υπαρχει και το "γιδομπακουρας" αυτος που ειναι γιδι και δεν τον νοιαζει...
Λόγω nickname, ο γιδοβοσκός κάτι ξέρει.
Ή καλύτερα, τον πούτσο τουλούμπα, σύμφωνα με ήδη υπάρχον σλαγκόλημμα.
ο μπαμπινιώτης, αν θυμάμαι καλά, το ετυμολογεί από το meglio που στα ιταλικά σημαίνει ανώτερης ποιότητας, καλύτερος. βέβαια, αυτός είναι μαλάκας, οπότε δεν πάει να πει κάτι. το μέηντ ιν ήνγκλαντ βέρυ μπεστ το έχω ακούσει κ γω ως ετυμολογία πάντως, αλλά από ανεπίσημη πηγή.
Επιτέλους, γιατί ανησυχούσα ότι έχω το μονοπώλιο.
Otan me deite tha pathete plaka agorakia mou!!! Alitheia poso xronwn eisaste?
Mpa ? zilepsame gianouli?
Μια ακόμη χρήση του μετα-αυτού στη φωτογραφία.
Σχετικό με τα μαλλιοκούβαρα, αλλά σε διαδρομή με στροφιλίκια και άδοξο τέλος.
τρελλη λεξη...
δε σημαίνει αυτό. σημαίνει υπερσυσσώρευση ετερόκλητων ατόμων.
Στη φωτογραφία, στο πανί της βάρκας γράφει: Τάκα Τάκα Μαμ BAR Πάρε Δώσε Χύμα στο Κύμα
υπάρχει κ η τεράστια ατάκα του πατέρα μου 'εταιρεία ψωλεμάντερ', πολύ κοντινή στο 'αρτσι μπούρτσι κ λουλάς'. ή μήπως να τη χαρακτηρίσω θεϊκή; :)
Η φωτογραφία αποδεικνύει ότι μπυροκοιλιά δεν είναι μόνον η κοιλιά που γίνεται από τη μπύρα. Είναι και η κοιλιά στην οποίαν ακουμπάμε τη μπύρα. :)Ο=
Φυσικά και ζήλεψα. Θα καλέσω το πονηρόσκυλο σε μονομαχία...
Συμφωνώ με τον Jesus.Και για την αποκατάσταση, είναι ο Παντελεήμων, στον Παντελεήμονα, με όμικρον.
H κατασταση ευρειας εκμεταλλευσης ειναι μαλλον το "μικροι μεγαλοι στο καφενειο". Για τα ΑΜΕΑ και τους Αγιους, θα συμφωνησω με τον resident expert επι θεματων θρησκειας jesus;)
νομίζω ότι έχει παραγίνει το κακό με τις θρησκευτικές ατάκες. θα αναληφθώ. :)
k egw pou nomiza oti to elege mono i mana mou!telika oles oi manades tin idia sxoli exoun vgalei!
Φαντάζομαι ότι δεν έχει σχέση με τους ιθαγενείς της Μογγολίας αλλά προέρχεται από το μον(ο)-κώλος με αποβολή του -ο- και μετατροπή του -νκ σε -γκ χάριν ευφωνίας - όπως π.χ. συμβαίνει και στις λέξεις εν-κεφαλικός > εγκεφαλικός και εν-κυκλοπαίδεια > εγκυκλοπαίδεια. Αλλά, για κάποιο λόγο, η Φρανκφούρτη δεν γίνεται Φραγκφούρτη ούτε και η Ανκόνα Αγκόνα.
ksereis ti oraio karnavalaki hmoun sth lesxh aksiomatikon Serron?vasilissa ths nyxtas
και ο Paul Anka επίσης. Το στιχάκι όντως είναι Σε γαμώ από κώλο κ με λες μογγόλο. Εκτός του ότι κάνει ρύμα, δείχνει κ βαρβαρότητα.
Η συρροή ετερόκλητου πλήθους με στόχο την εκμετάλλευση μιας ευκαιρίας αποδίδεται τέλεια από το αρχαίο "δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται". Σήμερα, καλύπτεται επαρκώς από το μάθαν ότι γαμιόμαστε, πλακώσανε κι οι γύφτοι.
Το "κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα" επίσης περιγράφει συρροή πλήθους. Εν προκειμένω, βέβαια, πρόκειται για πλήθος αρρώστων που προσδοκούν κάποιο όφελος από τον Άγιο, δλδ να τους κάνει καλά. Με την έννοια αυτή, ο sasodiarvas δεν έχει και τόσο άδικο. Αλλά, νομίζω, η έμφαση δεν είναι στην πρόθεση του πλήθους να εκμεταλλευθεί μια κατάσταση όσο στο γεγονός ότι όλοι οι συρρέοντες έχουν κάποιο πρόβλημα.
Το "μικροί μεγάλοι στο καφενείο" επίσης, νομίζω, τονίζει την σύνθεση του πλήθους αλλά από διαφορετική σκοπιά, δλδ ότι κάποιοι δεν έχουν λόγο και δικαίωμα να βρίσκονται εκεί ακριβώς διότι είναι ανήλικοι. Μια άλλη μικρή διαφορά είναι ότι τώρα το ετερόκλητο πλήθος δεν συρρέει γιατί προσδοκά όφελος αλλά για το χαβαλέ.
Επειδή είναι Ancona και Angona, Frankfurt και όχι Frangkfurt, Anca και όχι Anga, γι' αυτό. Και ρίμα, όχι ρύμα, πώς σου ξέφυγε αυτούνο, Χριστέ;;;
δεν ειναι μιναριζω μονο μιναρω
-καλα εχεις μιναρει τελειως (εχεις καει?)