ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!! με πρόλαβες! το λέω 297548 φορές τη μέρα και άλλες τόσες φορές ξεχνάω να το γράψω εδώ... ας πρόσεχα!
να πω κι ότι τα λυσάρια προϊδεάζουν τον μαθητή, αν έχω καταλάβει καλά (γιατί εγώ δεν), για τα σος και τα αντισός θέματα... τεσπα είναι μια άψογη μέθοδος: βήμα πρώτο, καθίσταται ο μαθητής ανίκανος να μάθει άνευ αυτών, βήμα δεύτερο: με το λυσάρι καλουπώνεται η «γνώση» του.
να πω και το τελευταίο, ότι τα λυσάρια (που ωθούν στην παπαγαλία) διαδόθηκαν μανιωδώς την εποχή (αρχή ογδόνταζ) που μας φλομώσανε για το όχι παπαγαλία, αλλά κρίση (οι περίφημες «ερωτήσεις κρίσεως» που ουδέποτε υπήρξαν τέτοιες). αυτή η πολιτική (γιατί περί πολιτικής πρόκειται) είναι ενδεικτικότατη για την παράνοια που επιβάλλεται στο μυαλό του ανηλίκου, με αποτέλεσμα να λειτουργεί σε όλη του τη ζωή με τον τρόπο αυτό και να καθορίζεται έτσι και η όλη η μετέπειτα κοινωνικοπολιτική του στάση.
τέλος.
Αμαρέτι - δάγκωσέ τη!
και τση πιτάνας, για πλάκα
πάντως οι φυτοφάγοι τα πλευρώτους τα τσακίζουν γιατί είναι πράγματι υποκατάστατο του κρέατος (γευστικό τουλάχιστον, αλλά νομίζω και ως προς τις πρωτεΐνες ή τι διάολο έχουν), η δε σόγια χρησιμοποιείται κάργα για την κατασκευή μπιφτεκοειδών και σνιτσελοειδών σκευασμάτων. καμιά 20αριά χρόνια πριν και βάλε, που την είχα δει για μια οκταετία βετζετέριαν, έτρωγα κάτι τέτοια που έφερνε ο Βασιλόπουλος, ισραηλίτικα, τότε μου άρεσαν πάρα πολύ γιατί ήθελαν μόνο 20' στον φούρνο και μεάτ βγαίναν τραγανά και ελαφρά. μετά μάλλον ο ΑΒ κατάλαβε ότι μόνο εγώ τα αγόραζα και τα έκοψε.
σωστός. κατά την ταπεινή μου δε, το ότι εμείς οι κοινοί θνητοί, δηλ. όχι επιστήμονες, που χρησιμοποιούμε ιατρικούς και ψυχιατρικούς όρους ανεξέλεγκτα (φταίει η ημιμάθεια; φταίνε οι δημοσιογράφοι που τις λανσάρουν; φταίνε οι εκδότες που βγάζουν βιβλία επιστημονικά που δήθεν μπορεί να κατανοήσει ο πάσα ένας; φταίει η σλανγκ; τις πταίει δεν έχει σημασία μάλλον), όρους όπως σπαστικός, παρανοϊκός, κλπκλπ, έχει συντελέσει στο να χαθεί η διάκριση που λες.
επίσης έχω την εντύπωξη ότι από τη στιγμή που ο ψυχιατρική και οι κλάδοι της διέκριναν ορισμένα συμπτώματα, εμείς οι κοινοί θνητοί πάλι τα ισοπεδώσαμε όλα, δηλ. αρχίσαμε να χαρακτηρίζουμε πχ προβληματικό έναν άνθρωπο που όπως λες κάποτε ήταν απλώς γραφικός, και πάει λέγοντας (δεν έχω πολύ χρόνο ρε πστ να πω το παραμύθι μου).
τέλος, ο Νόρμπερτ Ελίας που χαρτογραφεί την εξέλιξη του δυτικού πολιτισμού, λέει ότι όσοι, από γενιά σε γενιά, σήμερα πια ακόμα δεν μπορούν να συμμορφωθούν με τους κανόνες συμπεριφοράς («εκπολιτισμός») που άρχισαν σταδιακά να θεσπίζονται από ένα χρονικό σημείο κι έπειτα (πχ 16ος αι) μξ των ανθρώπων που συνωστίζονταν ολοένα και περισσότερο πια στις πόλεις, φέρουν κατάλοιπα του παρελθόντος αυτού και αποτελούν τώρα περιθώριο (δεν το επιδοκιμάζει, διαπιστώνει απλά), καθότι άξεστοι, χοντροκομμένοι, βρωμιάρηδες, ακοινώνητοι, τόνα τάλλο. Ίσως κάπου εκεί να εντάσσεται και αυτό που αναφέρεις («κάποτε ένας λιγνονούσης» κλπ).
Τέλος, ταπεινή μου πάλι, είναι πως, παρομοίως, κάποτε οι μεγάλοι έρωτες που πέρασαν στους μύθους, στις λογοτεχνίες, στο θέατρο κλπ και ήταν ιεροί (ακόμα και ως καταστροφικοί, φονικοί, σαδιστικοί -βιασμοί και αρπαγές κλπ), σήμερα θεωρούνται ψυχοπάθεια. Χίλια δυο έχουν μεταλλαχτεί με τον ίδιο τρόπο: το ότι οι προγιαγιάδες μας παντρεύονταν και γκαστρώνονταν στα 15 ενώ τώρα θεωρούνται ανήλικα και αν τα γκαστρώσεις πας μέσα, κλπκλπκλπκλπ και τεσπα δεν προλαβαίνω και τα λέμε λέιζερ.
ΥΓ δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει ντε και καλά να επιστρέψουμε εκεί, μην παρεξηγηθώ.
θα πω τι έχω καταλάβει και ο χαλικού θα διορθώσει ή συμπληρώσει: τρελοί θεωρούνται όσοι δεν έχουν απλές νευρώσεις (κάτι που έχουμε όλοι), αλλά ψύχωση, τουτέστιν κάτι που τους καθιστά «οριακούς», πχ μανιοκατάθλιψη (διπολικοί), παράνοια, σχιζοφρένεια, κττ και οι οποίοι χωρίς αγωγή δεν μπορούν να είναι «φυσιολογικοί», δηλ. παθαίνουν παρακρούσεις, φοβίες, τόνα, τάλλο, βγάζουν μόνιμη ανεξέλεγκτη επιθετικότητα, οι κινήσεις τους δεν ελέγχονται (πχ θα επιτεθούν στο γείτονα με τσεκούρι επειδή είδαν στο πρόσωπό του ποιος ξέρει ποιον εχθρό), έχουν μανίες, φοβίες, κολλήματα -πχ βλέπουν οράματα, έχουν ιδέες μεγαλείου ότι είναι ο τάδε θεός κλπ, βλέπουν νεκραναστάσεις, έχουν μανία καταδίωξης, είναι υστερικοί, φλιπάρουν εντελώς με συμπτώματα που ξεπερνάνε ξερωγω μια απλή φοβία, τσαντίλα κλπ, τεσπα είναι εκτός ελέγχου.
Δεν νομίζω ότι είναι όλοι επικίνδυνοι, αλλά ακόμα κι αυτοί που δεν είναι καθιστούν δύσκολη τη ζωή τους και των άλλων χωρίς αγωγή. Τώρα το ότι πολλοί ψυ δίνουν το χαπάκι μπανεύκολα, είναι άλλο θέμα. Μην ξεχνάμε τα διεθνή λόμπυ που προωθούν μανιωδώς ψυχοφάρμακα και χοληστερινοφάρμακα. Αλλά δυστυχώς κάποιοι τα έχουν πράγματι ανάγκη.
ναι γμτ...
το θέμα είναι ότι ο τύπος δεν είχε απλώς και μόνον Ιδέες Μεγαλείου, παράνοιες κλπκλπ, αλλά ήταν και μέγας ποιητής. θεναπώ έβρισκε μια διέξοδο όλο αυτό το εσωτερικό χάος. τι να πουν τόσοι και τόσοι που απλώς κολυμπάνε στο χάος και δεν εκφράζονται με κανένα τρόπο και παραμένουν απλώς τρελοί. ουφφφφφφφ
μέγα θέμα, πράγματι. ο Ρώμος Φιλύρας στο Η ζωή μου εις το Δρομοκαΐτειον (εκπληκτικό), αναρωτιέται γιατί οι κύριοι αυτοί μες τις άσπρες μπλούζες θέλουν να τους θεραπεύσουν από την «παρηγορήτρα τρέλα» και καθιστά σαφές το ότι για τον ψυχασθενή, οι στιγμές παράκρουσης ή μόνιμης φλίπας είναι όλα τα λεφτά, είναι τρόπος αντιμετώπισης του τέρατος που λέγεται ζωή κλπκλπ. Πάντα με έκανε να αναρωτιέμαι αν αυτός είναι ο λόγος που οι βαριά ψυχασθενείς κόβουν κατά καιρούς τα χάπια και υποτροπιάζουν.
Περιγράφει έναν τυπάκο εκεί «μέσα» που μαζεύει χαρτάκια από το πάτωμα τα οποία θεωρεί εισιτήρια τραίνου και τα δείχνει σε όλους τους τροφίμους περήφανος για το και πού δεν έχει ταξιδέψει. Και αναρωτιέται ο Φιλύρας τι κόσμος θα του απομείνει αν θεραπευτεί. Δεν τόχω τώρα μαζί μου το κείμενο για να γράψω το τσιτάτο.
Σημειωτέον ότι ο Φιλύρας είναι εξαιρετική περίπτωση συνδυασμού διαύγειας και ψυχοπάθειας ταυτοχρόνως.
τώρα πια αυτός έχει πεθάνει και αυτή κάθεται πάντα και μόνο μέσα, όπου κάνει το ίδιο.
ένα ζευγάρι συνταξιούχων γειτόνων που είχα, ολημερίς καθόντουσαν στη βεράντα τους και το μόνο που κάνανε, εκτός του να κουτσομπολεύουν τη γειτονιά (και κατά παράδοξο τρόπο να τα ξέρουν όλα χωρίς να βγαίνουν ποτέ από το σπίτι και χωρίς να τους επισκέπτεται κανείς ποτέ), ήταν να σκοτώνουν μύγες και σφήκες με μια μυγοστοτώστρα. ωραία ζωή.
Υπάρχει και στη γιόγκα μια στάση με το όνομα αυτό. Χρησιμοποείται και γενικότερα για ανακούφιση στη μέση κλπκλπ
[I]Ψόφιος κοριός
Ξάπλωσε ανάσκελα σε ένα στρώμα γυμναστικής. Σήκωσε τα πόδια ψηλά, να είναι παράλληλα μεταξύ τους, και λύγισε τα γόνατα σε γωνία 90ο μοιρών. Σήκωσε και τα χέρια ψηλά παράλληλα το ένα με το άλλο. Μείνε σε αυτή την στάση για 1 λεπτό και ανάπνεε αργά. Επανέλαβε το τρεις φορές.[/I]
από εδώ
σάραντ τι να κάνω, προφ φταίει το ότι όταν ήμανε μικρή ένας αγαπημένος φίλος με είπε μπουζούκι κι έκτοτε απέκτησα ψυχικό... :Ρ
(δηλαδή με είπε χαλασμένη;!)
εμ, δεν έχουμε τον τουρκολόγο μας πια σάραντ, το πονηρό άφησε μαύρη πέτρα πίσω του, ελπίζουμε απλώς να είναι ζωντανός...
κι επί τη ευκαιρία, ο συγγραφεύ του λήμματος μπουζού λέει ότι δεν έχει σχέση με το μπουζούκι. ετυμολογικά είναι όντως έτσι;
τώρα για ποιον λόγο το έβαλα στο δουπού δεν ξέρω, έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα λεξικά η έκφραση, λογικά όμως μάλλον έψαξα πρώτα και δεν την βρήκα, τεσπα τώρα βαριέμαι να κάνω σερτς επ' αυτού...
αχαχαχχχ γαμώ τους διαλόγους!
τούρκικες λέξεις
επειδή κάπου πρέπει να μπει το λινκ που ακολουθεί κι επειδή έχουμε πάμπολλες τουρκικής προέλευσης λέξεις στο σλανγκρ (απλώς δεν έχουμε τον κατεξοχήν τουρκολόγο πια, τεσπα), πιάνομαι από το αλάνι που αλφαβητικά έρχεται πρώτο και χώνω το λίνκ εδώ, να τόχουμε: ένα ποστ του sarant για τις 220 μπέιζικ λέξεις που έχουμε στα ελληνικά και προέρχονται από τα τουρκικά.
α καλά...
σημαντική συμπλήρωση, γκαλά, προσωπικμάν μού λυσες απορία προτού την ρωτήσω.
βίκα πάτησα Έγκριση, δεν ξέρω όμως αν έκανα καλά, καλό το λήμμα δε λέω αλλά πολύ τηλεγραφικό, θα μπορούσε να δώσει και καμιά πληροφορία ο τσιγκούνης. αν θες στείλτου μοντοπιμί εσύ, να γράψει κάτι παραπάνω και το μοντάρω εγώ. :Ρ
ρε χοτζαμάν ρε πστ, τι θέλω και μιλάω εγώ εδώ μέσα, τούφαγα τα σκώτια που λέτε παίδες να γράψει έστω και ένα λημματάκι τόσο δα από τα όσα έχει στο πρόχειρο και όλο νιε νιε νιε και θα θα θα, και τώρα κοιτάχτε κατάστα, τιντούτος ρε πστ!!!!!! :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ
για τιμωρία σου θα μοντάρω αύριο ή θα μοντάρει ο βίκας, διάλεξε!!!!
συγγενικό: ο Οτεγιάννης.
ανάμεσα στα 3087926 που έχει να κάνει ο δικ, αν ζει και ακούει, είναι μια έξυπνη αναζήτα.
νομίζω σε έχει επηρεάσει πολύ το σήμα του ντέξτερ