Το κορόιδο για τα θελήματα, το μόνιμο θύμα, ο δουλοπάροικος.

Αναφέρεται κυρίως σε προβληματικές επαγγελματικές καταστάσεις, κατά τις οποίες το υποκείμενο, εκτός από τα στενά καθήκοντά του αναλαμβάνει και πάσης φύσεως βρωμοδουλειές και θελήματα.

Επίσης περιγράφει την ιδιόμορφη συγκατοίκηση-παγίδευση σε οικογενειακό περιβάλλον όπως αυτή του σώγαμπρου.

  1. - Αλίκη είδες τον Θανάση; Πρέπει να μου υπογράψει τα τιμολόγια.
    - Τον έστειλε πάλι για καφέ ο Κύριος Ψωλοβρόντογλου, τον κακομοίρη, από αριστούχος της ΑΣΟΕ έχει γίνει τραβαφέρ αυτού του γερομαλάκα.

  2. - Τι κάνει ο Μπάμπης ρε φίλε,τ ον βλέπω όλη μέρα να τρέχει φορτωμένος σαν το γαϊδούρι;
    - Άστον αυτόν, τη γάμησε, έχει γίνει ο τραβαφέρ της πεθεράς του, δεν προλαβαίνει ούτε να κλάσει.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

Παροιμιώδης έκφραση (προερχόμενη από σαρδάμ του Εθνάρχη που ασυναίσθητα ενέπλεξε τη Δύση), αναφερόμενη στο νεοελληνικό δαιμόνιο του οποίου η άσβεστη επιχειρηματική φλόγα και η ανερμάτιστη αισθητική κατά τις δεκαετίες 90-00 συνετέλεσε στον σημερινό οργασμό ανάπτυξης και πολιτισμού, μετατρέποντας τη χώρα σε τουριστικό φέρετρο.

Θαμώνες των ευαγών ιδρυμάτων, στα οποία υπηρέτησε τη θητεία της η γνωστή αοιδός, τα κατεξοχήν πρωτότοκα τέκνα του κοινωνικό-πολιτικού γίγνεσθαι,φανατικοί οπαδοί του καραφλάζ,ορκισμένοι ευεργέτες της Παναγίας της Κτηματομεσίτριας και ανυπέρβλητοι βιρτουόζοι του γκεϊμπέκικου.

Συνοδευόμενοι και συνεπικουρούμενοι από γνωστές-ημίγνωστες-άγνωστες ξεπλυμένες μπαλότσες και καυλόγριες, ενώ σπανιότερα από τριφασικά (μουνιά), αποτέλεσαν τη ραχοκοκαλιά της σημερινής αρχαιολαγνοπατσαβουροτουρκοβυζαντινεοελληνικής ελίτ.

Η ανωτέρω ελίτ εξανίσταται σήμερα σαν να την χτύπησε η Παναγία με το τάβλι ,γιατί «σώθηκαν» τα μπικικίνια, μαράθηκε το μαρούλι και που όσο κι' αν το απέφευγε όπως o διάολος το λιβάνι, το κληροδότημά της θα μείνει στην ιστορία ως ο κλασικός ο μαλάκας ο Έλληνας.

2009-2013

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified