Μου έγινε μάθημα το πάθημα απ΄τον αψγ και το σέρτσαρα πρώτα, το έχει ανεβάσει ο ινκ, άδικα το έκραξα το παλληκάρι, έχει κάνει και καλή δουλειά.
Όταν λέμε «βάλτο εκεί που ξέρεις», εννοούμε στον κώλο. Αυτή είναι η κύρια σημασία. Το «με έχει γραμμένο εκεί που ξέρεις», δηλαδή στα αρχίδια είναι πολύ 2ουσα σημασία και πιο πολύ το λέμε ως εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Πάντως, μπράβο που έβαλες ένα πολύ βασικό λήμμα, αντί να αναρτείς κουλτουριάρικες πίπες στο Δημόσιο Πρόχειρο, τις οποίες ανεβάζω μόνο εγώ, αν δεν το εχεις πάρει χαμπάρι.
Χαχα, δηλαδή όλοι οι ισμοί παρελεύσονται, αλλά ο γουτσισμός θα μείνει εις τον αιώνα...
Υ.Γ. Επίσης, μπορεί να σημαίνει το αρχείο, όπου μπαίνουν τα σλανγκικά θέματα που θεωρούνται λήξαντα.
Ο στίχος αυτός είναι ίσως απάντηση στον προβληματισμό του Γκάτσμαν περί «Μονής Φραπεδίου»:
«και μέσα στο κελί μου θα πίνω τον καφέ που θα τον φτιάχνω μόνος εσπρέσο ή φραπέ».
Και «οι σατανιστές της γειτονιάς σας σας εύχονται καλές γιορτές».
Το μύδι 5 είναι η Mara Cafargna, υπουργός του Μπερλουσκόνι. Νομίζω είναι υπουργός ίσων ευκαιριών. Καλός οιωνός αυτό;
Εξάλλου, σε μας τους κάβουρες δεν συνηθίζεται το φραπέ, γιατί θα αυτοτραυματιζόμασταν με τις δαγκάνες μας...
Ωραία, εδώ η ιρονίκ αποκαλείται και μπουμπούνας! Ρετρόοοοοοοο!!!!
Δεκτή η παρατήρηση, οπότε παραμένουμε στην διερώτηση αν η τοιαύτη οντότης (σε αντίθεση με τους καβουροσλανγκόσαυρους η ύπαρξη των οποίων έχει αποδειχθεί εμπειρικά και πειραματικά) υπάρχει είναι αποκύημα σλανγκικής φαντασίας. (Παρεμπίπταμπλυ, όταν διαγράφηκε ο Πανούλης εγώ έπεσα βαθμολογικώς, οπότε εικάζω ότι ο Πανούλης ήταν εξαιρετικά ευμενής προς την συνομοταξία των καβουροσλανγκοσαύρων, και ήμουν από τις σπάνιες περιπτώσεις που είχε ευεργετηθεί από πανο(ω)ποντοδοσία. Τέσπα, ρετρό ιστορία).
Σλανγκαρχιδιά: «Ατυχές» το σωστό, όχι «άτυχο».
Βλέπω ότι το λήμμα- ορισμός απέσπασε υψηλή βαθμολογία παρά την εμφανή φτωχή του ποιότητα. Ή υπάρχουν αρκετοί που συμπάσχουν ή τρομοκράτησα ότι θα πέσουν κι άλλοι στις δαγκάνες μου. Χαχα.
Ο όρος πρωτοχρησιμοποιήθηκε στο σάιτ μας από τον Βράσταμαν.
Ε, υπάρχουν καλόπαιδα και καλόπαιδα. Για να κατεβάσεις κάποιον 0,12 πόντους πρέπει να είσαι και γαμώ τα καλόπαιδα!
Συγγνώμη, είδατε ότι κάποια καλόπαιδα ρίξανε τον Πάτση στην 22η θέση; Κάτι ΤΟΣΟ χοντρό δεν έχει συμβεί μήνες! Ήταν στο 4.01 και τώρα είναι στο 3.89!
Νταξ, λίγο αντζελισμός, αλλά εννοούσα ότι το «γαλατάς» δεν είναι μόνιμη ιδιότητα. Λ.χ. δεν θα πεις τον Γκουσγκούνη «γαλατά» σε χρόνο ανύποπτο, επειδή τον έχουμε δει να εκσπερματίζει καμιά χιλιάρα φορές. Θα τον πεις «γαλατά» μόνο την στιγμή που «τα φέρνει» στην γκόμενα. Αυτό ακριβώς. Τίποτ' άλλο.
Και είμαι η ΕΛΑΣ και μόλις τελείωσα. Όλα τα λεφτά!
Μόλις γύρισα από διακοπές με την καβουροοικογένεια, και διαπίστωσα ότι έχω πολλή δουλειά να κάνω... Αφού δεν προλαβαίνω κι έβαλα και στο Δ.Π. μερικά...
Υ.Γ. 2: Στο τέλος του στρουμφοτράγουδου, φαίνεται πώς οι στίχοι είχαν γραφτεί επί Ανδρέα Παπανδρέου.
Υ.Γ. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην σλανγκ πολλές φορές κάτι σημαίνει και τα δύο αντίθετα. Η κακή έννοια και «μου την δίνει στα νεύρα».
Υπάρχει: φοράω, τα. Κάντε ένα σερτς πρώτα ρεεεεε.
Στο σχόλιο κάποιου ορισμού, νομίζω στο τον ήπια είχες πει ότι σου αρέσουν οι ορισμοί που δεν περιέχουν μέσα πούτσες και σπέρματα, αλλά τα υπαινίσσονται. Οπότε είχα δίλημμα, αν ο ορισμός μου έπρεπε να είναι ελλειπτικός, ή να είναι επιστημονικά πλήρης με αναφορά ότι σούβλα=πέος. Τελικά πρυτάνευσε το δεύτερο, λυπάμαι. Όπως βλέπετε, ο κάβουρας επαγρυπνεί πάντοτε!
«Μωρή σουβλίτσα, που μου ντύθηκες γαλαζόπετρα».
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείχνετε προς το άτομό μου. Για την πληροφόρησή σας είμαι σώος και αβλαβής και επαγρυπνώ για να θηρεύσω τα κακώς κείμενά σας!...
...από τον δίσκο «παντρεμένος και χωρισμένος» ταυτόχρονα...
Κατά Ημισκούμπρια:
Ανέβα στο τραπέζι, κούκλα μου γλυκιά!
Θέλω νά 'χω δίπλα μου γυναίκα λαϊκιά!
Ανέβα στο τραπέζι κούκλα μου γλυκιά,
ανέβα στο κρεβάτι και ρίξε ζεϊμπεκιά!
Προφανώς εννοείται το λαϊκό, μερακλήδικο, χορευτικό, αλλά και μεγαλεπήβολο σεξ που αποπνέει δέος, όπως το ζεϊμπέκικο.
Αυτήν την ατμόσφαιρα των 80ς έχουν προσπαθήσει να αποδώσουν τα Ημισκούμπρια στους παρακάτω στίχους, βλ. και μήδι:
Ρόδα τσάντα και κοπάνα και μαρσάρω τη Husqvarna
κι οι μπαρμπάδες στις διαβάσεις τρέχουν μη τους πάρω σβάρνα.
Φοράω το δερμάτινο και τη see-through φανέλα
και κάνω μια κωλιά μπροστά στη Barbarella.
Μου λέει το γκομενάκι μου «Give a bit a MMM to me»
της λέω ασ' τα εγγλέζικα και μπαίνω στο ζουμί
πάμε να κουνηθούμε κάτω απ' τη ντίσκο μπάλα
τώρα που ο D.J. μιξάρει «κολεγιάλα».
Χορεύω Michael Jackson με καμαρώνουν όλοι
κι η άσπρη μου η κάλτσα φωσφορίζει στο στρομπόλι
κι ήταν όλοι τους εκεί η Σοφία κι ο Σταμάτης
Πάνος, Στάθης και Καιτούλα κι ο Χαλίφης της Βαγδάτης.
Στο τσακ με πρόλαβες. Έχω αρχίσει να χάνω τους παλιούς μου χρόνους...
Πνίγεται μέσα σε όλη εκείνη την υγρασία...
Ως τοπικός ιδιωματισμός, εννοείται των Αθηναίων που κυκλοφοράνε τα εν λόγω ανέκδοτα...
Προφάνουσλυ, το σχόλιο της Μες στον ορισμό γαμπρός, όπου η Μες μας γράφει ότι όλα όσα ξέρει για την τεχνολογία αιχμής των δονηταρίων τα βρήκε στο Ίντερνετ ήταν καθοριστικό για την εξέλιξη της αυτοαναφορικής έννοιας του δισκλαίημερ, πολύ πριν ο Εισιτζίδης το κάνει επίσημα. Η Μες ήταν απλά μπροστά απ' την εποχή της.