Κάνουν ιδιαιτέρως συχνά στην Κρήτη αυτό το μπλακχουμοράκι με αντικείμενο την κατά περιπτώσεις κατάντια των βαποριών που μπαίνουν στα δρομολόγια προς Πειραιά.

Φαλκονέρα ως γνωστόν είναι:

«Aκατοίκητη νησίδα (βραχονησίδα) του Νοτίου Αιγαίου, στο Μυρτώο Πέλαγος, και που απέχει 42 μίλια ΒΔ. από το Ακρωτήριο Μαλέας και 25 μίλια ΔΒΔ. από τη Νήσο Μήλο. Βρίσκεται ακριβώς επί των διεθνών θαλάσσιων γραμμών Μαλέα–Σμύρνης και Πειραιά–Χανίων, εξ αυτού και θεωρείται λίαν σημαντική στη Ναυσιπλοΐα αλλά και αρκετά επικίνδυνη ιδίως για τα ιστιοφόρα «εν γαλήνη και άπνοια» λόγω των παρ΄ αυτής ισχυρών ρευμάτων. Στην ανατολική άκρα της νησίδας που ονομάζεται «Παναγιά των ρευμάτων» φέρεται φάρος αυτόματος φωτοβολίας 23 μιλίων. Το 1941 το φάρο αυτό ανατίναξαν οι Γερμανοί όπου και ακολούθησαν πολλά ναυάγια. Μετά την απελευθέρωση ο φάρος επισκευάσθηκε και αποκαταστάθηκε η λειτουργία του. Στις 8 Δεκεμβρίου του 1966 στη θαλάσσια περιοχή της Φαλκονέρας σημειώθηκε το πολύνεκρο ναυάγιο του Πορθμείου Ηράκλειον όπου χάθηκαν 273 ψυχές».

Τα παραπάνω από Βικούλα.

Όπως καταλαβαίνετε, παίζουν πολλές παραλογές όπως falconera sea lines, falconera cruises, F/B Falconera, Falconera Dolphin, Falconera Express, HighSpeed Falconera καθώς και η ναυτιλιακή κοινοπραξία Falconera - Skylopnichtis Maritime.

- Με συγχωρείτε, ποιο πλοίο είναι για σήμερα;
- Το Αρκάδι
...
- Falconera express μάγκες

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
HODJAS

Τα γραφεία της Falconera Lines είναι στη Βουλιαγμένη...

#2
iron

ρε χαλ, τώρα που τα λέμε, τιστομπούτσο παίζει με την Κρήτη, δεν έχει πλοία το Ρέθυμνο, δεν πας πια από Σητεία σε Κάσο κλπ, με Κυκλάδες συνδέεται κυρίως μόνο με επιβατηγά, όλα τα κωλόπλοια από Χανιά και Ηράκλειο φτάνουν στον Περαία 5 και 5΅30 το πρωί, είναι πανάκριβα, γιατί έχει δυσκολέψει έτσι το πράμα;;;

#3
xalikoutis

μάλλον δεν ισχύει αυτό που λέμε «ελεύθερος ανταγωνισμός»

#4
jesus

ο τσόμσκυ λέει ότι ο ελεύθερος ανταγωνισμός είναι ο μεγαλύτερος μύθος της εποχής, κ ότι ο μεγαλύτερος προπαγανδιστικός μηχανισμός της εποχής επιστρατεύεται για την εμπέδωσή του στις μάζες, κ μάλλον έχει δίκιο.

κατά τη γνώμη μου, αυτό που αποδεικνύει ο μαρξ στο κεφάλαιο είναι η αναγκαιότητα του κράτους στον καπιταλισμό κ η εγγενής αστάθεια αυτού που ονομάστηκε ελεύθερη αγορά από τους πρώτους θεωρητικούς του καπιταλισμού (άνταμ σμιθ, ρικάρντο κ λοιποί ανάπηροι πνευματικά).

ουυυυυυφ, τά 'πα κ ξαλάφρωσα:Ρ

#5
Hank

Να αγιάσει το (ούτως ή άλλως άγιο) στόμα σου!
Αυτό είναι ο κύριος ιδεολογικός μύθος της εποχής μας! Εδώ τα κράτη χρησιμοποιούνται ως οχήματα από εταιρείες για να κάνουν και πόλεμους υπέρ εταιρειών λ.χ. πετρελαϊκές και ανοικοδόμησης, όπως η Χαλιμπάρτον, στο Ιράκ.

#6
xalikoutis

δεν είπα ότι δεν ισχυεί ο καπιταλισμός, είπα ότι δεν ισχύει ο ελευθερος ανταγωνισμός, και δεν είπα ότι ο τελευταίος ίσχυσε οπουδήποτε οποτεδήποτε.

#7
jesus

ώπα ρε συ, δε διαφωνήσαμε. τα εσώψυχά μου έβγαλα...

#8
xalikoutis

τέλος πάντων, έτσι κι αλλιώς καλύτερα που δε λειτουργεί, για να μην έρχονται οι Αθηνέζοι να μας μαγαρίζουνε το νησί :Ρ

#9
jesus

ενώ λευκάδα που έχει γέφυρα, μπάτε σκύλοι αλέστε μας τό 'χουνε κάνει...

#10
knasos

Χεσού δοκίμασες να ξαναδιαβάσεις τον πλούτο των εθνών και όπου έχει «αόρατη χείρα» να αντικαταστήσεις με «το κράτος» (αλλά πρόσεχε να έχει στεγνώσει το μπλάνκο γιατί αν είναι ακόμη υγρό και γράψεις γίνεται μουνί).

Πάντως, για να δικαιολογήσω τη σκατοεπιστήμη που υποτίθεται υπηρετάω, ακόμη κι αν καταφύγω σε σιχαμερές δικηγορικές δεν-το-αποδεικνύεις-δεν-το-έκανε τακτικές, δεν μπορείς να αποδείξεις έτσι απλά πως μια θεωρία κοινωνικών επιστημών είναι λάθος μιας και δεν μπορεί να γίνει πείραμα το οποίο είναι απαραίτητο μπλα-μπλα-μπλα.

#11
jesus

τα έχει πει κ ο τόμας κουν αυτά.

αν το αντικαταστήσεις με την αόρατη χείρα με τα πέντε ορφανά κ τον διαβάσεις ανάποδα στη σοφοκλέους μεσάνυχτα τι γίνεται;;

#12
iron

ενώ οι γερμαναράδες με τα βραχιολάκια του ποτού είναι καλύτεροι ωρέ χαλκούτη;

#13
xalikoutis

ε, τι να σου πω βρε mes, διάβασε τη γερμανική ιδεολογία και αντικατέστησε τους Νέους Εγελιανούς με τα Θήλεα Νέας Κοπής και - δε - θα βρείς την άποψη μου - για να γεφυρώνουμε και τις συζητήσεις...

#14
xalikoutis

ιρονικ εννούσα... αλήθεια η mes τι λέει για όλ΄αυτά...;

#15
Galadriel

Δεν έχω άποψη χαλικού, δεν παρακολουθώ τηλεόραση.

#16
knasos

Τίποτα. Γιατί χρειάζεσαι καθρέφτη και τουλάχιστον 3 από τους 7 μικρούς νάνους κι ο ένας να είναι απαραίτητα ο Γκρινιάρης για να πετύχει το κόλπο.

Πάντως είναι δεδομένο πως για το μέλλον υπάρχουν 2 δρόμοι: Ή οι εταιρείες απειλούν αυτό που σήμερα ονομάζεται «κυρίαρχο κράτος» και αποτελεί την ύψιστη μορφή εξουσίας (και όλες μου οι σπουδές πάνε στο διάολο) ή ακολουθούμε μοντέλο Κίνας-Ρωσίας με ισχυρό κρατικό παρεμβατισμό στις οικονομικές δραστηριότητες (και όλες μου οι σπουδές πάνε στο διάολο). Οπότε είτε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το κράτος παρεμβαίνει και οι πολιτικοί είναι ανασφαλείς και μικροτσούτσουνοι.

#17
jesus

(ποιες είναι αυτές οι σπουδές σου, για να μην κάνω κ τον έξυπνο σε κάποιον που μ' έχει)

ακόμα κ αυτές οι εταιρείες, θείο, δε νομίζω να θίγουνε το κράτος ως ύπαρξη ούτε την αναγκαιότητα της ύπαρξής του, απλά προσπαθούν να το παρακάμπτουν συστηματικά. υπάρχουν πάντα πράγματα, όμως, πού η συγκέντρωση κεφαλαίου δεν μπορεί να πραγματοποιήσει, πχ διαστημικά προγράμματα ή στο πιο ορατά αναγκαίο η έρευνα για την πυρηνική σύντηξη. ή, από την άλλη, πράγματα που η επιχείρηση ως δομή δεν μπορεί να κάνει, όπως πχ ένας πόλεμος.

όλ' αυτά τα σκέφτηκα διαβάζοντας το τελευταίο τεύχος του μίκυ μάους αντικαθιστώντας τη λέξη λιμνούπολη με το παγκόσμιος χρηματοοικονομικός κολοσσός με έφεση στη σενεγαλέζικη κουζίνα.

#18
Hank

Ετς! Γι' άλλη μια φορά ο Τζήζας με καλύπτει πλήρως.

#19
vikar

Παιδιά, όλ' αυτά ωραία και καλά. Καμιά σύνδεση με τηνε ρημάδα τη γλώσσα, βλέπει κανείς;... Και δή, με την αργκό; Σοβαρά το ρωτάω, δέν είναι μπηχτή «βγήκατ' εκτός θέματος».

#20
jesus

@χανκ: γουστάρεις κ συ σενεγαλέζικα ε;

@βικαρ: εν μέρει έχεις δίκιο κ συχνότατα ξεφεύγει, αλλά όπως έχω γράψει κ αλλού (με γουστάρω πολύ όταν μου κάνω βιβλιογραφικές αναφορές) η σλανγκ είναι κ κατάσταση, οπότε η ιδεολογική συζήτηση για αυτό που αντιπροσωπεύει ή όχι η μοϊκάνα έχει να κάνει με το λήμμα κ την αργκό. όχι όταν του γαμούμε τη μαμά, βέβαια, κ δω έχεις το δίκιο σου. αλλά είσαι λάθος. γιατί έτσι.

#21
vikar

Κάτσε, εδώ δέν είμαστε στη μοϊκάνα πάντως... (έτσι δέν 'ναι;... ναί, όντως).

Και δέ μ' έπιασες νομίζω. Ειλικρινά το ρωτάω, δέν λέω ευγενικά «άς το πάψουμε», καμία σχέση. Ειλικρινά λοιπόν, βλέπει κανείς αναλογίες μεταξύ κοινωνικής πραγματικότητας και γλωσσικής; Προσωπικά έχω αρχίσει ν' αχνοδιακρίνω κατιτίς, αλλα βλέπω άλλους εδωμέσα που το σπουδάζουνε το πράμα, μήν το ξεκινήσω απ' το υπό το μηδέν.

#22
vikar

Και το άλλο το άσχετο: ρ' εσύ, μόλις προχθές έμαθα οτι η Λευκάδα έχει γέφυρα απο Ηγουμενίτσα!...

Και ερωτώ: γιατί σκατά μας έχουν πρήξει τ' αρκίδια με τη σύνδεση Ρίου-Αντιρρίου και δέν μιλάν καθόλου για Ηγουμενίτσα-Λευκάδα; Υπάρχει όντως γέφυρα και οι Λευκαδιώτες τηρούν σιγήν ιχθύος κατά των Αθηνέζων κι' αυτοί, ή απλά ο κύπριος που έχω εδώ πρόχειρο με δούλευε προχθές ψιλό γαζί;...

#23
jesus

φαντάσου πόσο πουτάνα τα κάναμε που ξέχασα ποιο λήμμα ματώνουμε...
η γνώμη μου είναι ότι τέτοιες συζητήσεις βοηθάνε την εμπέδωση της έννοιας κ της χροιάς της, καθώς έννοιες όπως μοϊκάνα (επιμένω σα το μαλάκα, αλλά κ τέτοιοι αισχροί αντικαπιταλιστικοί χαρακτηρισμοί όπως φαλκονέρα λάινς) δεν περιγράφονται στενά στον ορισμό κ η σύνδεση με την κοινωνική πραγματικότητα γίνεται καλύτερα σε μια τέτοια συζήτηση. αλλά όντως το ξεφεύγουμε πιο συχνά απ' όσο θά 'πρεπε.

υπάρχει υποθαλάσσια άκτιο-πρέβεζα κ γαμεί μανούλες η κατασκευή. την έκαναν έτσι γιατί πλέρωνε η ΕΕ κ ήθελαν να πειραματιστούν πριν φτιάξουν κάτι μεγαλύτερης κλίμακας κάπου αλλού, νομίζω.

#24
jesus

αυτό κ αν δεν έχει γλωσσικό ενδιαφέρον, όμως:Ρ

#25
knasos

Τώρα περνάω τον χρόνο μου στο τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών, Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών και αργότερα ελπίζω σε τει Εμπορίας και Διακίνησης ή Μηχανικός Παραγωγής και Μηχανικός Αεροσκαφών οπότε μάστορα παίζει να με έχεις.

Θυμάμαι κάποτε, κάπου, κάποιος καπιτάλας είχε πει: «Μπορώ να κάνω τα πάντα, απλά δε με συμφέρει.» Φαντάσου το, δε λέω εφικτό αλλά θεωρητικά πραγματοποιήσιμο, σενάριο οι μετοχές ή συγκεκριμένα δικαιώματα «σταθερής» ισοτιμίας μιας εταιρείας να πάψουν να είναι άυλες και να είναι αποδεκτές σαν χαρτονομίσματα από άλλες εταιρείες αρχικά και στην συνέχεια και από ιδιώτες γιατί θα έχουν και όλα τα θετικά του χρήματος αλλά και ένα παραπάνω: ο κάτοχός τους θα διαθέτει και κομμάτι ιδιοκτησίας μιας εταιρείας (κλάιν μάιν ιδιοκτησία με 2-3 μετοχές αλλά λέμε τώρα...). Η δύναμη του κράτους να παράγει και να διακινεί χρήμα που στην ουσία, εκτός από την στρατιωτική, είναι η μεγαλύτερη περνάει στα χέρια των εταιρειών.

Τώρα υπάρχουν 2 δρόμοι: Ή θα «αναβαθμιστεί» ο ρόλος των εταιρειών ή θα παιχτεί λαμογιά και κάποιοι θα τα αρπάξουν. Οι εταιρείες έχουν μεγάλο ποτένσιαλ ακόμη και το μόνο που τις κρατάει είναι ότι δεν ικανοποιούνται τα στάνταρ τους για την κερδοφορία. Να φανταστείς στο «μάθημα» Θεωρία Πολέμου ο καθηγητής μας μιλούσε ταυτόχρονα και για βιομηχανική κατασκοπεία και πόλεμο εταιρειών αλλά και για τους συνηθισμένους πολέμους.

Αν ένας τύπος μπορεί και αγοράζει γη από κράτη γιατί να μην μπορούν να το κάνουν κι οι εταιρείες, αν το ζήτημα της εδαφικής ακεραιότητας είναι σημαντικό για να ονομαστεί κάτι «κράτος» ή οιονεί κράτος όπως, θεωρητικά, η εταιρεία που θα προβεί σε τέτοιες ενέργειες. Φαντάσου το χωριό της Pfizer, ένα χώρο που στεγάζει καταλύματα, εργοστάσια, χώρους αναψυχής σε μεγαλύτερη κλίμακα. Η θεωρία του συγκριτικού πλεονεκτήματος λέει ότι η «χώρα» που θα δημιουργηθεί μπορεί να ειδικευθεί σε αυτό που κάνει καλύτερα και όλα τα υπόλοιπα να τα προμηθεύεται από τρίτες χώρες, που κι από 'κει εταιρείες θα τα δίνουν, κι έτσι θα είναι βιώσιμη. Οτιδήποτε μπορεί να κάνει το κράτος ως δομή είναι ικανό να το κάνει και μια εταιρεία, απλά δεν τους συμφέρει.

  1. Είναι το πρώτο μου μεγάλο σεντόνι οπότε το ονομάζω παρθενόπανο.
  2. Το παρθενόπανο δεν έχει μπει ακόμη και δεσμεύομαι να το αναρτήσω εγώ.
  3. Εκτός αν εκεί που γράφει «εγώ» σβηστεί και γράψουμε από πάνω όνομα άλλου χρήστη.
#26
nikolaosvlas

Εκτός από το Ηράκλειο, το 1951 προσέκρουσε και βούλιαξε και το αληθηνό σαπιοκάραβο Αδρίας. Είχε ναυπηγηθεί το 1893 και είχε στην πλάτη του δυο παγκόσμιους πολέμους. Δες.