#1
jesus

in μυρίζει τινινίνι

έχουμε κάτι, αλλά οι διαφορετικές απόψεις δεκτές
;)

#2
jesus

in τσιλίκι, τσελίκι

από σένα τά 'φαγε κ δε στένεις τπτ;

#3
jesus

in κατεβάζω τη μάπα

γι αυτό το λέω ότι άσπρισε. φάνηκε ότι πρώτη φορά βρέθηκε σε κατάσταση παρόμοια με (αλλά πολύ μακριά από) αυτές που περιγράφουν αυτού του τύπου οι μαλάκες ως «μεμονομένο περιστατικό αστυνομικής βίας στο ΑΤ ομόνοιας» ή «αυτοκτονία κρατουμένου» ή «ζαρντινιέρα».

είναι ο κυνισμός που μόνο αυτός που λαμβάνει αποφάσεις για πράγματα που δεν τον ακουμπάνε μπορεί να έχει.

παρόμοιο γέλιο είχε κ η φλιτιά που έπεσε στα τρία χιλιόμετρα από εκεί που ήταν ο γιωργάκης στο λιμάνι πριν γίνει κυβέρνηση.

#4
jesus

in κατεβάζω τη μάπα

η βλακεία φαίνεται κ στη φάτσα του...

μάλλον έχεις δίκιο, περισσότερο πάει το «του χαλάσανε τη μόστρα», αν κ μου ακούγεται ελαφρύ για την περίπτωση. ο τύπος άσπρισε σαν το πανί κ έτρεμε...

γιαλό να πάααααας (γιαλό να πας)
γιαλό να 'ρθειιιιιις (γιαλό να 'ρθεις)
γιαλό να πάαααααα να γαμηθείιιιιιις

κλασσικό συμπλήρωμα.

#6
jesus

in κατεβάζω τη μάπα

του χατζηδάκη του κατέβασαν καλά τη μάπα χτες.

#7
jesus

in καπιταληστής

κ εδώ

#8
jesus

in του ματς

να προτείνω για την απόδοση της προσωδίας να το κάνουμε «τού μάτς» με τόνους;

#9
jesus

in σκέτο από γιουβέτσι

έπος;

τα πιάτα αυτού του τύπου δεν λεγότανε κ «ορφανά»; πχ μακαρονάδα ορφανή, με σάλτσα που έχει βράσει με κρέας, αλλά όχι κρέας, ένεκα που δεν έχει φράγκα.

όχι ότι τα έχω ακούσει με την οριζόμενη σημασία, απλά νά 'χαμε να λέγαμε κ κούτες να φουμέρναμε.

(κάτω τα χέρια, το αναλαμβάνω το τελευταίο)

#10
jesus

in μάλιστα κύριε

βάλε κ κάτι πιο δύσκολο, κ βάλε κ κάνα έπαθλο, να σε χαρώ...

#11
jesus

in μπουγατσοκιμάς

δες κ το σχόλιο του αψεγέ εδώκ την σκέτη μπουγάτσα.

#12
jesus

in τσαγωτό

μουνόπανο δεν είμαι. κωλόπαιδο κ αρχίδι, είμαι. αλλά τουλάχιστον την επόμενη φορά που θα μου τα πεις αυτά πες τα ως πάνος κ όχι ως κάποιος που σου το είπε.

#13
jesus

in τσαγωτό

γι αυτούς τους λογαριασμούς λέω, αν μη τι άλλο έχε το θάρρος να μην αρνείσαι τη συμπεριφορά σου. τώρα αν ήτανε 166 κ σου φόρτωσα κανένανε, τσάμπα είναι, κέρνα κ συ κάτι.

με αυτό δεδομένο δεν βρίσκεις εκνευριστικό το να κρίνεις εσύ πεταγόμενος σαν την πούτσα μεσ' απ' το βρακί κ να ανακοινώνεις σε νέο χρήστη ότι κάποιος άλλος έχει «γάμησέ τα» συμπεριφορά μες στο σάιτ; κ ιδίως όταν ξέρεις πολύ καλά ότι δεν υπάρχει τίποτα περίεργο στην συμπεριφορά που φάνηκε περίεργη στον μάστερ.

#14
jesus

in φωτογραφία

διάττων ή θα κάτσουμε;

#15
jesus

in τσαγωτό

οκ, πάρ' το αλλιώς κ πες μου πότε πέταξα μπηχτές κ δεν τά πα στα ίσα. σε σένα ή σε όποιον άλλον. ή πότε αρνήθηκα κάτι που έκανα, κ γι αυτό περιμένω να μου εξηγήσεις πώς λες «γάμησέ τα» σε κάποιον που γράφει ότι σχολιάζω τον ορισμό του πριν εμφανιστεί στις σελίδες αναζήτησης. μετά από 167 λογαριασμούς στο σάιτ, θα έπρεπε να ήξερες ότι ό,τι γράφεται δημοσιεύεται κατ' ευθείαν. τώρα το ότι βρέθηκα να σχολιάσω δύο ορισμούς κάποιου απανωτά, ε, δες πόσα σχόλια έγραψες εσύ σερί. κ να υπενθυμίσω ότι ως μοντ υποχρεούμαι να κοιτάζω τους προσφάτως δημοσιευμένους ορισμούς.

οι παναγίες δεν είναι ελιγμός. ο μοναδικός λόγος που είμαι ευγενικός μαζί σου είναι ότι δεν είμαστε φάτσα με φάτσα.

#16
jesus

in τσαγωτό

αν έχεις να πεις κάτι για τη συμπεριφορά των μοντς κ του σάιτ απέναντί σου είτε το λες ανοιχτά κ συγκεκριμένα επιτόπου, είτε σταματάς τις μπηχτές κατά καιρούς.

το δεύτερο είτε μένοντας στο σάιτ, είτε φεύγοντας. απλά γιατί αυτό που κάνεις με το να πετάς μπηχτές για τη λειτουργία του σάιτ είναι αντιπαραγωγικό. αν υπάρχει προσωπικό πρόβλημα με σένα πες το μια κ καλή.

απλά.

#17
jesus

in τσαγωτό

το αφήνω εδώ, γιατί οι παναγίτσες παραείναι σημαντικές για να πέφτουν από το νετ.

#18
jesus

in φίδια έφαγες;

αυτό το «μαλάκα άντρα» λείπει, νομίζω εχουμε το «πούστη άντρα» αλλά όχι αυτό.

#19
jesus

in τσαγωτό

εγώ το κατάλαβα, απλά εσύ μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψες.

#20
jesus

in κατεβάζω

έχω κ το «κατεβάζω βιτρίνα» ίζολ σπάω ολοσχερώς στο πρόχειρο εδώ κ κάτι αιώνες. κάνε το κονέ κ βάλ' το, άιντε να κάνουμε κ καμιά δουλειά εδωμέσα.

#21
jesus

in σαπούνι

τα φαγώσιμα της ελληνικής γλώσσας κ ιδίως τα μοτοσυκλετιστικά απλά γαμάνε.

#22
jesus

in Ίνρι

ρε άε ρε. όταν πίνω αψέντια, ίσως το βλέμμα, ναι. αλλά, ρε άε ρε.

#23
jesus

in το μπούλης, ο

λογοπαίγνια.

εγώ δεν καταλαβαίνω πού είναι η διαφορά απ' το να γράψεις απλά ότι κάποια άτομα που είναι μπούληδες λέγονται μπούληδες κ καταλαβαίνουμε για ποιους μιλάμε, όπως γίνεται κ με το «χοντρός», το «μαλάκας» κ όλα τα επίθετα, χωρίς όλες τις φιοριτούρες. κάπου αλλού κάναμε τη συζήτηση αυτή πρόσφατα...

θα μου πεις, βέβαια, ότι όπως το γράφεις η διαφορά είναι ότι μπαίνει κ το άρθρο μπροστά κ το όλο σύμφυρμα γίνεται άκλιτο, αλλά αυτό στον ορισμό δεν το έγραψες πουθενά, αν κ είναι μάλλον το μόνο άξιο αναφοράς (προσωπικά μου φαίνεται αντιαισθητικό κ θα αμφισβητούσα ότι λέγεται, αλλά άλλο κάρο με πατάτες αυτό).

#24
jesus

in το μπούλης, ο

ε, νταξ. το μπούλης ζλαχώνει την μπουνάφτρα αφού παραφταρώσει το τσιλιμπιστίρι.

αποδεικνύεται επαγωγικά.

#25
jesus

in το μπούλης, ο

μάλλον μπούλης είναι αυτός που γκλατσάρει το ζουχούνι ερπιμάνοντας την χαζάβιο.

#26
jesus

in -άω

μορντεχάει.

(@μαυρος: καλή, αλλά φτωχιά ρε πστ...)

#27
jesus

in -άω

στο κουτί της νάντιας απ' την ταραμπούρα έχει ζέστη κι υγρασία κ μου φτάνει.

κόλλιγας ήταν...

#28
jesus

in -άω

- μην περιμένεις να χειμωνιάσει για να ασπρίσεις. άντε κ γαμήσου.
- εγώ;
- όχι εσύ. εσύ.

(νεόκοπη μαλακία.)

#29
jesus

in -άω

έχει ασπρίσει το σύμπαν, κρίμα που δεν έχω φωτογραφική να βγάλω μια φωτογραφία.

#30
jesus

in τσόνι

ωραίος!

ο εκ δράμας πατήρ μου το λέει «τρία πουλιά κι ένας τσόνος».