Προέρχεται από το κάφρος. Υποτιμητικός ορισμός προς άλλους ή καταστάσεις. Σημαίνει μαυρίλα ή, ενίοτε, αναφέρεται στην ιδιαίτερη οσμή ιδρώτα του μαύρου δέρματος.

Ουρά στα ταμεία μιας κλεφτοτράπεζας (το όνομα διαλέξτε το κατά το δοκούν, after all όλες ίδιες είναι):
- Ρε Μητσάρα, τι γίνεται εδώ ρε; Μέχρι στην είσοδο είναι η ουρά!
- Ναι ρε φίλε, πάμε να την κάνουμε, δεν αντέχω τέτοια καφρίλα…

(από Vrastaman, 28/11/09)

Οι νεότεροι σλάνγκοι ας εκλάβουν τον ορισμό, το παράδειγμα αλλά τα σχόλια του λήμματος αυτούνου ως οδηγό για το πώς [i]δεν πρέπει να λημματοδοτεί[/i] κανείς το σλανγκρρρ.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
allivegp

Δεν είχα υπόψη μου ότι καφρίλα είναι και η ιδρωτίλα.
Αντιθέτως, λέμε ότι βγάζουν καφρίλα οι φανατικοί οπαδοί μιας ομάδας ή ενός κόμματος, νο;

#2
poniroskylo

[I]«... αυτό που δεν έχω καταλάβει τόσα χρόνια είναι γιατί νομίζουν ότι είναι άσπροι» είπε ο Πιέρ «λευκοί, πώς το λένε τέλος πάντων; Μπεζ εντάξει» συνέχισε «ροζ, ναι, αλλά άσπροι; Με την καμία. Άσπρο είναι το χαρτί, άσπρο είναι το χιόνι...

Ο Ντιοντονέ, που μέχρι εκείνη την ώρα δεν είχε μιλήσει, έσκυψε προς το μέρος μου και, ακουμπώντας με το δείχτη του δεξιού του χεριού το πλάι της μύτης του, μου είπε χαμηλόφωνα με ύφος μάλλον συνωμοτικό αλλά και χωρίς να φαίνεται να τον νοιάζει και πάρα πολύ ποιός θα τον ακούσει:

- Αυτό που δεν έχω καταλάβει εγώ είναι πώς ο φίλος σου ο Πιέρ εξακολουθεί να πηγαίνει μαζί τους. Αυτή η μυρωδιά δεν τον ενοχλεί; Όσο κι αν πλυθούν, όσες κολώνιες κι αν βάλουν, πάλι ξυνισμένο κοτόπουλο βρωμάνε ...

Το αυτί του Πιέρ κάτι πρέπει νάπιασε κι έκανε να σηκωθεί. Ο Ντιοντονέ ...»[/I]

Από την βιογραφία του Ντιοντονέ Γκρανμπίτ «Το Δώρο του Θεού» (2005)

#3
Επισκέπτης

είναι και ρατσιστική λέξη η καφρίλα δηλαδή;

#4
ο αυτοκτονημενος

αναρωτιεμε πως να μυριζη ενας 1 κινεζος
2 ινδος
3 πουστης
4 χοντρος
ΚΛΠ ΚΛΠ
οχι αγαπητε misits7 δεν αναφερομε ρατσιστικα οπος καποιοι αλοι νομιζουν απλα αναφορικα και μονο σε γεγονοτα που οδηγουν το λημμα να εμφανιζετε αν τορα καποιοι το δημιουργησαν εχοντας αρωστη ρατσιστικη προθεση ε τι να κανουμε τορας να πετανουμε
οπος λεμε και
1 πουτσιλα
2 ιδροτηλα
3 καυλιλα 4 πονηροσκυληλα
ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ ΝΟ ;;

#5
ο αυτοκτονημενος

α ξεχασα
1000 1000

#6
Vrastaman

@ΡΤΠ γαμώ τσι παραπόμπες!

Εμένα πάλι μ' αρέσκει η κινεζουλίλα, η κλασική εσάνς των κινέζικων εστιατορίων (τρέχουν τα σάλια μου!) κυρίως εκτός Ελλάδας. Διαφέρει παραλσάγγας από την εξίσου λαχταριστή γιαπωνεζίλα που έχει και νότες από τζίντζερ και πράσινο τσέ.

Όσο για πονηροσκυλίλα προτείνω για απόψε ένα αρωματικό Labrador Retriever που έχει έντονες νότες κανέλας. Αποφεύγουμε τα Beagles που (ως ιχνηλάτες) κυλάνε σε όποια ακαθαρσία βρούνε για λόγους οσφρητικής παραλλαγής.

#7
poniroskylo

[I]«... του έριξε μια πλάγια ματιά και, μετά από μια ανεπαίσθητη παύση, συνέχισε να μιλάει - χαμηλόφωνα μεν αλλά και αρκετά δυνατά ώστε ο Πιερ, που εντωμεταξύ είχε ξανακάτσει στη θέση του, να μπορούσε ν'ακούσει, αν ήθελε επί τούτου να στήσει αυτί.

'- ... έτσι που λες, κοτόπουλο... που δεν είναι και παράξενο αν σκεφτείς πώς είναι το δέρμα τους, έτσι ροζ παλ και μπιμπικιασμένο. Αυτά, βέβαια, κυρίως για τους άντρες. Οι γυναίκες τους μυρίζουν ψάρι πιο πολύ, τόννο, αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς, χαλασμένο τόννο, εννοείται, όμως αυτή είναι άλλη ιστορία. Και άλλο ήθελα να πω...'

Οι κουβέντες γύρω γύρω είχαν καταλαγιάσει και ήξερα ότι όλοι, και πρώτος ο Πιερ, προσπαθούσαν ν' ακούσουν. Ο Ντιοντονέ συνέχισε να τους αγνοεί αλλά και να τους προκαλεί συγχρόνως με αυτόν το δυνατό ψίθυρο και, με το βλέμμα πάντα στραμμένο σε μένα, εξακολούθησε:

'- ... ναι, και μετά απ' όλα αυτά, έχουν το θράσος να λένε ότι μυρίζουμε εμείς. Είμαι, που λες, μια φορά στο ξενοδοχείο στο μπαρ, μόλις έχω κάνει μπάνιο και περιμένω να κατεβούνε και οι άλλοι για να βγούμε, οπότε με πλησιάζει τύπος, πενήντα, πενηνταπέντε, φουλάρι και σκαρπίνι, 'επιτρέπετε;' μου λέει 'ευχαρίστως' του λέω, 'να σας κεράσω κάτι; όχι, ευχαριστώ', σιωπή ενός λεπτού, 'πολύ ωραίο το αφτερ-σέιβ σας' μου λέει απ' το πουθενά, 'καλωσύνη σας' του λέω, 'αλλά, γιατί το φοράτε;' μου λέει, τι να του πω κι εγώ 'ε, λένε ότι ηρεμεί το δέρμα μετά το ξύρισμα' του λέω, 'ναι αλλά σκεπάζει αυτή τη θεσπέσια τη φυσική σας μυρωδιά και είναι κρίμα' 'την ποιά;' του κάνω 'έλάτε τώρα' μου κάνει 'αυτή τη μυρωδιά που έχετε εσείς, είναι τόσο ερεθιστική...' 'ποιοί εμείς;' του λέω 'ε, ξέρετε, εσείς, οι μελαμψοί... τα παιδιά της Μαύρης Ηπείρου... και ξέρω τι θα μου πείτε αλλά εγώ δεν είμαι καθόλου, μα καθόλου ρατσιστής... μερικοί από τους καλύτερους φίλους μου είναι μαύροι, ο Πιερ, ας πούμε, που ξέρω ότι είναι και δικός σας φίλος...'

Ο Πιερ δεν άντεξε άλλο.

'- Ε, Γκραν-Μπιτ» φώναξε, χωρίζοντας επιδεικτικά τις συλλαβές όπως ήταν το συνήθειο του «τι παραμύθια λες πάλι στα νέα τα παιδιά;'

Ο Ντιοντονέ μου 'σπασε ένα λοξό χαμόγελο και γύρισε αργά το βλέμμα προς τη μεριά του Πιερ...»[/I]

Από την βιογραφία του Ντιοντονέ Γκρανμπίτ «Το Δώρο του Θεού» (2005)

#8
betatzis

Ωραία πράματα για το θέμα μας λέει και ο Μπόρις Βιαν στο «Θα φτύσω στους τάφους σας», με ήρωα έναν μιγά με δέρμα λευκού, βλ. τη σκηνή της συνεύρεσης του ήρωα με δύο αλανιάρες μαυρούκες.

#9
ο αυτοκτονημενος

εγω τουλάχιστον ξερο απο προτο χερι κ δεν με ενδιφερουν οι εμποιριες που βιονουν καποιοι μεσα απο τις βιογραφιες αλον σε συνδιασμο μιας συνχυσμενης και στοιρας φαντασιωσης

#10
xalikoutis

αυτοκτο, επειδή σε κόβω για λευκό (ντόινγκ!) καλό είναι να λαθροβιώνουμε πράγματα που δε μπορούμε να βιώσουμε αλλιώς, και να μαθαίνουμε πχ ότι για έναν Amondaua, μέλος μιας φυλής που «ανακαλύφθηκε» πριν από καμιά 20αριά χρόνια να ζει στην εποχή του λίθου, οι λευκές (ανθρωπολόγοι;) έχουν πολύ αλμυρή γεύση. (εδώ πληροφορίες).

#11
ο αυτοκτονημενος

ρε χαλικ εγω σε κοβο για εξυπνο ανθρωπα και γιαυτο σε ρωτο για πες μου πος καταλαβαν την αλμιρα τρωγοντας τες η γλυφοντας τες ;;;
χα χα καλα ρε πεδακι μου γιατη μπερδευεις την βουρτσα με την πουτσα αλο λαθροβιονουμε και αλο μαθενουμε
δηλαδη τι λαθροβιοσες απο την ανωτερω ανακαλυψη τις λιθηνηζουσης φυλης εση προσοπηκα και απο πια οπτικη γωνια το λαθροβιοσες και τη συνεσθηματα σου προκαλεσε ;;

υποψιν δε 10 100 η και 1000 ατομα να βιοσουν το ιδιο πραμα αν τους ρωτησεις να στο περιγραψουν μαλον θα παρεις και ισαριθμες διαφορετικες απαντησεις
ΑΒΥΣΟΣ

#12
xalikoutis

ωχ με στρίμωξες... ναι, τελικά τίποτα, γάματα...

Προφανώς όμως το αντίθετο της άβυσσος είναι η Ανάβυσσος, περιοχή και οικισμός της νοτιο-ανατολικής Αττικής, που βρίσκεται σε μικρή απόσταση από τη θάλασσα. Χαρακτηριστικό της Αναβύσσου είναι η έκταση στην οποία υπήρχαν αλυκές. Στην περιοχή υπάρχουν ίχνη ανθρώπινης παρουσίας από τα προϊστορικά χρόνια. Στα αρχαία χρόνια ονομαζόταν Ανάφλυστος.

Είδες που τελικά που όλα συνδέονται;

#13
ο αυτοκτονημενος

ειδικα με τοις σκουλικοτρυπες now days
χα χα
φιλακια παω για νανακια

#14
poniroskylo

[I]« '- Αγαπητέ, κι επάνω που λέγαμε για σένα' είπε ο Ντιοντονέ μ' εκείνη τη χαρακτηριστική βαθειά μακρόσυρτη φωνή που πρόδιδε την ήρεμη δύναμη που 'κρυβε μέσα του. 'Μιλούσαμε' συνέχισε 'εδώ με τον φέρελπι αυτό νέο για τους... τέλος πάντων, για τους λευκούς, και τούλεγα ότι για τις γυναίκες τους μια μέρα θα του εξηγήσω εγώ - τα γούστα τους, τα χούγια τους, τις μυρωδιές τους... αλλά για τους άντρες καλύτερα να ρωτήσει κάποιον που να ξέρει από πρώτο χέρι... Και ποιός θάταν καλύτερος γι'αυτό από τον φίλο μου τον Πιέρ...'

Ο Ντιοντονέ άφησε το όνομα να αιωρείται και μετά από λίγο - πέντε δευτερόλεπτα, δέκα; - ρώτησε:

'- Αλήθεια, αγαπητέ, τι κάνει ο...;;;'»[/I]

Από την βιογραφία του Ντιοντονέ Γκρανμπίτ «Το Δώρο του Θεού» (2005)

#15
xalikoutis

Pier;;.... χμμμ....Πέρι... (Λιλανάδα ντε!) το αναγραμμαντείο σε καλωσορίζει... τι παραλληλοσυμπαντική πονηροσκουληκότρυπα είναι αυτή...

#16
Vrastaman

Βλ και παράδειγμα εδώ;-)

#17
ο αυτοκτονημενος

πο πο σκυλε εισε ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ συνχυσμενος
this boy needs therapy

#18
vikar

Προσπερνώντας τις γνωστές πιά εριστικότητες παύλα τσαντίλες απο μεριάς αυτοκτονημένου (μιά φορά σ' έναν μήνα να σε πούν μεροληπτικό αρκεί!...), να σταθώ στην πανέμορφη λέξη λαθροβιώνω που χρησιμοποιεί κάπου εκειπάνω --ναί, ένα μικρό φετίχ το έχω και του λόγου μου, τί, μόνο ο αίας;... :-Ρ

Φυσικά, ο αυτοκτό τη χρησιμοποιεί μάλλον λανθασμένα· δείτε στον Τριανταφυλλίδη ας πούμε (εκτός κι' αν εννοεί οτι το πονηρόσκυλο όντως ξέρει απο πρώτο χέρι για τί μιλάει, αλλα ντρέπεται να μας το πεί, που θα παραήταν σοφιστικέ υπονοούμενο για το στίλ που μας έχει συνηθίσει ο πανούλης :-Ρ). Εντάξει.

Πέρα 'π' αυτό, το λαθροβίωμα, το λάθρα βίωμα δηλαδή, η εμπειρία που έχεις ζήσει στα κρυφά, χωρίς να έπρεπε, και που δέν τολμάς για διάφορους λόγους να την εκμυστηρευτείς σε φίλους ή σε άγνωστους, είναι κάτι για το οποίο ένας ψυχολόγος θά 'χε να πεί πολλά υποθέτω. Εγώ ως σλανγκολόγος απλά αναρωτιέμαι πάνω στο πώς αυτό συνδέεται με τη ντόπια μόδα των ντισκλέιμερ... Κατα πόσο στηρίζεται λέτε το σλάνγκ τζι άρ στα λαθροβιώματα των μελών του; :-)

Καλημέρα μας.

#19
xalikoutis

Βικ, εγώ χρησιμοποιώ πιο πάνω τον όρο, και το κάνω μάλλον εσφαλμένα, κάνοντας , δηλαδή, μια χρήση ανάλογη προς το λαθρεπιβάτης, λαθραναγνώστης κλπ Για το λαθροβιώνω ως νόημα της σλανγκ βλ. κάτι σχετικό στο -όβιος, -όβια.

#20
vikar

Ναί, είναι εύκολο να τα μπερδέψεις αυτά, μιά και το λαθρ- αντί για το κρυφο- είναι καραμπινάτη παλαιοελληνιά (κι' εγώ μόλις σήμερα το πρόσεξα).

Αλλα φυσικά, λαθραναγνώστης είναι αυτός που διαβάζει, κρυφά μέν, αλλα μιά χαρά διαβάζει. Όπως κι' ο λαθρεπιβάτης, στη ζούλα μέν, αλλα το ταξίδι του το κάνει --αρκεί να μήν τον μπαγλαρώσουν και τον βάλουν να περπατήσει το σανίδι δηλαδή.

Για το λαθρόβιος, εκτός απ' αυτό που εννοείς στο εκεί λήμμα, υπάρχει βέβαια κι' η τυπική σημασία (στον Τριαντά).

#21
ο αυτοκτονημενος

βικαριε την χρησημοποιησα καθος μου την εδωσε να την χρησημοποισω ο χαλικ
οχι βεβεα πος το ειχα δει με την σωστη ενια που μας ειπες
οσο για τοις τριβες με τον σκηλο εεεεε δεν βαριεσε καποτε θα τα βρουμε και δεν θα υπαρχει προβλημα με κανενα
ΣΚΗΛΕ ακου δεν τον εχω φαει ακομα οπος βιονης φανταστηκα εση διαβαζοντας τοις αυτοβιογραφιες αλων αλλα εχω παει με αραπινες και εινε το κατιτις ΑΛΛΟ !!!!
οταν και ΑΝ τα καταφερης και εση να γραψεις απο πρωτο χερι αλιος
....... μόκο φιλε γιατη δεν σε περνει

#22
poniroskylo

@ ο αυτοκτονημένος

  1. Φυσικά και δεν θα τα βρούμε. Είσαι ρατσιστής (μεταξύ άλλων τραγικών) και οι ρατσιστές είναι σιχαμεροί.
  2. Σε ό,τι αφορά ποιός έχει πάει με ποιόν, οι στοιχειωδώς σοβαροί άνθρωποι τέτοια πράματα δεν τα συζητάνε δημοσίως, ούτε καν με ψευδώνυμα. Το μόνο που έχω να πω είναι το εξής - γαμιά μου, εσύ!!!
  3. Πάντως, το βιβλίο του Γκρανμπίτ αν το βρεις να το διαβάσεις - χρήσιμο θα ήταν.
#23
ο αυτοκτονημενος

καλα εγω μπορει να ειμε οτι ειμε και ειμε περιφανος για οτι ειμε που εση δεν θα φτασεις ουτε στα πιο τρελα σου ονειρα αλα κρυφοπουστα δεν θα γηνω σαν τη παρτη σου και ναι ειμε και θα παραμεινο ΓΑΜΙΑΣ και ειμε περιφανος γιαυτο που φυση μου εχει ταξει να κανω και ΓΑΜΙΑΣ με κεφαλεα τη να ζηλεψω απο εσενα ρε μουργο που δεν ξερεις που σου παν τα 4 αντε διαβασε ακομα λιγο μπας και ξεστραβοθης πανηληθηε που θα με πεις σιχαμερο ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ ΟΛΚΗΣ
ΟΥΣΤ ΓΥΦΤΕ !!!!!!!!!

#24
vikar

Ρε αυτοκτό, παλικάρι μου, τί θα γίνει με το ηλεκτρονικό σου το νταηλίκι; Έλεος δηλαδή. Αν θέλουμε τέτοια βλέπουμε και τον Ράμπο στο γιουτιούμπ για χιλιοστή φορά και ξεκαυλώνουμε. Νισάφι πιά με τις παπαριές να πούμε. Άμα θές να βρίσεις πές τα σε πιμί, ή πές τα σε κάναν φίλο σου να σε κατανοήσει κιόλας, να βρείς και το δίκιο σου... Έχει και σελίδες να μπείς να βρίσεις να στανιάρεις για πέντε χρόνια επίσης (ώς και χέιτ-μπουκ παίζει, γκούγκλαρε και θα σου βγούν της παναγιάς τα μάτια). Σε λάθος σάιτ τα βγάζεις τ' απωθημένα σου.

Τί έγινε τελευταία ρε π'στ'... Δέ λέμε να βγούμε απ' τον αστερισμό του καβγά...

#25
ο αυτοκτονημενος

AN ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΟ ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΡΑΤΣΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΛΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΤΙ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ;;
ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗ ΛΕΣ ΣΤΟΝ ΣΚΗΛΟ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΣΟ με το γαντη αλα δανδη;;
μπααα δεν μασαω οπος λενε και οι αλαδοτοι ματι για κοιλια και δοντι για προσοπο
λοιπαμε φυσικα για τον οχετο που ανοιξα δεν σου κρυβο αλα....
τι να κανουμε ας μη με προκαλη οπος δεν προκαλεσα και εγω αντιθετος με αυτον που με αποκαλη πουστη βλεπε >

αλλά για τους άντρες καλύτερα να ρωτήσει κάποιον που να ξέρει από πρώτο χέρι... Και ποιός θάταν καλύτερος γι'αυτό από τον φίλο μου τον Πιέρ...'

#26
vikar

Πάνο, κάνε άμα θές έναν κόπο και διάβασε το ελευθεροσχεσίτης, ελευθεροσχεσίτισσα που είχα ανεβάσει παλιά, και σκέψου το εξής σενάριο: μπαίνει στο σάιτ ο άλφα, παντρεμένος με την εφηβική του πρώτη αγάπη, και έχοντας μία κόρη μοναχοπαίδι η οποία τον ταλαιπωρεί επι χρόνια έχοντας πέσει σε ναρκωτικά και πουτανιά λόγω μαλάκων γκόμενων. Θα συμφωνείς οτι μπορεί να προσβληθεί αν διαβάσει τις αμπελοφιλοσοφίες μου εκειπέρα. Έ, άν αυτός με βρίσει πατόκορφα, λές νά 'χει άδικο; Εγώ πάντως είμαι έτοιμος να αποδεχτώ κάτι τέτοιο.

Εσύ, που στολίζεις γενικά τα λήμματά σου συχνά με ψευτορατσιστικά ή ρατσιστικά σχόλια, πώς και δέν περιμένεις να σου την πούνε (και το πονηρόσκυλο δέν σε έβρισε κάν στα πρώτα πόστ, απλά παρέθετε την αντίθετη άποψη);...

Ξαναλέω, κούλαρε. Δέν είναι εδώ χώρος για νταηλίκια. Να βρίζουμε (ειδικά γραπτώς) ξέρουμε όλοι μα όλοι. Να μαθαίνουμε ο ένας απο τον άλλον και ο ένας στον άλλον, όχι απαραίτητα, και γι' αυτό ειμαστ' εδώ. Άν γουστάρεις βρίσιμο και κόντρα για την κόντρα, χωρίς πλάκα όμως, υπάρχουνε άλλα σάιτ.

Ας μήν συνεχιστεί αυτό το πράμα δημόσια, πλίζ.

Φιλικά,
βίκος.

#27
Vrastaman

Μαδομούνι στο Puta Madre!!!

This lemma will self-destruct in...

#28
ο αυτοκτονημενος

vikarie μανα μου εχεις απολυτο δικιο αλα να ξερεις οτι δεν θα κατσο με σταυρομενα χερια σε κατι υποθεσεις σαν αυτη δεν προκαλεσα κανενα και αφου σταματησα να του απαντω προχωρησε και σε αλες προκλησεις και δεν εινε τορινο το φενομενο του σκηλου και το ξερεις κραταει χρονια αυτη η κολονια αυτο που με πικρενει και δυσαρεστη εινε οτι η πλειοψυφια καταφερετε σε εμενα καλα παντα μα παντα εχω αδικο εγο και προκαλο εγω ;;;;;
χμμμ κανενας δεν τη λεει στο σκηλο να σταματηση να με ενοχλη με τοις κουταμαρες του αλα η ευκολη λυση φιλε βραστα εινε η αυτοκαταστροφη του λημματος και οχι να σπασουν μερικα αυγα για να γινη τελικα η ομελετα εχετε διοξη ανθροπους με αξια ανεχοτας μερικους αυθαδεις και εριστικους κριμα κριμα κριμα ειστε μερικοι μερικοι αξιλυπητοι δυστηχος και λυπαμε γιαυτο και απογουτευομε διοτι ανακλυπτο οτι τα αριστα μυαλα δεν συμβαδυζουν με την πεδια
βραστα δεν σου φταιει το lemma οι γραφοντες φτενε και δεν εινε ρατσιστικο διοτι ο ρατσισμος κατοικη μεσα σε αρωστα μυαλα που ερμηνευουν οτι δουν σαν ρατσισμο
διοτοι αυτοι εινε οι ρατσιστες
οβερ and αουτ

#29
iron

δεν παίρνουμε το μέρος του πονηρού, παίρνουμε το μέρος του μαύρου.

Αν όμως είχες γράψει κάτι του τύπου:
«τα ρατσιστικά μουνόπανα το χρησιμοποιούν για να περιγράψουν τους μαύρους ή αυτό που τα άρρωστα μυαλά τους εκλαμβάνουν σαν ιδιαίτερη οσμή ιδρώτα του μαύρου δέρματος», ναι δεν θα σε λέγαμε ρατσιστή. Το ότι δεν το κρύβεις, είναι βέβαια καλύτερο από το να μας κορόιδευες, αλλά και πάλι δεν αρέσει σε κανέναν. Δέξου τουλάχιστον αυτό.

#30
Επισκέπτης

τι σημαίνει η λέξη καφρίλα;

#31
vikar

Την ιδιότητα και συμπεριφορά του κάφρου. Με τη σημασία που δίνει την λέξη ο αυτοκτονημένος πλάκα-πλάκα δέν την έχω ακούσει ποτέ προσωπικά, την έχω ακούσει όμως με την άλλη σημασία, εννοείται (την περάσαμε κι' εμείς την παιδική αρρώστια...).

#32
Επισκέπτης

να εμβολιαστούμε λοιπόν!

#33
iron

πώς δεν την περάσαμε... μην ξυπνάς αυτές τις μνήμες βικ, αχαχαχα!!!

#34
ο αυτοκτονημενος

Προέρχεται από το κάφρος. Υποτιμητικός ορισμός προς άλλους ή καταστάσεις. Σημαίνει μαυρίλα ή, ενίοτε, αναφέρεται στην ιδιαίτερη οσμή ιδρώτα του μαύρου δέρματος.
iron τι γραφο που εινε ρατσιστικο ; κοιτα γραμα γραμα τι γραφο τριανταφυλιδης κάφρος ο [káfros] O18 : (προφ.) μειωτικός χαρακτηρισμός ανθρώπου άξεστου και ηλίθιου: Για κάφρους μας πέρασες; [λόγ. < ιταλ. cafro -ς εθνικό των κατοίκων της Κεντρικής Aφρικής (< αγγλ. caffer < αραβ. kāfir `άπιστος΄) κατά τη σημ. της αγγλ. λ.] ειναι ο τριανταφυληδης ρατσιστης που αναφερετε τι ειναι καφρος ;;; αν ναι γιατι δεν τον μποικοταρετε και τον χρησημοποιητε;

Σημαίνει μαυρίλα
εξηγηση vikar
Την ιδιότητα και συμπεριφορά του κάφρου επιδη δεν την εχεις ξανακουση επετε οτι δεν υπαρχει ;;;
μου θυμιζης το δεντρο στο δασος που πευτη και δεν ακουγετε αρα δεν εχει πεση ποτε

αναφέρεται στην ιδιαίτερη οσμή ιδρώτα του μαύρου δέρματος.
βριζο καπιον μαυρο ;; η απλα αναφερομε σε μια ιδιοτητα του δερματος τους που επιδη δεν την βιοσατε οπος εγω απο προτο χερι και δεν την ξερετε , παει να πει οτι δεν υπαρχει ;;
αναφερομε ρατσιστικα εναντιων των μαυρον ;;
που στον γεροδιαολο βρηκατε ρατσιστικο σχολιο εδω δεν καταλαβενω ;; και γιαυτο λεω οτι αρωστα μυαλα ειναι αυτα που βλεπουν τα παντα σαν εχθρο και επιδιδοντε σε κυνηγη μαγισον τι στον κορακα τοσο διαφορετικα γραφο τη μανα μου και δεν με καταλαβενετε ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

#35
ο αυτοκτονημενος

α ναι ξεχασα δεν θα παραστο στην συναντηση διοτ δεν εχο ορεξη να πλεροσο γυρο στα 200 ευρεοπουλα εξοδα και διαμονη για να μου την σπασουν με τοις μαλακιες τους ορισμενοι / νες που φεροντε σαν καφρι

#36
ο αυτοκτονημενος

@ ο δολοφονημένος
αντες τραβα στην γωνια να δεις αν ερχομε κουκουρούκου
η απορια σου με κανει να αισθανομε σαν μια καλογυαλησμενη κατσαρολα

#37
jesus

ρε συ νούλη με το e-νταηλίκι σου μπαλόνια μας τά 'χεις κάνει. για ρατσισμό κ τέτοια ούτε καν να σχολιάσω, πάρ' τις «ιδέες» σου κ τον ezra pound σου κ δρόμο. γκέγκε;

#38
vikar

επιδη δεν την εχεις ξανακουση επετε οτι δεν υπαρχει ; Όχι βέβαια. Πού και πού το αναφέρω αυτό για λέξεις, μιά και το θεωρώ ενδιαφέρον για τη γλωσσολογική πλευρά του πράγματος. (Να φανταστείς, το βρόμικο το άκουσα λάιβ πέρυσι για πρώτη φορά στη ζωή μου!... Ως τότε βρόμικο για 'μένα σήμαινε είτε σέξ είτε παίξιμο στη μουσική --που τό 'χω κατα νού να τ' ανεβάσω εδώ και μήνες, αλλα...)

Κατα τ' άλλα, για τον συγκεκριμένο ορισμό έχεις δίκιο φυσικά οτι είναι ουδέτερα δοσμένος. Αλλα παίζουν δύο πράγματα εδώ:

Άλφα, με τα ρατσιστικά εδωμέσα πρέπει κανείς να μήν είναι ουδέτερος(!) όταν τα γράφει, παρα να αφήνει καθαρά να φανεί οτι ο ίδιος διαφωνεί με τη σημασία που ορίζει (αυτό ηταν και δικό μου παράπονο, όταν παλιά διαγράφτηκε στεγνά ορισμός μου για το μογγολάκι, ακριβώς επειδή ηταν γραμμένο ξερά και λεξικογραφικά, δηλαδή ουδέτερα, ή δές και τις αντιδράσεις επισκεπτών στο λήμμα πόντιος, ή δές και τί 'χε πάθει ο τέως όταν και καλά έθιξε τους παοκτσήδες). Αυτή ειναι η αλήθεια, μας αρέσει δε μας αρέσει. Δέν είμαστε ώριμοι να καταγράψουμε άφοβα ρατσιστικές χρήσεις της γλώσσας στο σλάνγκ τζι άρ. Και αυτό εχει προφανώς να κάνει με τ' οτι ο χώρος είναι ερασιτεχνικός: δέν έχουμε την ακαδημαϊκότητα του επαγγελματία φιλόλογου εδωμέσα, η οποία θα στήριζε την ξεραΐλα στο ύφος.

Βήτα, τα (ψευτο)ρατσιστικά τα άρχισες στο παρόν λήμμα στα σχόλια, μαζί μάλιστα με προσωπική επίθεση στο πονηρό. Ακόμη κι' αν τό 'γραψε εκείνο εκεί επειδή πες είναι ένα μοχθηρό πλάσμα που σε μισεί απ' όταν γεννήθηκε και θολώνει το μυαλό του με το που βλέπει τ' όνομά σου κάτω απο ορισμό, σίγουρα κατάφερε να μήν καταφερθεί εναντίον σου στα σχόλιά του, παρα έδινε στο λήμμα ακριβώς αυτό που χρειάζεται το σλάνγκ τζι άρ για να σηκώσει έναν ρατσιστικό ορισμό: την άλλη πλευρά του νομίσματος, ωστε να σπάσει η ουδετερότητα του ορισμού που εδωμέσα εκλαμβάνεται ώς διφορούμενη (δηλαδή, «για να τα γράφει έτσι ξερά, παίζει και να τα πιστεύει»). Σε κάθε περίπτωση, με το κατοπινό υβρεολόγιο έχασες το όποιο δίκιο σου. Εδωμέσα, τα πάντα είναι ύφος γραπτού λόγου. Θέλει προσοχή, πώς να το κάνουμε.

Επιπλέον, έχεις στο παρελθόν γράψει πράματα (που εγώ μπορεί να μή θυμάμαι επιλέξει, αλλα άλλοι ίσως ναί), που σ' έχουν στιγματίσει ως ρατσιστή, παρά το οτι έχεις επίσης δηλώσει μή ρατσιστής κατα καιρούς. Έ, απ' ότι φαίνεται, όταν λές τα πρώτα το κάνεις με πειστικότερο ύφος απ' όταν λές τα δεύτερα. Δέν έχει να κάνει με καμιά εκ των προτέρων στημένη συνωμοσία εναντίον σου, σίγουρα, απλά για αυτά που εσύ αφήνεις να φανούν με τα γραφόμενά σου. Για μία συνέχεια στο σάιτ χωρίς τέτοιες παρεξηγήσεις, το μόνο προφανώς που μπορεί να γίνει είναι να αλλάξεις το ύφος σου αρκετά, ωστε να πείθονται όλοι οτι δέν είσαι ρατσιστής ή φασίστας ή οτιδήποτε άλλο τελοσπάντων σ' αρέσει πιθανόν να προβάλλεις για να προκαλείς. Και φυσικά, να μήν τσιγκλάς προσωπικά τους χρήστες, και σίγουρα όχι δημόσια!...

(Είπα να μή συνεχιστεί δημόσια και το γάμησε πάλι αυτή η παλιοϊρονίκ!... Πολύ κόντρα μου πάει αυτή η γυναίκα, πάρα πολύ... :-Ρ )

Καλό μας σαββατοκύριακο.

#39
vikar

Γράφαμε μαζί με τζίζα.

[κανένας δέ με περιμένει να τελειώσω εμένα... ούτε γκόμενές μου να ήταν...]

#40
jesus

τζίζα κ στα μούτρα σου ρε. άιντε.

#41
Vrastaman

Πάνο, η βρώμα είναι κυρίως θέμα κακής υγιεινής, που διαφέρει από χώρα σε χώρα και από ιστορική περίοδο σε ιστορική περίοδο.

Έχω ζήσει 10 χρόνια στην Αμερική, και μάλιστα στην πρωτεύουσα όπου η πλειοψηφία είναι μαύροι. Κάθε μέρα χρησιμοποιούσα δημόσια μέσα συγκοινωνίας και, με το χέρι στην καρδία, δεν θυμάμαι ούτε μία φορά να είχα δυσανασχετήσει. Και αυτό επειδή ο μέσος Αμερικάνος (λευκός, μαύρος, γότθος, βησιγότθος, γουινκτριαλαριλαρό) προσέχει την προσωπική του υγιεινή, κάνει τουλάστιχον ένα ντους την ημέρα και δεν τρώει ιδιαίτερα πικάντικα φαγητά.

Fast forward, επέστρεψα στην Ελλάδα και πήγα φαντάρος. Για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια θυμήθηκα the hard way τι σημαίνει ποδαρίλα, μασχαλίλα, κωλαρίλα ακόμα και μουνίλα.

Τώρα κάθε φορά που χρησιμοποιώ μέσα μαζικής συγκοινωνίας φλομώνω από την σκορδίλα των παππούδων και την μασχαλίλα ανθρώπων που όζουν όχι λόγω χρώματος αλλά διότι πλένονται στην καλύτερη περίπτωση μια φορά την εβδομάδα.

Μπορεί να δυσανασχετείς με την μασχαλίλα ενός πχ Νιγηριανού μετανάστη ή ενός Τσιγγάνου που λόγω συνθηκών πλένεται στη χάσει και στην φέξει, άλλα, πίστεψέ με, άλλο τόσο δυσανασχετεί ένας πχ βορειοευρωπαίος (οι «ευωδιαστοί» Γάλλοι εξαιρούνται!) όταν βρεθεί σε Αθηναϊκό τρόλευ. Τολμώ να πω δε ότι ο μέσος Έλλην Μπάρμα Μπίλιος μυρίζει περίπου όπως ένας άστεγος σε άλλες χώρες.

Ίσως για αυτό η Ελληνική γλώσσα έχει τόσες εκατοντάδες λέξεις για την ούρδα και τις διάφορες -ιλες (βλ. τα μισά λήμματα της Ιρον!!!) Έτσι και οι Εσκιμώοι έχουν δεκάδες λέξεις για το χιόνι, που γνωρίζουν καλά!

Είμαστε λοιπόν «φυλή» δύσοσμων βρομιάρηδων; Όχι, απλώς είμαστε λαός με διαφορετικές νόρμες προσωπικής υγιεινής, και η γενιά μας είναι η πρώτη που πλένεται καθημερινά και βουρτσίζει τα δόντια της. Φυσικά εάν Googlαρεις «why do Greeks smell bad» θα βρεις ουκ ολίγους ρατσιστές να το αποδίδουν την μασχαλίλα στην «φυλή» μας. Αυτό για μένα σημαίνει καφρίλα.

#42
iron

(Είπα να μή συνεχιστεί δημόσια και το γάμησε πάλι αυτή η παλιοϊρονίκ!... Πολύ κόντρα μου πάει αυτή η γυναίκα, πάρα πολύ... :-Ρ )

εγώ φταίω που μου θυμίζεις τον πρώην μου και έχετε και το ίδιο όνομα; την έβαψεςςςςςςς!

Και συ Βράστα, οφείλεις να μου (μας) εξηγήσεις πού διάλο μύρισες μουνίλα στον στρατό. Πάλι με γεμίσατε απορίες.

#43
Vrastaman

...από μια μπατάλω Υπαξ/κό. Τίποτα το πονηρό, απλώς όλοι ξέραμε ότι πλησιάζει ακόμα και με κλειστά μάτια.

#44
iron

α, τόσο απλά... καλά, με ξενέρωσες τώρα. τεσπα.

#45
Vrastaman

Τώρα τι άλλο να σου πω; Όπως λέει πιο πάνω και ο ΡΤΠ «Σε ό,τι αφορά ποιός έχει πάει με ποιόν, οι στοιχειωδώς σοβαροί άνθρωποι τέτοια πράματα δεν τα συζητάνε δημοσίως, ούτε καν με ψευδώνυμα.»

#46
electron

το σύνολο των σχολίων αποπνέουν μια καφρίλλα....

Χωρίς να θέλω να πυροδοτήσω κάτι, ο ορισμός και το παράδειγμα είναι καθόλα μέσα στο πνεύμα του σάϊτ. (αν αυτό το σάϊτ ασχολείται με την καταγραφή και όχι με τις αυτοολοκληρώσεις του κάθε επίδοξου συγγραφέα)

Από κει και πέρα όλα τα σχόλια περί ρατσισμού και «πολιτικά ορθών» (ανατριχιάζω με την ασχήμια αυτού του όρου) γραπτών κττγ είναι εκτός πραγματικότητας και κακεντρεχή. Όπως το κάφρος είναι σλανγκ, έτσι και το «τουρκοσπορος» είναι επίσης, εφόσον και τα δύο λέγονται, ΑΣΧΕΤΟ από ποιον ή για ποιο λόγο.

Η ξενοφοβία, όπως και η ξενομανία (αφθονη), είναι απόλυτα «δικαιολογημένες» για όλους τους λαούς (σαν άμυνα, σε συγκεκριμένη στιγμή της ιστορίας. Το τι απορρέει από αυτές τις τάσεις, και το που οδηγούν σε επίπεδο πρακτικών είναι το συζητήσιμο.

#47
jesus

«ιδιαίτερη οσμή ιδρώτα του μαύρου δέρματος.»

αυτό νομίζω, ακόμα κ ξεχνώντας το παρελθόν του χρήστη, είναι εκτός πνεύματος. εκτός κ υπάρχουν επιστημονικά δεδομένα που αγνοώ. δεν έχει πέσει κάτι αντίστοιχο στην αντίληψή μου, από την προσωπική μου εμπειρία, πάντως.

δεν τίθεται θέμα πολιτικής ορθότητας, αυτές οι πρακτικές ανήκουν σε αυτούς που φέρουν ακραίες κ αποδεδειγμένα επιζήμιες ιδέες (ο τσόμσκυ τους αποκαλεί ριζοσπαστική δεξιά) κ προσπαθούν να πουν αυτά που έχουν να πουν χωρίς να προκαλούν, όπως όταν μίλαγε ο καρατζαφέρης για τους ξένους όταν είχε μικρότερη δύναμη κ δεν τον έπαιρνε. το ζήτημα είναι η καταγραφή χωρίς αναπαραγωγή των υπαρκτών κοινωνικών προκαταλήψεων.

το τουρκόσπορος είναι υπαρκτή λέξη (δεν νομίζω σλανγκ) κ χρησιμοποιήθηκε με αντίστοιχο τρόπο όπως το σκυλάραπας για τους μικρασιάτες πρόσφυγες, κ, όπως κ το βούλγαρος, χρησιμοποιήθηκαν από την εθνικόφρονα μεριά του Έθνους για να καταπιέσει κοινωνικά, πολιτικά κ οικονομικά τον μισό πληθυσμό του κράτους. εδώ μέσα δέν θέλουμε να δικαιολογήσουμε τέτοιους χαρακτηρισμούς κ τις πρακτικές που δικαιολόγησαν/συνόδεψαν, αλλά να τις καταγράψουμε.

ο ορισμός «σαπούνι: αυτά τα μουνόπανα οι σιωνιστές, οι εχθροί του έλληνικού έθνους που καλά τους έβαλε στους φούρνους ο Χίτλερ» απλά δεν έχει θέση στο σάιτ. το λήμμα έχει.

#48
ο αυτοκτονημενος

vikarie αγαπητε τη προτημας να σου τα λενε με το γαντη (οπος ο σκηλος )
η φορα παρτηδα τα γαμοσταυριλικια (οπος ο πανουλις)
οπος και να σου τα πουνε ΤΟ ΙΔΙΟ ενε απλα στην μια περιπτωση βρομοκοπαει αρωμα και στην αλη μοσχομυριζη βρωμα φιλε μου
βραστα που ειδες καμαρι μου να λεω οτι η λευκη αρια φυλη μοσχομυριζη λεβαντα και κριστιαν ντιορ;;
που το ειδες να το γραφο ματια μου γλυκα εεεε ;;;;
που γαμο το καντιλη μου ο πουστης που ρε ;;;
χεσε με ξερεις οτι και εγω εζησα και στοις νοτιες πολητιες και εχω και γαμοφοτογραφιες να σου δειξο και τα BBQ που ημουνα με ολα τα μαυρακια και τα καφρακια παρεα και βγενη ο βλακας να με πει ρατσιστη ε οχι ρε ε οχι ο ξενεροτος
ρε χρηστε δε χερεσε που τα βλεπεις τουμπανο ρε τα αρχιδια σου να το λες αυριο μεθαυριο και στα εγκονια σου οτι τα ειχες μεγαλα χαρην στον πανουλις;; οσο για τον πουλο ε κατσε ρε εχεις διοξη κοσμο απο εδο ρε φιλε δεν χορτασες εεεεε ;;;; δεν ;;;;;
μου θυμηζης τον καθαρησμος βοθρον ο ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ ρε σι ironik γιατη δεν ρωτανε και οι αλοι οπος και ΕΣΗ τι εινε ρε πανουλι αυτο που γραφεις για εξηγησου να καταλαβο μια και ο βικαριος λεει οτι (δηλαδή, «για να τα γράφει έτσι ξερά, παίζει και να τα πιστεύει») γιατι ρε ιρονικ δεν ρωτανε ;;;
αρα κουκλα μου υπαρχει ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ και ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ σε αντιθετες αποψεις και αντι να ρωτησουν να μαθουν πος ο αλος σκεπτετε και γραφει αμεσος ταμπελα του ρατσιστη και του χουντικου του κρεμανε γιατι δεν ρωτανε αντι να επιτεθουνε αραγες γιατι ρεεεε
ξυπνατε ρε ανορθογραφισμος δεν σημενη και μαλακινση εγκεφαλου προσθεου ρε
ιμαρτον

#49
ο αυτοκτονημενος

@ jesus
οντος εχεις το αρωστο μυαλο που διατρευλωνη οτι βλεπει σε ρατσισμο μιαζη η σκεψη σου με αυτη του καρατζαφερη ιδομενη μεσα σε ενα παραμορφοτικο ΚΑΘΡΕΠΤΗ

#50
electron

μάλλον λείπεις πολλά χρόνια, για να μην έχεις ακούσει από συμπατριώτη σου (και μου) τον αστικό μύθο περί μυρωδιάς των μαύρων!!!! Και για να στο κάνω χειρότερο ακόμα, όχι για τον ιδρώτα, αλλά για το δέρμα.
Οπότε αν δεν το έχεις ακούσει, στο επιβεβαιώνω εγώ ότι λέγεται, και από ότι μπορείς να φανταστείς, από ανθρώπους που δεν έχουν ουτε καν δει ποτέ μαύρους. Και η καφρίλα παραπέμπει και σε αυτήν την αντίληψη (ανυπόστατη αν θέλεις τη γνώμη μου, αλλά υπαρκτή)

#51
ο αυτοκτονημενος

επηστημονηκα αποδυκνειετε απο τον τροπο που σιασπουν τα προς αποβολη υληκα απο τον οργανησμο, τα βακτυρια που υπαρχουν μεσα στους υδροτροπους αδενες του καθενος απο εμας και προσθεου δεν εινε βρομικες οι οσμες αυτες αλα διαφορετικες εκτος εαν προερχοντε απο απλησια και βρωμια που πολη σωστα επησημενη ο βραστα μαν

#52
poniroskylo

Καλησπέρα σας. Αγαπητέ βίκαρ, μια παρατήρηση, πολύ φιλικά. Η διατύπωση (η καφρίλα) αναφέρεται στην ιδιαίτερη οσμή ιδρώτα του μαύρου δέρματος δεν είναι ουδέτερη. Είναι ρατσιστική από χέρι. Αν ή όχι υπάρχει τέτοια οσμή, είναι φυσικά, κάτι αμφισβητούμενο. Αλλά, στο συγκεκριμένο απόσπασμα ο χρήστης την θεωρεί δεδομένη - πρόσεξε, σε παρακαλώ, την χρήση του οριστικού άρθρου -> στην. Αυτή η κατασκευασμένη διαφορετικότητα είναι στον σκληρό πυρήνα των ρατσιστικών ιδεολογιών και, άλλωστε, πουθενά στο παραλήρημα που ακολουθεί δεν αποπειράται ο χρήστης να ανασκευάσει - αντιθέτως, υπογραμμίζει την άποψη του ότι οι μαύροι (και οι μαύρες) μυρίζουν αλλιώς, λέει ότι έχει ιδίαν πείρα, λέει και κάτι για αδένες - α, ναι, είπε και ότι δεν είναι ρατσιστής και έχει ή είχε φίλους μαύρους. Εντάξει, όλα αυτά τα είχε προβλέψει ο Ντιοντονέ Γκρανμπίτ. Αλλά, πέρα από πλάκα, αν αυτά δεν είναι ρατσιστικά, οι λέξεις χάνουν το νόημα τους. Ή μήπως και το κλασικό εγγλέζικο καλαμπούρι Greece = Grease συν ότι όλοι οι Έλληνες έχουν λιγδωμένα μαλλιά (και είναι κοντοί, μαυριδεροί και πηδάν προβατίνες -> short, swarthy sheep-shaggers, δια το πιστόν), μήπως κι αυτά δεν είναι ρατσιστικά;

Τώρα, σε ό,τι αφορά την καταγραφή ρατσιστικών όρων στο λεξικό και στα περί ωριμότητας και πολιτικής ορθότητας. Η δική μου άποψη, την έχω πει κι αλλού, είναι ότι ασφαλώς και λέξεις σαν κι αυτή πρέπει να καταγράφονται εφ'όσον λέγονται. Το ξέρω πολύ καλά ότι πολλοί ελληνόφωνοι πιστεύουν ότι οι μαύροι έχουν ιδιαίτερη μυρωδιά. Δεν ξέρω πόσο διαδεδομένη είναι η χρήση της λέξης καφρίλα σχετικά - συνήθως λένε απλώς «οι αράπηδες βρωμάνε». Αλλά, στο βαθμό που η καφρίλα λέγεται με αυτή τη σημασία, είπαμε, ασφαλώς και πρέπει να καταγραφεί. Προσωπική μου γνώμη, αγαπητέ βίκαρ, είναι ότι δεν χρειάζεται καν ο χρήστης να αφήσει να φανεί οτι ο ίδιος διαφωνεί με τη σημασία που ορίζει. Αρκεί να δείξει ότι δεν την συμμερίζεται. Πώς γίνεται αυτό; Πολύ απλά και χωρίς πολλά λόγια, π.χ. στο συγκεκριμένο: όχι αναφέρεται στην ιδιαίτερη οσμή ιδρώτα του μαύρου δέρματος αλλά αναφέρεται σε μια ιδιαίτερη οσμή ιδρώτα που κάποιοι λένε ότι αναδύει το μαύρο δέρμα. Αν τόγραφε έτσι, κανείς μας δεν θα ήξερε αν αυτούς τους κάποιους ο χρήστης τους θεωρεί μουνόπανα ή μερακλαντάν τύπους. And that would have been fine. Δεν απαιτώ πολιτική ορθότητα, δεν απαιτώ να συμφωνήσει κανείς μαζί μου αλλά και δεν ανέχομαι την ρατσιστική προπαγάνδα.

Βεβαίως, με δεδομένο ότι ο συγκεκριμένος χρήστης χειρίζεται εξαιρετικά άσχημα τη γλώσσα, θα μπορούσε κανείς να είναι επιεικής και να πει ότι δεν το εννοούσε ρατσιστικά και είναι ακόμη ένα γλωσσικό ατόπημα από τα πολλά που διαπράττει. Δεν νομίζω, όμως. Ο συγκεκριμένος έχει βεβαρυμένο παρελθόν συν είναι και αυτά που έγραψε στη συνέχεια. Όχι μόνον για τους μαύρους - πρόσεξε και τη χρήση, εν τη ρύμη του λόγου, και της λέξης αλαδοτοι (sic).

Αυτά προς τον αγαπητό βίκαρ. Για άλλους, επιφυλάσσομαι.

#53
electron

πάλι θα διαφωνήσουμε όλοι συμφωνώντας!!!!!
όταν ηρεμούν τα πνεύματα, και υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται, τουλάχιστον επιτυγχάνεται μια κοινή βάση συζήτησης!

#54
ο αυτοκτονημενος

τι προσπαθεις να μαζεψεις τα αμαζευτα τη γλωσα μπορει να την χειρηζεσε καλα αλα απο αντηληψη ανοικη στους νεατρενταλιους
ρατσιστηκα εινε τα λεγομενα σου προς τοις ιδεες τον αλον ανθρωπον και πως τοις εκφραζουν που αρωστημενα τοις επεξεργαζεσε προκειμενου να κρυψεις την αλαζονια σου προς αλους παραδειγματα εδω μεσα αρκετα για την αλαζονια σου σε αλους χρηστες καλα θα κανεις να ανοιξης μια τρυπα και να ........

#55
xalikoutis

O βικαρ έγραψε

Αυτή ειναι η αλήθεια, μας αρέσει δε μας αρέσει. Δέν είμαστε ώριμοι να καταγράψουμε άφοβα ρατσιστικές χρήσεις της γλώσσας στο σλάνγκ τζι άρ. Και αυτό εχει προφανώς να κάνει με τ' οτι ο χώρος είναι ερασιτεχνικός: δέν έχουμε την ακαδημαϊκότητα του επαγγελματία φιλόλογου εδωμέσα, η οποία θα στήριζε την ξεραΐλα στο ύφος .
Συμφωνώ ότι ο χώρος δεν έχει τα ακαδημαϊκά στεγανά, κι έτσι είναι ευάλωτος σε κάθε είδους ανεδαφικές απόψεις, αλλά διαφωνώ ως προς το ότι χρειάζεται ακαδημαϊκά στάνταρ γενικότερα για να λειτουργήσει ώριμα και να λειτουργήσει μη ρατσιστικά (και αντιρατσιστικά). Το κίνητρο νομίζω για να γράφει κανείς συστηματικά εδώ μέσα είναι ένα (για τη συντριπτική πλειοψηφία, ερασιτεχνικό) ενδιαφέρον και μια αγάπη για τη γλώσσα (αυτό τέλος πάντων είναι για μένα το πιο τίμιο κίνητρο).

Που σημαίνει ότι κανείς γράφοντας εδώ συστηματικά θέλει να καλλιεργήσει τη σχέση του με τη γλώσσα, που σημαίνει ότι τον ενδιαφέρει να αναζητήσει, ή να συμβάλλει κάτι στη γνώση του τι και γιατί (και πότε, και που, και πως, και ποιος και qui bono κλπ κλπ..) της γλώσσας και να τη μοιραστεί αυτή τη γνώση, κι ας στερείται φιλολογικών διαπιστευτηρίων. Αλλά αν δεν τον ενδιαφέρει μια τέτοια καλλιέργεια, τότε στερείται και τα ευεργετικά αποτελέσματα που αυτή έχει στην οξύνοια και ευρύνοια τ΄αθρώπου - το ίδιο και όταν δεν επιτρέπει σε αυτή την όποια καλλιέργεια να τον ακουμπήσει, απαξιώνοντάς έτσι ουσιαστικά και τον ίδιο του τον εαυτό, απόλυτο δικαίωμά του βέβαια.

Βαρύγδουπα τα παραπάνω, αλλά έχουνε μια ουσία νομίζω. Γιατί τέλος πάντων, ανεξαρτήτως αν κανείς είναι συνειδητά ρατσιστής ή όχι, το να ασχολείται ψιλο“διεκπεραιωτικά” και τσάτρα πάτρα με ευαίσθητα ζητήματα (ευαίσθητα όχι για όσους καταρτίζουν την κρυφή ατζέντα της παγκοσμιοποίησης αλλά ευαίσθητα για απλούς ανθρώπους που μπορεί να διαβάζουν αυτό το site) είναι αυτό που λέμε καφρίλα. Και οφείλει να δίνει εξηγήσεις σε όσους τις ζητάνε.

#56
electron

Όταν κάποιος λέει «θα σκοτώσω την γυναίκα μου» δεν θεωρείται δολοφόνος. Τώρα αν το κάνει, η συντεταγμένη πολιτεία τον μπουζουριάζει. Ο περίγυρος και η λογική είναι αυτά που κάνουν τους δύο εκατομμύρια Έλληνες τελικά να μην σκοτώσουν τη γυναίκα τους (παρά την ασυμφωνία λόγου και πράξεων), και ο παραλογισμός (ή ψυχοπάθεια) αυτό που οδηγεί τον έναν να τη σκοτώσει. Τυγχάνει δε, ο ένας που τελικά τη σκότωσε, να μην το είχε προαναγγείλει κιόλας.

Τώρα, σε έναν αυτοσχεδιαστικό και ερασιτεχνικό ορισμό, που αφήνει μια εσάνς ρατσιστικού σχολίου (τράβα το από εδώ, τράβα το από εκεί), το να κρεμάς την ταμπέλα του ρατσιστή, είναι κάπως τραβηγμένο.... Όπως και το να ζητάς εξηγήσεις, ας μου επιτραπεί. Η ευαισθησία αυτή θυμίζει λίγο Τσίπρα (πάω στους μετανάστες με τις κάμερες μόνο, γιατί χωρίς αυτές δεν έχει και νόημα).

Όσο εύκολες είναι οι ρατσιστικές παρόλες, άλλο τόσο εύκολες είναι και οι ταμπέλες, που κάνουν κάποιους να επαίρονται, για το προοδευτικό των απόψεων τους (έχουν δει και πολλά τα ματάκια μας).

Με λίγα λόγια, η ουσία βρίσκεται στις πρακτικές που ακολουθεί κάποιος στην καθημερινότητα του, και λιγότερο στις κορώνες. Το ατομικό θα γίνει και συλλογικό. Χωρίς τους politically correct φανφαρόνους. Νομίζω ότι ο σύντροφος Λένιν θα συμφωνούσε.

Βρίσκω πολύ προοδευτικό κάποιος που λέει ότι οι μαύροι μυρίζουν, αν έχει δύο μαύρους υπαλλήλους που τους πληρώνει κανονικά, τους βάζει και ΙΚΑ.

Το άνωθεν παράδειγμα, ολίγον τραβηγμένο, έχει να κάνει με το τεντωμένο σκοινί της ασυνείδητης υποκρισίας. Καλύτερα ας δούμε τι κάνουμε στην καθημερινότητα μας, προ του χαρακτηρισμού. Και η καθημερινότητα έχει να κάνει, πέραν των πράξεων και με το ύφος που απευθυνόμαστε σε κάποιον. Το οποίο ύφος (περίγυρος, στο παράδειγμα του συζυγοκτόνου) κρύβει πολλά περισσότερα από κούφιες δηλώσεις.....

#57
Επισκέπτης

Πάλι οἱ ἴδιες πονεμένες ἱστορίες!

Ὅπως παντοῦ, ἔχει ἐπικρατήσει καὶ στὸ slang.gr ἡ ἀμερικλανίλα. Διότι περὶ αὐτοῦ πρόκειται: Νὰ εἴμεθα πολιτικῶς ὀρθοὶ καὶ ψεύτικοι. Νὰ συνοδευόμεθα ἀπό, καὶ νὰ συμβουλευόμεθα τὸν δικηγόρο μας γιὰ ὅ,τι θὰ ποῦμε. Νὰ ὑποβάλωμε τὶς σκέψεις μας σὲ προληπτικὴ λογοκρισία, μήπως τυχὸν καὶ θιγῇ κανένας new age θιασώτης τῶν «ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων καὶ πανανθρωπίνων ἀξιῶν» ἀπὸ τὴν ἁπλῆ ἀναφορὰ σὲ κάποια πραγματικότητα, ἢ ἔστω ἀπὸ τὴν ἄποψί μας γι' αὐτήν. Δὲν μᾶς τὸ γράψατε πουθενὰ στὶς ὁδηγίες πρὸς νέοπες, ὅτι χρειάζεται καὶ πιστοποίησι κοινωνικῶν φρονημάτων γιὰ νὰ λημματοδοτήσῃ κανείς! Ἀπ' ὅ,τι κατάλαβα, μερικοὶ ἀγνοοῦν τὸ ἀκριβὲς περιεχόμενο τῶν ἐννοιῶν «ρατσισμός», «φασισμὸς» κλπ, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ λειτουργοῦν μὲ ἀντανακλαστικές, «ψευδοπροοδευτικὲς» συμπεριφορές, σὲ ἁπλὲς ἀναφορὲς σὲ κοινότατες λέξεις χρησιμοποιούμενες ἀπὸ ὅλους στὴν καθημερινότητα. Στὴ συνέχεια χάθηκε ἡ μπάλα, ἀφοῦ δὲν τηρήθηκε, ὄχι ὁ πολιτικοκορεκτισμός, ἀλλ' οὔτε καὶ ἡ ἁπλῆ εὐπρέπεια.

Ὅμως, κατὰ τὴ γνώμη μου, ὅποιος δὲν ἀντέχει λέξεις ὅπως «κάφρος» γιὰ τὸν χαμηλοῦ ἐπιπέδου ἄνθρωπο, «μαῦρος» γιὰ τὸν ἄτυχο, καϋμένο, «ἑβραῖος» γιὰ τὸν τσιγκούνη ἄνθρωπο καὶ τὸν ἀρσενικὸ ἀχινό, «σκατόπουστα» γιὰ τὴν σκατόπουστα κλπ, δὲν ἔχει ἀρκετὰ κότσια γιὰ νὰ ἀσχολῆται μὲ ἀργκώ. Πέραν τούτου, τοὺς παραπάνω «εὐαισθήτους» χρῆστες τοῦ site μπορῶ νὰ κατηγορήσω καὶ ἐγὼ ὡς «ρατσιστές» (κατὰ τὴ δική τους ἔννοια), διότι ἀνέχονται τὶς δικές μου καλιαρντοχοντράδες ἀδιαμαρτύρητα, καθὼς καὶ ὅλες τὶς ἄλλες χοντράδες, ποὺ λοιδωροῦν τὸ γυναικεῖο φῦλο. Ἀπὸ τὴ μή διαμαρτυρία τους συνάγω ὅτι συμφωνοῦν μὲ αὐτές. Ἐπειδὴ λοιπὸν ὅλα αὐτὰ μόνο ὡς ἀστεῖα μπορῶ νὰ τὰ θεωρήσω, παρακαλῶ θερμῶς, οἱ ἀσχολούμενοι μὲ ἕνα γλωσσολογικὸ ἀντικείμενο, ὅπως τὸ προκείμενο, νὰ εἶναι λίγο πιό ἀνθεκτικοὶ καὶ ἀνεκτικοί, νὰ μή παρασύρωνται ἀπὸ ψευδοπροοδευτικὰ new age ἀντανακλαστικὰ τοῦ συρμοῦ, καὶ νὰ κάνουν τὸν κόπο νὰ ἐγκύψουν λίγο στοὺς ὁρισμοὺς τῶν ἐννοιῶν, πρὶν τὶς ἐκτοξεύουν ὡς χαρακτηρισμοὺς ἐπὶ δικαίους καὶ ἀδίκους.

Ἐπίσης, καὶ μὲ τὴν ἐμπειρία τῆς προσφάτου δικῆς μου διαμάχης (κουραστικῆς, ἡ ἀλήθεια, ἀλλὰ τοὐλάχιστον εὐπρεποῦς ἄμφω), θὰ ἤθελα νὰ πῶ στοὺς ἀποπειρωμένους νὰ συμβιβάσουν ἢ νὰ νουθετήσουν, νὰ φροντίζουν νὰ φαίνεται καλὰ ἡ ἔλλειψις μεροληψίας ἐκ μέρους των. Τὸ ἀντίθετο δημιουργεῖ δικαιολογημένες, ἂν καὶ ὄχι βάσιμες, παρεξηγήσεις, ὡς ἀπεδείχθη. Στὴν προκειμένη περίπτωσι, θὰ περίμενα ἀπὸ τοὺς εἰρηνοποιοὺς νὰ ψέξουν τὴν ἀναμφισβήτητη παρεκτροπὴ ἀπὸ τὴν εὐπρέπεια, νὰ «μαζέψουν» ὅμως μὲ θάρρος καὶ τοὺς ἀρξαμένους χειρῶν ἀδίκων, καὶ ἐννοῶ τοὺς ἐκτοξεύσαντας ἐκ τῶν πραγμάτων ἀδικαιολογήτους χαρακτηρισμούς, πολιτικοκοινωνικῆς φύσεως. Ἄλλωστε τέτοια θέματα εἶναι ἐκτὸς ἐνδιαφέροντος τοῦ site. Δὲν πιστεύω νὰ ἰσχύῃ αὐτὸ ποὺ εἶπα (γιὰ ἔμφασι καὶ πλάκα) περὶ κοινωνικῶν φρονημάτων... Ἀρνοῦμαι νὰ πιστέψω ὅτι σ' ἕνα site, ὅπου περισσεύει τὸ χιοῦμορ, ἡ ἀγάπη στὸν ἦχο τῶν λέξεων, ἡ τσαχπινιὰ στὸ σχόλιο, θὰ ὑφίσταται λογοκρισία ἀπὸ «στρατευμένους» σὲ ξεφτισμένες πολιτικοκοινωνικὲς ἰδεολογίες κάθε εἴδους, γιὰ τοὺς ὁποίους, ὡς μόνη κατάλληλη, θεωρῶ μιὰ «ξύλινη γλῶσσα».

#58
iron

παίδες, κανείς δεν είπε να βγάλουμε κάτι σαν τον «βούλγαρο» από το λεξικό μας, όπως έκανε ο Μπάμπινιώτης που λάκισε. Είπαμε: να μπει μεν ο «βούλγαρος», αλλά ο ΟΡΙΣΜΟΣ να μην αποπνέει συμφωνία με την στάση αυτού που θα το χρησιμοποιούσε ρατσιστικά.

όσο για την κορεκτίλα που λες, εγώ τουλάχιστον προσπαθώ χρόνια τώρα να πείσω τους φίλους μου ότι έχουμε πέσει θύματα του αντιρατσισμού, σε σημείο να μην τολμάμε να πούμε μαλάκα έναν εβραίο ή έναν μαύρο, λες και δεν είναι άνθρωποι αυτοί και δεν υπάρχουν μαλάκες ανάμεσά τους. Άλλο όμως αυτό, και άλλο το να γράψω ένα λήμμα που να λέει: εβραίος, αυτή η κακόρατσα που όφειλε να μην υπάρχει και καλώς προσπάθησε ο χίτλερ να εξαλείψει.

Ε μην τα ξαναλέμε, νομίζω ότι είναι ξεκάθαρη η στάση του σάιτ επ' αυτού, αλλιώς η κατηγορία «ρατσιστικά» θα ήταν άδεια.

Όσο για το συγκεκριμένο λήμμα, οκ, να δεχθώ ότι μπορεί και να το παρεξηγήσαμε, όμως η παραπάνω κουβέντα καλό είναι που γίνεται, έτσι κι αλλιώς.

#59
ο αυτοκτονημενος

NE ΡΕ φιλεναδα καλα τα λες αλα συνχυστηκα εγω χαλαστηκα εγω τσαντιστηκα εγω ε να τη χεσο την συζητηση αν το αποτελεσμα εινε να παθενο εγω με τοις βλακιες καποιον που ατι να ρωτανε να μαθουν πος διαολο σκευτετε και γραφει ο μαλακας μου τα σπανε αντιθετα απο τον χεσους που του πριζοντε γιατι ρε φιλαρακια δεν του κοβετε τον βηχα του περιεργου και περιμενετε να ειποθουν οοοοολα αυτα τα ασχημα και βαζετε σε δοκημασια την υπομονη του ανορθογραφου γεματο ορθογραφικα ατοπηματα βλακα δλδ μουά ;;;;