#1
jesus

in παντελονίσκημι

ενδιαφέρον φαινόμενο, που έχει κ ο ρτπ σ' αυτό το παράδειγμα, είναι η ανακολουθία των χρόνων στις προτάσεις. δεν ξέρω αν έχει αργκοτικό περιεχόμενο, αλλά έχω την εντύπωση ότι στ' αμερικάνινα των ταινιών κ στα γαλλικά που ξέρω δεν παίζει ή τουλάστιχον δεν παίζει τόσο συστηματικά όσο στα 'λληνικά.

#3
jesus

in γάτα

αυτός μπότες φόραγε, παπούτσια κανονικά. δε νομίζω.

άσχετο, οι moriarty έχουν κάνει τη μουσική για κάποια ταινία πάνω στο παραμύθι. την ταινία δεν την έχω δει, αλλά η μουσικούλα έχει τζερτζέλι. το γκρουπάκι έχει άλλα δύο ψδ που μετράνε. αυτό.

#4
jesus

in γάτα

υπερθετικός το «γάτα με πέταλα». μη με ρωτήσετε γιατί.

#5
jesus

in πατάκα

εγώ δεν το θυμάμαι καθόλου, πάντως, δεν ξέρω τι λέει κ ο πέρκινς.

#6
jesus

in παγκαλέων

νομίζω το διόρθωσα σωστά, τσεκάρεις κ λες. θξ.

#7
jesus

in παγκαλέων

άκυρον, δε συμφωνείς για το θολοπατριώτης. απ' την άλλη, το γεγονός ότι ο ΓΑΠ είναι πρωθυπουργός δεν καθιστά το «πρωθυπουργός» παρατσούκλι του. νομίζω ότι για να μπει στα νικς πρέπει όντως να υπάρχει θεμελιωμένη χρήση της λέξης θολοπατριώτης ως παρατσούκλι, δλδ να αναφέρεται άδηλα σε αυτόν, χωρίς να αναφέρεται το όνομα Α.Γ., αλλά απ' τα συμφραζόμενα να καθίσταται σαφές ότι πρόκειται γι αυτόν.

τέτοια πηγή δεν νομίζω να έχεις δώσει μέχρι τώρα.

#8
jesus

in παγκαλέων

οπότε νομίζω ότι συμφωνείς μαζί μου στο ότι οι χαρακτηρισμοί που αναφέρω παραπάνω είναι μάλλον στην κατηγορία «βλέπε» κ όχι στα παρατσούκλια.

#9
jesus

in τρομπογιώργης

τώρα ένιωσα εγώ γιατί πολιτικό το σχόλιο. άει καλάαααα...

#10
jesus

in παγκαλέων

μπορείς να κοιτάξεις το σχόλιό μου κ να μου απαντήσεις, κχαν;

#11
jesus

in ξενέρωτος

ίσως χαλαρό συνώνυμο στα γαλλικά το pisse-froid.

θα σου πω στ' αφτί ;)

το αυνανίλα, αν κ λίγο επιθετικό ομολογώ, έχει να κάνει απλά με την αυτοαναφορικότητα, όχι κάτι παραπάνω.

με προκαλείς τώρα να κάτσω να ψάξω σε ποιο λήμμα ήταν μήδια αποκάτω καμιά δεκάρα μεσαιωνικοί πίνακες κ χαριεντιζοντουστάντεστε εσύ κ ο κχανκ.

κ ναι, για μένα η ποστίλα έχει τόση σχέση με την αργκό όση για σένα οι χαριεντισμοί με το αντικείμενο του σάιτ. κ δεν αντιφάσκω με τον εαυτό μου γιατί είπα «εάν το κάναμε», που δεν συμφωνώ να το κάνουμε. αλλά άν ήταν να το κάνουμε, θα πρότεινα να ξεκινήσουμε από την αυνανίλα του σάιτ, που ανέβηκε κ σε λήμματα (σε αντίθεση με τον απλό ημοτινικό [το αστείο με τον ημιτονικό απευθύνεται αποκλειστικά στον βίκαρο, οι υπόλοιποι μην διανοηθείτε να το καταλάβετε] χαριεντισμό), που λέγεται ποστίλα.

απ' την άλλη πρώτον δεν είμαστε κ δούλοι κανενός για να καθόμαστε να κρύβουμε τα σχόλια, κάτι που είναι τεταρτευούσης σημασίας για το σάη, κ αν θέλεις κ ειλικρινά αν ήταν να το κάνουμε προσωπικά θα πρότεινα (μεταξύ άλλων) ν' αρχίσουμε απ' τις μεταμοντερνιές που ανταλλάζατε με τον κχανκ κ δεν απασχολούσαν κανέναν, ούτε κττμγ τον μελλοντικό μελετητή (καθ' ότι θεωρώ λάθος όλες τις αναλύσεις της αργκό που έχετε κάνει με αυτά τα εργαλεία κ σε κάποιες επισημάνσεις που έχω κάνει δεν θυμάμαι να έχω πάρει και απάντηση). αφ' ετέρου, η εμπειρία στο σάη έχει δείξει ότι οι χαριεντισμοί σταματάνε γρήγορα, ενώ τα e-πλακώματα κρατάνε με αναφορές στους σεξουαλικούς προσανατολισμούς χρηστών. κάτι το οποίο δεν ενδιαφέρει κανέναν εκτός απ' αυτόν που το λέει.

#16
jesus

in παγκαλέων

να ρωτήσω κάτι που λείπω κ στα εξωτερικά. ο γεωργιάδης έχει το παρατσούκλι «ελλαδέμπορας» ή απλά είναι ελλαδέμπορας; ομοίως για το θολοπατριώτης.

ο χρυσοχό ήταν όντως ο πρώτος προποτζής, αλλά του έχει μείνει το παρατσούκλι τώρα που άλλαξε υπουργείο, ή απλά είναι το παρατσούκλι του υπουργού Προ.Πο.;

#17
jesus

in σκούπα

ε νταξ, πιες μια Amstel.

#18
jesus

in σκούπα

φτου ρε πστ...

τι λέγαμε;

χωρίς να το έχω συζητήσει με τους υπόλοιπους, θα έλεγα ότι όχι. κ όχι διότι με τέτοιου τύπου συζητήσεις δίνεται ένα γενικότερο γλωσσικό περιβάλλον απ' το οποίο ο πιθανός μελετητής μπορεί να συνάγει το κοινωνικό κ γλωσσικό υπόβαθρο του κάθε χρήστη κ να τοποθετήσει διαφορετικά τα λήμματα στην ανάλυσή του.

απλά καλό είναι να μη γίνεται κατάχρηση του χώρου του σάιτ για συζητήσεις κ σπαμάρισμα με σχόλια κ μήδια που δεν ενδιαφέρουν κανέναν.

#20
jesus

in σκούπα

η οποία ομοιότητα της τεχνικής παιξίματος με το σκούπισμα, βίκαρε, οφείλεται στην ομοιότητα του εξαρτήματος με τη σκούπα. @@ μαθηματικός είσαι.

#21
jesus

in μουστερής

ο άλλος είχε ανεβάσει κ τον μουνόκηπο που νομίζω ότι καλύπτει το αν είναι καταχωρίσιμο λήμμα ή όχι μεγάλο κομμάτι της σαβούρας (κατ' εμέ) του σάιτ.

#22
jesus

in Νόμος του Μέρφι

@ Πάντα βρίσκεις αυτό που ζητάς στο τελευταίο μέρος που το ψάχνεις:
προφανώς, διότι εκτός κ είσαι εξαιρετικά ηλίθιος, μετά σταματάς να ψάχνεις.

#23
jesus

in Μπιγκ Μακ

lover dose

#24
jesus

in σκούπα

η αλικη στο τζαζικό.

ναι, ξέρω.

#25
jesus

in αργαστρίμυθος

αποχυμωτής ήταν :Ρ

κ ανάμεσα στο «τα βρακιά τι να τα κάνω» κ το επόμενο μεσολαβεί η απάντηση «για να μην κοπανάει ο αποχυμωτής στις λακκούβες»

θξ κ σε σένα. αν κ νομίζω στην παρέα μου το λέμε απλά όταν το κάψιμο παίρνει λέβελ. ένιγουέι.

#26
jesus

in σκούπα

θξ μαν

#27
jesus

in αργαστρίμυθος

για το μετακάψιμο ή απλά ως εμφατικό της λέξης κάψιμο παίζει γενικότερα το afterburn;

#28
jesus

in λεωφόρος Σπατών

ίδια καγκουριά βλέπεις κ στη νότια ιταλία, κ στη μασσαλία κ δεν ξέρω κ γω πού αλλού. παρόμοια καγκουριά με τους έλληνες κουβαλάνε κ οι άραβες κάκγουρες στη γαλλία. το αν είναι αρβανίτικο προϊόν η καγκουριά δεν είναι θέμα προσωπικής οπτικής.

οι ινδουιστές πιστεύουν ότι η γη στηρίζεται πάνω στην πλάτη ενός ελέφαντα που πατάει πάνω σε τέσσερις χελώνες οι οποίες ξέρουν να προγραμματίζουν σε τζάβα. το αν ισχύει αυτό ή οι νόμοι της φυσικής, αυτό όντως είναι θέμα προσωπικής οπτικής.

#29
jesus

in για χώσε

κάτι σαν το για συνδέστε, για συνδέστε δλδ.

εγώ λέω «χώσου» ή «ψήσου» συνήθως, μάλλον επειδή δεν έχω πάρει τα απαραίτητα ναρκωτικά για να γράψω το παράδειγμα.

#30
jesus

in κτηνοβατώρα

πώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω. εύκολα.