#1
jesus

in μπορετό

απ' το «κάνω» μάλλον, σχηματισμός ανύπαρκτης υποτακτικής στην παθητική φωνή, εξ ου κ τα εισαγωγικά.

#3
jesus

in στους γιατρούς

κ με δικηγόρους δε λέγεται;

#4
jesus

in βτς

ξέχασες κ το jfk (just fucking kidding)

#5
jesus

in γαμησομασχάλης

κ στα δικά μας οι λέφτερες.

#6
jesus

in τιραμισουρεαλισμός

τα γράφεις ωραία ρε πστ βίκαρ. εγώ απλά του έστειλα υβριστικό πμ.

#7
jesus

in σόι

[...] [I]τώρα δε με θέλει κι όλο της το σόι
γιατί δεν είμαι γκόλντεν μπώει[/I] [...]

#8
jesus

in εγχειρισμένη

μάθε μπαλίτσα από ολιζαντέμπε ρε μχσ, να κάνεις κάνα εποικοδομητικό σχόλιο...

#9
jesus

in γαμώ την Παναχαϊκή μου

παρντόν;;

(γιατί εκτός από πανταχού παρών, αφού συγχωρώ τα πάντα είμαι κ πανταχού παρντόν. κλεμμένο από αρκά.)

#10
jesus

in γαμώ την Παναχαϊκή μου

μή γαμάτε άλλες παναγίες, γεμίσαμε χριστούς.

#11
jesus

in άρτιο;

α χα, καλό έεεεεε;;;

#12
jesus

in άρτιο;

το είχε πεθάνει ο σεφερλής ως μετεξέλιξη του «σ'στόςς;;;;», νομίζω, ας μιλήσουνε κ οι γνώστες

#13
jesus

in ό,τι να 'ναι

μ' αυτήν την έννοια λέγεται κ το απίστευτο λευκαδίτικο «άε παπόρο μ' στο καλό, κι έρχομαι κολ'μπώντας».

#14
jesus

in καούρ εκάματε

το δγιάλο μέσα τς έχνε, δεν είναι σα γκεμάς πολτσμέν' π' έχμε κ τον πόντε μας, και το καστέλο μας στ σάντα-μαύρα, έρχεται και κάνα παπόρο απ' τα μεγάλα κι αράζει στο νντρί.

#15
jesus

in καούρ εκάματε

όχι τζάνεμ, ούτε οι τούρκοι έχουνε, γιά...

#16
jesus

in καούρ εκάματε

όντως, χότζα, το «ο» των βορείων θυμίζει έντονα το σλάβικο «ο», τείνον προς το «ου», όπως κ το «σ» που είναι πιο συριστικό.

ακόμα κ ο τονισμός της φράσης είναι παρόμοιος κ η σειρά των λέξεων στη φράση.

#17
jesus

in καταπληκτικό παιδί

το παιδί-παπάζογλου λέγεται;

#18
jesus

in trophy wife

#19
jesus

in trophy wife

όλα κρίνονται το σαββάτο στο μπόουλινγκ. φέρε κ το σιδερικό σου.

#20
jesus

in trophy wife

κ προς επίρρωσιν αγιβε, ο μπιγκ λεμπόφσκι.

#21
jesus

in τζαμαχιρίγια

αυτή η παρατήρηση, που είναι εφαπτόμενη κ στο θέμα του σάη, κ το ράβω για σήμερα.

μιλάμε μια γλώσσα στην οποία η λέξη «παστρικιά» εξακολουθεί να είναι βρισιά, αν κ τείνει να εκλείψει, κ κατηγορούμε ανθρώπους ότι είναι βρώμικοι.

#22
jesus

in τζαμαχιρίγια

επίσης, καθυστερημένη απάντηση στον βίκαρο.

το να λες ότι αυτά που λέει ο τζόν είναι οχετός κ εμετός δεν είναι θέμα αφορισμού κ ευκολίας ή αποφυγής της συζήτησης επί της ουσίας. είναι αποτέλεσμα της εξής αντικειμενικής πραγματικότητας:

  1. μαύροι μαχαίρωσαν κάποιον στα σκαλιά κ κυλάγανε τα αίματα.
    σε ενοχλεί
    α. ότι μαχαιρώθηκε κάποιος από κάποιον εγκληματία ή
    β. ότι ο εγκληματίας είναι μαύρος;

στην περίπτωση του ναζί το β., κ προτείνεις να μαζέψεις άλλους 30-40 συρρατσιστές κ να το κάνετε κούγκι. αφού το β. κ όχι το α. πα να πει ότι αν ήταν έλληνας στην αθήνα δεν θα το κάνατε αυτό. οκ. αν ήταν έλληνας το 1920 στην αμερική, θα είχε το δικαίωμα να το κάνει; ίσως όχι, αλλά το έκανε. αφού ναι, αναγνωρίζεις το δικαίωμα του εκεί ντόπιου να μαζέψει κ αυτός 30-40 ΚΚΚ κ να αφαλοκόψουν τους μαυριδερούς άπλυτους της διπλανής πόρτας;

η πιο ικανοποιητική απάντηση που έχω ακούσει σε αυτόν τον ΕΜΕΤΟ είναι η φαιδρότητα του καρατζαφύρερ που έδωσα σε λινκ παραπάνω.

αυτή η αντικειμενική πραγματικότητα, που είναι η αδυναμία σοβαρής απάντησης σε αυτά τα απλά ιστορικά γεγονότα, μου επιτρέπει να παρακάμψω όλην αυτήν την ταυτολογία κ να περάσω κατ' ευθείαν στον χαρακτηρισμό, μέχρι νεωτέρας.

κάπου είχε γράψει ο χοτζ ότι ρατσισμός είναι να βρίζεις έναν που σε τράκαρε «σκυλάραπα», ενώ αν δεν ήταν μαύρος να τον έλεγες απλά «παλιομαλάκα», ενώ το «παλιομαλάκας» δεν έχει λόγο να μην πάει ως χαρακτηρισμός κ στο μαύρο.

#23
jesus

in τζαμαχιρίγια

φίλε στέφανε, νομίζω το παίρνεις στραβά απ' την αρχή (διάβασα μόνο το Α.). αρνούμαι να πιστέψω ότι είναι δυνατόν να βάλεις 300 άτομα να κάνουν απεργία πείνας.

το ότι ως πολιτική δύναμη μπορεί κάποιος να βοηθήσει την οργάνωση κ την πολιτική υποστήριξη ενός τέτοιου αγώνα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τον χειραγωγεί. έδωσε κ ο χαλ παραπάνω λινκ, είχα δώσει κ γω πιο πριν, για παρόμοιο αυθόρμητο αγώνα το '96 εδώ στο παρίσι.

οι άνθρωποι ξέρουν να παίρνουν αποφάσεις για την πάρτη τους, ξέρουν να αυτενεργούν κ οι μετανάστες το τόνισαν σε όλες τους τις δηλώσεις στις συνεντεύξεις τύπου κ στα κείμενά τους.

όλοι είμαστε δούλοι, ζούμε σε μια κοινωνία δούλων κ υπόδουλων. πολλοί από μας προσπαθούμε να σκιαγραφήσουμε πώς θα είναι ο ελεύθερος άνθρωπος, ως μέλος μιας ελεύθερης κοινωνίας, κ κάποιοι, κάποιες μαγικές στιγμές στην προϊστορία του Ανθρωπίνου Γένους (η κομμούνα, τα σοβιέτ, η δημοκρατική ισπανία, η ελεύθερη ελλάδα το 41-44) το καταφέρνουν. μην αφήνουμε την αδυναμία μας να υπερβούμε τους δεσμούς της κοινωνίας να μηδενίζει αυτές τις απόπειρες.

απάντηση σε ένα σχόλιο παραπάνω για τους ινδούς στο μαραθώνα. θες κ συ να έρθεις εδώ, να δεις έλληνες φοιτητές κ μορφωμένους ανθρώπους που μιλάνε γαλλικά λες κ ζουν ακόμα στο μαραθώνα αν κ είναι 5+ χρόνια εδώ;

κ δεν κατάλαβα, σύντροφοι είμαστε, δεν είμαστε κολλητάρια. τι πα να πει «πάτε να κάνετε παρέα, όχι αλληλεγγύη της πούτσας». πρέπει να πιάσω κολλητό κάθε τύπο που κυκλοφοράει στην κοινωνία; 99% των ελλήνων είναι μαλάκες κ δεν έχω όρεξη να τους μιλήσω. πρέπει να τους διώξουμε κ αυτούς επειδή δεν θέλω να γίνουμε φίλοι;

#24
jesus

in τζαμαχιρίγια

θες δε θες όμως, συμπεριφέρεσαι σα γνήσιος φασίστας. καμιά δεκαριά μέρες πριν μου έλεγες ότι κ τους αποκεί κ τους αποδώ τους έχεις γραμμένους. πες το τουλάχιστον ανοιχτά, μη ντρέπεσαι.

#25
jesus

in τζαμαχιρίγια

απλά εάν θεωρείς λογικό το να αποκλείεις τους ξένους στην ελλάδα, πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς ως λογικό τον αποκλεισμό του έλληνα στην γαλλία ως ξένου, με βάση τον αντίστοιχο συλλογισμό του εαυτού σου εάν ήσουν γάλλος.

κ πίστεψέ με, ο «γάλλος εαυτός σου» μπορεί πολύ εύκολα να δικαιολογήσει ότι πρέπει να με πετάξουν έξω απ' τα σύνορα.

εάν τώρα θεωρείς ότι εγώ μπορώ δικαιωματικά να τρώω* τα λεφτά που θα έδινε το κράτος εδώ σε έναν γάλλο απλά κ μόνον επειδή τυγχάνει να έχω χαρτιά, ανοίγουμε άλλη συζήτηση.

κ στην τελική, στην ουσία αυτό που ζήτησαν οι απεργοί είναι κάτι το εξής απλό, συντηρητικό κ συστημικό στην τελική αίτημα. την κατάργηση της παράνομης εργασίας. κάτι το οποίο είναι αίτημα κ για έλληνες.

το επιχείρημα με τον «γάλλο εαυτό σου» είναι κατά τη γνώμη μου το κρας-τεστ οποιουδήποτε επιχειρήματος. ο τσόμσκυ το χρησιμοποιεί μεταφέροντας επιχειρήματα σε διαφορετικές ιστορικές περιόδους κ το ονομάζει, νομίζω, ιστορικό αναχρονισμό.

λέει, πχ, ότι αν υποστηρίζεις τον καπιταλισμό ως σύστημα με βασικό επιχείρημα την παραγωγικότητα της οικονομίας, αν πας τον εαυτό σου πίσω στην αμερική του 1900 με την ίδια ευκολία θα υποστήριζες την δουλεία, που ήταν βασικό κομμάτι της οικονομίας εκεί τότε. η δουλεία είναι οικονομικά παραγωγική, άρα δεν υπάρχει αντίφαση με το επιχείρημά σου. βέβαια θα τσινήσεις, γιατί σε χαλάει να υποστηρίζεις ένα κοινωνικο-οικονομικό σύστημα που η ιστορία κατήργησε.
ή, πάλι, η ανάπτυξη της ΕΣΣΔ την πρώτη περίοδο που ανέβηκε ο στάλιν θεωρείται θεαματική, όπως κ ο εξηλεκτρισμός της επί λένιν, ακόμα κ με καπιταλιστικά κριτήρια, αλλά μάλλον δεν είσαι έτοιμος να υποστηρίξεις τον σταλινισμό κ τον λενινισμό «επειδή απογείωσε την παραγωγικότητα της οικονομίας».

πίσω στα δικά μας.

αν δέχεσαι οποιαδήποτε ανισότητα προς όφελός σου, πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς κ την αντίστοιχη ανισότητα προς όφελος κάποιου άλλου, με τα αντίστοιχα κριτήρια. κ κατά κανόνα δεν είναι δύσκολο να βρεις κάποιον που τα πληροί, κ γι αυτό τυπάκια τύπου καρατζαφέρη αναγκάζονται να βγάζουν απ' το τσεπάκι τους ένδοξους ημών αρκετά συχνά.

τα είπαμε, την κάνω σιγά σιγά.

  • το «τρώω» επειδή «όλοι εσείς εκεί κάτω είστε τεμπέληδες, απατεώνες και φοροφυγάδες. θα γραφτείς στο διδακτορικό, θα παίρνεις την υποτροφία και θα σηκωθείς να φύγεις κ δε θα κάνεις τίποτα. τέτοια κάνετε εκεικάτω, και τώρα καταστρέφετε την οικονομία της ευρώπης και δανείζεστε και μας χρωστάτε και δεν θα τα γυρίσετε ποτέ πίσω.»
#26
jesus

in τζαμαχιρίγια

(επίτηδες προσωποποίησα εγώ τη συζήτηση, γιατί οι εν ελλάδι έλληνες νομίζουμε πως δέν είμαστε οι αφρικανοί του υπόλοιπου κόσμου.)

#27
jesus

in τζαμαχιρίγια

κ τι σου λέει ότι στη συνείδηση του μεσου γάλλου αυτό με νομιμοποιεί παραπανω, όντας ο τεμπέλης κ χρεοκοπημένος έλληνας που τους τρώει τα λεφτά; σάμπως με θέλει αυτός στην ευρώπη;

#28
jesus

in τζαμαχιρίγια

να σου υπενθυμίσω (πιθανόν να το έχει πάρει το μάτι σου στο σάη) ότι ζω σε μια χώρα (γαλλία) που έχει πρόβλημα με μετανάστες χωρίς χαρτιά πριν η ελλάδα γίνει χώρα κ ότι εδώ μαθητές τρώνε πλαστικές σφαίρες στο πρόσωπο.

αυτή τη στιγμή εμένα με πληρώνει το γαλλικό κράτος με υποτροφία για να κάνω κάτι που πιθανότατα ο αντίστοιχος γάλλος θα έκανε το ίδιο καλά με μένα, αν όχι καλύτερα.

κ επειδή οι έλληνες για τους γάλλους είμαστε πάνω-κάτω ό,τι οι αφρικανοί για τους έλληνες, κοντοί, τριχωτοί, μαύροι κ τεμπέληδες, καλά θα κάνει το Κράτος εδώ να με στείλει σπίτι μου να ξεπληρώσω το χρέος μου κ να μην τρώω το ψωμί του γάλλου φοιτητή που του πήρε την υποτροφία το καθίκι ο ξένος.

νομίζω;

#29
jesus

in μπράτιμος

η λέξη αδερφός είναι брат, τουλάχιστον στα ρώσσικα, τα σερβικα κ τα βουλγάρικα

το братим δεν είναι τύπος της κλήσης του брат, τουλάχιστον στα ρώσσικα, αλλά χτυπάει κάμποσο στο νετ σε φράσεις που δεν μπορώ να καταλάβω.
το γκουγκλ τρανσλέητ δεν έδωσε κάτι.

#30
jesus

in τζαμαχιρίγια

κάτσε ρε άγιβε. φιλοξενία;; τους βάλαμε να κοιμηθούν σπίτια μας κ να φάνε τσάμπα;

δεν είναι εκβιασμός να βάζεις κάποιον να δουλεύει (άρα κ η ελληνικη κοινωνία τους χρειάζεται, δεν την χρειάζονται μόνο αυτή) κ να τους συμπεριφέρεσαι χειρότερα από ζώα;;

να θυμήσω ότι ένα κλασσικό επιχείρημα κατά των «φονταμενταλιστών ισλαμιστών» είναι ότι εμείς στις γελάδες έχουμε ταυτότητες, αυτοί δεν δίνουν στις γυναίκες τους. ε, αυτοί οι άνθρωποι ζουν κ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ σε μία χώρα στην οποία τα γελάδια έχουν ταυτότητες κ αυτοί ακόμα κ με απεργία πείνας δεν αποκτούν χαρτιά. ή δεν τους βάζεις να δουλέψουν (κάτι το οποίο το έκανες επίσημα κ ως κράτος στα εργοτάξια των ολυμπιακών αγώνων) ή τους δίνεις χαρτιά. τα υπόλοιπα είναι διαχειριστικές μαλακίες που τις λες κάνοντας τον πούστη με ξένο κώλο, γιατί αν καιγόταν ο δικός σου θα θεωρούσες παράλογο το να κολλάς στη γραφειοκρατία όταν πρόκειται για τη ζωή σου.

για το κομμάτι «πούστης με ξένο κώλο» αρνούμαι να απαντήσω για τον ακόλουθο λόγο. έχω βαρεθεί να διαβάζω κείμενα που κάνουν κριτική από αριστερά κ από δεξιά κ είναι κ ένας λόγος που με τον πατέρα μου τσακώνομαι ανελέητα. ή θα μου πεις ότι αυτά που ζητάς κ πιστεύεις είναι μαλακίες, ή θα μου πεις ότι δεν είσαι αρκετός γι αυτά που ζητάς κ πιστεύεις. δεν δέχομαι κριτική από κάποιον ταυτόχρονα ότι κάνω αλληλεγγύη σε λάθος αγώνες κ ότι δεν την κάνω σωστά.

για την αναπαραγωγή του φασιστικού εμετού:

το να τρώγανε λίγο είναι απολύτως λογικό. η παράλυση κ η αργοστροφία της κοινωνίας κ του κράτους θα τους είχε σκοτώσει πριν αρχίσει να έχει νόημα η απεργία πείνας ως αγώνας αν έκαναν σκληρή απεργία πείνας όλες τις μέρες.

αν ήθελαν να έχουν ελπίδες κερδίσουν κάτι κ όχι να αυτοκτονήσουν κ να γίνουν μάρτυρες έπρεπε να λύσουν αυτό το πρόβλημα. κ υπενθυμίζω ότι αυτή είναι η διαφορά μεταξύ κοινωνικού αγωνιστή κ χριστιανού ή οποιουδήποτε ένθεου μάρτυρα.

αλλά είναι γελοίο να λες ότι έτρωγαν γκούντις κ σουβλάκια.

(το κομμάτι προς τον άγιβε εντελώς φιλικά, παρά το επιθετικό ύφος, δεν είμαι στα ήρεμά μου τελευταία.)