#1
jesus

in κρυπτόφαλος

ο ορισμός είναι απλά σπεκτ.
η παρατήρηση του σχολαστικού, μ'όλα ταύτα, είναι ότι η λέξη συμβάν, επειδή έχει ρίζα τον αόριστο του συμβαίνω, χρησιμοποιείται για να δηλώσει ότι κάτι έχει όντως συμβεί, κ όχι για την περιγραφή μιας δυνατής κατάστασης, αντίστοιχα και το γεγονός. + ότι είναι γραμμένο συβμάν, κ το κοιτάζω μια ώρα για να καταλάβω τι δεν πάει καλά:)

#2
jesus

in πιάνω κότσο

ραντανπλάν, η ατάκα στο σχόλιο απλά τά'σπασε!
μανικιούρ-πεντικιούρ-αργκό να το κάνουμε το κατάστημα!

#3
jesus

in φραπεδοκράτορας (-άτωρ)

με εκπλήσσεις σε βαθμό που αρχίζω να με αμφισβητώ. Βακόνδιος λεγόταν ο τύπος που έφτιαξε τον πρώτο φραπέ στην ΔΕΘ. είναι πραγματικά απορίας άξιον πώς με τέτοια εφεύρεση κ τέτοιο όνομα δεν έμεινε στην Ιστορία. εκτός βέβαια κ δεν θυμάμαι καλά

#4
jesus

in λυγμ

για πολύ καιρό νόμιζα ότι μόνο εγώ τα χρησιμοποιώ κ καβλώνω, αλλά τελικά είμαστε πολλοί. τρελλό εφέ είναι το κλοτς.

#5
jesus

in γαμώ τον Άι μου

ουπς! τυχών άγιος, μη μας πάρουν κ με τα τάματα...:)

#6
jesus

in φραπεδοκράτορας (-άτωρ)

κ το μπινελίκι που εκτοξεύεται σε τέτοια άτομα:
σου γαμώ το Βακόνδιο ρε καργιόλη!
έτσι, για σκληρό.

#7
jesus

in γαμώ τον Άι μου

καλώς τον!
έχω την εντύπωση ότι είναι γενικά διαδεδομένο, κ ότι εννοείται τυχόν άγιος. βέβαια κ εγώ επτανήσιος είμαι οπότε δεν είμαι κ η καλύτερη πηγή επιβεβαίωσης/διάψευσης.

#8
jesus

in αχλαδομουνοπατσαβούρα

μάλλον φταίνε τα απωθημένα ότι δεν είχαμε ποτέ βιομηχανικό καπιταλισμό στη χώρα:Ρ

#9
jesus

in αχλαδομουνοπατσαβούρα

δεν είμαι κομπρέσσα ρε θείο...:)

#10
jesus

in Κακοφωνίξ

γιατί μόνο άντρες;;; δες εδώ

ειρήνη υμίν, αδελφοί μου.
θα μπορούσα να πω μια παραβολή, αλλά η απάντηση μάλλον θα είναι αυτή, οπότε θα μιλήσω ανοιχτά.
έτσι κ αλλιώς οι περισσότερες λέξεις τέτοιου τύπου ξεκινάνε από λεξιπλασία κ μετά καθιερώνονται ευρύτερα ή καθολικά (ποτέ ορθόδοξα), ή ξεχνιούνται. το ζήτημα είναι να μη γίνεται κατάχρηση κ να μην καταχωρίζουμε ό,τι μαλακία μας κατέβει, γιατί δεν τελειώνουμε, κ δεν είναι κ το νόημα του σάιτ αυτό.
κ η φλόμπα κάπως έτσι θα βγήκε, αλλά τώρα τη χρησιμοποιεί το πανελλήνιο. είναι λογικό βέβαια, κ φαντάζομαι αυτό παρατηρεί ο ιρονίκ (σα γότθος απ'το σχετικό αστερίξ μου ακούγεσαι, ή σε τονίζω μόνο εγώ στη λήγουσα;:Ρ) ότι δεν έχει νόημα να καταγράφονται αυτές οι λέξεις εν τη γενέσει τους γιατί παράγονται κατά χιλιάδες στις γραμμές παραγωγής μαλακίας αυτής της χώρας.
οτί σου εστί η βασιλεία, και η δύναμις και η δόξα, τσίου.

#12
jesus

in Άι Λάινερ

υπάρχει από πιο παλιά, υπό την μορφή ανεκδότου, ως ο προστάτης άγιος των ξανθών.

#13
jesus

in Μπομπ Σφουγγαράκης

την ερε την έχει διαδεχθεί η νδ εδώ κ 30 χρόνια

#14
jesus

in μποδοσάκης

@ Poniroskylo
ήρθε η ώρα του μποδοσάκη σα να λέμε δλδ;

#15
jesus

in ταλιμπάν

μάλλον εκ των υστέρων θα ντραπώ, αλλά ζαγοραίο δεν κατέχω.
στείλε εφάρα να ανέβει το επίπεδο!!! κ πρώτο το επικό 'έτσι γλεντάνε στο ξηρόμερο'.

#16
jesus

in λουμπίνα

το μάτωσες θείο.

#17
jesus

in μποδοσάκης

*μια απλή μτφρά ή απλά μια μτφρά, διαλέχτε κ πάρτε.

#18
jesus

in μποδοσάκης

μάλλον ο εϊσιντισίδης εννοεί ότι στο παράδειγμα η λέξη είναι μια απλά μεταφορά κ ότι χρησιμοποιούμενη έτσι η λέξη δεν έχει λόγο να καταγραφεί ως λήμμα. μπορεί να μπει κάλλιστα ο ωνάσης, ο νιάρχος κ πολλοί άλλοι. τώρα, αν ο μποδοσάκης έχει επικρατήσει να χρησιμοποιείται έτσι σε βάρος των άλλων κροίσων (σκατά στους τάφους κ αυτονώνε), όπως πολλοί έχουν τρέξει αλλά ο λούης έγινε φράση, δεν το γνωρίζω.
το παράδειγμα είναι άστοχο, πάντως, κ δεν δικαιολογεί την ύπαρξη λήμματος.

#19
jesus

in ταλιμπάν

εμένα, θείο, η βλασφημίες εδώ κ εδώ μάλλον μου κοστίσανε τον εξωτερικό σκληρό μου με όλη τη μουσική μου...κλαψ...δεν ξαναβλαστημάω γαμώ την παναγία μου

#20
jesus

in κατσίβελος

...
τότες που σ'έφεραν, κατσίβελε, στην μπόλια.
ατσίγγανε κι αφέντη μου, με τι να σε στολίσω
...

#21
jesus

in εμπαστακώθηκενε

κυρίως έχει να κάνει με ένα φαινόμενο που έχει συμβεί παντού όπου γεννήθηκε έθνος-κράτος στα συντρίμμια μιας κερματισμένης (αλλά και ενιαίας με την έννοια της αυτοκρατορίας που έδινε ένα σχετικό ελευθέρας στη μετακίνηση-ανάμιξη πληθυσμών με διαφορετικές καταγωγές) φεουδαλιστικής κοινωνίας. το τοπικό στοιχείο αντιστρατεύεται θεμελιωδώς την φτιαχτή ιδέα του έθνους, και η διαφορά των τοπικών διαλέκτων (πχ οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως μακεντόνσκι στο χώρο της μακεδονίας πριν την εθνοκάθαρση, βίαια κ μη, των βαλκανικών πολέμων), σε βαθμό κάποιες φορές ασυνεννοησίας , είναι ασύμβατη με το πρόγραμμα της δημιουργίας εθνικής συνείδησης. κ επειδή η δημιουργία μιας τέτοιας συνείδησης είναι προϊόν κ όχι αίτιο της δημιουργίας έθνους-κράτους, είναι αναμενόμενο το κράτος να μετέλθει κάποια στιγμή της εξουσίας του ώστε να επέμβει σε ένα από τα μεγαλύτερα κομμάτια που καθορίζουν την ταυτότητα και την καθημερινότητα των ανθρώπων, τη γλώσσα.
αυτό έγινε στην ελλάδα με την υϊοθέτηση μιας τεχνητής-ενοποιού γλώσσας, της δημοτικής, όπως στη γαλλία η εφεύρεση της γαλλικής που ξέρουμε σήμερα μετά την Επανάσταση του 89 κοκ. στα πλαίσια αυτά δεν αντικαταστάθηκαν-πιέστηκαν προς εξαφάνιση ιδιώματα αναγνωριζόμενα ως ελληνικά, αλλά και διάλεκτοι/γλώσσες, που δεν έχουν να κάνουν με τα ελληνικά κ βρισκόταν σε διάδοση σε αυτό που σήμερα είναι ελληνική επικράτεια. πχ αρβανίτικα, σλάβικες διάλεκτοι, τούρκικα.
η καθαρεύουσα είναι ένα άλλο έκτρωμα-κατασκεύασμα γλωσσικά νοσούντων ατόμων που μάλλον δεν χρίζει καν σχολιασμού σε ένα τέτοιο σάιτ.

σιγά μη σε άφηνα να κλείσεις εσύ το θέμα:)

#22
jesus

in γαμοπιλώθω

γενικά το ω στα σύνθετα γίνεται ο.

έχει αποδοθεί στ'αγγλικά ως three danse and two sing, που είναι κ πιο εύηχο απ'το σωστό.
καταθέτω κ το three and the koukos band, μια που τ'αναφέραμε (κι αρχή διαλόγου κάναμε).:)

tear me, sailor, to change tailor.

#25
jesus

in εμπαστακώθηκενε

ο γάιδαρος είναι κάτι το υβριδικό, αφού τονίζεται 'λίγο πιο μακρυά' από την προπαραλήγουσα. στην αιτωλακαρνανία είναι πολύ τυπικό στον πληθυντικό στους παρελθόντες χρόνους να ανεβαίνει ο τόνος στην αύξηση κ να τρώγεται μια συλλαβή στο ενδιάμεσο, αλλά όχι τελείως. κάποιες φορές, αν δεν βολεύει φωνητικά, δεν τρώγεται καμία. έτσι γίνεται αυτό που λες.
πχ, φεύγω->φύγανε->έφυγανε->έφ'γανε. το υ δεν εξαφανίζεται τελείως κ μένει λίγο η αίσθηση ότι τονίζεται η προπαραλήγουσα.
αλλά και κράζω->κράζανε->έκραζανε, αφού γενικά τα φωνήεντα που εξαφανίζονται είναι τα ι. στη λευκάδα, υπάρχει μάλλον η αντίληψη ότι ι που δεν τονίζεται δεν έχει λόγο ύπαρξης.
κάτι αντίστοιχο θα γίνεται κ στα κρητικά, εικάζω
άιντε, κ ήμουνα κ ευγενικός, για να μη μου θίγεσαι;)

#26
jesus

in πούστης με κινέζο

βυζί θα βγάλει το σάιτ απ'το πολύ κοτόπουλο

'Μία απέλπιδα προσπάθεια εξήγησης της ανεξήγητης διαστροφής που δέρνει αυτόν τον λαό'
μήπως πρέπει να συγκεντρώσουμε κάπου τις φράσεις για την πούτσα, το γαμήσι, το μεθύσι κτλ;
είχα αποπειραθεί να κάνω μια λίστα σε μια δόση κ έχασα την μπάλα.
κάτι σαν λεξικό συνωνύμων για κάποιες κεντρικές λέξεις που έχουν πολλά-πολλά συνώνυμα, κ κατά κύριο λόγο έχουν να κάνουν με τη διαστροφή που αναφέρεται στο λήμμα.

#28
jesus

in καληνυχτάκιας

κ άμα θες να ξέρεις, ο παππούς μου έχει ελικόπτερο κ θα του πω κ θα'ρθεί κ θα σε μπομπαρντίσει.

μετά την διαγραφή σημίτη είπα ν'αλλάξω προφίλ προς το πιο σοβαρό. ηδονίστηκα, αλλά το κρύβω επιμελώς.

#30
jesus

in πούστης με κινέζο

κ με φόρουμ κ χωρίς, θα μας κλάσεις τ'@@:Ρ