Υπάρχει και το αντίστοιχο κλάνω πετούγιες.
ante geia re kobleksikoi!paw stoixhma oti gia sxoliasmo,ekei pou zhtaei thn prosthesh,vazete kompiouteraki!!!
Επίσης απανταται και ως «στ αρχιδια μου και δυο αβγα τουρκιασ απο πουστη κοκκορα και αλανιαρα κοτα»
Σωστόοοοοος.
Προσωπικά εγώ δεν αντέχω τους Πυξ-Λαξ και όλα τα μέλη τους σε σόλο απόπειρες. Απίστευτη κλαψομουνιά...
Φυσικά, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά συμφωνώ με Cunning Linguist.
Απόλυτο δίκιο και ρησπέκ acg :-)
Πριν προσθέσω ορισμούς τσεκάρω αν υπάρχει κάτι παρόμοιο αλλά ομολογώ ότι το Διχάλα 1-4 δεν το είχα ακούσει ποτέ και δεν θα μπορούσα να το φανταστώ.
Ως αποτέλεσμα, δυστυχώς δεν έβαλα σχετικό link στο παραπάνω...
Εξαιρετικό, επιστημονικό και πλήρες από κάθε άποψη. Εύγε!
Λόγω χρήσεως στο παρόν, παραπέμπω στο Flip-Flop που έχει οριστεί στο site. Ομοίως (για το 5-0) στον ορισμό του ΝτεΦονσέκα.
Δυστυχώς μη γνωρίζοντας καν το Διχάλα 1-4, δεν προσέθεσα το link αυτό στους αναφερθέντες ορισμούς... :-(
Χωρίς να είμαι σίγουρος αν η φράση οφείλεται σε αυτόν (ή απλώς την έκανε γνωστή), το Ανθίμου και Γαζή γωνία το λέει σε κάποιον από τους του δίσκους ο Χάρρυ Κλύνν (μιλάμε για τις ηρωϊκές ημέρες του '80).
Κατά τ' άλλα συμφωνώ με τους αξιότιμους συναδέλφους για τον βιασμό της γλώσσας.
Ξεκίνησα με το φραστ-φρουστ και αλυσιδωτά έπρεπε να ορίσω και τα άλλα!!
Ευχαριστώ για το rank και τα σχόλια O Lord! :-)
Καμία βιομηχανία/βιοτεχνία/μεταποιητής δεν αποφασίζει αυτόνομα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος το οποίο παράγει σε συσκευασία του «πελάτη-σούπερ μάρκετ». Τα own brand (όπως είναι ο όρος για τα σουπερμαρκετίσια) έχουν την ποιότητα που αποφασίζει ο πελάτης-σούπερ μάρκετ και κανένας από τους δύο δεν θέλει να διαθέσει σκάρτο προϊόν, ο μεν γιατί δεν θα πουλήσει και ο δε γιατί θα χάσει τη συνεργασία. Ας δούμε κάποια στοιχεία:
Ο πελάτης (χάριν συντομίας, εννοείται το σούπερ μάρκετ) προδιαγράφει το προϊόν και ο προμηθευτής κάνει τις προσφορές του. Όπως είναι λογικό, ο προμηθευτής (στις περισσότερες των περιπτώσεων), έχει τη δυνατότητα να παράγει διαφορετικές ποιότητες (grades) του ίδιου βασικού προϊόντος. Αναλόγως των αναγκών και της τιμής, ο πελάτης αποφασίζει και θέτει τις προδιαγραφές.
Πέρα από τους ελέγχους κατά την παραλαβή των προϊόντων στο σούπερ μάρκετ, οι πελάτες διενεργούν τουλάχιστον ετήσια ελέγχους ποιότητας και επιπλέον για τρόφιμα, ελέγχους ασφάλειας τροφίμων (πρότυπο ΕΛΟΤ 1416 ή αλλιώς HACCP), στους χώρους των προμηθευτών (γνωστό ως 2nd party audit). Οι έλεγχοι είναι πολύ αυστηροί και οι αποκλίσεις πληρώνονται, φτάνοντας μέχρι και διακοπή της συνεργασίας. Σαφώς ο προμηθευτής δεν πρόκειται να ρισκάρει με μια κουταλιά ζάχαρη στο αλμυρό (εκτός αν του το έχει ζητήσει ο πελάτης!).
Ο πελάτης μπορεί να επιτύχει καλές τιμές χονδρικής στα own brand καθώς εξασφαλίζει στον προμηθευτή σταθερά μεγάλες παραγγελίες. Εδώ υπάρχουν δύο περιπτώσεις:
α. ο πελάτης προδιαγράφει προϊόν χαμηλότερης ποιότητας το οποίο και σκοτώνει στην τελική τιμή όπως είναι λογικό. Συνεπώς, ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι τουλάχιστον υποψιασμένος ότι η χαμηλή τιμή σημαίνει ότι το προϊόν δεν είναι ανώτερης ποιότητας (ότι πληρώνεις παίρνεις). Εδώ ο πελάτης πουλάει καθαρά λόγω της μεγάλης διαφοράς τιμής από τα ανταγωνιστικά προϊόντα.
β. ο πελάτης προδιαγράφει προϊόν καλής ποιότητας και λόγω των τιμών χονδρικής από τον προμηθευτή μπορεί να πουλάει φτηνότερα από ανταγωνιστικά «μάρκας». Για τον ίδιο λόγο (χαμηλότερες τιμές χονδρικής), ο πελάτης μπορεί να προσφέρει στον προμηθευτή άλλα ανταλλάγματα, π.χ. καλύτερο shelf placement δηλαδή το προϊόν του προμηθευτή σε πιο «πιασάρικο» ή prime ράφι έναντι του own brand. Υπόψη ότι τα ράφια στα σούπερ μάρκετ «κλείνονται» και πληρώνονται πολύ αδρά από τους προμηθευτές!
Η σύγκριση δύο προϊόντων είναι εντελώς άστοχη αν αφορούν προϊόντα με ανόμοιες προδιαγραφές. Στο παράδειγμα του χαρτιού υγείας: κατ’ αρχάς το χαρτί δεν «βάφεται» με μαύρο χρώμα. Ισχύει το 2α παραπάνω και όπως και στα own brand, οι προμηθευτές παράγουν διάφορες ποιότητες και για τη δική τους «μάρκα».
Ένα own brand από ανακυκλωμένο χαρτί που είναι σχεδόν γκρίζο, έχει σαφώς διαφορά με ένα «μάρκας» που παράγεται από αγνό ξυλοπολτό (πρώτη χρήση), υπόκειται σε λεύκανση (bleaching) και είναι σαν χιόνι! Με τον ίδιο τρόπο ισχύει ακριβώς το αντίστροφο και όλα τα σούπερ μάρκετ έχουν own brand καλής ποιότητας (λευκά λευκά!). Εξαίρεση: το λεγόμενο οικολογικό το οποίο δεν υπόκειται σε λεύκανση είτε είναι από ανακυκλωμένο είτε από αγνό πολτό.
Λεπτομέρεια: Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά για το χαρτί τύπου tissue (οικιακής χρήσης) είναι το brightness και εξαρτάται από την αναλογία αγνού και ανακυκλωμένου πολτού στο προϊόν (σε «μάρκες» και own brand).
Συμπεράσματα:
- Δεν γίνεται κάποιο «μαγείρεμα» στη γραμμή παραγωγής. Όπως είπαμε, ότι έχει προδιαγράψει ο πελάτης αυτό παράγεται και σαν καταναλωτής ότι πληρώνεις παίρνεις.
- Είναι αλήθεια ότι ο προμηθευτής δεν πρόκειται (σχεδόν) ποτέ να διαθέσει το top προϊόν του για own brand και είναι λογικό: αφενός έχει ξοδέψει πολλά λεφτά για έρευνα και ανάπτυξη και δεν θέλει να θέσει τη δική του «μάρκα» σε άμεσο ανταγωνισμό και αφετέρου, το αντίτιμο που θα ζητήσει από τον πελάτη θα είναι υψηλό καθιστώντας το ασύμφορο για την όλη ιδέα του own brand.
αλλά σπανίως στην Ελλάδα.
lol :p
pantou kai panta to akous :)
ola vlakeies grafeis lexiplastria..g perase apo dutika proasteia prwta k meta ela na kra3eis to mpraxami!!..kapote epaize kagouria alla twra exoun alla3ei ta pragmata!..se poion aiwna zeis??ela mpraxami k an vreis panw apo 10 atoma sto style p perigrafeis s vgazw kapelo!!..pantou uparxei kagouria..oi epoxes allazoun to mpraxami alla3e k min meneis pisw!!..des,kozare k meta kra3e!!!!!!!!!..filakia asxeti!!! (btw o nikos exei dikio!!!)
i leksi mporei eite na simenei ekseliksi (mia leksi aka lineage) k na proferete lineitz i na simenei grammi tou xronou (line+age) k na proferete laineitz. dialegete k pernete..
Άλλο παράδειγμα είναι οι αυθεντικοί στίχοι του «Μπάρμπα Γιάννη σαν 'ποθάνεις»:
Μπάρμπα Γιάννη σαν 'ποθάνεις
το λουλά τι θα το κάνεις;
Το λουλά και το καλάμι,
τη νταμίρα, το χαμπάνι.
Προέρχεται από την εποχή που τα κινητά είχαν μόνο μια σειρά στην οθόνη. Θυμηθείτε π.χ. τα Ericsson με το πορτάκι που είχαν κάνει θραύση τότε. Κι αν δεν χωρούσε το προς εμφάνιση μήνυμα στην οθόνη προχωράγανε τα γράμματα μπρος - πίσω και σε ζαλίζανε. Έτσι λοιπόν για να μην «τρέχουν» τα γράμματα οι μεταφραστές των εταιριών κουτσούρευαν τις λέξεις για να χωράνε ακριβώς σε μια οθόνη. Κάποιο μοντέλο, δεν θυμάμαι ποιο, όταν έμενε από μπαταρία έβγαζε μήνυμα ΧΑΜΗΛ.ΜΠΑΤΑΡ. Έτσι ακριβώς. Και στο τέλος έμεινε ανέκδοτο:
Πελάτης προς πωλητή κινητών:
- Κύριε το τηλέφωνο μου δεν έχει Ελληνικά αλλά Μογγολικά.
- Πως το καταλάβατε αυτό κύριε;;
- Σήμερα το πρωί μου έγραφε Χαμήλ Μπατάρ.
Paparas δεν στέκει η φράση, γιατί οι Γερμανοί λένε mein klein(και πάλι δε χρησιμοποιείται όμως, γιατί είναι γραμματικά λάθος), που η κατά λέξη μετάφραση στα ελληνικά είναι: μου μικρό. Ένας Γερμανός λοιπόν δε θα πει ποτέ klein mein.
Υπάρχουν πολλά ονόματα ποδοσφαιριστών που παραπέμπουν σε «πονηρές» σκέψεις, τους έλληνες ποδοσφαιρόφιλους. Κάποιοι απο αυτούς είναι ο Αφρικανός Ν' Μπουτσάμ, ο Αλγερινός Τιμουνί (τον οποίο ο αμήμιτος Μαυρομάτης περιέγραφε ως Τιμανί) και ο ισπανός πρώην άσσος της Ρεάλ Μουνίτις.
επίσης το πουτσίζω χρησιμοποιείται κατ'αντιστοιχία του αγγλοαμερικάνικου «cock» (το ρήμα όχι το ουσιαστικό) που σημαίνει «καρφώνω», «γαμάω σκληρά», «πηδάω μανιωδώς», κ.ο.κ. (cock), για παράδειγμα:
- Θα πουτσίσω τη Μαρία σήμερα, έχουμε να το κάνουμε 10 μέρες και έχω τρελή όρεξη
Καλός ο ορισμός. Διαφωνώ με τη λειτουργία του ΕΣ (μεγάλη συζήτηση και δεν θα επεκταθώ εδώ), όπως και με την αδυναμία μπαλαμουτιάσματος. Ανάλογα με τις συνθήκες και τους υπαξιωματικούς της μονάδας (Αρχιλοχίας, φροντιστής/αποθηκάριος), υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου ο κόσμος απολύεται με πλήθος και σε αρκετές περιπτώσεις, με το σύνολο του υλικού που έχει χρεωθεί.
Προσωπικά γνωρίζω κόσμο που απολύθηκε κρατώντας ακόμη και το ένα και μοναδικό υλικό το οποίο μας είχαν ψαρώσει από την πρώτη μέρα να προσέχουμε καλύτερα από τη ζωή μας: τον επίδεσμο.
Η ετυμολογία της φράσης προέρχεται από τη Βυζαντινή παροιμία: «Ο κόσμος εποντίζετο κι η εμή γυνή χτενίζετο»
ερε εισε πολλυ πλακα εχεισ και κανεισ εμασ τα παιδια και γελανε πολλα φιλλακια μπομπο
Σώπα!!!
Φορέας
Εξαιρετικά
Τρομακτικής
Ασχήμιας
Ναι αλλα εγώ θέλω να γαμήσω και όχι να φάω σούπα!
Τελικά αυτοί που λένε ότι οι φανατικοί εκεί πάνω είστε για τον πούτσο καβάλα κάτι ξέρουν...
Κοιτάχτε μη μπα και χάσετε τις ρίζες σας...
Τελικα ο καληνυκτακης ειναι πασπιτης??
Ορθόν Κύριε.
Σοβαρή παράλειψις καθώς οι «σανιδάδες» γενικώς πορώνονται με παν τι σανιδικό και ειδικά το surf γνωρίζει μεγάλο σουξέ τα τελευταία 2-3 χρόνια (προσοχή surf και ΟΧΙ Windsurf).
Αγαπημένα μέρη: Μάραθος, Πάργα και υπό συνθήκες Νότιος Ευβοϊκός.
siga re christ,trava anasthsou prwta kai meta ela na milhseis!
Στα αγγλικά λέγεται «persona non nookie», όπου «nookie» = γαμήσι
«Μπακαουκίς» ονομάζαμε και την φρεγάτα «Σαλαμίς», τότε στο ναυτικό
ARSAKEIADA HTAN KAI MIA SXOLIKH EFHMERIDA XD