Εις μνήμην του απελθόντος νεοναζή (εσωτερικό αστείο του σάιτ αυτό, όσοι δεν το καταλάβουν δε χάνουν και τίποτα), ας ανεβάσουμε και τον χαρακτηρισμό που αποδίδουν οι χρυσαυγίτες σε όσους τοποθετούνται πολιτικά αριστερότερα της νέας δημοκρατίας.
Κάνει αστείο συνδυασμό με τον χαρακτηρισμό βρωμοποδαράς, που πάει γάντι στους φαντάρους που φοράνε όλη μέρα τα άρβυλα, και συνεπώς δεν βρίσκεται μακρυά και από τους στρατόκαβλους χρυσαυγίτες.
Για το βρωμοποδαράς, βλέπε τα σχόλια εδώ και το άσμα του άσιμου.

παράδειγμα από εδώ, δεν είμαστε και τέτοιοι για να γράφουμε δικά μας...
...Την ίδια στιγμή, μια χούφτα «αλληλέγγυοι» άπλυτοι βγήκαν στο αστυνομικό τμήμα Λευκού Πύργου και αφέθηκαν ανενόχλητοι να σπάνε...

(από Khan, 22/11/13)(από Khan, 28/01/14)

Βλέπε και θολοκουλτουριάρης.

Got a better definition? Add it!

Published
Last modified

#1
DT Jesus

jesus, ο μπαμπάς είπε να γυρίσεις σπίτι πριν τις 8. Θα κρυώσει η σούπα σου...

#2
iron

δεν το λένε όμως μόνο οι χρυσαυγίτες, νομίζω.

#3
jesus

τελικά άργησα κ έπιασε το γάλα πέτσα...
όντως;; το λένε γενικότερα;

#4
iron

έτσι θαρρώ. το έχω ακούσει και από κόσμο που δεν ανήκει εκεί. εκτός αν... ξέρω και γω, δεν ξαναλέω τίποτα αυτές τις μέρες, είμαι όφ.

#5
Ελβετός

Ο ορισμός δεν είναι αντικειμενικός. Ούτε μόνο από Χρυσαυγίτες χρησιμοποείται ούτε για να δηλώσει τους αριστερότερους της ΝΔ. Είναι σαν να ορίζεις το εθνίκι: «χαρακτηρισμό που αποδίδουν σε αυτούς που ανήκουν δεξιότερα της ΝΔ οι ακροαριστεροί».

#6
jesus

επειδή συχνάζω σε ακροδεξιά σάη, θα σε βεβαιώσω ότι για τους ακροδεξιούς οι πασόκοι είναι ακόμα πράκτορες του κουμουνισμού που αλώνουν το έθνος από μέσα. ρώτα έναν χρυσαυγίτη για τη ΓΣΕΕ κ πες μου τί σου είπε. κ τη ΓΣΕΕ ακροαριστερή δεν τη λες.

θυμάμαι δε κ πρωτοσέλιδο της εστίας με τίτλο φαρδύ-πλατύ «Μαρξιστική διακήρυξις Σημίτη». γελάμε, αλλά αποτελεί μέρος της ελληνικής πραγματικότητας.

το αν χρησιμοποιείται καί από μή ακροδεξιούς δεν έχει να κάνει με την μή αντικειμενικότητα του ορισμού, αλλά με ανακρίβεια.

ΥΓ: το «γελάμε» μ' αυτήν τη χρήση τό 'χουμε κάπου;

#7
jesus

ΥΓ2: ο ορισμός που δίνεις για το εθνίκι είναι καθ' όλα σωστός. όταν ορίζεις το εθνίκι, δεν ορίζεις τον εθνικιστή, για τον οποίο ο ορισμός θα ήταν λάθος.

#8
iron

συχνάζεις σε ακροδεξιά σάη; αχ σου έκανε κακό εκείνη η μέρα...

#9
jesus

συχνάζω στα πιο κακόφημα μέρη του ίντερνετ. αλλά παίρνω κ το μαχαίρι μου μαζί.

#10
iron

δεν με πήρες ποτέ μαζίσ.

#11
jesus

γιατί δεν κόβεις.

#12
jesus

νά 'το το γελάμε

#13
iron

δαγκώνω όμως.

#14
Khan

Από μποστάνι στα Εξάρχεια

#15
ΣτοΔγιαλοΧτηνος

Ο νόμος και η ποινή του «εν χρω» κουρέματος επέστρεψε κατά τη διάρκεια της επταετίας, εποχή του κινήματος των μπίτνικς και των χίπις. Με διαταγή του υπουργού Παιδείας Θεοφύλακτου Παπακωνσταντίνου όσοι νεαροί «μπίτνικς» ήταν μακρυμάλληδες και συλλαμβάνονταν από την αστυνομία, θα υφίσταντο κούρεμα εν χρω.[3] Ο μετέπειτα διοικητής της ΕΣΑ, συνταγματάρχης Ιωάννης Λαδάς, αποκαλούσε τους νεαρούς Αριστερούς και τους τεντιμπόηδες, «άπλυτους μακρυμάλληδες», «διακονιάρηδες και αποδιοπομπαίους» και όπως έλεγε, ο σκοπός δεν ήταν να τους κόψει τα μαλλιά αλλά «να τους κόψω την νοοτροπίαν, ήτις είναι καταστρεπτική δι’ αυτούς και διά την Ελλάδαν»

εδώ για την προέλευση και την ιστορική συνέχεια. Άμα τιμάς τους προγόνους σου...