Βράστα ανοίγεις μεγάλο θέμα, και θα μπορούσες να επεκταθείς κάπως περισσότερο - αν και ο χώρος δεν είναι ο πλέον κατάλληλος. Πιστεύω πως ο όρος έχει πλέον σήμερα χάσει μεγάλο μέρος του ρατσιστικού του χρώματος. Οι αλβανοί αφομοιώνονται με ταχύτατους ρυθμούς και πολλοί πρώην αλβανοφάγοι έχουν κάνει στροφή 180 μοιρών στις απόψεις τους. Τώρα σιγά σιγά οι ίδιοι οι Αλβανοί, οικογενειάρχες και με καλές δουλειές οι περισσότεροι, στρέφουν το ρατσισμό τους απέναντι στους «κατώτερους» απ' αυτούς, κυρίως τους ασιάτες. Απεταξάμην δε απ' εμού οιαδήποτε ρατσιστική χρήση του όρου στο προηγούμενο λήμμα μου (από όπου πήρες υποθέτω την αφορμή). Το οτι όμως πολλές «δικές μας», κυρίως κάτω των 25, προτιμούν αλβανικό καυλί, είναι γεγονός καρατσεκαρισμένο, κυκλοφορούν μάλιστα εδώ και χρόνια σχετικά χιπ-χοπ τραγούδια που εξυμνούν τον αλβανικό ανδρισμό εν αντιθέσει με τους εκφυλισμένους έλληνες. Και βέβαια όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Όπως μου έλεγε πρόσφατα φίλος μου ιδιοκτήτης νυχτερινών μαγαζιών, μόνο οι αλβανοί πλέον κυνηγάνε γκόμενες να γαμήσουνε, εμάς τους έλληνες μας νοιάζουν μόνο η κόκα και τα λεφτά. Μεμονωμένη άποψη ίσως θα πουν, λίαν ενδεικτική κτγμ. Ακριβώς για να τονίσω αυτή την αντίληψη που θέλει τους αλβανούς απρόσωπες και ντούρασελ μηχανές του σεξ, χρησιμοποίησα το ουδέτερο. Τελειώνοντας, θέλω να τονίσω πως ο όποιος ρατσισμός εναντίον των αλβανών επιβιώνει, δεν αφορά καθόλου τα θηλυκά. Αρκετές αλβανίδες είναι απλά gorgeous, με μια μαγκιά στο βλέμμα, μια αλητεία, μια καυλωτική αγριάδα που δύσκολα τα βρίσκεις στα εγχώρια, πλήρως αλωθέντα από τον καταναλωτικό τρόπο ζωής, προϊόντα.
Αυτά και σόρυ αν κούρασελ.
Η μελαγχολία και το συναίσθημα που βγάζει αυτό το τραγούδι είναι απερίγραπτα.
είσαι baby γι' αυτό δε θα την είχες ακούσει ;)
Τ' αρχίδια μας κουνιούνται Σα δυό Καμπαναριά
Και συ θαρρείς πως είναι Στάμνες με Φλουριά
Σωστός. Εγώ το χρησιμοποιώ πολύ για χορηγούς, σπόνσορες ευειδών κορασίδων.
χαλίκ, σε ετοιμάζω λήμμα σχετικό με τα κοψίματα.
Καργιόλια είναι και τα νεύρα, π.χ. έχω τα καριόλια μου = έχω τα διαόλια μου. Αν το θέλει κανείς ας το τσιμπήσει.
@ πατσι: οκ, γκατ ιτ (έφυγε η τσίμπλα απ' το μάτι)! σα να λέμε ζώα του δάσους και του αγρού. Και μπάι δε γουέι, είμαι τζόρας αλλά όχι κι έτσι :ρ
@ χαν: μ' έφτιαξες πάλι! αλλά είπαμε, προσπαθώ να γίνω κι εγώ ένας ταπεινός Χώμα Γιουνιβερσάλ(ις) στούντιο
Άσχετο: είχα δει σε γραπτό φοιτητή κάποτες τη γραφή Fuco και μου σηκώθηκαν οι τρίχες απ' την ψλ. μου με το συμπάθειο. Πιστεύω πως θα έπρεπε να δημιουργηθεί μια κατηγορία με μαργαριτάρια φοιτητών κι έτς, θα σπάγαμε στο γέλιο.
Πάτσις: για ορισμένα είμαστε ακόμ στο στάδιο της έρευνας, θα δείξει.
Αυτό το έχουμε ανθρώπους χωρίς παρεξήγηση που κολλάει; γιατί τώρα ξύπνησα
Παίδες παίχτηκε μαλακία στο παράδειγμα κι έμεινε στη μέση. Περιμέντε πρώτα να επέμβουν οι μόδιστροι και μετά βαράτε, φιλάκια
Πονηρίδη σωστός. Αρχίζω σιγά σιγά και συνειδητοποιώ το τεράστιο πεδίο εφαρμογής της έκφρασης, η οποία αλληλοεπικαλύπτεται σε πολλά (όχι όμως σε όλα) με το «τρώω ήττα».
Βολεύομαι σ' ότι νά ναι. Άλλωστε όπως λέει και μια θειά μου οικολόγα, σε λίγα χρόνια απ' το μόλυβδο που τρώμε δε θα μας σηκώνεται, οπόταν...
Ιησού, με το συμπάθειο φίλε μου, αλλά δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλους. Και γω έχω ανεβάσει κάποια πράγματα που κατά όχι δική μου γνώμη γαμάγανε μανούλες, ξεκινήσανε τέλεια και στην πορεία κατέληξαν σ' ένα φτωχό εβδομηνταράκι. Στα λέω αυτά γιατί κι εγώ είμαι το ίδιο τζόρας με σένα, αν κρίνω οτι παίζει θάψιμο ή έλλειψη σεβασμού από κάποιον, θέλω να μπω μες την οθόνη να τα κάνω λαμπόγυαλο. Προσπαθώ όμως να κάνω και την αυτοκριτική μου κάθε φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δύσκολο μεν, προσπαθώ δε. Πετάω π.χ. κάτι φιλοσοφικά καμιά φορά, που όμως σε κάποιους μπορεί να τους τη δίνουν στα νεύρα, να λένε τι μας το παίζει τώρα ο καραγκιόζης κλπ. Και αν θες και την ταπεινή μου γνώμη, το προκείμενο λήμμα δεν λέει και πολλά πράγματα. Επειδή όμως βλέπω οτι το έχεις δουλέψει κι έχεις αφιερώσει κάποια φαιά ουσία για να γράψεις αυτές τις δέκα αράδες, προσωπικά προτίμησα απλά να απέχω και να μη βαθμολογήσω καθόλου το συγκεκριμένο λήμμα. Αυτό συνήθως κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις και έτσι τα έχω ήσυχα με τη συνείδησή μου. Θα ήθελα ειλικρινά τη γνώμη σου επ' αυτών.
Πές τα ρε φίλε για τα διόδια επιτέλους! Φεύγεις από Θεσσαλονίκη και έχεις για αρχή ΜΟΝΟ 4 διόδια στο καπάκι, χώρια ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ μέχρι Αθήνα! Και μια ζωή έργα το κέρατό τους γαμώ. Πείτε μου ΜΙΑ φορά που κάνατε τη διαδρομή αυτή και δεν είχε ΚΑΘΟΛΟΥ γαμοέργα στο δρόμο, κι εγώ τον κόβω και τον βάζω σε γυάλα να τον βλέπω.
το τουίτι, όπως και το ελαφρώς ομόηχο π ί ο υ ι, σημαίνει το μικρό πέος, το γαριδάκι.
Στην Κύπρο παίζει το παρεμφερές τσάροκκας.
Επί του λήμματος νάου, να μη λησμονείται πως οι κάγκουρες συνηθίζουν να πίνουν το αίμα των αμαξίων / μηχανακίων τους, κοινώς να τα ξεμουνιάζουν.
Και μια και μιλάμε για ογδονταρίες, ισοδύναμη έκφραση με το «σου φύτρωσε;» είναι το «πως, με δανεικό;». Την ατάκα πέταξε ο μέγιστος Βουτσάς στην ταινία Ο Τελευταίος Άντρας, όταν η φεμινίστρια γυναίκα του κολλητού του, για να του πάει κόντρα, ισχυρίστηκε πως το μόνο που διαφοροποιεί πλέον τους άντρες από τις γυναίκες είναι το οτι οι πρώτοι μπορούν και γαμάνε, ενώ οι γυναίκες όχι προς το παρόν...
Ο Ευριπίδης στον πρόλογο των Τρωάδων (στ. 13-14) προσφέρει μια εναλλακτική ετυμολογία για το Δούρειο Ίππο, από το δόρυ, συνεκδοχικά ο οπλισμένος άνδρας. Εν τοιαύτη περιπτώσει κι αν τη γάμησες!
Είναι αμετάβατο. «το βέλαξα το αμάξι» κτγμ δε παίζει. Μόνο «έχει βελάξει ρε φίλε το αμαξάκι, άμα είχε μιλιά θα σε ξεκίναγε στα καντήλια».
πανούλη σπεκ για το σχόλιο. Παρόλο που δεν παίζει να ακούσεις την έκφραση σε context παλαιοημερολογίτικης δαιμονομαχίας, θα μπορούσε κανείς να πει πως πρόκειται τρόπον τινά για αρχετυπική περίπτωση. Αν δεν πέφτει ξύλο σ' έναν εξορκισμό, τότε πολύ απλά δεν πέφτει πουθενά.
Εξαρτάται απ' το πόσο γουστάρεις τη συγκεκριμένη τύπισσα που έχεις βάλει κάτω. Αν απλά τη βλέπεις ως δοχείο εκκένωσης, θα φύγουν μόνο ένα μίνιμουμ φλοκίων, τα απολύτως απαραίτητα για να ξεχαρμανιάσεις και να ψάξεις για τίποτα καλύτερο χωρίς να κάνει κρα η λιγούρα στο μάτι.
Επίσης, εξαρτάται απ' το πόση ώρα θα το βασανίζεις μέχρι την ώρα της εκτόξευσης. Αν την έχεις δει κοκόρι και τελειώσεις στο 1,5 λεπτό, το αποτέλεσμα θα είναι φτωχό. Και πάλι, όταν δε πολυγουστάρουμε τη φάση και γαμάμε υπέρ πατρίδος, είμεθα συνήθως συνοπτικοί στας διατυπώσεις μας...
εγώ το χρησιμοποιώ κυρίως για μηχανάκια / αμάξια όχι και τόσο πάουερ, που ο κάγκουρας κάτοχος τα ωθεί στα άκρα των (περιορισμένων) δυνατοτήτων τους
Ξέχασα να σας ενημερώσω πως κατουράω και καμιά φορά. Σπάνια μεν, αλλά το κάνω :ρ
Εμένα μου συμβαίνει συνέχεια. Μετά την 6η φορά
Αυτό που λες δε παίζει. Είναι πολύ αραιά. Το λένε οι γκόμενες για να φορέσεις καπότα
Οι τούρκοι είναι έτη φωτός μπροστά απο μας σε πολλά πράγματα, ειδικά - όπως μάλλον θα ξέρεις χανκ - σε ό,τι αφορά την προβολή της πολιτισμικής κληρονομιάς της Ανατολίας, π.χ. λαξευτές εκκλησίες της Καππαδοκίας κλπ
Διευκρινιστικότατος. Πάντως εγώ σε προικοδότησα διότι με έδωσες αφορμή για να αναφερθώ - επιγραμματικά έστω - σε δύο πολύ ενδιαφέροντα φαινόμενα
Το να «χύνεις» χωρίς να χύνεις, διότι απλά έχεις στραγγίξει μετά από τόσες φορές
Το να λερώνεις το βρακάκι σου με μικρές σταγονίτσες όταν είσαι στα χαμουρέματα. Αυτά δεν μπορούν να θεωρηθούν κανονική εκσπερμάτιση.
Αυτός που εκσπερματίζει τη στιγμή ακριβώς που εκσπερματίζει. Ενδιαφέρον. Διότι ασφαλώς υπάρχουν κι αυτοί που ΔΕΝ εκσπερματίζουν τη στιγμή που εκσπερματίζουν, αλλά κι εκείνοι που εκσπερματίζουν τη στιγμή που ΔΕΝ εκσπερματίζουν. Εύγε.
Αν νομίζεις οτι η κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους είναι απάλευτη, κάνε μια βόλτα από Βαλκάνια, π.χ. μια Αλβανία, ή και μια Αίγυπτο, ή και μια νότια Ιταλία (Νάπολι)...
@ ιρον: είναι ο αγαπημένος μου, το pillow reading μου, μαζί με Marcuse.
@ τζιζα: εννοείται παίζει κι αυτό που λες. Το είχα στα υπόψη προς ανέβασμα, βάλτο καλύτερα εσύ. Και υπάρχουν κι άλλες ακόμη σλανγκικές χρήσεις της λέξης, π.χ. όταν βρέχει με το κιλό και δεν κρατάς ομπρέλα, τότε λες «τρώω ξύλο».
Ρε θερίο πότε πρόλαβες; αυτό θα πει απ' τη παραγωγή στην κατανάλωση.
εν + δοτική δηλώνει Στάση σε Τόπο, π.χ. - η εν Σαλαμίνι και η εν Λεύκτροις μάχη,
- οικώ εν αγρώ
- η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα γυνή (Τροπάριο Κασσιανής).
Η στάση σε τόπο δύναται να νοείται, όπως εν προκειμένω, μεταφορικώς.
Φιλάκια