Βιωματική γνώση!
Τον είχα δει πριν λίγους μήνες σε χρόνο ανύποπτο και μου είχε προκαλέσει εντύπωση. Πού να ήξερα!...
Έγραψες!!!
Να ναι καλά, η κοπέλα! Συγκινήθηκα!
Έναν καιρό που σπούδαζα στην Αγγλία (βλ. Πανεπιστήμιο του Πούτσεστερ), οι καθηγητές μας λέγανε «back up your back ups!», που νομίζω ότι μπορεί πλέον να σλανγκιστεί σε «fuck up your fuck ups!».
Καταπληκτικό!
Παρεμπίπταμπλυ, το inside joke των θεολόγων είναι η λεγόμενη «παλινωδία του αποστόλου Παύλου». Ο απόστολος διαπράττει την εξής αντίφαση: Σε ένα χωρίο λέει «κάλλιον εστί γαμήσαι ή πυρούσθαι» («γαμώ» σημαίνει «παντρεύομαι, έρχομαι σε γάμου κοινωνίαν», εννοείται), ενώ σε άλλο χωρίο λέει «ου συμφέρει γαμήσαι». Αυτή η αντίφαση έχει βεβαίως προκαλέσει μεγάλο προβληματισμό σε γενιές χριστιανών, που δεν ξέρουν να γαμήσουν (με την καλή-αρχαία έννοια), ή όχι!
Συχνή παραμύθα είναι ότι ανήκει σε οργάνωση για την καταπολέμηση της πρέζας, είναι σε αποτοξίνωση και χρειάζεται λεφτά, για να ενισχύσει την οργάνωση που τον βοήθησε να σταθεί στα πόδια του κτλ.
Καταπληκτική η διπλή σημασία! Εύγε!
Στον Αρκά, μια παρτόλα θέλει να το κάνει με έναν σιαμαίο, αλλά μόνο με τον ένα. Ο άλλος ρωτάει τι να κάνει κατά την διάρκεια του σεξ. Κι η παρτόλα του δίνει ένα βιβλίο και του λέει «μπορείς να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον βιβλίο»!
Μπράβο, Πειρατίνα, μας έλειψες! Πολύ ωραίο λήμμα!
τα σέβη μου Μαρκήσιε!
Άστραψες!!! Και το «ονολατρεία» καταπληκτικό, αλλά και το «ψωλαγωγώ»! Ντουγρού στο Δ.Π.!
Λαλάκη είσαι τρέλα!
«Το φιλί του αυτοκτονημένου»! Για σπλατεριά ακούγεται.
Δηλαδή, οι Σλανγκοφοριάζουσες έχουν πάρει την τύχη της σλανγκ στα χέρια τους;! Τρέμω, αλλά και εξιτάρομαι!
Χαχα, κι άλλο Ιρονικο-νικ; Ιρονίκ είσαι έμπνευση!
Η αλήθεια είναι ότι θεωρώ πάντως άδικο να νιώθουμε οι Σλάνγκοι αποτροπιασμό με φαινόμενα όπως το τσιμπούμερανγκ/ μπαγαποντολειχία κ.ο.κ., την στιγμή που οι ίδιοι ανεβάζουμε λήμματα, όπως φλοκοπόταμος και διασπερμάτευση. Προτείνω, λοιπόν, για λόγους slangically correct ισότητας να θεωρηθεί και η μπαγαποντολειχία ως «μερακλήδικη»!
ΥΓ. Με τρέλα και ροδέλα!
ΥΓ. Στο μυθιστόρημα L'Invitée η Simone de Beauvoir κάνει μια μυθιστορηματική επεξεργασία του μενάζ της με J.P. Sartre και Olga Kozakiewicz. Ο Σαρτρ ήθελε να ορκιστούν ότι θα είναι πιστοί ο ένας απέναντι στους άλλους εντός του τρίο. Δηλαδή να ορκιστούν ότι θα κάνανε σεξ μόνο εντός του τρίο και να το επικυρώσουν με ένα είδος όρκου. Μόνο που αυτό γινόταν όχι τόσο στα πρότυπα του δυαδικού γάμου, αλλά στα πρότυπα ενός περίπλοκου συμβολαίου, το οποίο αρχικά θα κρατούσε πέντε χρόνια, και μετά θα ήταν ελεύθεροι να το αναπροσαρμόσουν. Η ιδέα του, ωστόσο, για πιστότητα εντός του μενάζ α τρουά δεν λειτούργησε, πρώτον γιατί η Σιμόν την έβλεπε ως περιοριστική, και δεύτερον γιατί μετά σφαχτήκανε οι δύο γυναίκες από την ζήλεια.
Άστραψες! Μην ξεχνάμε και την σλανγκική σημασία του νοικοκυρά. Στα καθ' ημάς συμβαίνει με τις αλλαξολημματιές.
Σωραίος!