Κάθε πικραμένος λέγεται στις διαφημιστικές εταιρίες ο μέσος καταναλωτής, αυτός που δεν έχει τον χρόνο ή την διάθεση ή την καλλιέργεια να κατανοήσει τις φλου αρτιστίκ (ή όχι και τόσο φλου αρτιστίκ) ιδέες μερικών από τους δημιουργικούς της διαφήμισης.

Πολύ ωραίο το σενάριο για τηλεοπτική διαφήμιση που έγραψες Βαγγέλη, αλλά ο πελάτης το απέρριψε διότι το λογοπαίγνιο είναι για μορφωμένους και ο πελάτης θέλει να μπορεί να το καταλάβει ο κάθε πικραμένος.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified