Όσο και όπως τουλάστιχον το γνωρίζω και το χρησιμοποιώ εγώ, το μουνάκιας έχει πάντα μια υποτιμητική χροιά. Οπωσδήποτις είναι ηπιότερη έκφραση από τον είλωτα κλπ αλλά όπως και να 'χει προς τα κει πάει το πράγμα.
Ο μουνάκιας με την καλή έννοια είναι αυτός που δεν είναι εξαρτημένος αλλά γενικώς δαραβερίζεται με γυναίκες και σημειώνει σε γενικές γραμμές επιτυχίες. Αυτός όμως δεν λέγεται πλέον μουνάκιας, αλλά γαμιάς ή μπήχτης ή μάχιμος.
Νομίζω πως γενικά η κατάληξη -άκιας υποδηλώνει μια ψιλοπαθολογική κατάσταση, οτι δλδ είσαι κολλημένος άσχημα με κάτι, π.χ. κομπιουτεράκιας, λαπτοπάκιας, πρεζάκιας, κοκάκιας κ.ο.κ.
παιδια σκεφτηκατε ποτε να αποκτησετε ζωη; Ο_ο
Μήπως είναι suchel;
....4 ουπα και 2 χερουλια.....
Ήμην χτες σε γνωστό και μη εξαιρετέο γαβγάδικο της πόλεως των Αθηνών στην παρέα πάμπτωχου επεχειρηματία. Ο τύπος σκάει στο συγκεκριμένο μαγαζί σχεδόν κάθε παρασκευοσάββατο, σκουπίζει και εννοείται τον ξέρουν κι οι πέτρες εκεί. Κι όταν λέμε για πέτρες θε να πω πως όλες μα όλες οι τραγουδιάρες του μαγαζιού (ξέτε, τα τσικό που βγαίνουν πριν τη φίρμα) παρήλασαν απ' το τραπέζι μας. Κι αντι ο μλκ να κοιτάξω να εκμεταλλευτώ την κατάστα, σκεφτόμουν συνεχώς τι ορισμό για την τραγουδιάρα να 'χουμε στο σλανγκ και τι συμπληρώσεις να χρειάζεται... Γιατρέ μου είναι σοβαρό;
Καλά ρε φίλε πήγες σε καλοκαιριάτικο κλαμπ με τριζάτα μαίηνστρημ μουνιά και φόραγες αρβύλες;; Κάποιος απ τους δυο ήταν σε λάθος μέρος, νομίζω;
τας θύρας, τας θύρας!!!
και συνεχάμε από ... δω
Είχα παλαιά την απορία πώς ανέχονται οι γκόμενες που φοράνε πέδιλα και λοιπά ξεσκέπαστα παπά, το να μπαίνουν σκόνες και βρομιές του δρόμου στα υπέροχα και εύθραυστα δαχτυλάκια τους. Ή και το πώς δεν φοβούταν μην κάτσει καμιά στραβή και πέσει κανα βάρος στα ανυπεράσπιστα δαχτυλάκια τους και τους τα κάνει πολτό. Η απάντηση για το πρώτο είναι πως μόλις βρεθούν σε κάποιο σπίτι τρέχουν στο μπάνιο και ξεπλένουν τα πόδια τους. Για το δεύτερο η προφανής απάντηση είναι πως οι ρουφιάνες παίρνουν τα ρίσκα τους διότι τρελαίνονται να μας καυλώνουν. Τι πιο σέχυ από μια εύθραυστη, λεπτεπίλεπτη, λεπτουργημένη μινιατούρα.
Στη Χίο υπάρχει και το καλύτερο «-ώνανε», π.χ. «εκείνωνανε των αθρώπωνανε».
στις κουρτινες επίσης σκουπίζουν τα χύσια
ελλείψει χαρτιού
θα μου κλάσεις τον γκιώνη
(συνήθης στην Πελοπόννησο έκφραση)
Μάλλον εννοεί κομμένη, τραβέλι. Πάτση μ' αρέσει που έχεις πιάσει όλα τα άκυρα λήμματα απ' το χρονοντούλαπο και ρωτάς. Αλήθεια :)
Aυτά τα εξατομικευμένα λημματάκια είναι cult.
και το βραδυ
τ΄οκταρακι
ειναι σπίρτο που
ανάβει φωτιά
(παραλλαγή τραγουδιου του
Λεωνίδα Βελλή, λέγεται σε πδοσφαιρικό αγώνα
που ο αντίπαλος ηττήθηκε με 8 τέρματα)
put the pedal to the metal.....
KΟΠΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.....Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ....Η ΗΡΩΙΝΗ!!!!!!!!!ΠΕΣΕ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΕΖΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΟΛΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ...ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ ΘΑ ΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΠΡΕΖΑΚΙΑ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΣΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ...ΣΠΑΣΕ-ΒΡΑΣΕ-ΣΟΥΤΑΡΕ!!!
fille HODJAS,dn lew exeis dikio..alla mn nomizeis oti exoume mono tetoies «anhsuxies»..dusthxws,egw proswpika,exw k alles..douleia,spoudes k ygeia..
Καμία σχέση λέτε με το Ελληνικό «μπα»;
Ποιός μου ήπιε τις υπόλοιπες τρεις μπυρίτσες μου....; χικ χικ .Πήγα να ανέβασω μικρότερη φωτογραφία σε μέγεθος και τελικά ανέβηκαν όλες.Πράγματι Amstel και Heineken παράγονται στο ίδιο εργοστάσιο.
Eμείς μικροί τα λέγαμε απλά «μαυράκια». Τα οποία, ως γνωστόν, είναι ακριβής εικόνα της χαοτικής, προ Big Bang συμπαντικής κατάστασης, όπου τα ηλεκτρόνια γυρνάνε ελεύθερα εκτός τροχιάς και τα ρέστα.
Και τον τύπο που έκανε 2 ώρες διαδρομή ακούγοντας παράσιτα τον νιώθω απόλυτα. Δν ξέρω αν αποτελεί σύμπτωμα κάποιας ελαφράς μορφής ψυχασθένειας ή μαλάκυνσης αλλά το κάνω κι εγώ. Όχι στ' αμάξι, αλλά καμιά φορά σπίτι, όταν κάνω βαράκια και κάμψεις κλπ βάζω για μουσική απόκρουση παράσιτα. Με ηρεμεί.
ο κωστας ειναι μεγαλο πουσταριο γιατι μου φερθηκε πολυ αδικα
loipon alania..dusthxws h eutuxws eimai patrinos..dn lew se orismena exete dikio gia oti lete.. gia paradeigma NAI eimaste kafroi odhgoi,alla oxi oloi..oi patrinies einai megales poutanes,oxi ws prws to anoigma twn podiwn,alla ws pros to mualo..ti allo;;..a!..magkes..dn leme tn le3h «minarolevies»..sketo «minaras»..k einai ennooume to idio otan leme kapoion MALAKA..oso gia tis mpougatses,dn 8a sxoliasw..ola einai mlkies pou lene..dn uperufaneuomaste gia tis mpougatses..epishs tn pita tn leme pita k to soublaki soublaki..dn mporw na akouw kalamaki k soublaki=pita..eleos..tespa..oti k na lene gia tous patrinous,patrinoi dn mporoun na ginoun..sthn patra mporei na zhsei opoiosdhpote..einai mia polh pou ta sundiazei ola..bouno k 8alassa..me wraia merh..k meta3u mas,poio wraia hliobashlema apo tn santorinh..opoios dn me pisteuei as er8ei patra k na paei gia kafe sto touristiko pou blepeis olh tn patra..tespa..gia 3unhxth dn 8a pw..apla korufaio..opws to karnavali..tespa..sas perimenoume paides..k an er8ete sigoura 8a 3anar8ete..
SOSτος ο patsis! Για το 4. μάλλον αναφέρεται στο καρφώνει μπιφτέκια με την μύτη...
Εχει μήπως και λεπτά αισθήματα;
ο γεωργιου μια φορα ειχε πει 'εμενα επειδη λεω μερικες φορες εναντιον της εθνικης με εχουν χαρακτηρισει «εαμοσλαβοκομμουνιστοσυμμοριτη»
Φυσικά το νησιώτικο «Αρμενάκι» δεν έχει καμμία σχέση με την Αρμενία ή τους Αρμένιους...
@ khan + betatzis. Πράγματι η κίνηση στο σάιτ έχει πέσει. Και μπράβο σου που το επισημαίνεις τη στιγμή που όλοι σφυρίζουν αδιάφορα. Ίσως συνέβαλαν στο να διαμορφωθεί αυτή η κατάσταση και κάποιες φαγωμάρες και ξεκατινιάσματα που είχαμε κατά καιρούς, θα ήταν ωστόσο πέρα ως πέρα μυωπικό να περιορίζαμε το πρόβλημα εκεί. Παραμειώνοντας το σλανγκ.γκρ σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, συνεχίζουμε τον ίδιο φαύλο κύκλο της εσωστρέφειας. Καλά είναι τα inside jokes, καλές και οι de profundis εξομολογήσεις, καλή και η επίδειξη γλωσσομάθειας και ταξιδιωτικών εμπειριών. Φοβάμαι όμως πως μόνο αυτά μας έχουν μείνει.
Το «πρόβλημα» των αποχωρήσεων και της αποχής από τη λημματογράφηση είναι ένδειξη ενός κάποιου κορεσμού. Σε ένα μακροσκελέστατο σεντόνι μου παλιότερα προς τον Βίκαρ (το οποιο του ειπα να προωθήσει γενικώς) εξέθετα αυτή μου την άποψη με λεπτομέρειες. Δυστυχώς ο ιερεύς με έγραψε στα παλιά του... ας είναι. Με δυο κουβέντες η θέση μου ήταν η εξής: έχει καταγραφεί το μεγαλύτερο μέρος από ο,τι ήταν να καταγραφεί. Το βλέπεις κι εσύ και όλοι πλέον, πως τα λήμματα επαναλαμβάνονται και ανακυκλώνονται ελαφρώς παραλλαγμένα. Από δω και πέρα δεν χρειάζεται τόσο ποσοτική δουλειά (δλδ να προσθέτουμε ολοένα κι άλλα λήμματα) όσο ποιοτική δουλειά. Ο πληθωρισμός δεν είναι καλό πράγμα. Αποσυντονίζει, αποπροσανατολίζει, έως και αποθαρρύνει κάποιον που έχει κάτι καλό να καταθέσει, από φόβο πως το λήμμα του θα χαθεί μέσα στον κυκεώνα της μετριότητας και της επανάληψης. Όχι άλλη επέκταση, αλλά ένταση: συγχωνεύσεις λημμάτων, διορθώσεις, επεξεργασία, ενσωματώσεις σχολίων, διαγραφές αρλουμπών και πολλά ακόμη.
Να με συγχωρείς αν προχώρησα το θέμα πολύ παραπέρα απ' όσο εσύ το σκεφτόσουν, νομίζω όμως πως οι προβληματισμοί μου είναι θεμιτοί. Στο κάτω-κάτω, αν απλά θέλαμε διαδικτυακή παρεούλα και τσατάρισμα και πλακίτσα, προσφέρονται κι άλλοι χώροι, ενδεχομένως εξίσου ενδιαφέροντες, που περιμένουν να τους ανακαλύψουμε. Και μην πεταχτεί κανείς να πει πως εδώ έχουμε μαζευτεί τα καλύτερα παιδιά (κι ας το έχω πει κι εγώ τον πρώτο καιρό που ήμουν ενθουσιασμένος). Υποτίθεται πως εδώ καταγράφουμε την αποκλίνουσα γλώσσα, κι αυτό είναι που μας ενώνει. Αυτά προς το παρόν.