ρε άε αποκεί ρε, πουλάς ειρωνεία απ' το βράδυ ως το πρωί...
ανέβασε μαζί κ τη στούκα ο άθρωπας κ γράφω για τα δύο ταυτόχρονα.
(τα παραδείγματα είναι κ τα δύο σωστότατα, αλλά ο ορισμός μου φαίνεται μπάζει σ' αυτό το σημείο)
φάουλ!!!!
η χύμα κ η στούκα είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.
η χύμα είναι το πέσιμο, συνήθως αυτό που παθαίνεις όταν σου γλυστράει η μηχανή ενώ είσαι πλαγιασμένος. στούκα είναι η τράκα κ μόνον αυτή.
αμφότερα φαγώσιμα, βεβαίως.
για τα β κ γ. σωστότατος. για το γ, ιδίως, μπορώ να σκεφτώ φράσεις τύπου «άμα μου τη βαρέσει, θα τα βροντήξω σε καμιά δόση κ μην τον είδατε τον παναή», αλλά όντως ο βιότοπος της λέξης είναι η αφήγηση.
τώρα για το α, συνειδητά άφησα τα ντραγκς εκτός, γιατί μου φαίνεται ότι, αν κ είναι δύσκολο να αποφύγει κάποιος τον συνειρμό, η λέξη μ' αυτήν την έννοια δεν έχει πολύ στενή σχέση, γιατί αποδίδει κάτι το στιγμιαίο, το μή περιοδικό κατά κανόνα.
η συζήτηση, προφανώς ανοιχτή.
ντου και ξύλο μετά τζαζοειδούς μουσικής
γάμησε!!!!!
να θεωρήσω μάλλον, έως πλήρως, απίθανο να έπαιζε μουζική, στα μπουντρούμια του αλή πασά, για να καλύπτεται, ο θόρυβος των, βασανιστηρίων;
οι giannena sound system γαμάνε, πάντως,
συμπληρωματικά βλ. κ εδώ το 1, αν κ νομίζω ότι ο ίων το καλύπτει πιο σωστά.
λέγεται με χαλαρά αντίστοιχο τρόπο κ στα γαλλικά, des affaires qui traînent (δουλειές που αργοπορούν), αλλά κ des indices qui traînent partout dans une formule (δείκτες που βρίσκονται παντού σε μια εξίσωση, για τον βίκαρ σπέσιαλ αυτό), des affaires qui traînent qq part (μπούμπιστρα που βρίσκονται κάπου καιρό κ σπάνε @@).
απ' το traîner, σέρνω κ.α.
κατέβασε κ τα σκουπίδια.
άφες αυτώ δεν είναι ρε θείο ντόκτορα;
με ευκτική. μην παραποιούμε κ τον Λόγο μου...
κ εδώ.
επειδή κολλάει με το άσμα, χώνω το εξής:
(καΐλα αλέρτ)
- πώς μεταφράζεται το «Ο μεθυσμένος μπαμπάς μεθάει την νταντά. Η νταντά μεθάει την άλλη νταντά»
- Ο ντίρλα Dad ντιρλά νταντά. Νταντά ντιρλά νταντά.
;)
σε πρόλαβα, μαυρόγιαννε:Ρ
βλέπε φάρσες.
κόφ' τους καφέδες θείο...
εμένα ο γάμος με απασχολει μονο στο επιπεδο του ότι δίνεται η εντύπωση ότι «γιατί δεν με παίζετε κ εμένα» ως προς την αντιμετώπιση των γκέυ από την εκκλησία. για το ότι δύο οποιοιδήποτε άνθρωποι που αποφασίζουν να συνδέσουν το μέλλον τους δικαιούνται τα προνόμια του έγγαμου βίου δεν υπάρχει συζήτηση.
όμως για την εκκλησία το σεξ είναι εργαλειοποιημένο κ σ' αυτήν την λογική που αποτάσσει τον σοδομισμό (που μπάζει, αρκεί να αναφέρει κανείς ότι η διέγερση του προστάτη, λέγε με σου χώνω κάτι από πίσω, αυξάνει την ποιότητα κ την ποσότητα του σπέρματος κ αφού τα πάντα εν σοφία εποίησε κτλ) κ το λεσβιακό σεξ, οι γκέυ είναι απλά αμαρτωλοί. γιατί να μπει κάποιος στην συζήτηση ότι η εκκλησία πρέπει να τους αποδεχτεί;
αν είσαι γκέυ κ χριστιανος, πρόβλημά σου, σταμάτα να είσαι κάτι απ' τα δύο, δεν θα σου λύσουμε εμείς το πρόβλημα.
όσον αφορά την υιοθεσία, μου φαίνεται υπάρχει λογική ανακολουθία.
εάν είσαι βιολογικα ικανός να κάνεις παιδί, αλλά η επιλογή (εφ' όσον κ αυτοί κ εγώ δεχόμαστε ότι δεν είναι αρρώστια το να είσαι γκέυ) στην σεξουαλική σου ζωή το αποκλείει, γιατί να θες να υιοθετήσεις ένα παιδί;
προφ κ υπάρχουν αντεπιχειρήματα σε αυτό, αλλά μου φαίνονται ασθενέστερα από αυτήν την αντίφαση.
κατά τ' άλλα, οι περισσότεροι ετεροφυλόφιλοι γονείς είναι ανίκανοι για γονείς, αυτό είναι σίγουρο, οπότε πάλι στα ίδια σκατα πεφτουμε.
όσον αφορά στην εικόνα που έχει περάσει για τους γκέυ ότι «το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να γαμιόμαστε», βασικό αντεπιχείρημα κατά της υιοθεσίας, δεν είναι άμοιρη ευθυνών κ η ίδια η κοινότητα...
εμ βέβαια...με τοσο ψέκασμα και ανθελληνική προπαγάνδα που έχεις φάει, τα μισά που γράφεις τούρκικα ειναι...
το «φτού σου, ζαχαρία» ως μη υβριστική εκδοχή του «φτού σου ρε πούστη μου» παίζει ή το λέει μόνο ο φάδερ μου (κ εγώ που του μοιάζω επικίνδυνα τελευταία) ;
απ' αυτά που μας ψεκάζουνε. γιατί δεν τα λες;;
η λογική αυτή είναι παρούσα σε εξαιρετικό βαθμό στους γκέυ, κ ίσως σε ακραίο πολλές φορές.
είναι παλιά προσωπική διαπίστωση ότι το γεγονός ότι ο σεξισμός είναι τόσο βαθιά εντυπωμένος στην κοινωνια αποτυπώνεται στους ρόλους άντρα-γυναικας που παίρνουν πολλές φορές ακραια μορφή ενος παρωχημενου μοντελου ζευγαριου για τα ετεροφυλοφιλικά κριτήρια.
το θυμήθηκα όταν γύρισα σεπτέμβρη παρίσι, που πέτυχα δύο λεσβίες στο αεροδρόμιο, που ειχαν καθαρότατα ρόλους άντρα-γυναικα στη σχέση, με την γυναίκα να κάθεται περιμένοντας την άλλη να βγάλει το φίδι απ' την τρύπα για το πώς θα πάνε από το roissy στο παρίσι (περασμένα μεσάνυχτα κ απεργία στις συγκοινωνίες). η εντύπωση της ανάθεσης ότι «κάνε αυτό που πρέπει να κάνεις στη σχέση μας» ήταν πρόδηλη στην συνολική συμπεριφορά καί των δύο, κ όχι μόνο από αυτό το περιστατικό.
το θυμήθηκα πάλι όταν νομιζω ο χανκ λινκαρε κάτι στο ίντυ για queer anarchism, μαζί με όσα είχα σκεφτεί πιο παλια για το πόσο αντιπροοδευτικό είναι να βαφτίζεις κάποιες κοινότητες «εξ ορισμού» προοδευτικές, όπως οι γκέυ, οι μετανάστες (κλασσικό κόλλημα αναρχικών, ελπίζω να το ξεπεράσουν κάποια στιγμή), οι εργάτες για τους παλιάς σχολής κομμουνιστές, ο υπόκοσμος κατά πετρόπουλο, ξεχνώντας ότι αυτές οι κοινότητες ενδέχεται είτε να αναπαράγουν τα στερεότυπα τα οποία τους βλάπτουν ή θεωρητικά έχουν υπερβεί λόγω ένταξης σε αυτή την ομάδα (όπως οι γκέυ τον σεξισμό), είτε ακόμα κ να τρέφονται από αυτά τα στερεότυπα, όπως πχ ο υπόκοσμος είναι υπό- επειδή υπάρχει υπέρ- κ γι αυτό έχει ανάγκη τον υπέρ- όσο ο κλέφτης την παραγωγή αγαθών, ή το παρα-κράτος, που είναι παρά- όσο υπάρχει κράτος σκέτο, κ γι αυτό θα είναι η πιο ισχυρή δύναμη αντίστασης του κράτους σε κάθε προσπάθεια κατάργησής του.
αυτού του τύπου ο μανιχαισμός είναι το αμέσως αντιπροοδευτικότερο πρότυπο σκέψης μετά τις διακρίσεις με βάση τις οποίες αυτός ο μανιχαισμός ετεροκαθορίζεται. εξ ίσου καταστροφικό βέβαια ειναι κ το πατρονάρισμα της κομμουνιστικής πρωτοπορίας στο από αυτήν αποκαλούμενο λούμπεν προλεταριάτο, κ το οποίο πατρονάρισμα τρεφει αυτην την εξύψωση των λούμπεν στη μόνη γνήσια επαναστατική δύναμη, όπως έλεγε ο πετρόπουλος, γιατί κατάφερε να επιζήσει στο «περιθώριο».
ναι, αλλά αυτή η κατάσταση γουστάρει το περιθώριο, δεν θέλει να βγει από αυτό, θέλει να διώκεται για να δημιουργεί τα καλιαρντά, τρέφεται από αυτό, καθορίζεται από την αντίφαση αυτή από την οποία δεν θέλει να βγει.
αυτό λέγεται ανθεκτικότητα, όχι επανάσταση.
- τι να το κάνω αυτό το pdf «το χάραμα» που μού 'στειλες;
- να το εκτυπώσεις.
- μόνος μου;
- τι, θες κ βοήθεια;
ηθικόν δίδαγμα:
print το χάραμα, μονάχος.
αυτό δεν είναι επ' ουδενί σλανγκ. χώρια που υπάρχει εδώ, θυμάμαι να το λέει μέχρι κ ο παπαριστός χριστόδουλος.
ναι, κ γαμώ τα ξεχού να γκαζώνεις το δίχρονο στην ταράτσα...