α δεν ξέρω αν αναστατώθηκε, πάντως έκλασε άσχημα.
νταξ, θα ζήσει, έχει κάποια πραγματάκια παραπάνω, είναι πιο εμπεριστατωμένο, άρα οκέικ.
μου φαίνεται να είναι εξεπίτηδες το κασιδόκωστας.
ο παυλό θαρρώ ότι απλώς έκανε κακάκια...
με πρόλαβες! οκ, μπήκε στη λίστα, θξ.
πέραν αυτών (φασίστας και μη, άντρας / γυναίκα κλπ), απ' όποια πλευρά και να το δει κανείς, η εικόνα ενός υποψήφιου βουλευτή που ρίχνει μπουνίδια σε άλλον υποψήφιο βουλευτή στο πάνελ μιας τηλεοπτικής εκπομπής σε αναγνωρισμένο κανάλι της τηλεόρασης στην δημοκρατική ευρώπη του 21ου, είναι απλούστατα μια καθαρή εικόνα ξεπεσμού και τίποτ' άλλο.
αχαχαχαχαααααα!
στο ανωτερώτητα δεν βάζεις κανα σικ δίπλα;
προσθέτω ατάκτως εριμμένα και τα εξής:
κόβω φλέβες
κόβω μαχαίρι (= σταματάω κάτι με τη μία, πχ το κάπνισμα)
κόβει το μάτι μου (ξέρω να διακρίνω)
κόβει το μυαλό μου / μου κόβει (=είμαι γατόνι)
το κόβω να + ρήμα / έτσι το κόβω (όπου «κόβω»=(προ)βλέπω)
κόψε κάτι
με κόβει λόρδα
κόβω το κεφάλι μου / τον πούτσο μου / τον κόβω (φέτες) (είμαι πολύ σίγουρος)
κόβω κεφάλια (καθαιρώ)
...και όλα τα άλλα «κόβω» που έχουμε όταν βάλουμε το ρήμα αυτό και τα συναφή (κοψ, κοβ, κόψε, μου κόβει, κομμένος κλπ) στην αναζήτα
θυμίζω επίσης ότι εκτός από τούτον εδώ τον ορισμό δω έχουμε και άλλους 8.
έχει πολλή δουλειά ακόμα το λήμμα, είτε ως ομπρέλα ή ένα-ένα χωριστά.
πέρα από τα όσα έχουν ειπωθεί και με τα οποία υποθέτω όλοι συμφωνούμε, έχω μια απορία, γιατί το αποκαλούν όλοι χαστούκι αυτό το ντιρέκτ; ούτε κατά διάνοια δεν χαρακτηρίζεται ως χαστούκι.
βράστα, μην ψάχνεις το σχόλιο που μπήκε-βγήκε, πήγε ως μήδι στο λήμμα της κορέας.
το μήδι μου περπάτησε εδώ όπου ανήκε, σόρι για τη μαλακία.
ζηλιάρηδες...
όχι, μάλλον έχει να κάνει με την αποστολή που είχε να μεταλαμπαδεύσει την ελληνική εμπειρία στους ρώσους. Εξάλλου όταν λέει: «Ο ρώσος μεθύστακας αγαπά να πίνει και να κλαίει όταν είναι δυστυχισμένος, όταν πάλι κάνει τον παλικαρά δεν θριαμβολογεί, απλά κάνει φασαρία και πάντα θα θυμηθεί κάποια προσβολή», δεν αναφέρεται άραγε στους έλληνες οι οποίοι, εν τω προκειμένω, χρησιμεύουν ως παράδειγμα προς αποφυγήν; Αυτό.
(έτσι που το πάμε σε λίγο θα μας πιστέψουν, αλλά οκ, παίζω)
πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σας κύριε δεινόσαυρε, με εκπλήσσει πώς δεν το είχα σκεφτεί. θα το εξετάσω πάραυτα. έχει μια βάση, καθότι ένας έλλην απόστολος της σκέψης στην κρύα και αχανή ρωσία σίγουρα θα νοσταλγούσε το λαδάκι και τη ριγανούλα της πατρίδας, τα οποία είναι δώρον άδωρον στους -30, χμ...
ρώσος; δεν ήταν έλληνας;;;; (δώσ'το κι έφτασε > δώστοκιέφτασ' > ντοστοκέφσ > ντοστογιέφσκι)
μπα, μάλλον σημαίνει ότι δεν κάνει να το ταΐζεις παραπάνω απ' όσο ζητάει.
αχαχαχαχαχχχχχαχαχαχαα!!!! μ' έστειλες γκαλαμές, πάει και τελείωσε!!!!!
δε 'ν' κακό αυτό το λήμμα, ούτε και ψέμα απαραιτήτως (αν πχ την πέσεις σε καμιά κρητικιά ή σε καμιά ιταλιάνα)...
(αυτός ο βίκας ρε παιδί μου, τη θέλει τη σκύλα του, πώς να το κάνουμε...)
βίκα, αναφέρομαι στο «Άμεσα επιθετική συμπεριφορά και στάση ... στοχεύοντας στην ταπείνωση, τον εξευτελισμό και τον ολοκληρωτικό ευνουχισμό του άλλου ή της άλλης» που λέει ο ορισμός. Εμ δε γίνεται αυτό με αυτοέλεγχο, τραστ ας!
@δεινέ, ναι, το ξέρω, με έχουν χαλάσει οι γάτες μου... πάω πάραυτα να τις τιμωρήσω! (=ζούπηγμα κοιλιάς)
τελέρε μάγκαμ, ορισμός β, χα! :Ρ
άντε που θα μας πείτε σε μας τις σκύλες για μπίτσιασμα, γαβ!
ρε σεις, άσχετο με το του βίκα, λέμε λέμε λέμε όλοι, ξεχάσαμε όμως το απόλυτο συνώνυμο: σκυλιάζω!!!
βτς το ψωμί πολυτελείας είναι ό,τι πιο άνοστο, νο;
Σημείωση του Σαραντάκου σχετικά με μια παρόμοια λέξη (θα βρείτε τη σημείωση κάπου εδώμέσα):
«Τη λέξη “γεγές” την έχω ξανασυναντήσει σε κείμενα της εποχής (περί το 1900) -σημαίνει “ευήθης, χαζός” (αρχική σημασία: κρονόληρος, ξεμωραμένος γέρος), και δεν είναι βέβαια ίδια με τη λ. γιεγιές που ήταν της μόδας στη δεκ. 1960 για όσους άκουγαν ξένη μουσική κτλ.»
Αναφέρεται στην εξής έκφραση του Καρκαβίτσα: « ...η αντιπολίτευσις τηρεί ακόμη την ελεεινήν στάσιν της και αφίνει την τύχην ολόκληρου του έθνους να παίζεται από έναν γεγέν... »