Έχουν διεισδύσει παντού, οι παλιο-Αγαρηνοί! Χεχεχε!
Ποιος μ' έχει πήξει στο x, γαμώ την πουτάνα μου;
Ποιος μ' έχει πήξει στο x, γαμώ την πουτάνα μου;
Ποιος μ' έχει πήξει στο x, γαμώ την πουτάνα μου;
Α, έτσι λέγεται αγγλιστί αυτό το εργαλείο; Το είχα δει, αλλά δεν ήξερα ότι φέρει τόσο εύηχον όνομα.
Α, τότε αλλάζει. Εκτός σεξουαλικών συμφραζομένων δεν το έχω ακούσει ποτέ.
Πάρε τα πρώτα από μένα! Τέτοιο [φοβιστερό] λήμμα έχω να δω από τότε που γράφτηκα στο σλανγκρρρρ!
Τέ-λει-ο! Όρος που ακούω συνέχεια, αλλά δε μου είχε περάσει να τονε χώσω... 5x2
Την έχω ακούσει εγώ, Πάτση. Και όχι μόνο με μητροπολίτη, αλλά με διάφορους βαθμούς και είδη ιερωσύνης (π.χ. κολάζει και παπά, κολάζει και δεσπότη, κολάζει και αρχιμανδρίτη, κολάζει και μοναχό, κολάζει και διάκο...).
Βρήκα και αυτό, εδώ: http://greek-lastnames.blogspot.com/2009/05/blog-post_9090.html
«Κοκόνης- Από το διαλεκ.(Ηπειρ.) προσηγορικό κοκόνι, το μικρό σκυλί, υποκορ. του κοκόνα.{ΤΟΖ}»
Άρα κοκόνα ίσως είναι η «σκύλα», με κάποια αμάρτυρη θετική έννοια. Πβ. κοκόνα και κύων... Επίσης, kona είναι η γυναίκα στα ισλανδικά. Δεν ξέρω από ετυμολογίες και πολλά, απλώς λέω... ας τα ελέγξουν τα φελλολόγια του σαϊτός.
...είπα κι εγώ...
Θενκς, βικάριε!
Γαμάτο, αλλά δε νομίζω πως ο Σάκης ανταποκρίνεται στον ορισμό... Δες το δικό μου μήδι (έρχεται οσονούπω)!
Ξέρω 'γώ, γαμώ την τρέλλα μου; Και τον παππού μου Αλάριχο τονε λέγανε. Τρέχα βρες τώρα ποιος έζμπρωξε ποιαν εκείνες τις βαρβαρικές εποχές...
Εδώ εμένα με βγάλανε... Αλάριχο και δεν το άλλαξα!!!
Αν ήταν καλός σλανγκήτωρ...
Βεβαίως. Αν και δεν ξέρω αν προφέρεται Θεζνίκη ή Θεσ-νίκη...
Τζαμάτο το Κώνος. Το ψήφισα 5x2.
ironick, σπεκ αβέρτα!
5x2! Γιαγιαδοσλάνγκ καταπληκτική! Το έχω ακούσει από επτανήσιους φίλους (και αν κρίνω και από το «Λέλος» < Βαγγέλης, μάλλον και συ από τα μέρη τους είσαι).
Ακόμα πιο σωστός!!! Είσαι σχολείο, φίλτατε συσλανγκιστή.
Μα τις χίλιες πίπες! Θα φορούσε και μαστρομπάκα, φαντάζουμαι!
Α, και μεταξύ μας, οι εν λόγω νεορθόλοξοι δεν έχουν και πολύ άδικο... Η Ιταλία όντως υπήρξε ρωμέικια για πάρα πολύ καιρό (ακόμη και βόρεια τμήματά της).
«Δεν αφήνανε χριστούγεννο»; Ιδιωματισμός; Καταχώρα το, μ' αρέει!
Γαμάτο το μήδι! Έχω δει γραμμένο και τον τύπο... «ημιτασιόν», στην Αθήνα, στη λεωφόρο Αθηνών (μάλλον από το ημι-, οπότε = μισοαληθινό, μισοψεύτικο το πράμα).
Όσο για σένα, παππού, αν απαντούσες τοιουτοτρόπως, θα μπορούσες να το πεις και τραγουδιστά: «Έλα στον παππού, έλα στον παππού, σ' αυτόν που τα 'χει όλα, και μην κοιτάς αλλού»
Σωστόοοοςςςς!
Βασικά, το γεγονός ότι οι εγγυσανατολίτες που εντάχθηκαν στον ελληνιστικό οικουμενισμό σφετερίστηκαν στη συνέχεια κάθε τι το ελληνικό και εκτόπισαν τους Έλληνες, δεν θα πρέπει να περνάει απαρατήρητο. Άλλο Γιάννης και Γιαννάκης, άλλο Χοβανές και Γιοβάν!
Για το δεύτερο, τσέκαρε Π. Κανελλόπουλο, Ιστορία του Ευρωπαϊκού Πνεύματος, Τόμος Ι.
Οι Ασιανοί πήγαν να μας την ξανακάνουν με την εικονομαχία. Οι Αρμένηδες και οι Κούρδοι (= Ίσαυροι) δε γούσταραν να απεικονίζεται ο Θεός και θέλαν να καταργήσουν τις εικόνες. Αλλά κέρδισαν οι Έλληνες Ρωμαίοι και οι Ιταλοί Ρωμαίοι τότε... Και έτσι έχουμε τέχνη σήμερα.
Χότζαρχε, η αυτοκρατορία δε χωρίστηκε λόγω διαφοράς Λατίνων και Ελλήνων, αλλά λόγω διαφοράς Ελληνολατίνων Ρωμαίων και Ανατολιτών Ρωμαίων (Σύρων, Αρμενίων, Ισαύρων κ.ά.). Γι' αυτό και μετά την Άλωση οι περισσότεροι Έλληνες (ελληνένιοι έλληνες) την κοπάνησαν στη Δύση.
Εγώ μια πλακίτσα έκανα, δήθεν διερωτώμενος «ποιος μου έβαλε x», καθαρά για να γελάσουμε και να πούμε ωραίες ατάκες. Φαίνεται όμως ότι το χιούμορ απουσιάζει από πολλούς χρήστες, όπως από τον «Μεγάλο... Μαλάκα του Σύμπαντος», από το «Λιοντάρι», αλλά και από άλλους, σε άλλους ορισμούς μου.
Πίστευα ότι προσφέρω στο σλανγκ και στην εύθυμη διάθεση των χρηστών με το να ανεβάζω πολλά λήμματα.
Δεδομένων των ανωτέρω, αποχωρώ ες αεί από το σλανγκρρρ, γιατί δεν επιθυμώ να συστεγάζομαι με κάποιους βαθύτατα κομπλεξικούς.