αυτός μπότες φόραγε, παπούτσια κανονικά. δε νομίζω.
άσχετο, οι moriarty έχουν κάνει τη μουσική για κάποια ταινία πάνω στο παραμύθι. την ταινία δεν την έχω δει, αλλά η μουσικούλα έχει τζερτζέλι. το γκρουπάκι έχει άλλα δύο ψδ που μετράνε. αυτό.
άκυρον, δε συμφωνείς για το θολοπατριώτης. απ' την άλλη, το γεγονός ότι ο ΓΑΠ είναι πρωθυπουργός δεν καθιστά το «πρωθυπουργός» παρατσούκλι του. νομίζω ότι για να μπει στα νικς πρέπει όντως να υπάρχει θεμελιωμένη χρήση της λέξης θολοπατριώτης ως παρατσούκλι, δλδ να αναφέρεται άδηλα σε αυτόν, χωρίς να αναφέρεται το όνομα Α.Γ., αλλά απ' τα συμφραζόμενα να καθίσταται σαφές ότι πρόκειται γι αυτόν.
τέτοια πηγή δεν νομίζω να έχεις δώσει μέχρι τώρα.
οπότε νομίζω ότι συμφωνείς μαζί μου στο ότι οι χαρακτηρισμοί που αναφέρω παραπάνω είναι μάλλον στην κατηγορία «βλέπε» κ όχι στα παρατσούκλια.
τώρα ένιωσα εγώ γιατί πολιτικό το σχόλιο. άει καλάαααα...
θα σου πω στ' αφτί ;)
το αυνανίλα, αν κ λίγο επιθετικό ομολογώ, έχει να κάνει απλά με την αυτοαναφορικότητα, όχι κάτι παραπάνω.
με προκαλείς τώρα να κάτσω να ψάξω σε ποιο λήμμα ήταν μήδια αποκάτω καμιά δεκάρα μεσαιωνικοί πίνακες κ χαριεντιζοντουστάντεστε εσύ κ ο κχανκ.
κ ναι, για μένα η ποστίλα έχει τόση σχέση με την αργκό όση για σένα οι χαριεντισμοί με το αντικείμενο του σάιτ. κ δεν αντιφάσκω με τον εαυτό μου γιατί είπα «εάν το κάναμε», που δεν συμφωνώ να το κάνουμε. αλλά άν ήταν να το κάνουμε, θα πρότεινα να ξεκινήσουμε από την αυνανίλα του σάιτ, που ανέβηκε κ σε λήμματα (σε αντίθεση με τον απλό ημοτινικό [το αστείο με τον ημιτονικό απευθύνεται αποκλειστικά στον βίκαρο, οι υπόλοιποι μην διανοηθείτε να το καταλάβετε] χαριεντισμό), που λέγεται ποστίλα.
απ' την άλλη πρώτον δεν είμαστε κ δούλοι κανενός για να καθόμαστε να κρύβουμε τα σχόλια, κάτι που είναι τεταρτευούσης σημασίας για το σάη, κ αν θέλεις κ ειλικρινά αν ήταν να το κάνουμε προσωπικά θα πρότεινα (μεταξύ άλλων) ν' αρχίσουμε απ' τις μεταμοντερνιές που ανταλλάζατε με τον κχανκ κ δεν απασχολούσαν κανέναν, ούτε κττμγ τον μελλοντικό μελετητή (καθ' ότι θεωρώ λάθος όλες τις αναλύσεις της αργκό που έχετε κάνει με αυτά τα εργαλεία κ σε κάποιες επισημάνσεις που έχω κάνει δεν θυμάμαι να έχω πάρει και απάντηση). αφ' ετέρου, η εμπειρία στο σάη έχει δείξει ότι οι χαριεντισμοί σταματάνε γρήγορα, ενώ τα e-πλακώματα κρατάνε με αναφορές στους σεξουαλικούς προσανατολισμούς χρηστών. κάτι το οποίο δεν ενδιαφέρει κανέναν εκτός απ' αυτόν που το λέει.
να ρωτήσω κάτι που λείπω κ στα εξωτερικά. ο γεωργιάδης έχει το παρατσούκλι «ελλαδέμπορας» ή απλά είναι ελλαδέμπορας; ομοίως για το θολοπατριώτης.
ο χρυσοχό ήταν όντως ο πρώτος προποτζής, αλλά του έχει μείνει το παρατσούκλι τώρα που άλλαξε υπουργείο, ή απλά είναι το παρατσούκλι του υπουργού Προ.Πο.;
ε νταξ, πιες μια Amstel.
χωρίς να το έχω συζητήσει με τους υπόλοιπους, θα έλεγα ότι όχι. κ όχι διότι με τέτοιου τύπου συζητήσεις δίνεται ένα γενικότερο γλωσσικό περιβάλλον απ' το οποίο ο πιθανός μελετητής μπορεί να συνάγει το κοινωνικό κ γλωσσικό υπόβαθρο του κάθε χρήστη κ να τοποθετήσει διαφορετικά τα λήμματα στην ανάλυσή του.
απλά καλό είναι να μη γίνεται κατάχρηση του χώρου του σάιτ για συζητήσεις κ σπαμάρισμα με σχόλια κ μήδια που δεν ενδιαφέρουν κανέναν.
η οποία ομοιότητα της τεχνικής παιξίματος με το σκούπισμα, βίκαρε, οφείλεται στην ομοιότητα του εξαρτήματος με τη σκούπα. @@ μαθηματικός είσαι.
:Ρ
ο άλλος είχε ανεβάσει κ τον μουνόκηπο που νομίζω ότι καλύπτει το αν είναι καταχωρίσιμο λήμμα ή όχι μεγάλο κομμάτι της σαβούρας (κατ' εμέ) του σάιτ.
@ Πάντα βρίσκεις αυτό που ζητάς στο τελευταίο μέρος που το ψάχνεις:
προφανώς, διότι εκτός κ είσαι εξαιρετικά ηλίθιος, μετά σταματάς να ψάχνεις.
αποχυμωτής ήταν :Ρ
κ ανάμεσα στο «τα βρακιά τι να τα κάνω» κ το επόμενο μεσολαβεί η απάντηση «για να μην κοπανάει ο αποχυμωτής στις λακκούβες»
:Ρ
θξ κ σε σένα. αν κ νομίζω στην παρέα μου το λέμε απλά όταν το κάψιμο παίρνει λέβελ. ένιγουέι.
για το μετακάψιμο ή απλά ως εμφατικό της λέξης κάψιμο παίζει γενικότερα το afterburn;
ίδια καγκουριά βλέπεις κ στη νότια ιταλία, κ στη μασσαλία κ δεν ξέρω κ γω πού αλλού. παρόμοια καγκουριά με τους έλληνες κουβαλάνε κ οι άραβες κάκγουρες στη γαλλία. το αν είναι αρβανίτικο προϊόν η καγκουριά δεν είναι θέμα προσωπικής οπτικής.
οι ινδουιστές πιστεύουν ότι η γη στηρίζεται πάνω στην πλάτη ενός ελέφαντα που πατάει πάνω σε τέσσερις χελώνες οι οποίες ξέρουν να προγραμματίζουν σε τζάβα. το αν ισχύει αυτό ή οι νόμοι της φυσικής, αυτό όντως είναι θέμα προσωπικής οπτικής.
κάτι σαν το για συνδέστε, για συνδέστε δλδ.
εγώ λέω «χώσου» ή «ψήσου» συνήθως, μάλλον επειδή δεν έχω πάρει τα απαραίτητα ναρκωτικά για να γράψω το παράδειγμα.
πώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω. εύκολα.
ενδιαφέρον φαινόμενο, που έχει κ ο ρτπ σ' αυτό το παράδειγμα, είναι η ανακολουθία των χρόνων στις προτάσεις. δεν ξέρω αν έχει αργκοτικό περιεχόμενο, αλλά έχω την εντύπωση ότι στ' αμερικάνινα των ταινιών κ στα γαλλικά που ξέρω δεν παίζει ή τουλάστιχον δεν παίζει τόσο συστηματικά όσο στα 'λληνικά.