#1
Khan

in σογιούζ

Θύμα των Ολυμπιακών αγώνων κι αυτοί; :(

#2
jesus

in μηδένι

φαλλοκράτες;

#3
vikar

in μηδένι

Γειά σου φέντερ μπέντερ, πολιτικοποιημένε, και καλωσήρθες κι απο μένα.

Δέ μου λές, εκεί που λές οτι «τα μηδένια θεωρούν τους κοινωνικούς αναρχικούς μάτσο», τί εννοείς; τί «μάτσο»;

#4
Bender_

in μηδένι

Παρατηρώ ότι έχουν μία συμπάθεια στα λατινικά, στα dark themes, στους άγριους μαύρους λύκους και τις ψηφιακά επεξεργασμένες φλόγες, και γενικά σε ότι βγάζει τσαντίλα, ατομικισμό και ψεύτο-αγριάδα.

#5
Khan

in μηδένι

Δεν θα περά- δεν θα περάσει ο σπησισμός!

#6
Bender_

in τρότσκι

@patsis Δεν είμαι αρχηγός αγαπητέ, και ναι οκ ίσως το γενίκευσα λίγο, γιατί στη τελική τα πάντα είναι πολιτική. Και ο μικροαστός που ανοίγει το μαγαζάκι του ημέρα Κυριακής αργίας είτε το αντιλαμβάνεται είτε όχι είναι πολιτική. Και η γιαγιά που αφήνει το σπιτάκι της μετά θάνατον κληρονομιά στους παπάδες πάλι πολιτική είναι. Και η αδιαφορία για ότι συμβαίνει γύρω μας ακόμα και αν μας αφορά πάλι πολιτική είναι.

@ soulto Tο ποια τρότσκια κωλοτρίβονται, δηλαδή επιδιώκουν πάρε-δώσε με αναρχικούς (για την παραγωγή πολιτικής υπεραξίας και ψηφοθηρικούς λόγους) είναι λίγο πολύ γνωστό για όποιους έχουν ασχοληθεί με το άθλημα... Βέβαια υπάρχουν και τα τρότσκια-εφημεριδοπώλες που απλά πουλάνε την εφημεριδούλα τους όπου υπάρχει διαδήλωση και έτσι σπάνε αρχίδια...

#7
Khan

in μηδένι

Ρισπέκτ!

#8
soulto

in τρότσκι

Υπάρχει και η τρότσκα - χωρίς πολλά κωλοτριψίματα.

#9
patsis

in τρότσκι

Δεν αντιλαμβάνομαι τις διαφορές όλων αυτών αλλά αν χρειαστεί διαβάζω και μαθαίνω. Χρειάζεται λες; Λέμε τώρα...

Οι γενικεύσεις σου αρχηγέ περί όποιος δεν είναι στα κινήματα είναι απολίτικος και περί ταινίαι τέχνης και άλλα τέτοια γερά και σκληρά έλαμψαν στα πίξελ της οθόνης μου με πάταγο, να ξέρεις.

#10
jesus

in παλούκι

τα παλούκια είναι πολύ συγκεκριμένο πράγμα, που το ορίζει σωστά ο bender_.

ο κυκλωμένος χρυσαυγίτης δεν κρατάει παλούκι. άλλοι δύο στην φωτό κρατάνε παλούκι αλλά (κατά πάσα πιθανότητα) οι ίδιοι δεν το λένε έτσι κ αυτοί που χρησιμοποιούν τη λέξη παλούκι δεν θα τους το χάριζαν να το πούνε παλούκι.

αυτό που κρατάνε στα 2 πρώτα μήδια που ανέβασες μετά δεν εμπίπτει στον ορισμό που είναι σωστός και ακριβής: στυλιάρι ξύλινο με σημαία.

αυτό που κρατάει ο τύπος στο 1ο θες να το πεις σωλήνα; σίδερο; κοντάρι; παλούκι δεν είναι γιατί δεν είναι στυλιάρι για γκασμά κ δεν έχει σημαία.

στο 2ο είναι καλαμάκι.

στο 3ο το πέτυχες.

#11
jesus

in τρότσκι

στο μεταξύ βρήκα κ ένα παράδειγμα εδώ

Έλα να κάψουμε καμιά σημαία παρεούλα, και αν μου ξεφύγει λίγο το ζιπέλαιο δεν πειράζει. Ένα τρότσκι λιγότερο. Δηλαδή 3 όλοι κι όλοι.

#12
soulto

in παλούκι

Σόρι Χαλικού αλλά όλη αυτή η αγωνιστική ρομαντίλα μου τέλειωσε έτσι ξαφνικά κι από τότε εμβληματικό για μένα είναι μόνο το πώς θα μπαίνει η άνοιξη.

@ Τζίζα, 'metal poles' τα λέει αυτά το άρθρο στο 1ο.

#13
jesus

in τρότσκι

εγώ το διόρθωσα μαν, νομίζω το λεξικογραφικά σωστό είναι το λήμμα να είναι στον ενικό (εφόσον δεν υπάρχει εμπόδιο στο να το πει κάποιος στον ενικό), αλλά να σημειωθεί στον ορισμό ότι απαντάται κυρίως στον πληθυντικό.

χώνω μία πρώτη γραμμή κ μου λες αν σου κάνει.

#14
Bender_

in τρότσκι

μάλλον οι mods το έκαναν στον ενικό... Να ξαναδιορθωθεί γιατί εγώ τον όρο τον έχω ακούσει αποκλειστικά και μόνο στον πληθυντικό. Τα τρότσκια δηλαδή.

#15
Bender_

in τρότσκι

Μπορώ κάπως να διορθώσω κάπως το λήμμα; τρότσκια και όχι τρότσκι ήθελα να γράψω. Jesus μήπως έχεις ιδέα;

#16
jesus

in τρότσκι

trotskard στα γαλλικά. παίζει σ' ένα του godard, αν θυμάμαι καλά στο αρσενικό-θηλυκό, και στη μέγιστη καταστασιακή καϊλα "la classe américaine" για την οποία έχω υποσχεθεί εδώ κ χρόνια ελληνικούς υπότιτλους αλλά με μπλοκάρουν τα συμφέροντα κ η διαιτησία.

#17
jesus

in παλούκι

απ' τα τρία που ανέβασες, μόνο το 3ο είναι παλούκι.

#18
soulto

in παλούκι

Σόφια, Βουλγαρίαεδώ
Πάντως φτωχά τα βλέπω τα πράγματα...

#19
soulto

in παλούκι

Κων/πολη

#20
soulto

in παλούκι

#21
Bender_

in παλούκι

Απ' όσο ξέρω σε όλη τη δυτική και τη βόρεια Ευρώπη, ακόμα και στην Ισπανία δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν παλούκια για τη περιφρούρηση των μπλοκ στις πορείες. Εδώ είναι μάλλον το τελευταίο κάστρο. Αν υπάρχει κάποιος που να ξέρει με σιγουριά τι ισχύει στις υπόλοιπές βαλκανικές χώρες και τη Τουρκία ή και στην ανατολική Ευρώπη ας μας ενημερώσει.

#22
soulto

in φραπεδούπολη

#23
Khan

in με ξεπερνάει

Καταθέτω και μια αμφίσημη χρήση από μπλογοτέχνημα του Old Boy.

#24
Khan

in πουστερία

Παρόμοιας πχιότητας (#not) λολοπαίγνιο και το Πούστερ καφέ για καφέ πέριξ της αγίας Ειρήνης στην Αιόλου.

#25
Khan

in με ξεπερνάει

Βεβαίως και πολλές ή οι περισσότερες από τις εκφράσεις προϋπήρχαν. Αυτό που είπα είναι ότι μέσα από τα κοινωνικά μήντια έγιναν μανιέρα, έγιναν ένας ευρύτερος τρόπος ακόμη και να κατατάσσεται ή να ταξινομείται η εμπειρία και η (διαδικτυακή) εξομολόγηση και αυτό σε δεύτερο χρόνο επανεπιδρά και στην προφορική ομιλία. Λ.χ. πολλοί που περνάνε μεγάλο χρόνο στα κοινωνικά μήντια μετά και στην προφορική τους ομιλία χρησιμοποιούν αυτές τις φράσεις πολύ. Κάτι καίριο είναι η χρήση του hashtag στα κοινωνικά μήντια, το οποίο τρόπον τινά δρα ταξινομητικά. Παρόμοιες εκφράσεις τοποθετούνται συχνά ως hashtags. Πολλοί, λοιπόν, μιλάνε πλέον με κάτι σαν hashtags και στην προφορική τους ομιλία. Λ.χ. προφορικώς διηγούνται ή λένε κάτι και πετάνε μια τέτοια φράση ως σχόλιο ή και ως ταξινομητικό ενδείκτη ακόμη και στην προφορική τους ομιλία. (Τώρα για το ζήτημα να ανεβούν όλα αυτά στο σλανγκρ ή όχι, πιθανότατα είναι περιττό, εγώ είχα στο πρόχειρό μου ένα λήμμα ομπρέλα με πάγιες φράσεις των κοινωνικών μέσων, το οποίο δεν θα γράψω, εξάλλου στο μεταξύ τα περισσότερα ήδη έχουν ανεβεί).

#26
jesus

in παλούκι

ρεσπέ.

το σκεπάρνι, απλά ότι είχα δει κατσαπάνκη πατρινό επικών διαστάσεων να σκάει σε πορεία με το σκεπάρνι να κρέμεται στη ζώνη...

γαλλία τα παλούκια απαγορεύονται δια ροπάλου (χο χο), παίζουν μόνο καλαμάκια κ ο καθείς κατεβαίνει στην πορεία με τα χέρια του μόνο, άιντε αν βρεις καμιά πέτρα. αλλά αυτό το προλαμβάνουνε γενικά, αφού πρέπει να δηλωθεί η διαδρομή της πορείας από τα πριν.

#27
xalikoutis

in παλούκι

@ Σούλτω: βρωμίζεις εμβληματικά λήμματα. Οι φασίστες φαντάζομαι θα λένε "σημαίες".

Γενικότερα: Επίσης παίζει η πρασινόμαυρη για αναρχοοικολογία, επίσης φουξιόμαυρη για αναρχοφεμινισμούς, επίσης μαύρη με αστέρι προς το αυτόνομο και το λινξραντικάλε, και με καταληψιόσημο. ΌΜΩΣ ο αναρχικός ο παλιός, ο λαϊκός, ο σωστός με τα πολλά επαναστατόσημα, κρατάει και προχειροφτιαγμένη σκέτη κόκκινη και ό,τι βρει μπροστά του γιατί μπορεί, δηλαδή, έχει ξεπεράσει το φετιχισμό του συμβολισμού της μαυρίλας των πιτσιρικάδων. Επίσης έχουν κυκλοφορήσει διάφορες παραλλαγές, όπως αντί παλουκίου, μπαμπού 2 μέτρα (επιβλητικό, ανθεκτικό, αποτελεσματικό, για χτυπήματα από μεγαλύτερη απόσταση, για την επανασυσπείρωση των πολεμιστών όταν σηκωθεί ψηλά μέσα στην αναμπουμπούλα ως λάβαρο, και λιγάκι για χαβαλέ ειδικά αν είναι στραβό - μετά την πορεία όλοι ρωτούν αν το μέγεθος, το σχήμα και το υλικό έχει συγκριτικά πλεονεκτήματα εργονομικά, κρουστικά κ.λπ).

Το ύφασμα είναι συνήθως η πιο φτηνή φόδρα. Επίσης, πολλοί αναρχικοί διηγούνται πώς γλύτωσαν εκείνη ή την άλλη σύλληψη μετά το μπάχαλο αρπάζοντας από κάτω μία σημαία της ΟΛΜΕ ή του ΣΕΚ που αντί για παλούκι έχει καλαμάκι-σουβλάκι, και πέρασαν μπαρουτοβενζινοκαπνισμένοι ανάμεσα από τις γραμμές της αστυνομίας.

@τζήζους: πολύ σωστά, τα παλούκια είναι συνεκδοχικά μονάδα μέτρησης ατόμων περιφρούρησης ή ποιοτικό μέτρο του αξιόμαχου αυτής, όπως τα μηχανάκια είναι μονάδα μέτρησης η οποία τικάρεται στην καφρο-οπαδική κυρίως λίστα του ντου

#28
soulto

in μπονβιβερατζής

Δες και στο ντολτσεβιτιστής.

#29
vikar

in με ξεπερνάει

Μάζικ κενώνικ ντίκτυα;...

Χαλικού σωστός. Κάπως σχετικές παρατηρήσεις μου προέκυψαν κατ στο μαλάκας, και ίσως πρόκειται τελικά για συνηθισμένο χαρακτηριστικό κάποιων μειωτικών εκφράσεων, το οτι είναι δίκοπες: εκστομιζόμενες χαρακτηρίζουν όχι μόνο τον αποδέκτη, αλλα και τον ομιλητή.

(Άν ανοίξτε συζήτηση θα επανέρθω, τώρα η ώρα δύσκολη.)

#30
Bender_

in νταμίρα

Ούτε και εγώ, αλλά μου αρέσει να τα ψάχνω. Το είδα ευχαριστώ.