Aπό το Σουγκαμώ κατάγεται και η γνωστή γιαπωνέζικη οικογένεια των Σουγκαμοτοσόι.
Το «w» διαβαζεται «ου» στα γιαπωνεζικα.
Το «s» διαβαζεται «σ» στα γιαπωνεζικα.
Δηλαδη, ουασαμπι.
Οχι οτι εχει καμια σημασια.
Συμφωνώ απόλυτα, και ψάχνοντάς το λίγο ακόμα, οι μπετατζήδες είναι αλήτες γιατί κυριαρχούν σε στημένο γι΄αυτούς παιγνίδι, έχοντάς τα βρει έτοιμα από μπαμπά, γνωριμίες, πολιτικούς, κονέ, εξουσία μέσω ΜΜΕ κλπ. Αντίθετα οι αλήτρες, (προτιμώ τον όρο αλάνια), επιβιώνουν και αποδεικνύονται οι γαμάω, έχοντας όλο τον κόσμο και τις πιθανότητες εναντίον τους, γι΄αυτό και είναι αλάνια. Βέβαια δεν αποκλείεται ένα αλάνι-αλήτρα, όταν «μεγαλώσει», να γίνει κοινός αλήτης. Αυτοί μπορεί να είναι οι λεγόμενοι αυτοδημιούργητοι, οι ταπεινής καταγωγής που ανέφερες.
Το νικ το διάλεξα ως φόρο τιμής στον πνευματικό ηγέτη του σλανγκ στην Ελλάδα Ζωρζ Πιλαλί (τραγούδι Η Μπετονιέρα). Δεν έχω σχέση με το θέμα, αν και το ΄χω ακούσει, οπότε κάνε παιγνίδι. Πάντως δεν τους θεωρώ αλήτρες αλλά αλήτες με την 2η έννοια που δίνεις
Χότζα μην το κάνεις αυτό, μην αφήνεις το λαό σου πεινασμένο, τι είναι οι κιούλ-χανέδες, από που βγαίνει το κωλοχανείο ;;
Παιδια τα περι μεγεθους ειναι αληθεια. Ολα μελι γαλα μεχρι που ξεδιπλωνεται η nessy. Δε μου καθεται ουτε θυληκια... γκατζολα. Μας τα'πε και sper... φτου σκουληκομηρμηγκοτρυπα sperminator που ο μπαμπακας του ηταν λεει ΕΠΟΠ στο Κουφοβουνο. Ποσο χρονων εισαι ρε σπορε, αφου οι ΕΠΟΠ εφευρεθηκαν το σωτηριο ετος 2003 ;!
Όχι ότι δεν κατάλαβα σε ποιον αναφέρεσαι, αλλά τι θα σηματοδοτούσαν τα εν λόγω αρχικά εκτός του συγκεκριμένου ονόματος;
Αυτό πρέπει να πάει για διαγωνισμό...
Ναι ρε electron, τελικά τι είναι τα αρχικά Γ.Α.Π. (ή ΓΚΑΠ);
Γουστάρω και σέβομαι λήμμα, ορισμό και προβληματισμό. Η άχρηση αλλά ενδιαφέρουσα δικιά μου πληροφορία είναι ότι μία προτομή μοϊκάνας υπάρχει στο δίσκο της Φαιστού και μάλιστα σε επαναλαμβανόμενο μοτίβο.
Πάντως έχω ακούσει αυτό τον όρο αναφορικά και με γυναίκες που βρίσκονται σε μεγάλες κάψες (ορμονολογικά), κάτι που υποδηλώνει πως η κάψα δεν οφείλεται σε απαραίτητα εξωτερικά μέσα θέρμανσης...
Στις παρέες μου το «τα βγάζουμε» ήτανε κοριτσίστικο και το πετρα-ψαλίδι-χαρτί too intellectual.
Για όσους θέλουν να εντρυφήσουν στο ιδιαίτερο στυλ της κας. Σώκου καθώς μας παρουσιάζει έναν απλό, απέρριτο και ,αντίθετα με πλείστες όσες μαρτυρίες, προσιτό Μάριο Φραγκούλη αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα ανεξερεύνητες πτυχές του εαυτού της. Ξέρω ότι το επιμελήθηκε ο, γλοιώδης κατά τα άλλα, Στάθης Παναγιωτόπουλος αλλά κάντε μια προσπάθεια. Εξάλλου τα κρέντιτς πηγαίνουν περισσότερο στον Ανδροκλή.
Με τον Φανούρη για διευθυντή!
Τελικά τον πήραν από την Οξφόρδη γιατί έκανε ένα τεστ και βγήκε τζίνιους.
το οποίο ήταν Αρμανι
Oύτε η ΚΝΕ να το έγραφε. Θα έπρεπε να σημειώσεις τη μικρή λεπτομέρεια ότι οι Σαακασβίληδες όπως και όλοι οι αμερικανόφιλοι των Ανατολικών χωρών (πχ στη Τσεχία, στην Πολωνία, στις Βαλτικές χώρες), βγαίνουν με ΕΚΛΟΓΕΣ σε αντίθεση με τους Γιαρουζέλσκηδες και τους Ζίβκωφ που διορίζονταν από τη Μόσχα. Έχουν μεγάλο σουξέ όχι μόνο επειδή τους βοηθάνε οι Αμερικανοί αλλά κι επειδή εκπροσωπούν ό,τι πιο απομακρυσμένο έστω και γελοίο, από τα καθεστώτα του υπαρκτού. Και οι σλαβομακεδόνες είναι υπαρκτός λαός, υπάρχουν και στη Φλώρινα, δεν χρειάζεται να τους προσβάλεις, και μεις έτσι είμασταν κάποτε, ένα πάμφτωχο προτεκτοράτο.
Όλοι λάθος το λέτε.
Στα μύδια μας και μας
Κωστάκης Παλαμάς
Μωρέ αν έχουν σουρώσει τους παίζεις το δελτίο του megla σε ζεμπεκιά και χοροπηδάνε σαν τα πιθήκια...
Φχαριστώ σας όλους (και τους μοντς). Όντως ήθελε και θέλει σουλούπωμα. Μπορεί να γίνει και καλύτερο
...εκ του οποίου βγαίνει και το «Αν δεις τάνκερ σε βουνό, μουνότριχα το σέρνει».
Ναι ρε! Ακόμη παίζει το χειροκρότημα! Μάλιστα είχαμε βάλει στοίχημα με ένα φίλο όποιος από τους δύο μας χάσει (δεν έχει σημασία σε τι) να πετάξει κάτω τον δίσκο του σε ώρα αιχμής. Δεν το έκανα.
paidia dn nomizw ps xreiazete na to dokimasete..........
Ακριβώς. Παράλληλα συναντάμε παραλλαγές του ονόματος όπως Μπερτόλδος και Μπερτολδίνος.
Ο Μπερτόδουλος, αν το ερευνήσετε καλύτερα θα μάθετε ότι υπήρξε υπηρέτης κάποιου Βασιλιά, κάποτε στην Ιταλία. Κωμικοτραγικές ιστορίες για το βίο του έχουν διασωθεί ως σήμερα, αφηγούμενες από τα στόματα μεγάλων ηλικιακά ανθρώπων.
Προέρχεται απο το Αγγλικό toggle που σημαίνει γυρίζω κατι απο την ανάποδη ή στριφογυρνάω ενα κέρμα (κορώνα, γράμματα)
Το'χω δεί αυτό που λες. Όμως, το ίδιο ακριβώς πράγμα συμβαίνει και με τα κανονικά έντυπα λεξικά (ελληνικά και ξενόγλωσσα), όπως και με τις κάθε λογής έντυπες γραμματικές και συντακτικά. Άρα, από'κει και πέρα...
Αυτό που λες όχι μόνο το δέχομαι, αλλά και το επικροτώ. Το θέμα είναι ότι ο συγκεκριμένος ιστόποτος αφορά το ένα και μοναδικό αγαθό στον κόσμο για το οποίο δεν μπορεί να υπάρξει θέμα διεκδίκησης: την γλώσσα και δη την καθομιλουμένη γλώσσα (καθώς από αυτήν γεννιούνται και οι πάσης φύσεως σλανγκισμοί).
Αυτό από μόνο του, εξ ορισμού ακυρώνει το όποιο ονοματεπώνυμο τοποθετήσεις, μιας και άπαξ και το εκθέτεις και μάλιστα στο διαδίκτυο, τότε πάπαλα. Scripta manet. Ουσιαστικά το χαρίζεις...
Άρα, σε κάποιο μπλογκ όπου εκθέτεις τις απόψεις εμπεριστατωμένα και αναλυτικά εκεί φυσικά και επιβάλλεται να χρησιμοποιήσεις ονοματεπώνυμο. Εδώ τι νόημα έχει; Αν δεν θες να το δώσεις , απλά δεν το δίνεις και κλείνει εκεί.
Τέλος, καλά κάνεις και το αιτιολογείς για να'σαι καλυμένος απ'ολες τις μπάντες.
Το νόημα είναι γενικότερο περί κινδύνων που εμπεριέχονται σε ψιλά γράμματα όλων των μορφών. Και εγώ δεν διεκδικώ τίποτα αλλά στο συγκεκριμένο λεξικό έχουμε τις εξής ιδιαιτερότητες.
Δεν είναι λεξικό. Είναι εργαλείο συλλογής «αδόκιμων» όμως λέγεται όρων. Οι ορισμοί των λημμάτων αυτών είναι προϊόντα χρηστών που σπαταλούν ή καλύτερα αφιερώνουν χρόνο, χρησιμοποιούν την μόρφωση τους (όποια κι αν είναι αυτή), προκειμένου να παρουσιάσουν κομψό, συγκροτημένο, αιτιολογημένο κείμενο.
Αυτό, σε οποιοδήποτε διαδικτυακή σελίδα, πρέπει να το προσμετρούν οι χρήστες και να μην το χαρίζουν έτσι απλά χωρίς πρώτα να ενημερωθούν. Όποιος θέλει μπορεί να το χαρίζει η ένσταση-συμβουλή μου είναι : «δράσε όπως θέλεις αλλά πρώτα ενημερώσου». Και μεταξύ μας γνωρίζεις καλά ότι οι περισσότεροι χρήστες στο σύνολο του διαδικτύου γνωρίζουν ελάχιστα για τη δομή, τις σχέσεις και την πορεία μιας πληροφορίας.
Το όνομα μου δεν το αναφέρω για να διεκδικήσω δικαιώματα αλλά για να ισχυροποιήσω τη θέση μου περί ονομαστικής παρουσίας στο διαδίκτυο. Θα ήταν ατιμία ισχυριζόμουν κάτι τέτοιο χωρίς να το εφαρμόσω.
Θεωρώ λάθος της σελίδας να μην αναφέρει τη δομή του σχήματος (επιχείρηση ή κάτι άλλο) που την ελέγχει.
ΤΕΛΟΣ μην ξεχνάς ότι είναι ορισμός ενός λήμματος. Να μην το αιτιολογήσω;
Ίσως να είναι και το πλέον αιτιολογημένο λήμμα της σελίδας.
iparxi i ekfrasi episis <poutses mple poutses kitrines poutses karempe>
..μάλλον εννοει την διαδρομή ουρανίσκος, μάγουλο, κάτω γνάθος, απέναντι μάγουλο και άντε πάλι... ή πάλι μπορεί να εννοεί στριφογύρισμα πάνω στα χείλια ή και στο πρόσωπο