο;

#13
jesus

in ουναμουχαθείς

ε, γράφ'το όλο μαζί να το καταλάβουμε:Ρ

#14
jesus

in στύση του Νίκα

*θα ήθελα να είχες κτρ.

#15
jesus

in στύση του Νίκα

θα ήθελα να έχεις σεβαστεί το γεγονός ότι δεν θέλω να γίνω επιθετικός.

#16
jesus

in στύση του Νίκα

επειδή δεν θέλω να γίνω επιθετικός θα σχολιάσω μόνο ότι άλλο η μορφή κ άλλο το περιεχόμενο

#17
jesus

in στύση του Νίκα

ρε συ, βράστα, το ζήτημα είναι η αναλογία, κ κυρίως το γεγονός ότι δίνεται η εντύπωση ότι κάποιοι χρήστες κάθονται συστηματικά κ σκέφτονται πράγματα προκειμένου να τα ανεβάσουν στο σάιτ κ ότι ό,τι ατάκα πέφτει θεωρείται άξια να γίνει λήμμα κ να οριστεί.

σκέψου τον τύπο ο οποίος απλά ψάχνει στο νετ τη σημασία μιας λέξης, τη βρίσκει εδώ κ αρχίζει να σκαλίζει το σάιτ, αλλά μετά πέφτει σε έναν κόσμο από λεξιπλασίες, ο οποίος δεν έχει νόημα παρά μόνο γι αυτούς που τον δημιούργησαν. μάλλον θα απογοητευτεί από το σάιτ κ θα το παρατήσει.

δεν διαφωνώ ότι πολλές από τις ατάκες με τον φραπέ τις χρησιμοποιούν όντως οι κωλομπαρόβιοι (είναι άλλωστε κ κάτι το μη επαληθεύσιμο από μέρους μου), αλλά μην μου πεις ότι δεν έχουν κατασκευαστεί κ κάμποσες. σκέψου μόνο πόσες λέξιπλασίες έχουν ανέβει στο δου-που με την ερώτηση από κάτω «τι μπορεί να σημαίνει».

κ επαναλαμβάνω ότι τα αυτοαναφορικά, στον βαθμό που δεν γίνονται άθλημα, είναι άκακα επειδή μένουν στον μικρόκοσμο του σάιτ, αλλά το να νομίζουμε ότι είμαστε εργαστήριο κατασκευής γλώσσας είναι μέγα σφάλμα.

παραπέμπω στην αντίδραση του τσόμσκυ σε αυτό το βίδεο στη συζήτηση που ξεκινάει γύρω στο 2.40. το οποίο βίδεο ο κάννινγκ δεν είχε εκτιμήσει ιδιαιτέρως κ κρίμα:Ρ

σόρυ αν κούρασα.

#18
jesus

in οιδιποδοφραπέ

κ τη δουλτσιμουνέα μαζί

ναι, όταν του βάζει ο καφετζής νερό σε καθαρό ποτήρι.
να λείπει τόσο καιρό αυτό το λήμμα;; απαράδεκτο για πράκτορες!

#20
jesus

in οιδιποδοφραπέ

το δουάν ζουάν μετράει κ ψένομαι να το αφήσω ως έχει

#21
jesus

in ο Μάκης ξέρει ...

Ο Μάκης ξέρει ποιος έφτιαξε το κενό μεταξύ συρμού κ αποβάθρας

Ο Μάκης είναι ευπρόσδεκτος σε μια παρέα όσο κ μια κλανιά σε στολή αστροναύτη

#22
jesus

in στύση του Νίκα

απλά νομίζω πως ξεχνάμε ότι μέσα στο χαβαλέ του το πράμα είναι πρωτίστως λεξικό, κ η δουλειά όσων γράφουν σε ένα λεξικό είναι η καταγραφή κ όχι η δημιουργία.

κ τα αυτοαναφορικά φαίνονται από τα τρία χλμ, να παν στο διάολο, αλλά το να νομίζουμε συστηματικά ότι κατασκευάζουμε αργκώ στο σάιτ είναι πλήρως αδόκιμο. κ το κατασκευασμένο πράμα φωνάζει, ιδίως στον ορισμό, από πολύ μακρυά.

απ'την άλλη, μέσα στα πλαίσια του χαβαλέ, το να καταθέσει κ κάποιος την πίπα του δεν είναι ούτε κακό, ούτε λάθος, μια χαρά είναι, κ κυρίως όταν παρουσιάζεται ρητά ως νεολογισμός, ως κάτι το οποίο καταθέτουμε προς κρίση κ όχι ως κάτι το υπάρχον. το ζήτημα είναι το μέτρο, που κτγ έχει χαθεί.

σόρρυ αν κούρασα.

#23
jesus

in φραπομούνα

μπερτολούτσοι

#24
jesus

in πινέζα

νομίζω λέγεται γενικότερα ως «στην πινέζα του χάρτη». εκτός κ προήλθε από κει κ γενικεύτηκε.

#25
jesus

in μπυρουέτες

επίσης, μετά από καιρό, και ο μπυρούς λη, ο σαπιοκοιλιάς ξάδερφος του μπρους λη, κατά τη γνωστή σειρά ανεκδότων.

#26
jesus

in Μπερτόδουλος

μπερτόδουλος ήταν κι ο μπρεχτ

#27
jesus

in δαραβίγγας

(αυτός ο τζησους δεν είμαι εγώ)

η πυραλεπού λέγεται;; αν ναι να ανέβει, στην παράδοση του [δωδ], του φατσοβιβλίου κτλ.
το χρώμιο δεν τό'χω καν στα αγγλικά.

#29
jesus

in στο χέρι σου είναι

κάτι αντίστοιχο είχε πει κ ο φερμά, νομίζω, χονδρικά ότι εάν δεν μπορώ να λύσω ένα πρόβλημα φταίω εγώ, η λύση βρίσκεται σπερματικά στην εκφώνηση του προβλήματος.
με πάσα επιφύλαξη, μπορεί κ να λέω τρελές πίπες.

#30
jesus

in στο χέρι σου είναι

η κατάρα του πεύκου