Τι λέτε ρε παιδιά οτι χρησιμοποιείται απο gay για gay εμείς δηλαδή που στη παρέα μας τη λέξη τσόλι την έχουμε ψωμοτύρι είμαστε πούστηδες; Τι βλακείες είναι αυτές;Τσόλια είμαστε όλοι μηδενώς εξερουμένου χωρίς να εννοούμε η να υπονοούμε τη πουστιά το τσόλι είναι και σα φράση συνώνυμη του <<παρτάλι>> και τα δύο έχουν την έννοια του χαλιού φθαρμένου υφάσματος και τέτοια π.χ σε μια ταινία η Τζένη Καρέζη αποκαλεί τον Ντίνο Ηλιόπουλο που τη ζητάει σε γάμο τσόλι τη πάει να πεί οτι είναι πούστης;τι βλακείες είναι αυτές;
Τ.Καρέζη:ΑΚΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΟΛΙ
Ν.ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ;
Τ.Καρέζη:Τσόλι
N.HΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:A! ΚΑΛΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΤΖΟΥΛΙΑ ΤΣΟΛΙ
Το Τσακίρτζαλης, αρκετά συχνό τουρκικό επώνυμο, μάλλον δηλώνει και τόπο καταγωγής από την Çakırca κοντά στην Νίκαια.
Για το έτυμο του τσακιτζή: cakι (το c με ουρίτσα) σημαίνει σουγιάς, οπότε cakιcι (το δεύτερο cχωρίς ουρίτσαπροφέρεται τζ), τσακιτζής δηλαδή είναι αυτός που κρατά μαχαίρι (αν δεν κάνω λάθος). Αυτό ήταν το παρατσούκλι του διάσημου «κοινωνικού ληστή.»
Τώρα για το έτυμο του Τσακίρτζαλη, απότι ξέρω λέξη ή πρόθεμα «τσα» στα Τούρκικα δεν υπάρχει. Μια άλλη εκδοχή: cakιr σημαίνει γαλάζιος ή γκρίζος (όπως το χρώμα των ματιών) και calι είναι θάμνος, οπότε τασκίρτσαλι (τσ όχι τζ) σημαίνει το ρείκι (ο θάμνος με τα γαλάζια άνθη). Δεν ξέρω, δεν μου φαίνεται σωστή...
Σημειωτέον ότι το ι (i χωρίς την τελεία από πάνω) προφέρεται διαφορετικά (κάτι ανάμεσα στο α και το ου).
@ Mes 2. Ώστε τα ξέρετε όλα, ε; Και ποιος βαθμολόγησε ποιον και τι του έβαλε και ποιος μπαίνει με διπλούς λογαριασμούς, τα πάντα. Το έχουμε εμπεδώσει ο,τι παρακολουθούνται άγρυπνα τα πάντα. Απλά γιατί τόσο καιρό μας παραμυθιάζατε οτι δεν ξέρετε τίποτα και μόνο ο ντικ τα βλέπει αυτά και τρίχες κατσαρές. Απορώ.
Γειά ξάδερφε! Το σκέφτηκα κι εγώ, γιατί ήδη υπάρχει ένα σπάω καθαρόαιμο στο slang.gr και πολλά άλλα αδέσποτα. Mιας και είσαι mod diplomatique μπορείς να βάλεις ένα χεράκι; Μήπως λύση θα ήταν για το μέλλον μια πιό λεξικογραφική διάταξη των λημμάτων, π.χ. ομπρέλα style;
Θα μπορούσε να ήταν και «ρουφογάμι»... Πιο σικ μου ακούγεται.
Δεν ειναι «αστικος μυθος» αυτος που αναφερεις. Το κακαο οντως απορροφαει το ασβεστιο. Ρωτα οποιο γιατρο θελεις.
Επιβεβαιώνω ως αυτήκοος μάρτυς την πρακτική από χωριά της Κρήτης.
Αντιγράφω από άρθρο της εφημερίδος ΠΑΤΡΙΣ, τοπική εφημερίδα του Ηρακλείου
Τσεκάρετέ το εδώ (δεν ξέρω να βάζω λινκς).
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:LU8K-n6hRTUJ:www.heraklionblogs.gr. το άρθρο έχει τίτλο : «Αγοραίος έρωτας με αλλοδαπές στα χωριά του Ηρακλείου»
«Θιασώτες του... “Λεωφορείου ο πόθος” έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες δεκάδες κάτοικοι χωριών της ενδοχώρας του νομού, που τις νύχτες αναμένουν το λεωφορείο της... χαράς.
Δεν αναφερόμαστε φυσικά στο αριστουργηματικό θεατρικό έργο, αλλά στην παρουσία μιας λευκής κλούβας με τζάμια περιμετρικά, που μεταφέρει νεαρές γυναίκες με σκοπό τον αγοραίο έρωτα.
Απίστευτες σκηνές μέσα σε αποθήκες αλλά και σε χωράφια!
Ο οδηγός της κλούβας εμφανίζεται κατά κανόνα νυκτερινές ώρες στα χωριά και …διαλαλεί την πραμάτεια του που δεν είναι άλλη από νεαρές αλλοδαπές που εξαναγκάζονται να ικανοποιούν τις ερωτικές επιθυμίες των χωρικών στο …χώρο τους, εντός της κλούβας ή κάπου αλλού.
Η επίμαχη κλούβα που είναι πλέον «δακτυλοδεικτούμενη» εμφανίζεται συχνά-πυκνά σε χωριά όπως το Αρκαλοχώρι, το Καστέλι, την Επισκοπή.........................».
Επίσης νομίζω ότι έχω ακούσει και την παραλλαγή: «Μπήκε χέρι στο βυζί; Να ετοιμάζεσαι μουνί!» η οποία προτρέπει - προειδοποιεί αλλά χωρίς να παύει να το δίνει ως δεδομένο και αναπόφευκτο...
.... αν το φυλάκιο είναι το έσχατο όριο τ΄τοε μιλάμε για πολύ κλειστούς ορίζοντες!!!!
Μπα. Προφ. το συσχτίζει με το συνοριακό φυκλάκιο της Κακαβιάς στα ελληνοαλβανικά σύνορα
felek εκτος απο «τυχη» και «μοιρα», σημαινει και «ουρανος», «ουρανιος θολος» και «συμπαν» στα τουρκικα ...!!!
...μεγάλες μπερδεψες τον Κάβο με την κακαβια. Μάλλον εννοείς καβαντζαρησε τον Κάβο και βγήκε πέλαγος (το εχασε δηλαδή τελείως). Κακαβια είναι ψαροσουπα
Πιο σιγά. Με ξεκούφανες!
...Είναι σούπερ-γκούφης! ;Ρ
Υπήρχε παλαιότερα από την χρήστης Panos2 αλλά ως «νΓγουφφοισ»...
Τα πάντα ήταν ρομαντικά μέχρις ότου η μητέρα του λατρεμένου Χασάν άρχισε να πληρώνεται για τις ποιητικές πράξεις της. Από τη στιγμή μάλιστα που καρπός των ερώτων της ήτο ο συγκεκριμένος γίγας της διανόησης της έκοψα το πουρμπουάρ...
Είπα διαγράψτε το, το θέμα
vasika suggnwmi kiolas.... alla ti malakia einai auti; to metal dn sugatalegetai stin efivikes anisixies.... einai mousiki me istoria.....EFIVIKI ANISIXIA EINAI TO SKULADIKO...... kai eiste toso anideoi pou elpiza na kanete plaka.... mousiki twn satanistwn xaxaxaxaxax
Γιατρέ μου, δεν μπορούμε να φανταστούμε κυριολεκτικά την εικόνα ενός φλιτζανιού τσάι, και γύρω να υπάρχει τέτοια νηνεμία, ώστε να μην τρέχει σταγόνα απ' το υπερχειλισμένο φλιτζάνι; Μοι φαίνεται πολύ λιγότερο τιραμισουρεαλιστική η έκφραση απ' το δεν τρέχει κάστανο, και παίζει και αναφορά σε θείτσες, άγγλους λόρδους κ.τ.ό. ειρωνικώς.
οι αλλοι το λενε απλα επειδη ζηλευουν και θελουν να σταματησεις να διαβαζεις !!!!!!!!!!!!!!εγω κανω πως δεν ακουω οταν το λενε!
ΥΓ Άμα κάποιος έχει ακούσει το στουπί με την έννοια που δίνω, ας το πει, αλλιώς να το κατεβάσω απ το ΔΠ.
Μόλις το βρήκα σε σταυρόλεξο (αλλά όχι σε λεξικά): αντάμης = φιλόνικος, καβγατζής.
pes ta file mazi sou alla poios s akouei m fainetai
Πως τον πίνεις Hodja'μ;
ΕΤΣΙ ΠΛΑΚΩΘΗΤΕ ΝΑ ΓΟΘΣΤΑΡΟΥΜΕ
Τι να πέρασε άραγες απ'το μυαλό τους, εκείνη την στιγμή;
Το τσούντσα θα το ψάξω, για το άλλο τσέκαρε το χαλικούτης, χαλικουτίζω και θα δείς!
Να επιπροσθέσω στα της Μες, το νούμερο με την έννοια του χασίματος της αυτόνομης προσωπικότητας σε ένα σύνολο: «πλέον έχουμε γίνει στατιστικές... είμαι ένας από τους 11000000 Έλληνες, ανήκω στο 48% του ανδρικού πληθυσμού, στο 12% των επισήμως ανέργων και στο 10% με ψυχικά νοσήματα, με ΑΤ, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, νούμερο κινητού και κυκλοφορίας, δεν είμαι πιά ο Αρτέμης...» ή κάτι τέτοιο...