Όχι, στον Σφυρίζοντα ανήκει η πατρότης. Απλώς το έχω χρησιμοποιήσει πολύ εκτός σλανγκ και ίσως ο Σφυ το είχε ξεχάσει και νόμιζε ότι το πήρε από μένα.
Κῦδος!
Μπράβο Δεινέ! Νομίζω βάσει ξυραφιού του Όκαμ η ετυμολόγηση από τα τουρκικά είναι η πλέον πειστική, νο;
(Πόσο χρειάζεται το σάιτ μας όσους το έχουνε με τα τουρκικά!)
Καλώστονα!
Έχω την εντύπωση ότι αυτές οι ετυμολογίες που επικεντρώνουν σε ένα ιστορικό πρόσωπο σπάνια είναι οι σωστές. Ακόμη κι αν υπήρξε η Κική Λουμπίνα, πιο πιθανό είναι κττμγ να ονομάστηκε έτσι επειδή προϋπήρχε ο χαρακτηρισμός, μάλλον ετυμολογούμενος όπως το δίνει ο Αίας στον άλλο ορισμό. Βλ. λουμπίνα. Ασφαλώς, ένα ιστορικό πρόσωπο, όπως μπορεί να είναι η Κιική Λουμπίνα, μπορεί να διέδωσε περαιτέρω τον όρο, όμως δεν είναι η απαρχή του.
Είναι γενική τάση, εξ ου και άξιζε τον κόπο το λήμμα κττμγ.
ΥΓ. Βάζουμε, λοιπόν, το ντόμινα στο νοητό Δημόσιο Πρόχειρο, για όποιον θέλει.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, μεγάλη μηδορέντα σήμερα!
Σούπερ, και το παράδειγμα τα σπάει!
Ευχαριστώ!
Θα φερθώ ως μπρατίδιο και θα αρχίσω να απαγγέλω Παρμενίδη για να τη φέρω στα όριά της.
Τραγουδάρα!
Ακολουθεί εκτός ορισμού μικρή πίπα: Η αντίστιξη ιδέας και τρίχας αρχίζει στην ευρωπαϊκή σκέψη τουλάστιχον από τον διάλογο Παρμενίδης του Πλάτωνος, όπου στη συζήτηση του Σωκράτους με τον ομώνυμο φιλόσοφο τίθεται το βλάσφημο ερώτημα αν υπάρχει ιδέα της τρίχας και μένει ανοικτό λόγω της δυσκολίας του. Έκτοτε η τρίχα θα θεωρηθεί τρόπον τινά ως το αντίθετο της ιδέας, φτάνοντας ως τη σύγχρονη τριχοφοβία. Ωσεκτουτού η δομινάτριχη μπορεί να θεωρηθεί με λίγη δόση ερμηνείας ότι είναι και η εξαϋλωμένη θεά που έχει ειδωλοποιηθεί στα μάτια του υποτακτικού της, και έχει απολέσει τα ιδιώματα της ευτέλειας, όπως οι τρίχες, είτε με αποτρίχωση, είτε και επειδή το σώμα της καλύπτεται με λάτεξ και άλλα φετιχιστικά υλικά που αποτρέπουν τον εξανθρωπισμό της.
Khan
in πασοκομούνα