συνήθως είναι οι σύντομες μορφές που προέρχονται από τις εκστέντεντ βέρσιονς, εκτός κ κάνει μπαμ ότι είναι κατοπινή ατάκα, πχ έλα μουνί στον τόπο σου, κι άλλη τουρνέ μην κάνεις.
υπάρχει ήδη εδώ. στην αναζήτηση ας μην βάζουμε όλη τη φράση, αλλά τη βασική λέξη για να αποφεύγονται πολλαπλές καταχωρίσεις.
με τις υγείες μας!
έχετε αναλωθεί σε μαλακίες κ δεν έχετε αναφέρει τα 2 κλασσικά ανέκδοτα:
το 1ο με τον μπάρμπα που ενοχλείται με τη μπάντα που κάνει πρόβα, τελευταία πρόβα-αύριο παίζουμε, τελευταία πρόβα αύριο σας γαμάω.
το 2ο με τον τραγουδιστή μπλακ-μέταλ συγκροτήματος που ξεχνάει τα λόγια, τους ρωτάει έναν-έναν του λένε δεν τα ξέρω, ρωτάει κ το ντράμμερ 'πιο τραγούδι παίζουμε;;;'
θίγονται κ όλας...αν δε γελάς με τον εαυτό σου κ αυτά που κάνεις δεν παλεύεις. άιντε:)
η πλήρης έκφραση είναι
αν δεις καράβι στο βουνό, μουνί θα τό 'χει σύρει.
υπάρχει κ η ατακοειδής έκφραση
το μουνί σερνει καράβι
και ο πούτσος παραγάδι
λέγεται κ όταν πάει κάποιος να χέσει
δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος για τα ζερά, κ ιδίως στον ορισμό που είναι κομπλές.
έλεος πλέον...
τους ορισμούς του συντρόφου τους σέβομαι, αλλά οι παραλληλισμοί γκόμενας με ποδοσφαιριστή που έχει εισάγει με απωθούν
claquage έχει όντως να κάνει κ με ρεύμα, αλλά είναι το φαινόμενο κατά το οποίο σπάει η διηλεκτρική αντοχή ενός υλικού κ διαρρέεται από ρεύμα ο πυκνωτής.
αυτό ακριβώς, τπτ άλλο.
ουπς...πάσο...
όλα καλά, μόνο η αννίτα έκμπεργκ δε μου πάει. η γκλαμουριά έχει κάτι το δήθεν, ενώ η συγκεκριμένη σκηνή είναι κάτι το άπιαστο...αχχχχχ
το ερημιτζής όντως είναι διαφορετική λέξη, κ χρησιμοποιείται με την ίδια, ακριβώς νομίζω, έννοια με το ερήμης. χρήζει, λοιπόν ξεχωριστού λήμματος.
δεν εννοούσα ακριβώς αυτό, αλλά νταξ:)
υπάρχει κ παρωδία 'κάνε ντουζ' αλλά δεν έχω πετσοκοφτήρι για να ανεβάσω το εμπιτρία εκδοτική ρε γμτ...
είναι συγκλονιστική επιβεβαίωση του σεξισμού της ελληνικής γλώσσας κ της φαλλοκρατικότητας της ελληνικής κοινωνίας η ποικιλία των εκφράσεων κ η λεπτότητα της χροιάς που αποδίδεται στις διάφορες λέξεις που χαρακτηρίζουν γυναίκες όταν προστεθούν καταλήξεις, αλλαχτούν λίγο κτλ. πχ μουνί-μουνάρα-μουνίτσα, κάβλα-καβλί-καβλάκι-καβλίτσα, ψωλαρπάχτρα-ψωλομαζώχτρα κ άλλα πολλά.
αντίθετα, το λεξιλόγιο χαρακτηρισμών ανδρών από γυναίκες είναι φτωχότατο συγκριτικά, τουλάστιχον απ' όσο ξέρω.
έχεις δώσει ρέστα με τις μυτζήθρες κ τα λοιπά γαλακτοκομικά τελευταία, να πούμε αδερφάκι, κ χωρίς παρεξήγηση κι όλας.
αμάν ρε σκύλε, μην πέσει ερώτηξις στο σάιτ, πλέον:)
αν εξαιρέσεις τα σκυλοκωλάδικα κ το χορό κ βάλεις λίγο μπαρμπούτι περιγράφει την σωτηρία μπέλλου. αλλά αυτή πέθανε...ένιγουέι
ένιγουέι, το κάναμε ορθογραφημένο κ αν ο σύντροφος φιλόλογας έχει αντίρρηση μας το λέει κ το επαναφέρουμε.
τα αηδιαστικά σου photochop αλλού φιλαράκο:Ρ
υπήρχε ήδη το λήμμα, με μια παύλα ανάμεσα. στο σερτς δεν βάζεις όλη την λέξη, μόνο ένα κομμάτι για να αποφύγεις τέτοια φαινόμενα. αρκεί να βάλεις το 'γκόμενα' για να δεις τι βγάζει.
τσήαρς!
σωστόστ.
η πολιτική δύναμη της καθολικής εκκλησίας στη δύση εξακολούθησε να είναι υπολογίσιμη κ πολύ μετά την επανάσταση του 89. πχ κατηγορείται για επηρεασμό του αποτελέσματος στις πρώτες μεταπολεμικές εκλογές στην ιταλία, όταν απείλησε με αφορισμό όσους θα ψήφιζαν ΚΚΙ.
τώρα για τον αριθμό, νομίζω έχει να κάνει με τα παιδικά βιώματα του καθενός κ την απογαλάκτιση.
ρε συ φίλε, είναι αντιαισθητικό αυτό το πράμα. υπάρχει κ το σίγμα το τελικό κ οι τόνοι κ τα κεφαλαία δλδ...έλεος...
η κωλοφεράντζα κ το παραμάζωμα είναι διαφορετικά πράματα.
πώς λέγεται ο μπομπ σφουγγαράκης που τον πάτησε φορτηγό;;
μπομπ βετέξ.
μούχαχα.
δικαίωμα. η μόνη πιθανή ένσταση είναι ότι χρησιμοποιείται ως ουσιαστικοποιημένο επίθετο, οπότε πλέον κατοχυρώνεται ένα κ μοναδικό γένος. η επιλογή για θηλυκό στέκει, κ δεν με είχε απασχολήσει γιατί αρσενικό. ίσως πρόβολος φορέας;
για φυσική εγώ έναν βελγάκη άκουγα που πήδαγε κόσμο μέχρι την χρονιά που μπήκα κ είχαμε έναν άλλον τύπο φτυστός ο μάικλ ντάγκλας.
κ τώρα που άδειασα να διαβάσω την πραγματεία, έχω ξεμείνει κ γω...
@βράστα: γιατί άσχημο βρε αγοράκι μου;;;