#1
jesus

in μούτι

φίλε γκναν
μήπως ξέρεις να πεις κ για το άστε ντούε (βλ. λήμμα ετσιθελισμός)
μετά τιμής,
τζήσους

#2
jesus

in ετσιθελισμός

άστε ντούε δεν είναι;; δεν είχα ιδέα ότι είναι αρβανίτικα.
υπάρχει αντ-όν στον μοτζίλα με λεξικό θείο. νομίζω το χρειάζεσαι;)

πάσο

εξ ου κ το αιώνιο ερώτημα γιατί πιάνουν μόνο όσους εκδίδουν γυναίκες (κ όσους απ'αυτούς) κ όχι όσους εκδίδουν περιοδικά. που βρίσκονται τόσο εύκολα, όσο κ τα περιοδικά.

#5
jesus

in τηλετουμπίφτης

ίσως επειδή το ζογκλερικό γράφεται με όμικρον

#6
jesus

in γαμώπουστας

γράφεται με όμικρον, όπως κ ο τρυποκάρυδος, πχ.

η φράση, αν θυμάμαι καλά, είναι 'άλλα'ντ'άλλα, της παρασκευής το γάλα', όπου άλλα'ντ'άλλα, παρεφθαρμένη εκδοχή-συνδυασμός του άλλα'ντ'άλλων με το άλλα αντί γι άλλα.

#8
jesus

in μέγκλα

το έχω γράψει και αλλού. ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ. το μέγκλα χρησιμοποιείται ως επίθετο ή τροπικό επίρρημα κ όχι ως χρονικό. ΔΕΝ μπορεί να εισάγεται ο ορισμός του με το όταν.

#9
jesus

in τάρι-τάρι/ τάρι

ντάρι-ντάρι το λιοντάρι
θα σου κόψω το παπάρι

γενικά νομίζω υπάρχει ζήτημα με το ν, αν πρέπει να είναι μόνιμο ή όχι. εμένα, ας πούμε η γραφή 'είπα στο Δημήτρη' μου φαίνεται αντιαισθητική. ή κ αντιαισθησιακή που θα έλεγε κ η λαίδη.

#11
jesus

in μπαλαλάικα

εγώ το χρησιμοποιούσα ως εμφατικό του λάικα (βλ σχετικό λήμμα)
πλέον δε μου είναι κ πολύ χρήσιμο ως έννοια

#12
jesus

in *x/m

αυτό υπάρχει εδώ κ τουλάστιχον 10 χρόνια, οπότε δεν έχει να κάνει με την υποκουλτούρα να φύγουμε των ήμο.

#13
jesus

in σακουλεύομαι

μπουρού στο πιο ορίτζιναλ είναι η σειρήνα στα καράβια, αν θυμάμαι καλά. δεν γνωρίζω αν έχει επεκταθεί κ σε πιο γενικές σειρήνες.

#14
jesus

in ταλιμπάν

δεν θα διαφωνήσω για τη σημασία της λέξης και για τη χρήση της με αυτήν την έννοια, και ακόμα λιγότερο για το ότι ο χριστόδουλος (σκατά στον τάφο του) ήταν ταλιμπάν.
θα διαφωνήσω, όμως, ως προς το αν αυτή η χρήση είναι αργκό. πρόκειται για υιοθέτηση του όρου, για μια μεταφορά που είναι στα όρια της κυριολεξίας. η μόνη διαφορά είναι ότι οι ορίτζιναλ ταλιμπάν είναι μουσουλμάνοι κ επεκτάθηκε ο όρος κ για χριστιανούς ταλιμπάν.

#15
jesus

in κορδονούρης

χμμμμμ... μεσινέζα;;;

#16
jesus

in ΤΕΙ Ζαμπονοκοπτικής

κ η διακοσμητική φωταγωγών έχει καλές βάσεις.

#17
jesus

in καυλουρώ

μέχρι τα 40 εκ. εννοείς;; όντως, μετά λέγεται δασοπυρόσβεση.

#18
jesus

in πορδοσαμπάνια

η ορολογία χρειαζότανε. επαρκώς αηδιαστικός.

#19
jesus

in ταμτεύω

πού κατάφερε κ χώρεσε τόσα λάθη στις αφιερώσεις στη φωτό η γκόμενα;;

#20
jesus

in κατσαπάνκης

λωωωωωλ

#21
jesus

in μπάχαλο

μπάχαλο είναι κατάσταση. μπάχαλος είναι ο αναρχικός
εν προκειμένω 'ήταν τίνγκα στους μπάχαλους'.
κ δεν είναι ενδεικτικό, γιατί αναφέρεται σε αναρχικούς τύπου μπλακ μπλοκ, συνεπώς θα έπρεπε να έχει να κάνει με πορεία το παράδειγμα.

άλλος διάλογος-ορόσημο ήταν στη λούφα: ο κιμούλης μπαίνει στο χίλτον κ ο πορτιέρης του τη λέει -δεν μπορείτε να μπείτε με τη στολή
-ξέρεις ποιός είμαι εγώ;
-όχι
-γι αυτό σου λέω. κάνε το μαλάκα...

#23
jesus

in τηλεκανίβαλος

υπάρχει κ η σχετική καλτ ταινία με πουλικάκο κ δε συμμαζεύεται. πρέπει να βρίσκεται στο γκρηκ-μούβις.

η βάση του σουρεαλισμού είναι η ρασιοναλιστική αφετηρία.

#25
jesus

in τούφα

επίσης κ σε ρημματική μορφή 'τουφάρω' και η έκφραση 'πάω να κοροϊδέψω τους πεθαμένους'

#26
jesus

in φασολάδα

και βγάλε...

#27
jesus

in τροτέζα

αν έχεις κάτι, γράψ'το, γιατί εγώ στο λεξικό μου (petit robert) δεν βρήκα τπτ, ενώ είχα αντίστοιχη εντύπωση: περίμενα ένα παράγωγο του trottoir (=πεζοδρόμιο), αλλά εκεί μέσα έχει παράγωγά ενός ρήματος που έχουν να κάνουν με την ιππασία.

#28
jesus

in τρεις παπάδες με μαγιό

3 παπάδες με ράσα ίσως; κατηγορία αθλητικά ε;;; γκνννχαχα

#29
jesus

in απιθανόπουλος

θξ για το παράδειγμα θείο.
ο τύπος ή ανταγωνιστικός ή αγριοχρίστιανος είναι, αλλά κ στις 2 περιπτώσεις, απλά μαλάκας.
Ζήτω ο τιραμισουρεαλισμός κ η βλασφημία.

#30
jesus

in η Παπαρήγα η καλή

σπεεεεεεκ! έλλειπε