#2
Khan

in χαιταίος, χαιτταίος

#4
Khan

in αβέλω πλουτς

Οι ενδείξεις του Φέισμπουκ στα καλιαρντά

#5
Khan

in στάσου, μύγδαλα!

Επικαιροποίηση

#6
Khan

in σκυλοκούραδο

Αντίφα χρήση του σκυλοκούραδου

#7
Khan

in με χωρίς

Τέλειο!

#8
Khan

in σαπφισμός

Σαπφώ και Αλκαίος, έργο του Lawrence Alma-Tadema, 1881

Γλωσσικό αντιδάνειο.

#10
Khan

in ίου

#11
Khan

in ψόφος

Το εμότικον που λείπει από τις αντιδράσεις στο Φέισμπουκ.

#12
Khan

in αριστεροφιλελές

Ντάξει, κατά τη γνώμη μου (που μπορεί και να μην ενδιαφέρει και κανέναν από τους ελάχιστους που έχουν απομείνει στο σάιτ) αυτό επετεύχθη μέσω μπαναρίσματος χρήστη (μάλιστα πάνω στο άνθος της παραγωγικής του ηλικίας) το οποίο είναι ένα ακραίο μέτρο, ασύγκριτα χειρότερο από το να διαγραφούν κάποια λήμματα και να βρίσκονται νεκρά λυγκξ. Το μπανάρισμα χρήστη είναι μια φάση "κόβω κεφάλι επειδή υπάρχει πονοκέφαλος", ή όπως έλεγε ένας Γαλάτης, "όταν οι Ρωμαίοι έχουν ισοπεδώσει τα πάντα ονομάζουν αυτό το πράγμα ειρήνη", εν προκειμένω "όταν οι μοντς έχουν μπανάρει ή διώξει τους πάντες ονομάζουν αυτό το πράγμα επικέντρωση στη γλώσσα". Αυτά τα γράφω χωρίς διάθεση για μαδομούνι, μόνο και μόνο επειδή με εκνευρίζει να σπιλώνονται χρήστες που έχουν μπαναριστεί και ως εκ τούτου δεν έχουν τη δυνατότητα να απαντήσουν.

#13
Khan

in τρότσκι

#14
Khan

in μαλακομαγνήτης

#15
Khan

in τιτιστής/τιτικός

Επί το έργον

#16
Khan

in τιτιστής/τιτικός

Ενδιαφέροντα λήμματα!

Αυτό μου θυμίζει λίγο και το (μωρή) τιτίκα.

#17
Khan

in αριστεροφιλελές

Σχετικοάσχετο: Αναρχικό (;) σύνθημα που θα το προσυπέγραφαν και οι φιλελέδες

#18
Khan

in αζμπέτε

#19
Khan

in σαρδέλα

Ο Νίκος Σαραντάκος αποθησαυρίζει και τη σχετική ενδιαφέρουσα έκφραση τηγανίζω σαρδέλες.

τηγανίζω σαρδέλες: Εξομοιώνω έναν βαθμοφόρο (δεκανέα ή λοχία) με τους άλλους φαντάρους σε ότι αφορά τις σκοπιές κτλ., δηλαδή του ακυρώνω τα διακριτικά (τις σαρδέλες). Ο όρος εν­νοεί όχι την επίσημη έκπτωση που είναι σπάνιο φαινόμενο, αλ­λά μια ειδική άτυπη περίπτωση: όταν ο νέος δεκανέας ή λοχίας φτάσει από τα κέντρα νεοσυλλέκτων στη μονάδα, δεν έχει πάρει επίσημα τον θαθμό του (δεν έχει έρθει, όπως λένε, η ονομασία του). Για να γίνει αυτό μεσολαβεί μια περίοδος ενός περίπου μήνα. Αν σ’ αυτό το μήνα τον αντιμετωπίσουν σαν κοινό φα­ντάρο, έχουμε το τηγάνισμα.

Εδώ

#20
Khan

in μπεγλερομαλάκας

Το μπεγλέρι μπορεί να εκληφθεί άλλωστε ως υποκατάστατο αυνανισμού.

Τους μπεγλερομαλάκες τους μπεγλέρισε

#21
Khan

in φούσκος

Στο 2.20 "θα σου φουσκώσω καμία" από Στέφανο Χίο

#22
Khan

in σύνδεση με Κάιρο

Για το C.A.I.R.O. βλ. λ.χ. εδώ.

#23
Khan

in σύνδεση με Κάιρο

Ο ορισμός επαναλαμβάνει στοιχεία που βρίσκονται και σε ένα σχόλιο ανώνυμου επισκέπτη σε άλλον ορισμό της έκφρασης, αλλά και αλλού στο Διαδίκτυο (βλ. λ.χ. εδώ και εδώ). Βρίσκω την ιστορική εξήγηση πολύ γοητευτική. Ωστόσο, για να είμαστε σίγουροι απαιτούνται κι άλλες ενδείξεις. Λ.χ. αν μπορούσαμε να πιστοποιήσουμε ότι η έκφραση χρησιμοποιείται μεταπολεμικά, αλλά όχι προπολεμικά, να δούμε τις πρώτες εμφανίσεις της κ.ο.κ. Δυστυχώς, δεν το έχω με την παρόμοια έρευνα...

Άλλοι τη συσχετίζουν με το ακρωνύμιο Communications Audio Interface for Remote Operations (βλ. άλλο ορισμό μας και σχόλιο εδώ, όπου συζητείται η έκφραση). Σε αυτήν την περίπτωση, λένε, η έκφραση διαδόθηκε την δεκαετία του 1970. Ξέρει κανείς τίποτα σχετικά;

#24
Khan

in αετίλα

Βγάζει μια αετίλα η φώτο

#25
Khan

in πουτσαράς

Είναι λολοπαίγνιο με το l.mao = laughing My Ass Off.

#26
Khan

in βόλτο

Υπόθεση: Μήπως η απώτερη ετυμολογία του είναι από το λατινικό volutus (ρήμα volvere) όπως και το αγγλικό vault που έχουν παραπλήσια σημασία με αυτή που δίνει η Σούλτω; Υποθέτω ότι σε αυτήν την περίπτωση θα το έχουμε πάρει από κάποια λατινογενή γλώσσα. (Βεβαίως, ως κοινή ινδοευρωπαϊκή ρίζα τίθεται το **wel-*, βλ. και το ελληνικό ἕλιξ δηλαδή έλικας).

#27
Khan

in διακορευτής

Κττμγ το 2 είναι σαφώς σλανγκ, όταν το λέμε μεταφέρουμε σε ένα "αθώο" εργαλείο που λέει κι ο Ντράι μια σεξουαλική πράξη. Το 3 θα μπορούσε ίσως να περάσει ως σλανγιωτατισμός. Νταξ το 1 είναι η δόκιμη χρήση.

#28
Khan

in μπριζόλα

#29
Khan

in διακορευτής

Και, ακόμη πιο αργκοτικά, παρθενοσπάστης.

Βλ. σημείωμα του Νίκου Σαραντάκου εδώ για τον αδόξαστο, που μάλλον είναι ο διάβολος, ο οποίος δεν δοξάζεται. Έτσι, να μη βρίζουμε μόνο τα θεία, αλλά και την αντιπολίτευση. Βλ. και αλλάζω τον αδόξαστο.